سوالات متداول, مرکز فروش دستگاه تصفیه آب

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب یکی از مزیت هایی است که خرید تصفیه آب از پاکاب گستر میتواند به ارمغان بیاورد. دستگاه تصفیه آب خانگی یا دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با بیشتر شدن تقاضای مردم، رواج بیشتری یافته است.

کیفیت آب شهری به دلیل اینکه دارای کیفیت چندان مناسبی نیست، برای فراهم کردن آب سالم برای بدن نیاز به نصب دستگاه تصفیه آب خانگی است.

شرکت پاکاب گستر بستری را فراهم نموده است تا شهروندانی که تمایل دارند به خرید دستگاه تصفیه آب را به صورت اقساطی اقدام کنند، از طریق تماس تلفنی و مطرح کردن درخواستشان بتوانند به خرید دستگاه تصفیه آب به صورت اقساط بپردازند.

برای اطلاع بیشتر از شرایط و تعداد قسط های دستگاه تصفیه آب میتوانید به بخش فروش و مشاوره فروش دستگاه تصفیه آب شرکت پاکاب گستر تماس حاصل کنید. شماره تلفن فروش دستگاه تصفیه آب در پاکاب گستر 02144575211 و 09126464625 است.

شرایط خرید فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب

شرکت پاکاب گستر برای فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب شرایط ثابتی را در نظر گرفته است. تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در شرکت پاکاب گستر امکان فروش به صورت اقساطی را دارند.

برای خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب باید یک سوم مبلغ دستگاه را قبل از خرید به صورت نقد به حساب شرکت واریز کنید. باقی مبلغ باقی مانده را به صورت دو چک، که موعد یکی از چک ها دو ماه پس از خرید و چک دیگر چهار ماه پس ازخرید است، پرداخت میشود.

چک هایی که برای خرید دستگاه تصفیه آب به صورت اقساطی از شرکت پاکاب گستر استفاده میکنید، باید با شرایطی که ذکر میشود باشد:

  1. چک مورد نظر برای خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب باید از نوع چک صیادی باشد. (چک صیادی به نوعی چک بانکی گفته میشود که به رنگ بنفش بوده و دارای کد‌ شناسه ۱۶ رقمی است و عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت آن در سامانه صیاد است» در پایین آن درج شده است.)
  2. چک باید در وجه «اکبر شیرمحمدی» مدیر شرکت پاکاب گستر نوشته شود.
  3. تصویر چک باید به حساب واتساپ شرکت پاکاب گستر به شماره تلفن 09126464625 ارسال شود.

 

به منظور ارسال پیام به حساب واتساپ بخش فروش پاکاب گستر میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. برخی از این فاکتور ها عبارتند از سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب، مراحل تصفیه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی، کیفیت فیلتر های دستگاه تصفیه آب، برندی که تصفیه آب در آن تولید شده است و … .

سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب موجود در ایران معمولا از سیستم اسمز معکوس استفاده میکنند. سیستم اسمز معکوس به این صورت است که جهت جریان آب را تغییر میدهد و با عبور آن از یک غشای نیمه تراوا به نام ممبران، آب را تصفیه میکند.

جهت اصلی جریان آب از طرف غلظت کم تر به غلظت بیشتر است. شواهد موجود از این روند طبیعی را در طبیعت میتوان مشاهده کرد. مثلا اگر یک میوه خشک را درون آب بیندازید، پس از مدتی آب از غلظت کم به غلظت بیشتر که همان سطح داخلی میوه باشد نفوذ میکند.

در سیستم اسمز معکوس با اعمال فشار خارجی این جهت برعکس میشود و از طرف غلیظ به طرف کم غلظت نفوذ میکند.

دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس دارای فیلتری به نام فیلتر RO است. این فیلتر مهم ترین فیلتر موجود در دستگاه تصفیه آب است که معمولا دارای قیمت نسبتا بالاتری نیز میباشد.

ممبران اسمز معکوس ذرات موجود در آب را تا اندازه 0.1 نانومتر تصفیه میکند و تقریبا همه ذرات مضر موجود در آب را از آن حذف میکند. بنابراین پس از اینکه آب توسط این فیلتر تصفیه میشود، بسیار سالم و با کیفیت خواهد بود.

تعداد مراحل فیلتراسیون آب در خرید اقساطی تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب در صورتی که از سیستم اسمز معکوس برای فیلتراسیون خود استفاده کند، معمولا دارای 5 یا 6 فیلتر است. این شش فیلتر هر یک به طور مجزا وظیفه حذف برخی از آلاینده ها را دارند.

فیلتر های دستگاه تصفیه آب به ترتیب، ذرات درشت موجود در آب، کلر و مواد شیمیایی، ذرات آلاینده در آب تا اندازه 0.0001 میکرون و بو و طعم ناخوشایند آب را پاکسازی میکنند. فیلتر مرحله 6 که فیلتر مینرال نام دارد نیز به افزودن مواد معدنی و املاحی که برای بدن مهم هستند میپردازد و به این صورت آب را غنی تر میکند.

هر چه تعداد فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب بیشتر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب نیز به همان نسبت بیشتر است. برخی از دستگاه های تصفیه آب 7 یا 8 فیلتر دارند. این دو فیلتر که به صورت اختیاری میتوانند به همه دستگاه های تصفیه آب اضافه شوند، در برخی از مناطق به دلیل کیفیت بسیار نا مناسب، واجب هستند. به دلیل اینکه عمر دستگاه تصفیه آب را بالاتر میبرند و برای قلیایی کردن آب مورد استفاده قرار میگیرند.

تاثیر برند دستگاه تصفیه آب در قیمت دستگاه تصفیه آب

در حوزه دستگاه تصفیه آب، برند تولید کننده آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه اگر از برند های معتبر باشد، میتوانید با خیال آسوده تری به خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازید.

البته نکته ای که وجود دارد و در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار اهمیت دارد این است که بدانید تمام دستگاه های آب تصفیه کن با برند معتبر، دستگاه تصفیه آب اصل نیستند. متاسفانه برخی از فروشندگان و تولید کنندگان، دستگاه تصفیه آب را خودشان تولید میکنند و به نام دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی به فروش میرسانند.

بهترین روش برای اینکه از دام این کلاهبرداران در امان باشید این است که دستگاه تصفیه آب خانگی را از بهترین مراکز فروش دستگاه تصفیه آب خریداری کنید.

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر

شرکت بازرگانی پاکاب گستر با بیش از یک دهه تجریه در حوزه فروش و تولید دستگاه های تصفیه آب، چه در مقیاس خانگی و چه در مقیاس نیمه صنعتی، اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت اقساطی نموده است.

شرایط خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت اقساطی را به طور خلاصه در ادامه ذکر خواهیم کرد.

  1. یک سوم هزینه دستگاه تصفیه آب به صورت نقد در ابتدا دریافت میشود.
  2. باقی هزینه آب تصفیه کن در دو قسط با چک پرداخت میشود.
  3. چک اول با موعد دو ماهه است.
  4. چک دوم با موعد 4 ماه پس خرید خواهد بود.
  5. چک دریافتی برای اقساط باید از نوع چک صیادی باشد.
  6. تصویر چک به شماره ای که بالاتر ذکر شد ارسال شود.
  7. پس از تایید، با شما تماس خواهیم گرفت.

خرید انواع تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات تصفیه آب در ایران است. با مراجعه به فروشگاه دیجی پاکاب میتوانید انواع دستگاه های موجود در سایت پاکاب گستر را مراجعه کنید. دستگاه های مختلفی پاکاب گستر به عرضه عمده و یا اقساطی آنها میپردازد، شامل دستگاه تصفیه آب سی سی کا، دستگاه تصفیه آب هیوندای، آب تصفیه کن سافت واتر، برند لایف واتر و برند های معروف و معتبر دیگر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *