برند های دستگاه تصفیه آب, مقالات

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

نمایندگی سی سی کا

شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی، به عنوان نمایندگی تصفیه آب سی سی کا انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی CCK را به فروش میرساند. پاکاب گستر از معدود شرکت‌هایی است که دستگاه تصفیه آب تایوانی را در دو مدل کیسی و هوزینگی به فروش میرساند.

تصفیه آب سی سی کا یکی از پرفروش‌ترین برندهای تصفیه آب در ایران است. نمایندگی رسمی برند سی سی کا در ایران شرکت ثبت شده پاکاب گستر است که محصولات اورجینال و ایرانی CCK را به فروش میرساند. 

تصفیه آب سی سی کا اورجینال یا ایرانی ؟

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا

در صورتی که به دنبال دستگاه تصفیه آب بوده باشید، حتما نام تصفیه آب سی سی کا به گوشتان خورده است. این برند تایوانی یکی از مشهور ترین و معتبر ترین برند های تصفیه آب در ایران و جهان است.

به دلیل تحریم ها و هزینه های بسیار زیاد واردات کمتر کسی به دنبال وارد کردن دستگاه تصفیه آب اصل سی سی کا میرود. در صورتی که آب تصفیه کن های سی سی کا اورجینال نیز وارد باز شوند، قیمت بسیار زیادی خواهند داشت که شاید خرید آن برای هر خانواده ای مقدور نباشد.

نکته مهم این است که اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های تصفیه کننده آب سی سی کا که در ایران وجود دارند، تولید شده در ایران هستند. به این معنا که از قطعات و فیلتر های ایرانی یا وارداتی برای مونتاژ دستگاه استفاده میکنند.

نکته ذکر شده در مورد تصفیه آب های سی سی کا، برای قطعات و فیلتر های آن کمتر صدق میکند. یعنی اینکه قطعات و فیلترهای تصفیه آب سی سی کا به راحتی به ایران وارد میشوند و در انواع دستگاه های تولید شده در ایران نیز کاربرد دارند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

نمایندگی تصفیه آب سی سی کا

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر، نمایندگی معتبر سی سی کا در ایران است. این دستگاه به طور مستقیم از برند تولید کننده تهیه می‌شود و با قیمتی مناسب در شرکت پاکاب گستر عرضه می‌گردد. کارشناسان ما بعد از نصب، با دستگاه‌های مخصوص کیفیت آب را تست می‌کنند تا معتبر بودن دستگاه برای مشتریان مشخص شود و نحوه عملکرد و راهنمایی لازم جهت استفاده آن را به خوبی به شما مشتریان عزیز توضیح خواهند داد.

یکی از شرکت های تولید کننده اصلی دستگاه تصفیه آب سی سی کا ایرانی، شرکت تصفیه آب معصومی است. این شرکت دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را تولید و به شرکت های مختلف به طور عمده عرضه میکند. تصفیه آب سافت واتر نیز از تولیدات شرکت معصومی است که به طور عمده عرضه میشود.

لازم به ذکر است که نصب دستگاه تصفیه آب سی سی کا و همچنین ارسال آن توسط پاکاب گستر به طور رایگان انجام میشود.

تصفیه آب سی سی کا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از بهترین دستگاه های سی سی کا، تصفیه آب ۶ مرحله‌ای سی سی کا است. که در ادامه با این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع تصفه آب های CCK به روش اسمز معکوس (RO) برای تصفیه و پایین آوردن سختی آب استفاده میکنند. اسمز معکوس یکی از موثر ترین روش های تصفیه آب است که در انواع دستگاه های به روز دنیا به کار برده میشود و میتواند ذرات ناخالصی موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه کند.

روش تصفیه آب اسمز معکوس

سیستم اسمز معکوس طبق تحقیق و بررسی انجام شده بهترین روش تصفیه آب خانگی است؛ که در کشور کانادا و در تمام سیستم‌های تصفیه آب کشورهای اروپایی استفاده می‌گردد.

در ادامه با اجزا و قطعات تصفیه آب خانگی که در دستگاه های سی سی کا مورد استفاده قرار میگیرد به طور مختصر آشنا خواهید شد.

خصوصیات دیگر تصفیه آب CCK

  • قابلیت اتصال و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی cck به یخچال‌های ساید بای ساید
  • دارای گیج فشار روغنی جهت نمایش میزان فشار آب داخل دستگاه
  • ظرفیت تصفیه ۲۰۰ لیتر آب در ۲۴ ساعت شبانه روز

دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای تاییدیه جهانی گواهی نامه NSF و FDA آمریکا، و گواهی نامه کیفیت آب Water Quality است.

تاییدیه ها

تصفیه آب نیمه صنعتی سی سی کا

برند معتبر CCK علاوه بر تولید انواع تصفیه آب های خانگی، اقدام به تولید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی نیز میکند. برای مثال انواع تصفیه آب های نیمه صنعتی با ظرفیت های مختلف اعم از 200 گالن تا 1600 گالن در شرکت سی سی کا تولید و عرضه میشود.

تصفیه آب نیمه صنعتی سی سی کا

البته باید دقت کرد که تصفیه آب های نیمه صنعتی سی سی کا نیز مانند نمونه های خانگی آن به ندرت وارد ایران میشوند و در صورتی که واردات آنها نیز صورت بگیرد، قیمت تصفیه آب سی سی کا بالاتر از آب تصفیه کن‌های دیگر است.

تصفیه آب نیمه صنعتی کابردهای مختص به خود دارد و در مکان‌های مناسبی مثل کافه‌ها، شرکت‌ها و ادارات کاری و مجتمع‌ها و مجموعه‌هایی که با افراد زیادی در یک مکان مواجه هستند و نیاز دارند برای حفظ سلامتی همکاران خود و بیمار نشدن آنها آب سالمی را در اختیارشان قرار دهند و طبعا این دستگاه باید مخزن بزرگ‌تری برای حفظ آب تصفیه شده داشته باشد و از طرفی فیلترهای تصفیه آب آن باید سایز بزرگ تری نسبت به فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی داشته باشد چرا که حجم آب بیشتری در زمان کوتاه تری را تصفیه می‌کنند و برای افراد بیشتری آب آشامیدنی تهیه می‌کنند.
به صورت کلی شما برای اطلاع از کاربرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به این گزارش توجه کنید.

قطعات به کار رفته در تصفیه آب های سی سی کا

هوزینگ جامبو سی سی کا تایوان

هوزینگ جامبو تصفیه آب سی سی کا، از با کیفیت ترین قطعات دستگاه تصفیه آب وارداتی

  1. دارای پمپ تصفیه آب تایوانی جهت افزایش فشار و بهبود عملکرد فیلتر مرحله چهارم ممبران
  2. دارای شیر اهرمی ضد زنگ
  3. مخزن تحت فشار ذخیره تصفیه آب
  4. فیلترهای تصفیه آب

فیلترهای دستگاه CCK شش مرحله ای

دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا دارای یک سیستم تصفیه آب است. اسمز معکوس در حال حاضر پر کاربرد ترین روش برای تصفیه آب در دستگاه های آب تصفیه کن است. دستگاه هایی که با اسمز معکوس کار میکنند معمولا دارای 6 تا 9 فیلتر هستند.

مطلب پیشنهادی: خرید فیلتر تصفیه آب CCK

فیلتر مرحله اول: فیلتر پلی پروپیلن ۵ میکرون که کار آن حذف گل و لای، شن و ماسه و سایر آلودگی‌های معلق در آب است.این فیلتر به صورت اسفنجی عمل می‌کند که اجازه‌ی عبور به ذرات درشتی که در آب وجود دارند و برای بدن مضر هستند را نمی‌دهد و گرد و خاک موجود در آب یا حتی زنگ آهنی که ممکن است درون آب وجود داشته باشد را از آب حذف می‌کند و درون خود نگه می‌دارد تا کثیف شود و موعد تعویض آن فرا رسد.
معمولا این فیلتر مرحله‌ی اول زودتر از بقیه فیلترها آلوده شده و تغییر رنگ محسوسی را شما می‌توانید درون آن مشاهده کنید.

فیلتر الیافی سی سی کا

فیلتر مرحله دوم: فیلتر کربن فعال گرانول GAC or UDF ( ساخت تایوان ) ، باعث شفافیت آب شده و باعث از بین رفتن بو ، طعم و رنگ نامطبوع آب می‌شود. این فیلتر که از پوسته درخت نارگیل تشکیل شده و کاملا گیاهی است و خواص زیادی برای بدن دارد کار اصلی آن حذف کلر موجود درون آب است.
کلر موجود درون آب برای بدن مضر است و در مدت زیاد و طولانی ممکن است خطراتی برای سلامتی ما به وجود آورد و همچنین کلر به هیچ وجه نباید به فیلتر ممبران مرحله چهارم برسد و به همین دلیل باید در مراحل قبلی از آب گرفته شود.

فیلتر کربن اکتیو سی سی کا

فیلتر مرحله سوم: فیلتر کربن بلاک با پوسته سفید هم از جنس پوسته نارگیل جهت تکمیل عملکرد فیلتر مرحله دوم است که باعث حذف مواد شیمیایی موجود در آب می گردد. این فیلتر در اصل کارهای مراحل اول و دوم دستگاه تصفیه آب را تکمیل می‌کند و اجازه‌ی عبور به ترکیبات نیترات دار و رنگ‌های صنعتی و مواد شیمیایی را نمی‌دهد چون ممکن است باعث بیماری‌های متعدد شود.

فیلتر کربن بلاک CCK

فیلتر مرحله چهارم: فیلتر ممبران مهم‌ترین فیلتر دستگاه تصفیه است این فیلتر ذرات بزرگ‌تر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه و سختی آب را کاهش می دهد. این فیلتر به نوعی قلب دستگاه تصفیه آب است و مهم ترین کار دستگاه تصفیه آب را انجام می‌دهد و تمامی ذرات ریز که در ابعاد بسیار ریزی هستند و برای بدن مضر هستند را با استفاده از روش به‌روز و جدید اسمز معکوس از آب می‌گیرد.

وجود این فیلتر در درون دستگاه تصفیه آب بسیار مهم و حیاتی است. در صورتی که این فیلتر در دستگاه تصفیه آب شما از کار بیفتد در اصل کل دستگاه شما دیگر کارایی نخواهد داشت. اما به صورت کلی کل سیستم اسمز معکوس طراحی شده در دستگاه تصفیه بر روی عملکرد این فیلتر می‌چرخد. نسل جدید دستگاه‌های آب تصفیه کن به این فیلتر وابسته هستند و اصل کار آن‌ها را ممبران انجام می‌دهد. هرچه قدر شما فیلترهای مراحل اولیه‌تان را در زمان مناسب تعویض کنید، فیلتر ممبران شما عمر بیشتری خواهد داشت.
در برخی موارد برای سالم ماندن و طول عمر بالای ممبران برای آن فیلتر محافظ ممبران فیلتر محافظ ممبران نیز نصب می‌کنند.

فیلتر ممبران تصفیه آب سی سی کا

فیلتر مرحله پنجم: فیلتر مرحله 5 دستگاه تصفیه آب حاوی کربن اکتیو (کربن فعال) است، وظیفه اصلی این فیلتر بهبود طعم و بوی نامطبوع آب و مهمترین وظیفه آن حذف کلر که یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک و مضر هست را از بین می‌برد.

فیلتر پست کربن تصفیه آب سی سی کا

فیلتر مرحله ششم: فیلتر مینرال جهت حفظ مواد معدنی و املاح مورد نیاز در آب آشامیدنی تصفیه شده نظیر کلسیم، منیزیم، منگنز و بالا بردن کیفیت املاح آب تصفیه شده است.

اهمیت نصب فیلتر مینرال در دستگاه تصفیه آب بسیار زیاد است. در دستگاه‌های تصفیه آب قدیمی این فیلتر به کار برده نمی‌شد. ولی پس از مدتی مصرف کنندگان آن دستگاه‌ها از بد بودن مزه‌ی آن بسیار گلایه می‌کردند و این طعم بد آب آنها را آزار می‌داد. آب تصفیه شده به دلیل آن که حاوی هیچ گونه املاحی نیست به خودی خود بو و طعم مناسبی را نمی‌دهد. به همین دلیل یک فیلتر مینرال به آن اضافه می‌شود که دارای املاح مفید است.این املاح هم برای بدن مفید و ضروری هستند. همچنین اضافه شدن این املاح به آب باعث شیرین شدن طعم آب و گرفتن بوی بد آن می‌شود.مینرال سی سی کا

فیلترهای سی سی کا (C.C.K.) هشت مرحله

دستگاه تصفیه آب سی سی کا هشت مرحله نیز همین فیلترهای دستگاه تصفیه آب شش مرحله را به علاوه دو فیلتر اضافه زیر دارا است:

فیلتر محافظ ممبران: فیلتر محافظ ممبران، که معمولا در مرحله 7 دستگاه تصفیه آب نصب میشود، وظیفه فراهم کردن شرایط تصفیه برای فیلتر ممبران اسمز معکوس را دارد. این فیلتر با حذف مواد درشت درون آب از رسیدن آن ها به فیلتر ممبران جلوگیری میکند. همچنین این فیلتر کلر را از آب حذف میکند. در صورتی که مقدار زیادی از کلر به فیلتر ممبران برسد، ممکن است که غشای فیلتر تصفیه اب مرحله 4 را دچار آسیب بکند.

فیلتر محافظ ممبران

فیلتر اینفرارد(infrared): فیلتر مادون قرمز در واقع فیلتر اکسیژن ساز است.این فیلتر به نیروی برق و باطری احتیاج ندارد و با استفاده از موادی سرامیکی که اشعه مادون قرمز گسیل میکنند، باعث شکستن تعدادی از مولکول های آب و تبدیلی آنها به اکسیژن و نیتروژن میشود.بنابراین سطح اکسیژن آب افزایش پیدا میکند.

فیلتر اینفرارد دارای اثرات خوبی در تصفیه آب و ازبین بردن بوی بد آب و کلر به همراه اکسیژن سازی است. معمولا این فیلتر بعد از دستگاه RO در سیستم کار گذاشته می‌شود و مواد معدنی مورد نیاز بدن که در مراحل قبلی از بین رفته است را تامین می‌کند.

فیلتر اینفرارد

بهترین فیلتر سی سی کا

سی سی کا از شرکت هایی است که محصولات آن به بسیاری از کشور ها صادر میشود. اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه فیلترها و دستگاه های تقلبی بسیاری تحت این برند تولید میشوند.

چه خصوصیت هایی هستند که فیلتر را مرغوب و غیر مرغوب میکنند؟

فیلتر اصل و تقلبی تصفیه‌آب

ویژگی های مختلفی در ساختار فیلتر تصفیه آب وجود دارد که میتواند آن را نسبت به دیگر فیلترها متمایز کند. یکی از مهم ترین آنها جنس کربن به کار رفته در آن است. کربن میتواند از جنس زغال سنگ یا از جنس گیاهی باشد. مثلا کربن از جنس پوسته نارگیل یکی از بهترین انواع کربن اکتیو است.

نکته بعدی نیز کیفیت مواد به کار رفته در فیلتر است. هر چه کیفیت این مواد بهتر باشد و بر پایه گیاهی ساخته شده باشد، فیلتر در نهایت دارای کیفیت برتری خواهد بود.

بنابراین یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای مقابله با این فروشندگان انجام دهید، خرید از فروشندگان معتبر تصفیه آب است.

مخزن تصفیه آب سی سی کا

مخزن تصفیه آب سی سی کا

مخزن ذخیره تصفیه آب از اجزا مهم در دستگاه تصفیه آب می‌باشد. مخزن‌های تصفیه آب تحت فشار بوده و یک کیسه هوا در آنها وجود دارد که این هوا، آب موجود در مخزن را حتی در زمان قطعی برق، تا آخرین قطره خارج می‌کند. این مخزن عموماً به ظرفیت زیادی برای نگه‌داری آب تصفیه شده تا زمان استفاده در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ویژگی مهم به شما اجازه می‌دهد که در هر زمان به آب تصفیه شده دسترسی داشته باشید و از آبی تمیز و سالم برخوردار شوید. به علاوه، مخزن به عنوان یک تعادل کننده فشار عمل می‌کند و تضمین می‌کند که آب تصفیه شده با فشار مناسب به شیر شما برسد. بنابراین، مخزن دستگاه تصفیه آب سی سی کا برای اطمینان از ارائه آب تصفیه شده با کیفیت و بهره‌وری بیشتر از دستگاه اهمیت دارد.

پمپ CCK

پمپ سی سی کا

به دلیل اینکه فیلتر ممبران برای تصفیه آب نیاز به فشار بالای آب ورودی دارد، برای مهیا کردن فشار بالا در دستگاه تصفیه آب، پمپ نصب می‌شود. کارایی پمپ تصفیه آب در کیفیت آب خروجی بسیار مؤثر است.

پمپ CCK در تایوان تولید و مونتاژ شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. پمپ تصفیه آب CCK تقریباً کم صدا بوده و کارکرد آن به نوعی است که اکثر اوقات متوجه روشن و خاموش شدن آن نخواهید شد.

پمپ تصفیه آب CCK دارای هد قابل تعویض است. اگر به هر دلیل هد پمپ صدمه ببیند، می توان هد آن را تعویض نمود.

نمایندگی انحصاری دستگاه تصفیه آب سی سی کا در ایران

پاکاب گستر به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر برند سی سی کا در ایران شناخته می‌شود و طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی CCK را به بازار عرضه می‌کند. با تمرکز بر کیفیت تایوانی اصیل، این شرکت گزینه‌های متنوعی از مدل‌های کیسی و هوزینگی را با قیمت‌های رقابتی و ضمانت اصالت کالا ارائه می‌دهد. از جمله محصولات پرطرفدار، دستگاه تصفیه آب سی سی کا با ۶، ۸ و ۹ مراحل تصفیه است که با تخفیف‌های ویژه در دسترس هستند. همچنین مدل‌های وارداتی تایوان و نیمه صنعتی با ظرفیت‌های بالا نیز به فروش می‌رسند که برای استفاده در محیط‌های با نیاز آبی بیشتر مناسب هستند. پاکاب گستر خدماتی مانند نصب رایگان و بررسی کیفیت آب پس از نصب را به همراه مشاوره تخصصی به مشتریان ارائه می‌دهد. با این خدمات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به درستی کار می‌کند و بهترین کیفیت آب را تولید می‌کند. از تصفیه آب خانگی گرفته تا آب مورد نیاز برای مصارف صنعتی، پاکاب گستر راهنمای شما برای دسترسی به آب تمیز و سالم است.

شیر برداشت اهرمی

شیر برداشت تصفیه آب

شیر برداشت تصفیه آب خانگی اهرمی باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشد. برای ساخت شیر اهرمی تصفیه آب نباید از آلیاژ سرب استفاده شود.

شیرهای برداشت تصفیه آب سی‌سی‌کا نباید در حضور یون‌های آب و تماس مداوم با آن‌ها واکنش نشان داده و پوسیده شوند ، برای این مورد از پوشش‌دهی های مختلف و آلیاژسازی استفاده می‌شود که هم مقاومت به خوردگی در محیط یونی بالایی داشته باشد و هم به صرفه و مناسب قیمت برای مشتری باشد.
ظاهر شیرهای برداشت متفاوت می‌باشد اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان هستند. هرچه وزن شیر اهرمی بالاتر باشد ، نشان از کیفیت بالاتر و آلیاژهای بهتر در آن است . شیرهای برداشت در انواع مدل‌ها و ظاهرهای مختلف و رنگ های نقره‌ای ، مشکی ، طلایی، سفید و به صورت براق و مات هستند.

کیفیت دستگاه تصفیه آب سی سی کا

برند سی سی کا یک برند نام آشنای تایوانی است. اما امروزه به دلیل تحریم‌های وارداتی به ندرت این دستگاه وارد می‌شود. دستگاه‌های سی سی کا ایرانی در بازار به صورت مشابهی با سی سی کا تایوانی ساخته و مونتاژ می‌شوند. دستگاه‌های ساخت ایران اخیرا در حال ارتقای کیفیت خود هستند و با دستگاه های با کیفیت تایوانی رقابت خواهند کرد. اما در حال حاضر قطعات تایوانی کیفیت ساخت بهتری نسبی به ایرانی‌ها دارند و به همین دلیل طول عمر آنها بیشتر است. امروزه دانشجویان نخبه در حال ایده‌پردازی و ساخت دستگاه تصفیه‌هایی با کیفیت بالاتر از حال حاضر هستند.

خصوصیات دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا یک دستگاه مبتنی بر فناوری اسمز معکوس است که طراحی شده است تا آب آشامیدنی را از آلودگی ها و ذرات مضر مانند آلودگی های شیمیایی، باکتری ها و ویروس ها تصفیه کند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا از فیلترهای متنوعی استفاده می کند که بر اساس نیاز، می تواند ذرات مختلف را از آب حذف کند. این فیلترها شامل فیلترهای جاذب کربن فعال، فیلترهای سیلیکا، فیلترهای نیترات و فیلترهای نانو است. خصوصیات دستگاه تصفیه آب سی سی کا شامل قدرت تصفیه بالا، سرعت تصفیه سریع، کارآیی بالا، حجم کم و طراحی زیبا است. همچنین این دستگاه قابلیت تصفیه آب در محیط های مختلف را داراست و توانایی تصفیه آب پیشرفته را نیز دارا می باشد.

ظرفیت دستگاه تصفیه آب سی‌سی‌کا

معمولا برای یک الی دو خانواده در یک خانه یک دستگاه تصفیه آب خانگی با ظرفیت 4 گالن مناسب است و روی همه‌ی دستگاه‌ها به فروش می‌رسد، ظرفیت کمتر هم در صورت نیاز وجود دارد که 3.2 گالن می‌باشد اما در صورتی که برای یک کارگاه کوچک بالای ده نفر یا شرایطی مشابه دستگاه تصفیه آب نیاز دارید می‌توانید ظزفیت مخزن بیشتری همراه دستگاه خود سفارش دهید تا نیاز شما برای آب آشامیدنی در یک زمان مناسب برطرف شود.
دستگاه‌های اب تصفیه خانگی با مخزن 4 گالن، در ساعت به صورت میانگین ده لیتر آب را تصفیه می‌کنند و این مقدار برای یک کارگاه مناسب نیست و اگر دستگاه به صورت مداوم کار کند بر روی ترانس و پمپ دستگاه فشار وارد می‌شود و باعث خرابی این قطعات خواهد شد.

خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا

خرید-تصفیه‌آب-سی-سی-کا

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی، یکی از معتبر ترین شرکت های فروش و ارائه خدمات در ایران است. پاکاب گستر علاوه بر انواع برندهای ایرانی، تصفیه آب اصل تایوان را نیز به فروش میرساند.

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا ایرانی یا اوریجینال را میتوانیدبه صورت حضوری آنلاین از شرکت پاکاب گستر به همراه گارانتی خریداری کنید.

علاوه بر نصب و ارسال رایگان در تهران، به بیشتر شهر های کشور به خصوص شهر های شمالی ایران، امکان ارسال و نصب رایگان دستگاه وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

سرویس تصفیه آب سی سی کا

تعویض فیلتر سی سی کا

همانطور که احتمالا با خواندن مقالات در مورد دستگاه تصفیه آب به خصوص سی سی کا متوجه شده اید، این دستگاه ها هر یک نیاز به سرویس دوره ای دارند. چرا؟

به دلیل اینکه برای مثال فیلترهای تصفیه آب سی سی کا همه مصرفی هستند و قابلیت استفاده مجدد یا استفاده طولانی مدت ندارند. بنابراین پس از مدتی کهنه میشوند و باید هرچه زود تر تعویض شوند.

مطلب پینشهادی: سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب CCK

دیگر مراحلی که در سرویس تصفیه آب سی سی کا باید انجام شود، شامل موارد زیر است:

  • شستشوی مخزن تصفیه آب
  • هواگیری دستگاه
  • تنظیم فشار باد موجود در تانک تصفیه آب سی سی کا
  • شستشوی هوزینگ های تصفیه آب
  • تعویض فیلترهای پست کربن و مینرال

انواع محصولات پاکاب گستر

با تمرکز بر ارائه تکنولوژی تصفیه آب پیشرفته، پاکاب گستر شیرمحمدی از جمله برترین فروشندگان تجهیزات تصفیه آب در تهران است که راهکارهای سالم و مطمئن برای آب آشامیدنی ارائه می‌دهد. ما محصولات تایوانی با کیفیتی برتر را عرضه می‌کنیم و خدمات نصب و ارسال رایگان در سراسر ایران را تضمین می‌کنیم. محصولات ما شامل انواع فیلترها و مدل‌های متناسب با نیازهای مشتریان است؛ از دستگاه‌های خانگی گرفته تا سیستم‌های نیمه صنعتی برای دفاتر و کسب‌وکارهای بزرگتر. تمامی این محصولات، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند. برای آگاهی بیشتر از کارایی و ویژگی‌های دستگاه‌های ما و تعیین بهترین سیستم تصفیه آب متناسب با نیاز شما، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

33 دیدگاه در “نمایندگی دستگاه تصفیه آب سی سی کا

  1. مستانه گفت:

    سایتهارو که میبینی هزارتا تصفیه آب سی سی کا می بینی همشونم نمایندگی سی سی کا هستن و اصلی میفروشن?‍♂️?
    امان از صنف تصفیه آب که نه اتحادیه داره نه نماینده معتبر

  2. فرامرزی گفت:

    امروز یک تصفیه آب سی سی کا برامون نصب کردید من برای تشکر از مجموعه خوبتون اینجا کامنت گذاشتم نصاب محترمتون اقای رامش زحمت کشیدن و تشریف اوردن منزل ما و بسیار تمیز و مرتب نصب کردن

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما ممنون از اعتماد شما و کامنت روحیه بخشتون که یه عیدی محسوب میشه
      یاداور میشم که برای سرویس و خدمات دوره‌ای تصفیه ابتون حتما با شماره‌های ما تماس بگیرید و از تماس با نصاب و‌کلاهبردارهای تلفنی خودداری فرمایید
      اخیرا یک سری سودجو و کلتهبردار از عنوان شرکت پاکاب گستر سواستفاده میکنن و به صورت رندوم به مشتریها زنگ میزنن که متاسفانه هم فیلترهای بی کیفیت استفاده میکنن هم مبالغ بالا و گزاف دریافت میکنن

    2. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما ممنون از اعتماد شما و کامنت روحیه بخشتون که یه عیدی محسوب میشه
      یاداور میشم که برای سرویس و خدمات دوره‌ای تصفیه ابتون حتما با شماره‌های ما تماس بگیرید و از تماس با نصاب و‌کلاهبردارهای تلفنی خودداری فرمایید
      اخیرا یک سری سودجو و کلاهبردار از عنوان شرکت پاکاب گستر سواستفاده میکنن و به صورت رندوم به مشتریها زنگ میزنن که متاسفانه هم فیلترهای بی کیفیت استفاده میکنن هم مبالغ بالا و گزاف دریافت میکنن

      1. محمود نانا گفت:

        با سلام من یک دستگاه آب تصفیه کن cck ایرانی خریدم بردم شهرستان متاسفانه به جای فیلترمرحله سوم فیلتر مر حله اول گذاشتن وتمام اتصالات نشتی داشت وبعداز یک هفته موتور صدای عجیبی میدادکه متاسفانه 250000تومان هزینه برداشت خواهشن اگر علمش رو ندارید تولید نکنید چون ضررش برای مشتری ونصاب خواهد بود

        1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

          سلام و درود
          در حال حاضر تعداد زیادی از برندها در مرحله سوم تصفیه آب از فیلتر الیافی استفاده میکنن. از نظر ظاهری با هم تفاوتی ندارن، اما فیلتر مرحله 1 الیافی 5 میکرون هست، فیلتر مرحله 3 الیافی 1 میکرون.
          متاسفانه دستگاه های ایرانی سی سی کا ممکن هست بعد از یه مدت دچار خرابی بشن. البته در مدل های جدیدتر توسط تولید کننده سعی شده این مشکلات کم تر بشه. توصیه میکنیم از مدل های معتبر تر مثل لایف واتر اکو، یا تراست برای خرید دستگاه استفاده کنید.

    3. Hamed گفت:

      سلام جناب طریقه نصب که خودش میکنن رایگان هست یا نه لطفاً راهنمایی میشه کنید

      1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله نصب تمامی دستگاه هایی که به فروش میرسند رایگان هستند و هیچ هزینه ای بابتش دریافت نمیشه.

  3. محمد زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    عذر خواهی میکنم، این که میگن همه دستگاه های تصفیه آب خانگی که با برند سی سی کا تولید میشن تقلبی ان و اصل نیستن درسته ؟ من قصد خرید یک دستگاه دارم اما نمیدونم چی انتخاب کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      بله اغلب دستگاه تصفیه آب سی سی کا که در ایران وجود داره، اورجینال مربوط به شرکت cck نیست. معمولا این دستگاها تو ایران توسط شرکت آریا صنعت معصومی تولید و عرضه میشن. البته به ندرت دستگاه های تصفیه آب تایوانی هم وارد ایران میشه. یکی از دستگاه هایی که اخیرا به طور مستقیم وارد ایران شده در شرکت پاکاب گستر به تعداد محدود موجوده. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
      اگر قصد خرید یه دستگاه تصفیه آب با کیفیت و با دوام رو دارید، به شما توصیه میکنیم که دستگاه CCK اصل تایوان، هیوندای کره یا تصفیه آب نوبل پلاس رو تهیه کنید.

  4. گروسی محله جیحون گفت:

    ما ۱۰ ،۱۲ سال پیش یه تصفیه آب سی سی کا خریدیم تا الان داره کار میکنه الان میخواهیم خرید کنیم هر کسی یه چیزی میگه واقعا تصفیه آب سی سی کا اصلی نمیشه پیدا کرد؟

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما تصفیه آب سی سی کا cck اصلی تایوان موجوده و تضمین اصالت کالا وجود داره لطفا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

  5. داوودی گفت:

    سلام من دو سال پیش یه تصفیه آب خانگی CCK مدل 6 مرحله ای رو از شما خریدم. من خیلی راضی ام از این دستگاه. میخواستم ببینم این تصفیه آب هایی که گذاشتین همون دستگاها هستن؟ من یه دونه دیگه برای خونه خواهرم میخوام ولی حتما میخوام کیفیتش مثه همون باشه.

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و وقت بخیر خدمت شما
      بله دستگاه ها همون هایی که هستن که دو سال پیش هم به فروش میرفتن. میتونین همون دستگاه 6 مرحله ای سی سی کا رو خریداری کنید.

  6. کشاورز منطقه نیاوران تهران گفت:

    چه تضمینی وجود داره که تصفیه آب سی سی کا اورجینال از شما خریداری کنیم و اصل باشه و ایا شما بر روی فاکتور اصل بود دستگاه رو تضمین و مهر میکنید؟؟

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      تصفیه آب سی سی کا که محصول کمپانی cck تایوان میباشد دارای ویژگی های مشخصی میباشد.
      برروی اکثر قطعات از جمله پمپ و اتصالات و شلنگ نام برند cck حک میباشد. بر روی لیبل اصلی که بر روی پیشانی دستگاه میباشد یک کد QR وجود دارد که اصالت دستگاه را درسایت مرجع یعنی سایت شرکت CCK میتوانید مشاهده نمایید. علاوه بر آن، تصویر دستگاه را در سایت اصلی CCK میتوانید مشاهده فرمایید.
      امکان ارائه فاکتور مستند قید شده به اورجینال بودن دستگاه و اصل بودن تصفیه آب سی سی کا وجود دارد ضمنا در صورت درخواست شما فاکتور رسمی ارائه میشود که شک و شبهه‌ای وجود نداشته باشد.
      لازم به ذکر است که تصفیه آب هایی هم با برند سی سی کا مونتاژ ایران وجود دارد که هیچ ارتباطی به کمپانی CCK تایوان ندارد و شرکت تصفیه آب پاکاب گستر خود را ملزم به اطلاع رسانی به مشتری هنگام عرضه و فروش میداند. قیمت تصفیه آب های سی سی کا مونتاژ و ساخت ایران به مراتب کمتر از تصفیه آب اورجینال میباشد.
      تصفیه آب سی سی کا تایوان در حال حاضر در ایران هیچ نماینده رسمی و انحصاری ندارد و توسط وارد کنندگان تصفیه آب وارد میشود.

  7. فکور گفت:

    درود برشما من اینجا بدلیل اینکه از کار نصاب محترم و مدیر فروش راضی بودم کامنت میزارم و تشکر میکنم بابت راهنماییهای مفید اقای مهندس سلمانی و سرویس کار محترم آقای سعیدی بابت پیشنهاد خرید تصفیه آب cck تایوانی
    فکور هستم از سعادت آباد

  8. فرج گفت:

    من قبلا دستگاه تصفیه آب واتر سیف داشتم و خودم نصبش کرده بودم حالا یک دستگله تصفیه آب سی سی کا خرید کردم و قصد دارم خودم نصب کنم ایا حتما باید به نمایندگی زنگ بزنم برای نصب یا اینکه خودمم میتونم نصب کنم کلا طریقه نصبشون یکیه؟

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      تصفیه آب های دارای سیستم اسمز معکوس با فیلترهای عمودی هوزینگی معمولا طریقه نصبشون یکیه.
      برای نصب بهتره نکات مربوط به نصب رو در صفحه نصب دستگاه تصفیه آب مطالعه بفرمایید.

  9. صاعدی گفت:

    من یه دستگاه تصفیه آب سی سی کا ۶ مرحله دارم مال ۳ سال پیشه همیشه فیلترهای عمودی که پایین قرار داشت رو خودم تعویض میکردم و آخرین بار هفته پیش تعویض کردم ولی طعم و بوی آب بد شده دلیلش چی میتونه باشه

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      فیلترهای پایین عمودی یا همان پیش فیلترها بهتر است هر شش ماه و فیلتر های افقی بالا پست کربن و مینرال بهتر است هر یک سال یکبار تعویض شود. فیلتر ممبران هم هر ۱۸ تا ۲۴ ماه باید تعویض شود. در غیر اینصورت احتمال ایجاد طعم و بوی بد در آب برداشت خروجی دستگاه وجود دارد.

      1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

        لازم به ذکر است که فیلترهای اورجینال کمپانی سی سی ما تایوان موجود است

  10. شربیانی گفت:

    با تشکر از نصاب محترمتان آقای آریان بابت نصب یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی
    شربیانی هستم از شهرک غرب نصب ۲۰ مردادماه

  11. فرحزاد شهرک غرب گفت:

    از شرکت محترمتان یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا اصلی خریدم خواستم از این طریق از نصاب محترم و مدیر فروشتان تشکر کنم بابت توضیحات و مشاوره عالی نصاب محترمتون اقای پارسا که بنظرم کارشون عالی بود و‌توضیحات خوبی دادن

  12. رستمی گفت:

    من یک دستگاه سی سی کا تایوانی خریداری کردم از شرکت پاکاب گستر از نصاب محترم اقای رامش تشکر میکنم بابت توضیحات خوب و نصب تمیزشون
    رستمی هستم شهرک غرب تهران

  13. عبد گفت:

    سلام تصفیه آب سیسیکا که زدید واردات تایوان واقعا اصله ؟
    یا مثل بقیه تو ایران تولید میشه ؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام یه مورد تصفیه آب تایوانی با مارک CCK وارد ایران میشه که تصویرش رو همین بالا ملاحظه میکنید. این دستگاه از معدود تصفیه آب هایی هست که به طور مستقیم از تایوان وارد میشه.

  14. جامی گفت:

    اصالت این دستگاه که گذاشتید منظورم تصفیه آب سی سی کا اورجینال تایوان را چطور تضمین میکنید

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      قبلا در همین صفحه توضیحات مفصلی در مورد اصل بودن تصفیه آب cck داده شده
      برای اصل بودن تصفیه آب به موارد ذیل دقت کنید
      ۱_از فروشنده معتبر یا نماینده اصلی خرید کنید
      ۲_از فروشنده بخواهید اصل بودن کالا را روی فاکتور سربرگ دار تایید و مهرو امضا کند
      ۳_از نصاب های دورگرد حدالمقدور خرید نکنید
      ۴_دستگاههای اورجینال معمولا یک سایت دارند به سایت مرجع مراجعه و یک عکس از دستگاه گرفته و به شرکت اصلی ایمیل بزنید و اصالت کالا را جویا شوید
      ۵_برای دستگاههای سی سی کا:اکثر قطعات حک برجسته cck وجود دارد از قبیل پمپ اتصالات و فیلترها و روی لیبل دستگاه یک کد کیو آر وجود دارد که شمارا به سایت اصلی شرکت هدایت میکند

  15. یزدان گفت:

    این سی سی کا تایوانیه قطعاتش تایوانین یا کلا سرهم شده از تایوان میاد؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      این دستگاه جز معدود دستگاه هایی هستش که کامل از تایوان وارد میشه.

  16. نسرین پایور گفت:

    سلام وقت بخیر من cck. شش مرحله ای می‌خوام اصل تایوانی موجود نداشتید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله متاسفانه سی سی کا اصلی در حال حاضر موجود نیست. میتونید از تصفیه آب های دیگه که از قطعات تایوانی تولید شدن استفاده کنید. بهترین تصفیه آب هایی که با قطعات تایوانی تولید میشن تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل و تصفیه آب هیوندای هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *