مقالات

سرویس تصفیه آب در چیتگر

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده، وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است. انواع برندهای معتبر تصفیه آب توسط شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد. برخی از این برندها عبارتند از:

  • تصفیه آب هیوندای کره جنوبی
  • برند تصفیه آب تایوانی cck
  • دستگاه تصفیه آب خانگی CCK تولید شده در ایران
  • تصفیه آب با برند لایف واتر
  • تصفیه آب با برند شرکت FAP
  • دستگاه تصفیه آب فلاکستک

شرکت پاکاب گستر علاوه بر نکات ذکر شده، یکی از معدود مراجع ارائه کننده خدمات سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب در سراسر تهران است. به دلیل اینکه شعبه مرکزی شرکت پاکاب گستر در غرب تهران واقع شده است، این شرکت به مناطق چیتگر، چیتگر شمالی و چیتگر جنوبی به طور ویژه ای اقدام به ارائه خدمات کرده است.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

 

مطلب پیشنهادی: نمایندگی تصفیه آب در چیتگر

سرویس تصفیه آب چیتگر

شرکت بازرگانی پاکاب گستر، بیش از یک دهه تجربه در حوزه تصفیه آب را داراست. بهترین تکنسین های تصفیه آب در پاکاب گستر وجود دارند که امکان انجام سرویس دستگاه تصفیه آب شما را به بهترین شکل در محله دریاچه چیتگر فراهم میکنند.

برخی از خدماتی که پاکاب گستر میتواند در حوزه ارائه سرویس تصفیه آب در چیتگر  ارائه کند عبارتند از:

  • سرویس دوره ای تصفیه آب خانگی، شامل تمامی خدمات تعویض فیلتر و هواگیری مخزن و عیب یابی تصفیه آب
  • تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، توسط بهترین تکنسین ها و با بهترین قیمت
  • تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب در صورت خرابی
  • تعمیر دستگاه تصفیه اب خانگی در صورت نیاز
  • تعمیر قطعات و لوازم تصفیه آب در صورتی که عملکرد تصفیه آب دچار اختلال شده بود

برای کسب اطلاعات بیشتر یا درخواست سرویس کار تصفیه آب در چیتگر میتوانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.

تعویض فیلتر تصفیه آب در چیتگر

یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که یک سرویسکار مجرب تصفیه آب در حین سرویس دوره ای انجام میدهد، تعویض فیلترهای تصفیه آب است. به اهمیت تعویض فیلتر تصفیه آب آرتک به طور مفصل تری در مقاله های دیگر پرداخته ایم.

مطلب پیشنهادی: آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

به دلیل اینکه تمامی بار تصفیه آب روی دوش فیلترهای تصفیه آب خانگی است، تعویض آنها جزء واجب ترین اعمال در زمان سرویس دوره ای است.

معمولا برای یک تصفیه آب استاندارد، سرویس کار تصفیه آب باید چیزی در حدود 4 الی 6 ماه یکبار برای تعویض فیلترهای پیش تصفیه آب مراجعه کند.

در صورتی که فیلترهای تصفیه آب در زمان مناسبی تعویض نشوند، نه تنها طعم و بوی آب دچار مشکل میشود، بلکه با بالا رفتن سختی آب، آب خروجی دارای کیفیت ناسالمی خواهد بود. بنابراین بهتر است فیلترها را در زمان مناسب خود تعویض کنیم.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “سرویس تصفیه آب در چیتگر

  1. جعفری گفت:

    درود بر شما و‌مدیریت محترم شرکت تصفیه آب پاکاب گستر
    اخیرا برای سرویس تصفیه آب تماس گرفتم که از نوع سرویس و خدمات و نصاب محترم آقای آریان رضایت داشتم و خواستم بدین طریق تشکر کنم از ایشان و شرکت شما
    جعفری هستم از منطقه چیتگر شمالی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *