مقالات

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه آب تصفیه کن بوده باشید، حتما نام تصفیه آب تایوانی و دستگاه های خارجی به گوش شما خورده است. کشور تایوان یکی از کشور های پیشرو در صنعت تصفیه آب است. معمولا محصولات تایوانی به ایران و باقی کشور های جهان به خصوص خاورمیانه صادر میشود.

از گذشته تا کنون، دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی در میان خریداران طرفداران زیادی داشته است. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا در حال حاضر واقعا دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران وجود دارد؟ اگر تصفیه آب تایوانی وجود داشته باشد، قیمت آن چقدر است؟ چه برندهایی از تصفیه اب تایوانی بهتر هستند؟

دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین کیفیت را در جهان امروز بین دستگاه‌های تصفیه آب دارد. این دستگاه از قطعات بسیار با کیفیتی تشکیل شده است. عمر این دستگاه‌ها معمولا بسیار طولانی است و به این زودی کارایی خود را از دست نمی‌دهند.

 

آیا تصفیه آب تایوانی در ایران وجود دارد؟

این موضوع یکی از مهمترین سوالاتی است که خریداران از ما میپرسند. در جواب باید گفت که به دلیل تحریم ها و هزینه های بالای گمرک، واردات تصفیه آب های تایوانی بسیار محدود شده است. همین موضوع سبب کم شدن تعداد تصفیه آب تایوانی اصل در بازار شده است.

اما این موضوع به این معنی نیست که همه دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در ایران، تقلبی هستند.

تصفیه آب تایوانی یا ایرانی

به طور کلی میتوان گفت در ایران 3 نوع دستگاه آب تصفیه کن وجود دارد.

  1. دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوان: این دستگاه ها به طور کامل از تایوان یا کشور های دیگر وارد میشوند. کیفیت قطعات این دستگاه ها فوق العاده است.
  2. دستگاه تصفیه آب تایوانی موجود در ایران: علی رغم تصفیه اب ها، قطعات تصفیه آب به راحتی وارد ایران میشوند. به همین دلیل مونتاژ دستگاه ها با قطعات تایوانی نیز رواج فراوانی دارد.
  3. دستگاه تصفیه آب ایرانی: این گونه تصفیه آب ها را بیشتر شرکت آریاصنعت معصومی تولید میکند. اغلب قطعات به کار رفته در این دستگاه ها ایرانی است.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

همانطور که گفته شد، واردات تصفیه آب تایوانی با محدودیت مواجه شده و کمتر وارد کننده به سراغ دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان میرود. همین دلیل کافی است تا قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی نسبت به دیگر دستگاه ها بالاتر برود.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

در حال حاضر قیمت تصفیه آب خانگی در ایران از چیزی بین 3 میلیون تومان شروع و تا 8 میلیون تومان ادامه پیدا میکند. ترتیب قیمت به این صورت است که دستگاه های تصفیه آب ایرانی نسبت به دیگر آب تصفیه کن ها ارزان تر است.

پس از آن دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی با قطعات وارداتی یا تایوانی قیمت بیشتری را به خود اختصاص میدهد. سپس نوبت به تصفیه آب های تایوانی اصل میرسد. این دستگاه ها دارای قیمت بسیار بالاتری از آن هستند.

دستگاه‌های تصفیه آب با کیفیت اورجینال تایوان دارای قطعاتی هستند که خاصیت فود گرید دارند و با بدن انسان کاملا سازگار هستند و اصطلاحا مواد biocompatible هستند که خاصیت زیست‌سازگاری دارند. کیفیت قطعات به کار رفته و آلیاژهای مختلف درون بدنه‌ی دستگاه و الیاف به کار رفته در درون فیلترهای متعدد دستگاه تصفیه آب تایوانی همگی درجه یک و از بهترین مواد موجود ساخته شده است و به همین دلیل تصفیه آب کن‌های تایوانی در دنیا بسیار شناخته شده هستند و رقیب آن‌ها فقط تصفیه کن‌های آمریکایی است.
به همین دلیل کیفیت بالا قیمت دستگاه‌های آب تصفیه تایوانی نیز بالا است و شما برای تهیه آن‌ها باید هزینه بیشتری نسبت به دیگر تصفیه آب‌های ایرانی و مونتاژ ایران بپردازید.

تفاوت تصفیه آب تایوانی و ایرانی

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که اصلا چه تفاوتی بین دستگاه های ایرانی و تایوانی وجود دارد؟ آیا تصفیه آب تایوانی آب را بهتر تصفیه آب میکند؟

در پاسخ به سوالات بالا باید گفت که کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب تایوانی تفاوت چندانی با کیفیت آب خروجی دستگاه های ایرانی ندارد. به این دلیل که آب تصفیه کن های خانگی به طور کلی از یک سیستم تصفیه آب معین استفاده میکنند. این سیستم تصفیه آب، اسمز معکوس است که میتواند ذرات آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه کند.

تفاوت اصلی بین دستگاه های تصفیه آب ایرانی و تایوانی در کیفیت، عمر و دوام قطعات آن است. به طور مثال میتوان مخزن تصفیه آب را مطرح کرد. دستگاه هایی که دارای مخزن تایوانی هستند، به راحتی مخزن آنها تا بیش از 5 سال عمر میکند. اما دستگاه های ایرانی یا چینی، دارای مخزن هایی هستند که عمر و دوام کمتری دارند و در عرض یک تا دو سال برای آنها مشکل به وجود میاید.

به صورت کلی می‌توان گفت هرچه متریال و مواد به کار رفته در بدنه دستگاه و پوشش دهی آن‌ها برای عدم اکسیداسیون توسط عوامل خورنده یونی موجود در آب شهری بیشتر باشد می‌توان انتظار طول عمر بالاتری از آن انتظار داشت، کیفیت طراحی قطعات مهندسی شده و طراحی فیلترهای مراحل مختلف دستگاه تصفیه اب نیز بسیار مهم است و با طول عمر دستگاه ارتباط مستقیمی دارد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر اینکه به بهترین نحو آب را تصفیه کند، دارای قطعات بسیار با کیفیت باشد که شما را از مشکلات احتمالی مصون نگه دارد. معمولا دستگاه هایی که از قطعات تایوانی ساخته شده اند، این قابلیت ها را دارند.

اما تصفیه کردن آب با بهترین کیفیت، مستلزم نصب فیلترهای با کیفیت گیاهی است.

فیلترها فود گرید یا گیاهی باشد

دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از 5 تا 6 فیلتر تشکیل شده است. فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب اساسی‌ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم‌ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است.

مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب

این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد. معمولا با توجه به کیفیت ممبران و آب منطقه شما، فیلتر مرحله چهارم بین 1 تا 2 سال عمر میکند.

از دیگر فیلترهای به کار رفته در تصفیه آب میتوان به فیلتر های کربنی که وظیفه از بین بردن ترکیبات شیمیایی مضر درون آب را دارند اشاره کرد.

فود گرید بودن یک ماده یعنی اینکه این ماده توسط سازمان های مربوطه برای استفاده در محصولات غذایی و آشامیدنی تایید شده باشد. بنابراین فودگرید بودن فیلترها و در کل تمامی قطعات تصفیه آب که آب از داخل آنها میگذرد یک عامل مهم در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب مناسب است. اگر از پلاستیک هایی که فودگرید نیستند در دستگاه تصفیه آب استفاده شوند ممکن است در شرایط مختلف، مواد شیمیایی درون آب آزاد کنند و آب را آلوده کنند. برای مثال هوزینگ های تصفیه آب از PP(polypropylene) ساخته شده اند. این ماده یکی از مواد فود گرید بوده که در ساخت قطعات دستگاه های تصفیه آب به کار میرود.

تصفیه آب با قطعات تایوانی بخرید

در قسمت های قبل نیز به این موضوع اشاره کردیم که قطعات تایوانی بهترین لوازم موجود در ایران هستند. حتما دقت کنید که دستگاهی که خریداری میکنید تا جای ممکن در آن از قطعات تایوانی استفاده شود. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب نوبل یکی از معدود دستگاه هایی است که حتی ریز ترین قطعات آن نیز تایوانی و دارای بهترین کیفیت هستند.

برای استعلام از اصل بودن قطعات یا تقلبی بودن آن‌ها کار سختی در پیش دارید و بسیاری از قطعات بی کیفیت و نامناسب به جای قطعات اصل فروخته می‌شوند و شما برای راه حل این مشکل باید از شرکت‌های معتبر و ثبت شده در حوزه فروش دستگاه تصفیه آب محصولات خود را خریداری کنید.

هرچه قطعات دستگاه تصفیه آب شما از کیفیت کمتری برخوردار باشد شما در زمان های بسیار کوتاهی مشاهده می‌کنید که قطعات دستگاه شما دچار خرابی شده و یا نشتی می‌دهد و پوسیده شده است، هزینه‌ی تعمیراتی که بابت مشکلات بوجود آمده از خرید دستگاهی با قطعات بی‌کیفیت برای شما ایجاد می‌شود بسیار بیشتر از اختلاف هزینه ای است که در ابتدا به خاطر آن، دستگاهی با کیفیت بالا خریداری نکرده‌اید.

تاثیر مصرف قطعات تایوانی چیست؟

استفاده از قطعات تایوانی با کیفیت در دستگاه‌های تصفیه آب اهمیت بسیاری دارد. این قطعات عمدتاً از مواد با کیفیت و مقاومی تولید می‌شوند که تحمل فشار و شرایط مختلف را دارا هستند. این اقدام به عمر طولانی‌تر دستگاه تصفیه آب منجر می‌شود و نیاز به تعویض مکرر قطعات را کاهش می‌دهد. به علاوه، قطعات تایوانی به استانداردهای بهداشتی بین‌المللی پایبند هستند که باعث بهبود کیفیت آب تصفیه شده و حفظ سلامتی مصرف‌کنندگان می‌شود. از این رو، دستگاه‌های تصفیه آبی که از قطعات تایوانی با کیفیت استفاده می‌کنند، بهترین انتخاب برای اطمینان از تصفیه آب با کیفیت و عملکرد بهینه می‌باشند.

همچنین، قطعات تایوانی دارای دقت تولید بالا هستند و کنترل کیفیت دقیقی را تضمین می‌کنند. این امر به بهبود عملکرد دستگاه و افزایش پایداری آن کمک می‌کند. شرکت‌های تایوانی نیز به خدمات پس از فروش و تعمیرات با کیفیت اهمیت می‌دهند و به راحتی قطعات یدکی را فراهم می‌کنند، که از اطمینان مشتریان نسبت به عملکرد بهتر دستگاه تصفیه آب حمایت می‌کند. این ترکیب از کیفیت مواد، دقت تولید، و خدمات پس از فروش معتبر، دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی را به انتخاب برجسته برای بهبود کیفیت و عمر دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی تبدیل کرده است.

از یک مرکز معتبر تصفیه آب بخرید

همانطور که گفته شد، فروشنده هایی در بازار وجود دارند که فقط به فکر سود خود هستند. این فروشنده ها دستگاه های خود را با نام تصفیه آب تایوانی به فروش میرسانند. بنابراین مرکزی که از آن خرید میکند نیز باید از اعتبار بالایی برخوردار باشد. شرکت پاکاب گستر با تجربه دوازده ساله خود، با ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان خود به سرویس و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازد.

فروشگاه‌های غیر معروف در حوزه‌ی فروش دستگاه تصفیه آب به راحتی می‌توانند از شما کلاه برداری کنند. به دلیل اینکه دستگاه‌های غیر اصل و تقلبی را با یک تبلیغ پر سر و صدا به شما می‌فروشند. این تبلیغ لزوما نباید در اطراف شهر و بیلبورهای بزرگ نصب شود. فقط کافیست دستگاه تقلبی‌شان را با قیمت کمی ارزان تری نسبت به ارزان ترین دستگاه موجود در بازار به فروش برسانند. به همین صورت شما به صورت ناخودآگاه وسوسه می‌شوید تا دستگاهی با قیمت کمتر را خرید کنید. اما شما از این بی خبرید که این دستگاه حتی نصف پولی که هزینه کردید نیز ارزش ندارد. این دستگاه به سرعت خراب شده و هزینه‌ی تعمیر آن به اندازه هزینه خود دستگاه خواهد شد.

لذا شما همیشه باید از معتبر ترین فروشگاه‌های تصفیه آب خرید کنید تا با ارائه گارانتی مناسب برای دستگاه شما، خیالتان را بابت اصیل بودن دستگاه راحت کنند.

بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی

همانطور که گفتیم، تصفیه آب تایوانی در میان دیگر دستگاه های آب تصفیه کن دارای بهترین کیفیت است. به دلیل اینکه قطعات تایوانی مربوط به تصفیه کننده آب بهترین کیفیت را دارد. در ادامه بهترین برندهایی که دستگاه آب تصفیه کن تایوانی تولید میکنند را معرفی خواهیم کرد و برند هایی که دستگاه آنها در ایران وجود دارند را اعلام خواهیم کرد.

1. تصفیه آب تایوانی سی سی کا (موجود در ایران)

تصفیه آب تایوانی سی سی کا

برند تصفیه آب سی سی کا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات تصفیه آب در تایوان است. این شرکت بسیاری از محصولات آب تصفیه کن را با بهترین کیفیت تولید میکند. یکی از نکات مثبت در مورد این برند، وجود آن در بازار ایران است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی، با 6 مرحله فیلتراسیون میتواند به بهترین شکل آب شهری را تصفیه کند. نکته بسیار مثبت در مورد تصفیه آب سی سی کا اورجینال، کیفیت بسیار عالی قطعات تصفیه آب و دوام بی نظیر آن است. به طوری که با خرید تصفیه آب اورجینال، خیالتان از بابت دستگاه تا سال ها راحت خواهد بود.

دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا علاوه بر کیفیت خوبی که دارد به دلیل وجود نمایندگی معتبر در کشور ایران و فروشنده آن‌ها مثل مجموعه پاکاب گستر، دارای خدمات پس از فروش مناسبی همچون گارانتی تعمیر دستگاه و سرویس دهی و تعویض فیلتر و… است و این امکان برای شما فراهم است که در صورت وقوع هرگونه نقص و مشکلی درون دستگاه خود با تماس با کارشناسان پاکاب گستر از خدمات تعمیرات دستگاه توسط تکنسین‌های مجرب بهره‌مند شوید.

این دستگاه در شرکت پاکاب گستر موجود است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل کنید.

مطلب پیشنهادی: نمایندگی تصفیه آب سی سی کا

2. تصفیه آب فلاکستک تایوان (موجود در ایران)

تصفیه آب تایوانی فلاکستک

شرکت فلاکستک نیز یکی از بهترین تولیدکنندگان تصفیه آب اسمز معکوس است. این شرکت علاوه بر دستگاه های زیر سینکی، اقدام به تولید تصفیه آب رومیزی نیز میکند.

مطلب پیشنهادی: بهترین دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب فلکستک مدل Fluxtek cg2، یکی از بهترین دستگاه های آب تصفیه کن خانگی رومیزی در ایران است. این دستگاه توسط شرکت پاکاب گستر با بهترین قیمت به فروش میرسد. علاوه بر آن با خرید این دستگاه، گارانتی و نصب و ارسال رایگان به شما تعلق میگیرد.

3. تصفیه آب لوناواتر تایوانی (ناموجود در ایران)

به جرئت میتوان گفت تصفیه آب های لوناواتر اصلی که در سال های گذشته در ایران بود، یکی از بهترین آب تصفیه کن های موجود در ایران بوده است. در سال های اخیر دستگاه تصفیه آب لوناواتر به ندرت وارد ایران شده است و میتوان گفت در بازار ایران ناموجود است.

4. دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال (ناموجود)

سافت‌واتر اوریجینال

دستگاه تصفیه آب سافت واتر یک شرکت تایوانی بوده که در سال های گذشته اقدام به صادرات محصولات خود به سراسر جهان از جمله ایران میکرد. اما اخیرا، واردات سافت واتر همانند بسیاری از تصفیه اب های تایوانی دیگر با محدودیت های بسیار مواجه شده است.

به طور کلی در حال حاضر میتوان گفت در بازار ایران هیچ دستگاهی با برند سافت واتر اصل تایوان نیست. شرکت معصومی در سال های گذشته اقدام به تولید تصفیه آب سافت واتر معصومی کرده است. این دستگاه دارای کیفیت قابل قبولی است. یکی از مزیت های تصفیه آب معصومی، مقرون به صرفه بودن آن است.

5. دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

دستگاه‌های تصفیه آب لایف واتر امروزه بسیار محبوب هستند و بین مشتریان از مقبولیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها در چهار مدل اکونومی، تراست، کلاسیک و نوبل به فروش می‌رسند که همه آن‌ها از کیفیت مناسبی به نسبت قیمتشان برخوردار هستند. این دستگاه ها همگی از قطعات وارداتی تولید می‌شوند و دارای گارانتی هستندو دستگاه لایف واتر مدل نوبل نیز بهترین دستگاه در این ردیف است که قطعات آن فول تایوانی است و از بهترین کیفیت موجود برخوردار است. همچنین گارانتی این محصول نیز دوساله است و بیشترین عمر را در بین دیگر دستگاه‌های تصفیه آب داراست.

6. دیگر برندهای تصفیه آب

برندهای بسیاری وجود دارند که تصفیه آب های بسیار با کیفیتی را تولید میکنند. اما تقریبا میتوان گفت در حال حاضر، هیچ یک از آنها در ایران وجود ندارند. برخی از این برندها عبارتند از:

  1. دستگاه تصفیه آب واتر سیف
  2. دستگاه تصفیه کننده آب اورجینال
  3. تصفیه آب سوپر کریستال
  4. دستگاه تصفیه آب آکواپرو
  5. تصفیه آب ایزی ول

برای مشاهده لیست برندهای تصفیه آب خانگی میتوانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید تا بیوگرافی و محصولات تولیدی برند را مشاهده کنید.

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی

پرفروش ترین تصفیه‌آب

تعداد بسیار زیادی از برندهای تصفیه آب در ایران وجود دارد. به دلیل این تعدد مارک ها شاید خرید تصفیه آب خانگی برای یک خریدار عادی کار بسیار مشکلی است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان با ما تماس میگیرند و از ما برای معرفی چند دستگاه برتر کمک میخواهند.

  1. دستگاه تصفیه آب نوبل: این دستگاه تصفیه آب خانگی را میتوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران از هر نظر معرفی کرد. این دستگاه تماما از قطعات تایوانی مونتاژ شده است. علاوه بر این نسبت به دستگاه های هم رده خود دارای بهترین قیمت است.
  2. دستگاه تصفیه آب هیوندای: تصفیه آب هیوندای تحت لایسنس هیوندای کره، از قطعات با کیفیت تایوانی تولید شده است. هیوندای با ظاهر بسیار زیبای خود طرفداران بسیار زیادی را کسب کرده است.
  3. تصفیه آب CCK اورجینال: یکی از معدود دستگاه های تصفیه آب خانگی که به طور کامل در تایوان مونتاژ و وارد ایران میشود، تصفیه آب تایوانی

تصفیه آب قلیایی ساخت کدام کشور است؟

دستگاه تصفیه آب قلیایی یکی از بهترین راه حل ها برای کسانی است که سنگ کلیه دارند. این دستگاه ها به بهترین نحو، به آب خاصیت قلیایی میدهند. برخی از خاصیت های آب قلیایی یا بازی به شرح زیر است.

مطلب پیشنهادی: بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی

  • خواص ضد پیری (از طریق آنتی اکسیدان های مایع که سریعتر جذب بدن انسان می شوند)
  • خاصیت پاکسازی روده بزرگ را دارد
  • از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی میکند
  • باعث آب‌رسانی، سلامت پوست و سایر خواص سم زدایی میشود
  • کاهش وزن را در پی دارد
  • در برابر وقوع سرطان مقاوم است

تصفیه آب قلیایی بیونتک

در حال حاضر شرکت های ژاپنی و کره ای بهترین تولید کنندگان تصفیه آب قلیایی در ایران هستند. در حال حاضر تصفیه آب بیونتک کره، یکی از بهترین آب تصفیه کن های تخصصی یونیزه قلیایی در ایران است.

تجربه مشتریان از خرید قطعات تایوانی

همیشه کیفیت در یک محصول از مهم ترین فاکتور های مورد بررسی می‌باشد. کیفیت قطعات تایوانی در حوزه تصفیه آب بسیار مناسب هستند. کشور تایوان در این حوزه در کل دنیا پیشتاز است و بهترین محصولات را تولید می‌کند. مشتریانی که از محصولات تایوانی استفاده می‌کنند همیشه از کیفیت بالای این قطعات و عمر بالای آن‌ها تعریف می‌کنند. عمر بالای یک دستگاه تصفیه آب به نوعی صرفه جویی در قیمت و پرهیز از پرداخت هزینه‌های تعمیر سرسام آور و یا خرید دستگاه تصفیه آب جدید است.

مزیت استفاده از دستگاه تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی کامل ترین دستگاه تصفیه آب موجود در بازار است. این دستگاه بسیار مناسب برای کسانی که دارای بیماری‌های گوارشی و سرطان هستند می‌باشد. زمانی که شما آب کمی قلیایی شده مصرف می‌کنید، عملکرد بدن شما بهبود خواهد یافت. این عمل با اضافه کردن یک فیلتر قلیایی بر روی دستگاه تصفیه آب خانگی هم قابل انجام است اما تفاوت آن در نحوه کارکرد آن‌هاست. به صورت کلی این دستگاه تمامی استانداردهای جهانی را دارا بوده و برای تمام افراد بالغ مناسب است. همچنین از بروز بسیاری از بیماری های زمینه‌ای در بدن جلوگیری می‌کند. در ضمن این دستگاه سلامت و شادابی پوست بسیار مناسبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

راهنمای خرید اینترنتی تصفیه آب

در صورتی که تصمیم خود را برای خرید یک دستگاه تصفیه آب گرفته باشید، دو عامل باید در انتخاب شما از بیشترین اهمیت برخوردار باشد.

  1. کیفیت قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب
  2. خرید از یک مرکز فروش معتبر تصفیه آب

همانطور که بارها اشاره شد، در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب با قطعات تایوانی در بازار ایران حرف اول را میزنند. برای مثال دستگاه آب تصفیه کن نوبل یکی از بهترین های بازار در دسته آب تصفیه کن های تایوانی است. این دستگاه به راحتی میتواند چندین سال برای شما بدون هیچ مشکلی کار کند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

علاوه بر آن با خرید از یک مرکز معتبر تصفیه آب میتوانید از چند خدمت بهره مند شوید. اول اینکه با خرید از یک شرکت معتبر مانند پاکاب گستر، نصب و ارسال دستگاه برای شما رایگان خواهد بود. علاوه بر آن گارانتی شرکت پاکاب گستر بر روی دستگاه آب تصفیه کن به شما تعلق میگیرد.

ویژگی های تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه کننده آب تایوانی سال های سال است که در ایران زبان‌زد خاص و عام است. به دلیل اینکه قطعات به کار رفته در این دستگاه ها از بهترین کیفیت برخوردارند و میتوانند مدت زیادی برای شما کار کنند.

حقیقت این است که مونتاژ قطعات تصفیه آب تایوانی در ایران و تایوان دارای کیفیت های چندان متفاوتی نیست. حتی میتوان گفت مونتاژ برخی از شرکتهای ایرانی بهتر از دستگاه های تصفیه آب اورجینال تایوان است. برای مثال میتوان گفت دستگاه تصفیه آب نوبل، دارای بهترین کیفیت مونتاژ در ایران است.

اما به صورت کلی دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی به نوعی مهد دستگاه تصفیه آب هستند و در جهان به عنوان با کیفیت ترین دستگاه‌های آب تصفیه معرفی می‌شوند چون طراحی آنها بسیار دقیق و مهندسی شده است که با مواد با کیفیت و سازگار با بدن ساخته شده اند و هیچ عنوان ضرری برای بدن ایجاد نمی‌کنند و در بدنه و قطعات آن نیز آلیاژهایی به کار رفته است که در مقابل رطوبتی که در آن فضا ایجاد می‌شود مقاوم هستند و زنگ نمی‌زنند و یا پوسیده نمی‌شوند و از استحکام مکانیکی مطلوبی نیز برخوردار هستند و طول عمر زیادی دارند.

دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران وجود ندارد. تمامی دستگاه‌های تایوانی موجود در ایران مونتاژ در ایران هستند. اما این دستگاه‌ها شامل قطعات بسیار با کیفیت تایوانی هستند که دارای طول عمر بالایی می‌باشند. مونتاژ قطعات تایوانی در ایران رواج زیادی دارد. در بعضی از دستگاه‌ها مثل مدل لایف واتر اکو قطعات دستگاه از کشور چین وارد می‌شوند. کیفیت این قطعات هم به نوبه خود خوب است ولی در مقایسه با همتای تایوانی خود ضعیف تر می‌باشد. به طور کلی وجود قطعات با کیفیت در یک محصول بسیار مهم‌تر از مکان مونتاژ آن‌هاست. لذا به همین منظور همچنان بهترین دستگاه‌های تایوانی به نوعی کارایی خود را در ایران خواهند داشت.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین تصفیه‌آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی زیادی در بازار ایران وجود دارند که خب مسلماً هنگام خرید خریدار را گیج میکنند. اصولا نمیتوان گفت چیزی به نام بهترین دستگاه تصفیه آب وجود دارد. زیرا دستگاه های زیادی ویژگی های مشابه دارند. اما می‌توان برای انتخاب از بین انبوه دستگاه های تصفیه آب در بازار مواردی را به عنوان پارامتر انتخاب ذکر کرد.

اولین پارامتر انتخاب دستگاه تصفیه‌آب روش تصفیه‌آب توسط آن است. دقیق ترین روش برای تصفیه‌آب توسط دستگاه‌های تصفیه‌آب خانگی روش اسمز معکوس است که قادر است تا 0.0001 میکرون ذرات آلاینده آب را جدا کند.

پارامتر بعدی در انتخاب دستگاه تصفیه‌آب، کیفیت قطعات اصلی آن است. قطعات اصلی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی پمپ، مخزن، هوزینگ و آداپتور میباشند. این قطعات باید بتوانند سال‌های زیادی را کار کنند. در غیر این صورت هزینه زیادی را به دارنده تحمیل میکنند.

پارامتر بعدی انتخاب دستگاه تصفیه‌آب کیفیت و تعداد فیلترهای آن است. تعداد استاندارد فیلترهای تصفیه‌آب های اسمز معکوس 6 عدد است. اما میتوان برای افزایش کارایی دستگاه تعداد بیشتری را به آن اضافه کرد. فیلترهای دستگاه باید کیفیت لازم را برای تصفیه‌آب داشته باشند و از مواد مرغوبی ساخته شده باشند. دقت کنید که باید کیفیت قطعات اصلی را نسبت به کیفیت فیلترها در انتخاب دستگاه در اولویت قرار داد. زیرا فیلترها را بعد از مدتی باید تعویض کرد اما این قطعات همانطور که ذکر شد باید مدت زیادی کار کنند.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران کجاست؟

کار بسیار دشواری است که بخواهیم یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را از تصفیه آب های ایرانی تشخیص دهیم. بسیاری از فروشندگان نا معتبر، تصفیه آب های ایرانی بی کیفیت را با نام دستگاه های تایوانی با قیمت دو برابر به فروش میرسانند.

بهترین راه مقابله با این گونه کلاهبرداری ها، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از یک مرکز معتبر است.

شرکت پاکاب گستر یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات تصفیه آب خانگی در ایران است. انواع تصفیه آب تایوانی اورجینال، تصفیه آب تایوانی مونتاژ شده در ایران، دستگاه های وارداتی، آب تصفیه کن های ایرانی و … در این شرکت به فروش میرسد.

علاوه بر آن، پاکاب گستر به طور گسترده ای در تهران و کرج به ارائه سرویس و خدمات تصفیه آب میپردازد. خدماتی مانند تعویض فیلتر تصفیه آب، سرویس دوره ای تصفیه آب، هواگیری مخزن، تعمیر دستگاه آب تصفیه کن، تعویض قطعات و … در شرکت پاکاب گستر توسط بهترین تکنسین ها انجام میپذیرد.

بازگشت به لیست

13 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب تایوانی

  1. ع گفت:

    سلام. میخواستم ببینم کدوم یکی از اون دستگاه‌های تایوانی که بالاتر معرفی کردین بهتره؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام دوست عزیز. جفتشون عالین بستگی به خودتون داره که کدوم نوع رو می پسندید.

  2. فیض گفت:

    چه تضمینی میدهید که دستگاهی که ادعا می کنید اورجینال برای شرکت سی سی کا هست
    واقعا اصلی باشه

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      شرکت تصفیه آب پاکاب گستر تمام دستگاههایی که ادعا می کنیم اصلی و وارد شده از تایوان میباشد و برای فروش ارائه می کند بصورت مستند بر روی فاکتور اصل بودن کالا را تضمین و مهر و امضا می نماید

  3. میلاد گفت:

    سلام آقا چطوری میشه فهمید دستگاه تایوانی هست؟ کلی دستگاه وجود داره تو بازار گیج شدیم به خدا

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام جناب وقت بخیر
      راستش رو بخواید نمیشه راه واحدی رو گفت که از روش بشه فرق تصفیه آب تایوانی و ایرانی فهمید. اما یکی از راه هایی که میشه اطمینان حاصل کرد از اون، وجود اون دستگاه توی سایت اصلی شرکت هست. برای مثال تصفیه آب بیونتک کره که وارداتی هست، مدل های مختلف توی سایت اصلی شرکت بیونتک وجود داره.

  4. صدرا گفت:

    سلام اگه یک راه مطمعن که بشه دستگاه تصفیه آب تایوانی رو تشخیص داد بگید چیه؟

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سوالات زیادی می شود که از کجا بفهمیم فروشنده ای که دستگاهی را بعنوان دستگاه وارداتی و ساخت تایوان معرفی می کند گفته او درست باشد و سرمان کلاه نرود
      در جواب باید بگویم اگر فقط به یک راه مطمعن بخواهم اشاره کنم این است که دستگاه تایوانی قطعا یک سایت مرجع در تایوان دارد از دستگاه تایوانی فیلم و یا عکس از چند زاویه بگیرید و به شرکت اصلی در تایوان ایمیل بزنید و اصالت دستگاه را استعلام کنید

  5. حسین پهلوان گفت:

    سلام، روز بخیر
    بفرمایید بهترین مارک تولید داخلی که مطابق با
    استاندارد های جهانی باشد کدام شرکت میباشد
    ایا شرکت پاکاب گستر چنین دستگاه تصفیه آب تولید داخل کشور را نمایندگی دارد یا خیر ؟
    ممنون خواهم شد رهنمود تا انخاذ تصمیم گردد

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      متاسفانه در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی به ایران وارد نمیشه مگر چند مورد استثنا و با قیمت بسیار بالا.
      در حال حاضر بهترین دستگاه های موجود در ایران، تصفیه آب هایی هستند که با قطعات تایوانی و با کیفیت بالا مونتاژ میشوند. از جمله این دستگاه ها میتونیم به تصفیه آب لایف واتر نوبل و هیوندای H700 اشاره کنیم. هر دوی این دستگاه ها در فروشگاه پاکاب گستر موجود هستند.

    2. بهروز گفت:

      بهترین هوزینگ های تصفیه آب را شرکت آریا صنعت معصومی (تک اورینگ) می سازد اما کیفیت پمپ و مخزنش تعریفی نداره. هوزینگ های سوفیلتر و گروه صنعتی یوسفی که بی کیفیت و پلاستیک هستن. تصفیه آب تایوانی هم فقط تو خوزستان بصورت قاچاق از دبی وارد میشه. ضمن اینکه بازارهای عمان، بلاروس، مجارستان و لهستان تا حدودی در اختیار شرکت آریا صنعت معصومی هست ولی با اختلاف کیفیت زیاد قطعات مواجه هستیم.
      محسن معصومی بهترین فیلتر های مرحله اول ایران و شاید بتوان گفت دنیا را تولید می کند که بسیار مرغوب هستند.

  6. خدابخش گفت:

    سلام
    بنده میخواستم بپرسم که یک دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای کیفیت مناسبی باشد بمانند دستگاههای تصفیه آب لایف واتر نوبل و هیوندای H700 دارای چه قیمتی هستند و اینکه آیا شما در شهرستان بندرانزلی هم نمایندگی دارید که اگر بخواهیم خرید کنیم در آنجا برایمان نصب کنند .

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام جناب خدابخش
      دستگاه‌هایی مثل هیوندای و نوبل چون در رده دستگاه های تایوانی محسوب میشن قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارند. اگر دستگاه ارزان تری میخواهید دستگاه تصفیه آب تراست و همچنین اکو جزو پرفروش‌ترین آب تصفیه کن ها هستن. برای بندر انزلی هم ارسال دستگاه داریم. نصب تصفیه آب هم به طور رایگان توسط نماینده ما انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *