مقالات

جشنواره ویژه تخفیف تصفیه آب عید نوروز

شرکت پاکاب گستر بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی در ارائه خدمات و فروش عمده و تکی می‌باشد.
وجود دستگاه تصفیه آب در همه‌ی منازل لازم و ضروری است زیرا امروزه کیفیت آب شهری در کلان شهرها و شهرستان‌های کوچک بسیار افت داشته و مصرف آن برای شما در طولانی مدت باعث ایجاد بیماری‌های متنوعی خواهد شد.

با خرید دستگاه تصفیه آب با توجه به مراحل مختلف فیلتراسیون توسط فیلترهای مختلف آب آشامیدنی شما از هر گونه آلودگی و آلاینده‌های مضر برای بدن پاک شده و مناسب استفاده خواهد شد.

انواع مختلفی از دستگاه‌های آب تصفیه در بازار موجود است که بر حسب کیفیت متریال به کار رفته در آنها و آپشن‌های موجود در دستگاه قیمت گذاری شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد، پاکاب گستر در نظر دارد که به مناسبت ایام نوروز برای خرید دستگاه تصفیه اب و فیلترهای موجود در آن تخفیف‌هایی را اعمال کند که شما بتوانید در سال نو از آب تصفیه شده و مناسب استفاده کنید و در عین حال خرید دستگاه با کیفیت ، شامل تخفیف ویِژه جشنواره نوروزی ما نیز شوید.

مشاهده قیمت و خرید انواع دستگاه تصفیه آب

خرید تصفیه آب از پاکاب گستر

برای خرید دستگاه تصفیه آب از مجموعه پاکاب گستر شما می‌توانید بعد از مقایسه‌ی مدل های مختلف دستگاه در سایت که شامل مدل های با کیفیت و مرغوب و مدل های به صرفه و اکونومی است ، ثبت سفارش کنید و یا با تماس و مشاوره با کارشناسان پاکاب گستر از خرید دستگاه مورد نظر خود مطمئن شوید.

روش های خرید تصفیه آب

ابتدا شما برای خرید دستگاه آب تصفیه باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید، این نکات به شما کمک خواهند کرد که مناسب ترین دستگاه تصفیه اب را برای منزل یا محیط کار خود خریداری کنید

نکاتی که باید به آن توجه کنید عبارتند از:

کیفیت آب منزل

کیفیت آب منزل پارامتر بسیار مهمی برای تشخیص نوع دستگاه انتخابی ما است. در این مورد فاکتور سختی آب موجود در مناطق مختلف باهم مقایسه می‌شود و به میزان سختی آب باید دستگاه تصفیه آب مناسب خریداری شود.

اگر سختی آب منزل یا محل کار شما از  500ppm  کمتر بود خطر خاصی برای شما وجود ندارد و آب آشامیدنی شما سالم است اما اگر میزان سختی آب شما از 1000ppm بیشتر باشد، به این معنی است که املاح و آلاینده‌های مضر موجود در آب شما بسیار زیاد است و آب از TDS بالایی برخوردار است و شما حتما به نصب یک دستگاه تصفیه آب نیازمندید.

داشتن گارانتی

دستگاه تصفیه آبی که شما خریداری می‌کنید باید دارای گارانتی باشد که در صورت خراب شدن و یا بروز مشکلات اجزای مختلف دستگاه ، با تکنسین‌های مربوطه تماس بگیرید تا برای تعمیر دستگاه شما به منزل شما مراجعه و مشکل را برطرف کنند.

مشکلات محتملی ممکن است برای دستگاه رخ دهد که شما با خرید محصول گارانتی شده خیال خود را بابت بروز مشکلات راحت خواهید کرد.

خدمات پس از فروش

پاکاب گستر برای حفظ سلامتی مشتریان خود بعد از فروش محصول در موعدهای مشخص با خریداران دستگاه تماس گرفته و به آن‌ها زمان تعویض نرمال فیلترهای دستگاه را یادآور می‌شود.

خدماتی که شرکت پاکاب گستر ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • سرویس دهی دوره‌ای
  • تعمیر دستگاه تصفیه آب
  • هواگیری دستگاه
  • تعویض فیلتر
  • تعویض شیر ورودی و میکس

ظرفیت دستگاه تصفیه آب

برای انتخاب دستگاه مناسب آب تصفیه ابتدا باید میزان مصرف خود را مشخص کنید، برای مصارف خانگی ظرفیت مخزن 3 الی 4 گالن مناسب است اما برای مصارف بالاتر مثل کافه یا رستوران باید ظرفیت مخرن بالاتری استفاده کنید تا میزان آب بیشتری در مخرن شما نگهداری شود.

اجزای دستگاه

دستگاه تصفیه آب دارای اجزای مختلفی همچون فیلترهای 6 مرحله ای ،سوییچ های پرشر، پمپ تصفیه آب، شیر برقی، مخزن آب و … می‌باشد.

هر قسمت عملکرد خاص خودش را بر عهده دارد و در صورت نقص باید تعمیر یا تعویض شود.

کیفیت قطعات اجزای دستگاه برای عمر دستگاه و نحوه عملکرد آن بسیار مهم است، هرچه متریال و مواد بهتری برای ساخت بدنه و یا فیلترهای دستگاه به کار رود ، خروجی آب با کیفیت تر و عمر بالاتر دستگاه را منجر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع قطعات و اجزای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب می‌توانید مقاله مربوط به قطعات تصفیه آب را مطالعه بفرمایید.

راهنمای خرید تصفیه آب

برای خرید دستگاه آب تصفیه باید اطلاعات کافی را برای انواع برندهای موجود در بازار را داشته باشید و بتوانید بهترین دستگاه برای مصرف خود را انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع برندهای موجود در بازار پیشنهاد می‌شود این مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *