مقالات

نمایندگی تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در انقلاب

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که دارندگان دستگاه های تصفیه اب خانگی با آن دست و پنجه نرم میکنند. دستگاه تصفیه آب خانگی به دلیل استفاده از فیلترهای متعدد که دارای عمر معینی هستند، به صورت دوره ای نیاز به سرویس دارد.

در سال های گذشته، تعداد زیادی از خانواده های ساکن در حوالی میدان انقلاب نیز اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب کرده اند. به همین دلیل است که شرکت پاکاب گستر، به عنوان بزرگترین ارائه کننده سرویس و خدمات تصفیه آب در خیابان انقلاب اقدام به ارائه خدمات ویژه کرده است.

تعویض فیلتر تصفیه آب در انقلاب توسط پاکاب گستر با قیمت ویژه انجام میپذیرد. علاوه بر آن نکاتی وجود دارد که خیال شما را از بابت انتخاب شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی راحت خواهد کرد که در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

مطلب پیشنهادی: تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب تهران

شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی، بزرگترین نمایندگی ارائه دهنده خدمات تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب در تهران و میدان انقلاب، تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب را به طور ویژه در مرکز تهران انجام میدهد. برای درخواست خدمات میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

[vc_btn title=”02144537550″ shape=”round” color=”primary” size=”lg” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:tel%3A02144537550″][vc_btn title=”09199494616″ shape=”round” color=”pink” size=”lg” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:tel%3A09199494616″]

تعویض فیلتر تصفیه آب در میدان انقلاب

تعویض فیلتر تصفیه‌آب در انقلاب

همانطور که گفته شد، دستگاه تصفیه آب خانگی دارای چندین فیلتر است. معمولا تصفیه آب ها اسمز معکوس هستند، بنابراین 6 عدد فیلتر را دارند. هر یک از این 6 فیلتر دارای وظیفه خاصی هستند. پس از مدتی این فیلترها خاصیت خود را از دست داده و باید تعویض شوند.

به همین دلیل است که شرکت پاکاب گستر به طور ویژه در خیابان انقلاب واقع در مرکز تهران اقدام به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب کرده است.

علاوه بر آن، میتوان به طور کلی از مراحل کلی تعویض فیلتر تصفیه آب آشنایی پیدا کرد. به همین دلیل است که در مقاله ای با عنوان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه خانگی، هر آنچه که از سرویس دوره ای و تعویض فیلتر تصفیه آب باید بدانید را تشریح کرده ایم.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب

هر یک از فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی باید در زمان مقرری تعویض شوند. به طور کلی میتوان گفت زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به شرح زیر است. البته زمان ها تقریبی است و با توجه به کیفیت آب منطقه و میزان مصرف شما میتواند دچار تغییر شود.

  1. فیلتر الیافی مرحله اول: 4 تا 6 ماه
  2. فیلتر کربن پودری مرحله دوم: 4 تا 6 ماه
  3. فیلتر کربن بلاک مرحله 3: 4 تا 6 ماه
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس: 1 تا 2 سال
  5. فیلتر پست کربن: 9 تا 12 ماه
  6. فیلتر مینرال: 9 تا 12 ماه
  7. فیلتر قلیایی، محافظ ممبران، اینفرارد هر کدام یک سال عمر دارند
  8. فیلتر فرا بنفش یا UV: هشت هزار ساعت، در صورت روشن بودن

مزایای دریافت خدمات از پاکاب گستر

  1. پاکاب گستر، شرکت ثبت شده و معتبر میباشد. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با این شرکت تماس حاصل کنید. تکنسین های ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کرده و مشکل شما را حل خواهند کرد.
  2. تکنسین های شرکت پاکاب گستر از چندین فیلتر عبور میکنند. به همین دلیل است که قابل اطمینان و متخصص از هر لحاظ میباشند.
  3. با تماس با پاکاب گستر برای ارائه خدمات تصفیه آب در انقلاب، تکنسین ها در کمتر از 24 ساعت، در منزل شما حضور میابند.
  4. سرویس دهی در پاکاب گستر بی نظیر است. در دوره های 6 ماهه، کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب شما را به شما یادآوری میکنند.
  5. تکنسین های پاکاب گستر به تمامی خدمات تصفیه آب، اعم از نصب دستگاه تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، تعمیر قطعات و … مسلط هستند که خیال شما را از بابت حل مشکلتان راحت میکند.

2 دیدگاه در “نمایندگی تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در انقلاب

  1. خرید گفت:

    دستگاه تصفیه آب خانگی میخوام بخرم. شما فروش دارید؟ چی پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله، شرکت پاکاب گستر به تمامی مناطق تهران و شهرستان ها دستگاه تصفیه آب عرضه میکنه. در حال حاضر، بهترین دستگاه تصفیه آبی که عرضه میکنیم، دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل هست. البته طیف وسیعی از دستگاه هارو داریم که با توجه به نیاز شما و بودجه ای که دارید میتونیم بهتون پیشنهاد بدیم. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتونید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *