برند های دستگاه تصفیه آب, پیورتک, نمایندگی تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد

دستگاه تصفیه آب پیورتک

دستگاه تصفیه آب پیورتک

دستگاه تصفیه آب پیوریتک از جدیدترین تکنولوژی اسمز معکوس در تصفیه آب بهره می‌گیرد. این دستگاه دارای سیستم هشدار تعویض فیلتر و عیب‌یابی خودکار (گیج فشار ) است. این سیستم هشدار نکته مثبتی در این دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک یک دستگاه با اجزایی کاملاً تایوانی می‌باشد. این دستگاه تصفیه آب دارای استاندارد بنیاد ملی آب آمریکا NFS می‌باشد.

اسمز معکوس

فرآیند اسمز معکوس (Reverse Osmosis) یا شیرین کردن آب روشی جهت جداسازی ناخالصی‌ها از آب می‌باشد. در این روش عامل جداسازی اعمال فشار مکانیکی است. فرایند اسمز معکوس می‌تواند سختی آب (TDS) خام را تا ۹۹% کاهش دهد. هم اکنون فرآیند اسمز معکوس نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد.

از اسمز معکوس به طور گسترده‌ای در شیرین سازی آب دریا، جداسازی مواد آلی و سمی از پساب‌های صنعتی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب پیوریتک 

  • دستگاه تصفیه آب پیورتک زیر سینک نصب شده و قابلیت نصب به یخچال را نیز دارد.
  • حداکثر آب دهی این دستگاه، ۲۰۰ لیتر در شبانه روز بوده و منبع ذخیره آن با پوشش PE و از نوع آنتی باکتریال در دو
  • ظرفیت ۳.۲ و ۴ گالن ارائه می‌گردد.
  •  امکان افزودن فیلتر ششم، هفتم و هشتم به این دستگاه، نیز وجود دارد.
  •  دارای شیر برداشت اهرمی استیل بوده که بر روی سینک آشپزخانه نصب می‌شود.
  • دارای استانداردهای بین المللی NSF, FDA, WQA می‌باشد.
  • در ساخت دستگاه تصفیه آب پیوریتک، از مواد و پلاستیک‌های Food Grade که مناسب مصارف بهداشتی و خوراکی
  • هستند استفاده شده است.
  • دارای فشار سنج روغنی است که در صورت خرابی دستگاه باعث عیب‌یابی سریع توسط کارشناس نصب می‌شود.

فیلترهای موجود در این دستگاه

فیلتر مرحله نخست

 پلی پروپیلن، دستگاه تصفیه آب پیورتک تمامی املاح بزرگ‌تر از ۵ میکرون مانند شن و ماسه و گل و لای از بین می‌برد.

فیلتر مرحله دوم

فیلتر کربن اکتیو فعال (کربن گرانول) می‌باشد که قابلیت حذف کلر و سموم آفت کش‌ها از آب را دارد. هنگامی که آب از فیلتر شماره ۱ عبور می‌کند، وارد فرآیند تصفیه کربن می‌شود که کلر، سموم دفع آفات، و دیگر آلاینده‌های آلی از جمله تری هالومتان ها (THM) را حذف می‌کند.

فیلتر مرحله سوم

فیلتر کربن بلاک که قابلیت حذف کلر از آب به مقدار 100% را انجام می‌دهد. فیلتر رسوب گیر پنج میکرونی، ذرات بزرگ‌تر مانند شن و خاک را از میان می‌برد. لازم است این ذرات بزرگ خیلی زود در این فرآیند حذف شوند تا از گرفتگی تجهیزات حساس تر مورد استفاده، در مراحل بعدی جلوگیری شود.

 فیلتر مرحله چهارم

فیلتر ممبران است که ذرات بزرگ‌تر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه و سختی آب را کاهش می‌دهد.
در تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO)، فیلتر ممبران  بخش اصلی فرایند تصفیه آب را تشکیل می‌دهد و دارای یک ورودی و دو خروجی می‌باشد.
فیلتر ممبران قادر به حذف ویروس، باکتری، مواد شیمیایی، فلزات سنگین، مانند سرب، جیوه، کادیوم، آرسنیک است.

فیلتر مرحله پنجم

در دستگاه تصفیه آب خانگی ، فیلتر کوچکی به نام فیلتر کربن نهایی است. جنس و عملکرد فیلتر کربن نهایی همانند فیلترهای کربن فعال است. وظیفه اصلی این فیلتر بهبود طعم و بوی نامطبوعی است که ممکن است در اثر ماندن آب در منبع ذخیره دستگاه، به وجود آمده باشد.
از آنجا که فیلتر کربن نهایی، در معرض آب تصفیه شده قرار دارد که عاری از هرگونه کلر، گازهای شیمیایی و مواد آلی است، لذا زمان اشباع شدن این فیلتر طولانی‌تر و عمر مفید آن بیشتر است. به طور متوسط  زمان تعویض این فیلتر باید یک سال یک بار انجام شود. در غیر این صورت باعث آلودگی میکروبی و باکتریایی آب خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب پیورتک 2

شیر برداشت اهرمی

شیر اهرمی مخصوص خروجی دستگاه تصفیه می‌باشد. این شیر روی سینگ ظرف شویی نصب می‌گردد. شیر برداشت در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. شیر اهرمی به شکل‌های، شیر ستاره‌ای، شیراشکی و کوتاه یا بلند است.

شیر برداشت با کیفیت، از استیل ضد زنگ استاندارد ساخته شده است. شیر برداشت آب علاوه بر ظاهر زیبا باید از آلیاژهای باکیفیت و ضد زنگ مانند کروم، استیل و… ساخته شده باشد. مغزی شیر برداشت اهرمی قابل تعویض است و در صورت خرابی و یا نشتی قابل تعمیر می‌باشد.

شیر برداشت تصفیه آب پیوریتک

مخزن تصفیه

مخازن تحت فشار ارائه شده به همراه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی زیرسینکی، نمونه‌ای کوچک‌شده از مخازن تحت‌فشاری هستند که در سیستم‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO) به کار می‌روند. این مخزن‌ها دارای ابعاد و حجم‌های مختلفی هستند که هنگام خرید می‌توانید حجم و اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مخزن دستگاه تصفیه آب پیورتک در حقیقت بعد آخرین مرحله تصفیه شدن آب قرار دارد و آب تصفیه شده را درون خودش ذخیره می‌کند. به این شکل زمانی که آب هم قطع شود، حتی تا مدتی کوتاه و بر اساس حجم مخزن، می‌توانید از آب تصفیه شده استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا روند تصفیه آب به صورت همزمان انجام نشود.

خرید دستگاه از دیجی پاکاپ

 شما برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و سفارش انجام خدمات تعویض فیلتر می‌توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *