مقالات

بزرگترین نمایندگی دستگاه تصفیه آب در کرمان

امروزه اکثر شهرنشینان کشورمان دچار افت کیفیت آب لوله کشی هستند و به وضوح این کاهش محسوس کیفیت آب شهری را در زندگی خود زمانی که به انواع بیماری‌های گوارشی و کلیوی دچار می‌شوند، حس می‌کنند. راهکار این مشکل استفاده از دستگاه تصفیه آب برای محل سکونت است که به معنی حذف آب شهری برای شرب می‌باشد و فقط آب تصفیه شده و سبک برای نوشیدن به‌کار رود.

یکی از مهم ترین نکات در خرید دستگاه تصفیه آب، خرید از یک مرکز معتبر است. شرکت پاکاب گستر با بیش از یک دهه تجربه در حوزه فروش و تولید انواع دستگاه تصفیه آب، طیف گسترده ای از آب تصفیه کن ها را به شهرستان های ایران به خصوص استان کرمان به طور رایگان ارسال میکند.

علاوه بر آن نصب دستگاه تصفیه کننده آب توسط شرکت پاکاب گستر انجام خواهد شد و کاملا رایگان است.

در حال حاضر دستگاه های پرشماری در ایران موجود است. برندهای گوناگونی که با کیفیت های مختلف اقدام به عرضه دستگاه خود کرده اند. اما در این بین باید دستگاه هایی که دارای کیفیت بالا و پایین هستند را شناخت و با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به خرید تصفیه آب خانگی در کرمان کرد.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین دستگاه های موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

[vc_row][vc_column][woodmart_products post_type=”ids” element_title=”دستگاه تصفیه آب خانگی” include=”9295, 9324, 9521, 10807, 12599, 9270, 11008, 10859, 9235″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

تصفیه آب خانگی، پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در بین مشتریان است. این دستگاه ها معمولا دارای قابلیت تصفیه 50 گالن در طول روز را دارند. همانطور که مشاهده میکنید، طیف وسیعی از این دستگاه ها در پاکاب گستر موجود است که انتخاب را برای شما راحت تر میکند.

برای مثال اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب تایوانی و بهترین کیفیت از آب تصفیه کن هستید، تصفیه آب های هیوندای H700، لایف واتر مدل نوبل و سی سی کا اورجینال تایوان پیشنهاد ما به شما است.

اما در صورتی که میخواهید دستگاه تصفیه آب مقرون به صرفه تر، اما با کیفیت انتخاب کنید، تصفیه آب تراست و همچنین اکو گزینه های مناسبی برای شما هستند. علاوه بر آن دستگاه های تصفیه آب شش مرحله تا 9 مرحله سی سی کا و سافت واتر نیز در بین دستگاه های ارزان ایرانی هستند.

[/vc_column_text][woodmart_products post_type=”ids” element_title=”خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی” include=”3870, 9122, 12225, 9124, 12301″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

در صورتی که مصرف آب شبانه روز شما از 50 گالن بیشتر است، تصفیه آب نیمه صنعتی برای شما مناسب خواهد بود. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ظرفیت ها و کیفیت های متنوعی وجود دارد که بسته به نیاز شما تعیین میشود.

نکته مهم اینجاست که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، حتما از پاکاب گستر مشاوره بگیرید تا بهترین آب تصفیه کن را برای کافه یا شرکت خود انتخاب کنید.

[/vc_column_text][woodmart_products post_type=”ids” element_title=”تصفیه آب ورودی ساختمان یا جامبو” include=”9663, 10633″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان بر خلاف دیگر تصفیه آبهای معرفی شده، از سیستم اسمز معکوس استفاده نمیکند. این دستگاه به جذب و حذف آلاینده های فیزیکی آب مانند گل و لای، شن و ماسه میپردازد.

قیمت این دستگاه ها نسبتا ارزان تر است، به این دلیل که از ممبران استفاده نمیکنند. ممبران اصلی ترین قسمت از تصفیه آب های اسمز معکوس است که قیمت نسبتا بالایی دارد و میتواند بیش از 99 درصد آلاینده های آب را از آن حذف کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

سیستم عملکرد دستگاه تصفیه آب به صورت مجموعه‌ای از فیلترهایی است که به صورت متوالی پشت سر هم وصل شده‌اند و هر یک کار مختص خود برای تصفیه آب را انجام می‌دهند. این فیلترهای اصلی‌ترین بخش سیستم تصفیه آب هستند که بر مبنای جدید ترین روش تصفیه آب که سیستم اسمز معکوس نام دارد عمل می‌کنند.
پس از تصفیه کردن آب توسط تمامی فیلترها و اضافه کردن املاح مفید برای بدن این آب تصفیه شده به مخزن دستگاه تصفیه آب می‌رسد و در آنجا نگهداری می‌شود. زمانی که شیر برداشت آب آشامیدنی شما که بر روی سینک شما نصب شده است باز شود، این آب نگهداری شده در مخزن به صورت شتاب دار به سمت شیر برداشت شما پمپاژ می‌شود که شما با فشار مناسبی بتوانید آب شرب خود را استفاده کنید.

برای اطلاع از عملکرد انواع فیلترهای تصفیه آب صفحه فیلترهای تصفیه آب را مشاهده کنید.

تصفیه آب تایوانی یا  ایرانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی را میتوان به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب موجود در ایران نام برد. آب تصفیه کن ها معمولا باید دارای کیفیت خوبی باشند. البته تمامی دستگاه های اسمز معکوس آب را به یک اندازه تصفیه میکنند. اما تصفیه آب  های تایوانی دارای عمر و دوام زیادی هستند.

بسیاری از افرادی که دستگاه تصفیه کننده آب تایوانی خریداری کرده اند، از خرید خود بسیار راضی بوده و عنوان کرده اند که بالا بودن قیمت آب تصفیه کن تایوانی کاملا منطقی و به دلیل کیفیت بسیار خوب آن بوده است.

متاسفانه بسیاری از دستگاه های ایرانی پس از چند سال کار کردن دچار مشکلات کوچکی در قطعات خود میشوند که ممکن است که کار با آنها را دچار مشکل کند. به همین دلیل است که ما به همه مشتریان خرید دستگاه تصفیه کننده آب تایوانی را پیشنهاد میکنیم.

راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

برای خرید دستگاه تصفیه آب، همواره رعایت برخی از نکات بسیار مهم و قابل توجه بوده است. قبلا در مقاله ای با عنوان راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، به برخی از مهم ترین نکات در خرید اب تصفیه کن اشاره شد. اما به طور خلاصه، برای خرید آب تصفیه کن به نکات زیر توجه کنید.

  • تصفیه آب را از یک مرکز معتبر بخرید
  • در هنگام خرید از رایگان بودن نصب و ارسال دستگاه خود اطمینان حاصل کنید
  • دستگاه تصفیه آب نیاز به سرویس دوره ای دارد. بنابراین باید از مرکز خریداری شده بخواهید تا هر شش ماه یکبار برای سرویس دستگاه به منزل شما مراجعه کنند
  • تا حد امکان به سراغ تصفیه آب های ارزان نروید. هر چقدر که قیمت دستگاه پایین تر باشد، کیفیت آن نیز به همان نسبت پایین تر خواهد بود.

سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای فیلترهایی هستند که هر یک دارای وظیفه ای در فیلتر کردن آب ورودی ساختمان میباشند. این فیلتر ها یا دارای سطوح کیپ شده از آلاینده میشوند یا تاریخ انقضای کربن اکتیو آنها به پایان میرسد که نیاز به تعویض فیلتر دارند.

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب به شرح زیر است:

  • فیلتر مرحله اول تا سوم 6 ماه یکبار
  • فیلتر مرحله چهارم، یا مببران هر 2 سال یکبار
  • فیلتر مرحله پنج و شش، هر سال یکبار

آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در وبسایت پاکاب گستر به همراه فیلم موجود است. راهنمای گام به گام تعویض فیلتر به شما کمک میکند تا بتوانید خودتان به بهترین نحو فیلترهای تصفیه کننده آب دستگاه خود را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *