دسته‌بندی نشده

نکات خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی و ایرانی

نکات خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

این مقاله سعی خواهیم کرد تا مهم ترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب ، روش تشخیص اصلی و غیر اصلی بودن قطعات و تمام نکات مورد نیاز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را صادقانه و به طور کامل در خدمت شما بگذاریم.

احتمالا بیشتر شما ، نام دستگاه تصفیه آب را شنیده اید. این روزها با توجه به استفاده از آبهای زیر زمینی در آب لوله کشی ، کیفیت آب بسیار افت کرده و مواد مضری در آب وجود دارد که لزوم استفاده از تصفیه کننده ی آب در هر خانه ای حیاتی شده است .

دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس و بهره گیری از فیلتر ممبران ، تمامی مواد مضر و شیمیایی محلول در آب را جدا کرده و آب خالص و سالم و مناسب برای آشامیدن را برای شما محیا می کند.

چه دستگاه تصفیه آبی مناسب می باشد ؟

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

به طور کلی تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس بهترین گزینه برای تصفیه ی آب برای مصارف خانگی می باشد . البته باید مراقب بود دستگاه تصفیه آب شما دارای فیلتر ممبران و پمپ و مخزن باشد ، زیرا یک سری از دستگاه های بدون ممبران در بازار به فروش می رسد که آب را به صورت کامل تصفیه نمی کند و دارای کیفیتی مناسبی نمی باشند.

پس اولین نکته ای که باید به آب توجه نمایید ، دارا بودن فیلتر ممبران می باشد. نکته بعدی کیفیت مخزن و پمپ دستگاه است. گران ترین قطعات دستگاه تصفیه آب پمپ و مخزن تصفیه آب آن می باشد که در صورت پایین بودن کیفیت آن ضررهای مالی زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

پک فیلتر تصفیه آب3 مرحله اول لایف واتر

نکته بعدی کیفیت فیلتر های دستگاه تصفیه آب می باشند . مهمترین بخش تصفیه آب ، فیلتر های آن می باشد . فیلتر های دستگاه تصفیه آب حتما باید از زغال گیاهی و پوسته با گرید گیاهی تشکیل شده باشند . تعداد استاندارد فیلتر های دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر می باشند که ممکن است در بعضی از دستگاه تعداد بیشتری فیلتر قرار داده شده باشد.

آیا برند دستگاه تصفیه آب مهم می باشد؟

به دلیل تحریم های گسترده و ممنوعیت واردات دستگاه تصفیه آب و بالا رفتن نرخ ارز ، بیشتر دستگاه های موجود در بازار ایران مونتاژ داخل می باشد . پس به این نکته توجه بفرمایید که در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران وجود ندارد.

دستگاه تصفیه آب تایوانی ، غالبا به دستگاه های مونتاژ ایران با قطعات تایوانی گفته می شود. البته ممکن است تعداد محدودی دستگاه مونتاژ تایوان وجود داشته باشند که در صورت ادعای فروشنده ،باید حتما برگ سبز واردات دستگاه را به شما ارائه دهد و یا سایت مرجع شرکت سازنده ی دستگاه وارداتی ، عکس و مشخصات دستگاه مورد ادعا را به شما معرفی کند . در غیر این صورت حرف فروشنده غیر واقعی و کذب می باشد.

با توجه به اینکه دستگاه تصفیه آب ، در داخل ایران مونتاژ می شود ، قطعات مورد استفاده در آن دستگاه بسیار مهم می باشد . یک سری از برندها ، مرجع یا شرکت معتبری ندارند و افرادی به صورت غیر قانونی اقدام به مونتاژ آنها با قطعات بی کیفیت می کنند .

بهترین قطعات تصفیه آب در ایران ، قطعات تایوانی می باشد . دستگاهی که با قطعات تایوانی تولید شده باشند بهترین دستگاه تصفیه آب بازار می باشند.بعد از قطعات تایوانی ، قطعات چینی و در آخر قطعات ایرانی قرار میگیرند.

متاسفانه برخی از فروشندگان و تولید کنندگان ، دستگاه با قطعات ایران را به اسم تایوانی به شما معرفی می کنند و با اضافه و کم کردن فیلتر ها و استفاده از برندهای متفرقه اقدام به فروش دستگاه با قیمت غیر واقعی می کنند .

پس به طور کلی مهم تر از برند دستگاه تصفیه آب ، قطعات مورد استفاده در آن می باشد که در ادامه به راه های تشخیص قطعات داخلی و وارداتی می پردازیم .

چگونه قطعات اصلی و وادراتی را از غیر اصلی تشخیص دهیم ؟

همانطور که گفته شد مخزن و فیلتر های دستگاه تصفیه آب گرانترین و مهمترین قطعات دستگاه تصفیه آب می باشند که باید استعلام این قطعات را از فروشنده ی آن بگیرید.

در حال حاضر ، تنها برند تایوانی مخزن تصفیه آب در ایران برند تانک پک می باشد . برای تشخیص اصلی بودن آن زیر مخزن تانک پک را چک کرده و حک Made in Taiwan  را در زیر مخزن مشاهده کنید. در غیر این صورت مخزن دستگاه تایوانی نمی باشد. برای چک کردن پمپ دستگاه ، زیر پمپ باید حک برجسته ی تایوان وجود داشته باشد و کلکی مشکی رنگ پمپ نیز دارای حک تایوان باشد . به این نکته توجه فرمایید که حتما باید حک برجسته ی تایوان بوده و لیبل روی آن مهم نمی باشد.

مخزن تانک پک

تشخیص ممبران و فیلتر های تایوانی کمی دشوار می باشد ولی می توانید برای اطمینان، پک جداگانه ی فیلتر را از فروشنده درخواست کرده و از طریق پک فیلتر و مارک آن به اصلی بودن آن پی ببرید . همچنین برخی از فیلتر های بر روی پوسته ی خود حک تایوان دارند که تشخیص آن را راحت تر می کند.

مطلب پیشنهادی: خرید دستگاه تصفیه آب CCK ساخت تایوان

از فروشندگان و نمایندگی های معتبر خرید نمایید

یکی از مهمترین مسائلی که برای خرید دستگاه تصفیه آب باید توجه نمایید ، خرید از فروشندگان معتبر و دارای مکان مشخص و معلوم می باشد. به دلیل ارتباط مستقیم ، آب آشامیدنی با سلامت شما و نیاز دائمی به سرویس و خدمات پس از فروش دستگاه ، حتما از نمایندگی معتبر تصفیه آب و ترجیحا از فروشگاه های تخصصی تصفیه آب خرید نمایید .

به هیچ وجه به فروشندگان تلفنی اعتماد نکنید.

این فروشندگان جای مشخصی ندارند و مبالغ گزاف و دستگاه ها و فیلتر های بسیار بی کیفیت و غیر استاندارد ارائه می دهند. همچنین این فروشندگان پاسگوی شما نخواهند بود و بعد از فروش دستگاه هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ارائه نخواهند.

شرکت بازرگانی پاکاب گستر از سال 1388 این افتخار را داشته که به صورت تخصصی و شبانه روزی در زمینه تصفیه آب فعالیت مستمر انجام دهد و اعتماد هزاران مشترک را به دست آورد .

شرکت پاکاب گستر به طور ویژه، امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این امکان برای تمام آب تصفیه کن های خانگی و نیمه صنعتی وجود دارد. با کلیک بر روی لینک آبی رنگ میتوانید به صفحه شرایط مربوط به آن بروید.

کارشناسان بازرگانی پاکاب گستر هر روزه آماده ی مشاوره و راهنمایی شما عزیزان برای خرید و خدمات دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا می باشد .

پاکاب گستر

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را از ما بخواهید.

همیشه اولین اولویت ما صداقت با مشتریان و ارائه ی بالاترین کیفیت دستگاه ها و سرویس و خدمات ، بوده و خواهد بود.

فقط کافیست با شماره های 09126464625 و 44575212 تماس گرفته و هرگونه سوال ، مشاوره و راهنمایی برای رسیدن به بهترین نتیجه را با ما در میان بگذراید. همچنین می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مرکزی پاکاب گستر واقع در تهرانسر بلوار لاله پلاک 125 مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *