برند های دستگاه تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد, نوا

دستگاه تصفیه آب نوا

دستگاه تصفیه آب نوا

دستگاه تصفیه آب نوا به عنوان یک دستگاه قوی همراه با بالاترین بازده آورده برای شیرین کردن آب می باشد. درواقع نوا با مجهز بودن به انواع فیلتر ها و داشتن قیمتی مناسب می تواند آب تصفیه شده سالم را که حق طبیعی شما می باشد، به خانواده شما هدیه دهد.

دستگاه تصفیه آب نوا

دستگاه تصفیه آب نوا دارای مدل های بسیاری در بازار داخلی کشور می باشد که شما بسته به نیاز خود می توانید از این دستگاه قدرتمند استفاده نمایید برخی از معروف ترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی نوا به شرح زیر می باشد:

تصفیه آب Nova 7 | قلیایی

تصفیه آب نوا | Nova 6

تصفیه آب NOVA مدل bluesea 9540

تصفیه آب NOVA مدل grand 9600

تصفیه آب NOVA مدل elite 8830

تصفیه آب NOVA مدل grand 8590

تصفیه آب NOVA مدل elite 9840

تصفیه آب NOVA مدل megapure 9660

تصفیه آب NOVA مدل p2 8890

تصفیه آب NOVA مدل p2 9900

برای خرید جدید ترین مدل های دستگاه های تصفیه آب نوا همراه با تخفیف های ویژه کافی است به فروشگاه تصفیه آب خانگی دیجی پاکاب مراجعه فرمایید.
دستگاه تصفیه آب نوا

مشخصات دستگاه تصفیه آب نوا

در ابتدا باید گفت تمامی مدل های برند نوا مجهز به فیلتر قلیایی کننده اب می باشند. قطعات به کار رفته در این محصول همگی ساخت تایوان می باشد و در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده شده است. یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان توانایی بالای مقدار آبدهی در روز ( ۷۵ گالن ) می باشد.

تمامی فیلتر های پیش تصفیه این دستگاه گیاهی هستند و خواص  آنتی اکسیدان را جهت بالابردن کیفیت به آب اضافه می نمایند.

مخزن مورد استفاده در دستگاه نوا از نوع ۸٫۸ لیتر آنتی باکتریال است . این مخزن فضای کمتری را نسبت به مخزن های بزرگتر اشغال میکند ، بعلاوه آب کمتری درون مخزن میماند و آب همیشه در گردش خواهد بود.

یکی دیگر از برتری های تصفیه آب نوا داشتن مخزن به گنجایش 8/8 لیتر می باشد، که سبب می شود آب کم تری درون مخزن بماند و آب همیشه در گردش بماند.

 دلایل استفاده از فیلتر های قلیایی

استفاده از فیلتر های قلیایی سبب بالا بردن ph اب می شود که بالا رفتن ph اب سبب این فوائد برای بدن انسان می شود.

 آب آشامیدنی قلیایی یونیزه تبدیل به یک آنتی اکسیدان (ضد سرطان) قوی می شود، که شما می توانید از بیماری در امان بمانید.

اگر به دنبال این هستید که ایمنی بدن خود را بالا ببرید و یا به فکر از بین بردن چربی های بدن خود هستید آب قلیایی به شما کمک می نماید.

آب قلیایی به جلوگیری از بیماری دیابت و پاکسازی سموم بدن کمک می نماید.

دستگاه تصفیه آب نوا

اسمز معکوس

استفاده از جدید ترین روش تصفیه آب یعنی سیستم تصفیه پیشرفته ممبران  – RO سبب شده است این دستگاه با قدرت مکش بسیار بالا با دقت ۰٫۰۰۰۱ میکرون تمامی مواد شیمیایی ، کلر ، باکتری ها و سایر ترکیبات مضر برای سلامتی بدن را از بین ببرد.

وظایف فیلتر های دستگاه:

پست کربن : این فیلتر کمک می کند تا آب طعم و بوی بهتری کسب نماید.
قلیایی:
همان طور که گفته شد از این فیلتر جهت تنظیم PH آب ورودی دستگاه استفاده می شود
فیلتر مینرال :
یکی از دلایل استفاده از این فیلتر (تنظیم املاح معدنی) و اضافه کردن املاح ضروری بدن می باشد.
فیلتر اینفرارد:
نقش این فیلتر (تعدیل و افزایش سطح اکسیژن)
فیلتر نانوسیلور:
(آنتی باکتریال) از این فیلتر جهت زدودن باکتری ها باعث شده تا این دستگاه معایب و مضرات فیلتر اشعه ماورا بنفش (UV) قدیمی را نداشته باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب نوا

در اخر باید گفت که  تمامی قطعات nova دارای گواهینامه های بهداشتی معتبر و لازم بوده و استاندارد های بهداشتی آب اعم از NFS و WaterQuality را دارا می باشد. شما عزیزان جهت هرگونه پرسش و خرید دستگاه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب نوا

  1. فراصت گفت:

    از آقای پارسا و عوامل شرکت تصفیه آب پاکاب گستر نهایت تشکر را دارم
    دستگاه ۶ مرحله برند سی سی کا خریداری کردم و از خرید خودم راضی هستم نصاب محترم آقای پارسا بسیار دقیق و عالی نصب کردن تنها مشکلی که داشتیم تاخیر دو ساعته بود که با نصب خوبی که داشتن انتقادی باقی نگذاشتن
    فراصتی هستم از منطقه شهرک راه آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *