مقالات

تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک

تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک

دستگاه تصفیه آب آرتک نیز همانند بسیاری از تصفیه آب های خانگی موجود در بازار نیاز به سرویس و تعویض فیلتر دارد. معمولا زمان مناسب برای مراجعه سرویسکار برای سرویس تصفیه آب، چیزی در حدود 6 ماه است. البته این زمان برای مناطق مختلف و با توجه به کیفیت آب های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

یکی از بهینه ترین کارهایی که میتوانید برای تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک انجام دهید، این است که اقدام به خرید پک کامل فیلتر تصفیه آب بکنید. پس از خریداری کردن، میتوانید با استفاده از آموزش های موجود در سایت، اقدام به تعویض فیلتر و یا سرویس تصفیه آب آرتک نمایید.

در ادامه به توضیح مراحل تعویض فیلتر تصفیه آب Artec و سپس سرویس دوره ای و نصب این دستگاه خواهیم پرداخت و در نهایت زمان مناسب برای تعویض فیلتر آرتک را بیان خواهیم کرد.

نصب دستگاه تصفیه آب آرتک

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات تصفیه آب است. انواع و اقسام خدمات مربوط به تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب تصفیه آب آرتک و دیگر برندها توسط سرویسکاران مجرب شرکت پاکاب گستر انجام میشود.

ممکن است دستگاهی را خریده باشید و نیاز به نصب آن داشته باشید. یا به دلیل نقل مکان، میخواهید تصفیه آب از محل قبلی شما باز شود و در محل سکونت جدیدتان نصب شود. در همه این موارد میتوانید با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: درخواست نصاب تصفیه آب خانگی

علاوه بر آن، پاکاب گستر یکی از نمایندگی های اصلی تصفیه آب آرتک Artec است. یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آبی که توسط شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد، دستگاه تصفیه آب آرتک است. با خرید آرتک از پاکاب گستر خدمات پس از فروش مادام العمر نیز برای آب تصفیه کن آرتک در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که در صورتی که دستگاه تصفیه آب خانگی خود را با هر برندی از جمله آرتک، از شرکت پاکاب گستر خریداری کنید، نصب و ارسال رایگان به شما تعلق میگیرد. علاوه بر آن میتوانید همه تصفیه آبهای خانگی را به صورت اقساطی بخرید.

سرویس تصفیه آب Artec

همانطور که پیش تر ذکر کردیم، سرویس تصفیه آب یکی از ضروری ترین کارهایی است که در زمان معین و مناسب باید صورت پذیرد. زیرا در صورتی که سرویس دوره ای به طور منظم انجام نشود، آب خروجی از تصفیه آب آرتک شما کیفیت مناسبی نخواهد داشت.

معمولا بازه زمانی که برای تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک و دیگر دستگاه ها در نظر گرفته میشود چیزی در حدود 6 ماه است. چرا که فیلترهای پیش تصفیه آب معمولا باید در بازه زمانی 6 ماهه تعویض گردند.

پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراجع تخصصی سرویس و خدمات تصفیه آب است. این شرکت که یکی از تولیدکنندگان تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران است، اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب و سرویس دوره ای آن به صورت تخصصی میکنند.

بررسی قطعات تصفیه آب Artec و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض آن یکی دیگر از اقداماتی است که سرویسکاران پاکاب گستر برای شما انجام خواهند داد. هواگیری مخزن نیز از جمله کارهایی است که در هر بازه سرویس دوره ای از اقدامات ضروری است. به دلیل اینکه اگر مخزن فشار مناسبی نداشته باشد، ممکن است پس از مدتی فشار آب خروجی از تصفیه آب شما نیز کم شود.

نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک

یکی از اصلیترین اقداماتی که یک سرویسکار مجرب تصفیه آب در حین سرویس دوره ای انجام میدهد، تعویض فیلترهای تصفیه آب است. به اهمیت تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک به طور مفصل تری در مقاله های دیگر پرداخته ایم. در این قسمت از مطلب، به بیان نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی: آموزش کامل تعویض فیلتر تصفیه آب

در اولین مرحله نیاز است تا از ورود آب به دستگاه تصفیه آب جلوگیری کنیم تا بتوانیم فرآیند تعویض فیلتر را انجام دهیم. برای این کار شیر ورودی تصفیه آب را میبندیم. شیر مخزن را نیز که به رنگ آبی رنگ روی مخزن است میبندیم. در مرحله بعدی نیاز است تا آب موجود در دستگاه را خالی کنیم. شیر ورودی دستگاه آب تصفیه کن ما را در انجام این کار یاری میکند. با باز گذاشتن شیر روی سینک، آب موجود در تصفیه آب خانگی آرتک خالی خواهد شد.

حالا اقدام به باز کردن هوزینگ های تصفیه آب بکنید. دقت کنید که هوزینگ ها پر از آب خواهند بود. بنابراین بهتر است از یک ظرف در زیر محفظه های فیلترها استفاده کنید. پس از باز کردن هوزینگ، کارتریج فیلتر های قدیمی را از هوزینگ خارج کرده و جای آن را با فیلترهای خریداری شده جا به جا کنید.

در مرحله بعد هوزینگ ها را سر جای خود محکم کنید. حالا وقت باز کردن شیر ورودی است که با استفاده از آن میتوانید کربن موجود در فیلترهای آرتک را آب بندی کنید. برای استفاده از تصفیه آب آرتک پس از تعویض فیلتر، بهتر است حدود دو مخزن آب تصفیه شده را خالی کنید. سپس اقدام به استفاده از آب تصفیه شده بکنید.

سرویس و خدمات شرکت پاکاب گستر

شرکت پاکاب گستر با بهترین تکنسین ها اقدام به ارائه خدمات مربوط به سرویس و خدمات تصفیه آب کرده است. انواع خدماتی که پاکاب گستر ارائه میکند عبارتند از:

  1. تعمیر قطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی
  2. تعویض قطعات غیر قابل تعمیر
  3. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آرتک و سایر برندها
  4. سرویس دوره ای تصفیه آب با بهترین قیمت
  5. عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب

3 دیدگاه در “تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک

  1. rashidi گفت:

    چندین ساله دستگاه آرتک خریدم و خیلی راضی هستم به دنبال فیلترهای اورجینال همین مارک هستم ولی پیدا نمیکنم چطوری میتونم فیلترهای اصلی پیدا کنم؟

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      آرتک فیلتر تولید نمیکنه و تا حالا فیلتری با مارک آرتک وارد نشده.
      میتوانید از فیلترهای تایوانی موجود در سایت پاکاب گستر استفاده نمایید که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی هستند و تاییدیه بهداشت های جهانی رو هم دارند.
      لطفا با مدیر فروش شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  2. عرفان غدیر زاده گفت:

    ببخشید من دستگاه تصفیه آب آرتگ دارم. شش ماه پیش خریده بودم.الان میخوام فیلترش رو تعویض کنم.اگه ایرانی بگیرم موردی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *