مقالات

تعویض فیلتر تصفیه آب لونا واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی لونا واتر یکی از برندهایی است که در سال های نه چندان دور یکی از پرفروش ترین مارک های موجود در بازار ایران بود. این دستگاه یکی از تصفیه آب های با کیفیت تایوانی بوده است که توسط بسیاری از فروشندگان تصفیه آب به عنوان پیشنهاد اول به مشتریان ارائه میشد.

به همین علت در حال حاضر بسیاری از افرادی دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل خود دارند، از تصفیه آب لونا واتر استفاده میکنند. مانند همه برندهای تصفیه آب، باید تعویض فیلتر تصفیه آب لونا واتر نیز به صورت پی در پی و دوره ای صورت پذیرد تا کیفیت آب دچار مشکل نشود.

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی به شماره ثبت 567349 بزرگترین شرکت ارائه دهنده سرویس و خدمات تخصصی در تهران و حومه است. برای تماس با شرکت میتوانید با بخش سرویس و خدمات تصفیه آب به شماره 02144537550 تماس حاصل کنید.

تعویض فیلتر تصفیه آب لونا واتر

دستگاه تصفیه آب لونا واتر یا luna water را میتوان در دسته تصفیه آب های استاندارد قرار داد. به دلیل اینکه این دستگاه ها معمولا حالت هوزینگی دارند، زیر سینکی هستند و فرآیند تعویض فیلتر آن، مانند دیگر دستگاه های تصفیه آب است.

مطلب پیشنهادی: آموزش تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

همانطور که در قسمت مطلب پیشنهادی دیدیم، در مقاله ای به طور جداگانه به توضیح مراحل تعویض فیلتر تصفیه آب پرداختیم. به همان دلیل استاندارد بودن تصفیه آب لونا واتر، عوض کردن فیلترهای آن نیز تفاوتی با دیگر فیلترها ندارد و میتوان از همین راهنما برای آن استفاده کرد.

  1. ابتدا باید هوزینگ مربوط به هر یک از فیلتر ها را باز کنید. هوزینگ به محفظه عمودی فیلتر گفته میشود که در دستگاه های تصفیه آب به صورت ایستاده وجود دارد.
  2. هوزینگ ها را به صورت ساعتگرد بچرخانید تا باز شود.
  3. در صورت عدم تسلط، میتوانید دستگاه تصفیه آب را روی زمین قرار دهید.
  4. کارتریج فیلتر قدیمی که داخل هوزینگ قرار دارد را خارج کنید. توجه کنید که داخل هوزینگ ها به احتمال زیاد پر از آب است. حتما قبل از باز کردن هوزینگ‌ها زیر آن ظرفی بگذارید.
  5. توصیه میشود که قبل از قرار دادن فیلترهای جدید، محفظه فیلتر(هوزینگ) را بشویید.
  6. کارتریج فیلتر جدید را داخل محفظه خود قرار دهید. هوزینگ ها را با استفاده از دست در جای خود ببندید.
  7. هوزینگ را به صورت پادساعتگرد بچرخانید و در آخر آن را با آچار هوزینگ سفت کنید تا از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنید.
  8. توجه کنید که واشر اورینگ موجود در هوزینگ های دستگاه تصفیه لونا واتر در هنگام بسته شدن به خوبی جا بیفتد.

سرویس دستگاه تصفیه آب لوناواتر

بنابراین به طور کلی به تمامی خدمات مربوط به سرویس دوره ای که شامل تعویض فیلتر، تعویض و تعمیر و عیب یابی دستگاه تصفیه آب، هواگیری مخزن و … است، سرویس تصفیه آب میگویند.

همانطور که گفتیم شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات به صورت تخصصی در حوزه تصفیه آب است. در تهران و حومه، شرکت بازرگانی پاکاب گستر اقدام به ارائه خدمات تصفیه آب میکند. برای تماس با سرویسکار تصفیه آب لوناواتر میتوانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.

شرکت پاکاب گستر انواع برند تصفیه آب را سرویس میکند. برخی از مهم ترین این برندها شامل:

  1. تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر
  2. تعویض فیلتر تصفیه آب سی سی کا
  3. تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک
  4. سرویس و تعویض فیلتر آکواجوی
  5. تعویض فیلتر تصفیه آب هیوندای
  6. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب لونا واتر
  7. تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب تانک پک
  8. و بقیه برندهای دستگاه تصفیه کننده

خرید دستگاه تصفیه آب لونا واتر

همانطور که گفتیم، لونا واتر در سال های اخیر کمتر وارد بازار شده است. یا اگر وارد همه شده باشد، اکثرا نمونه های فیک و تقلبی آن است و از کیفیت مناسب برخوردار نیست.

اما شرکت پاکاب گستر به عنوان نمایندگی برند luna water، تصفیه آب لونا واتر اصل و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه میکند. برخی دیگر از برندهای معتبر که در پاکاب گستر نمونه های اصل آن به فروش میرسد، عبارتند از:

  1. دستگاه تصفیه آب سی سی کا
  2. تصفیه آب لایف واتر
  3. دستگاه آب تصفیه کن هیوندای کره ای
  4. دستگاه تصفیه کننده فلاکستک

در صورت نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید. علاوه بر آن راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای شما آماده شده است که میتوانید قبل از خرید به آن صفحه مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که نصب دستگاه تصفیه آب لونا واتر در صورت خرید از پاکاب گستر برای شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *