مقالات

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین مجموعه های ارائه خدمات فروش و سرویس تصفیه آب است. این شرکت اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب و ارائه فاکتور رسمی در صورت نیاز به خریداران عزیز مینماید. در صورت نیاز به فروش دستگاه تصفیه آب با ارائه فاکتور رسمی را داشتید، میتوانید با شماره بخش فروش شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی ( 09126464625  ) تماس بگیرید.

فاکتور رسمی به فاکتوری می گویند که بر اساس قوانین وزارت امور اقصاد و دارایی تنظیم شده باشد و مورد تایید دارایی باشد. اما فاکتور غیر رسمی صرفا برای اطلاع مشتریان تهیه می شود و استانداردهای مورد تایید دارایی در آن در نظر گرفته نشده است. دقیقا به همین دلیل است که امکان ارائه فاکتورهای غیر رسمی به وزارت دارایی وجود ندارد.

علاوه بر آن پاکاب گستر که یکی از با تجربه ترین شرکت های تصفیه آب به شمار میرود برای مشتریان خود شرایط خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی را نیز فراهم کرده است.

برای مشاهده لیست دستگاه های تصفیه آب میتوانید این صفحه مراجعه کنید.

همچنین شرایط فروش اقساطی تصفیه آب را میتوانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ مشاهده کنید. در صورتی که در این مورد سوالاتی را داشتید میتوانید با بخش فروش پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

سرویس و خدمات شرکت تصفیه آب

در صورتی که دستگاه تصفیه آب شما با مشکلی مواجه شده است و نیاز به تعمیر دارد، یا اگر تصفیه آب خانگی شما نیاز به سرویس دوره ای دارد، بهترین راه این است که با یک شرکت معتبر تصفیه آب تماس بگیرید. به چند دلیل:

  1. تکنسین های مربوط به شرکت های تصفیه آب معمولا مجرب‌تر و متخصص‌تر از تکنسین های سایت‌های خدماتی هستند.
  2. در صورت بروز هر گونه مشکلی پس از مراجعه سرویسکار میتوانید با شرکت تصفیه آب دوباره تماس بگیرید. در اینصورت از تعمیر کامل دستگاه خود اطمینان خواهید داشت.
  3. تکنسین های تخصصی تصفیه آب بر اساس نرخ های معینی اقدام به دریافت هزینه میکنند. بنابراین احتمال به وجود آمدن هزینه گزاف در تعمیر تصفیه آب به صفر میرسد.
  4. با خرید تصفیه آب از شرکت تصفیه آب پاکاب گستر زمان تعویض فیلتر شما به طور دقیق به شما یادآوری میشود. بنابراین هیچ نگرانی در این مورد نخواهید داشت.

بنابراین بهتر است که در وهله اول از یک شرکت تصفیه آب معتبر اقدام به خریداری تصفیه آب بکنید. ثانیا اگر نیاز به تعمیر یا سرویس دوره ای تصفیه آب داشتید با همان شرکت یا یک شرکتی که در حوزه تصفیه آب به طور تخصصی فعالیت مینمود تماس بگیرید.

انواع خدمات تعویض فیلتر، تعویض قطعات، تعمیر قطعات تصفیه آب، تعمیر دستگاه تصفیه آب، هواگیری و … توسط تکنسین های مجرب پاکاب گستر انجام میشود. تنها کافی است با شماره مربوط به سرویس و خدمات که در انتهای تصویر وجود دارد تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که هرگونه سرویس و تعمیری که برای تصفیه آب شما انجام شود، فاکتور رسمی هم در صورت نیاز به شما ارائه میشود.

فروش انواع دستگاه تصفیه آب

علاوه بر ارائه سرویس و خدمات مربوط به دستگاه آب تصفیه کن، شرکت تصفیه آب پاکاب گستر طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی را به فروش میرساند. در یک دسته بندی کلی اگر بخواهیم دستگاه های تصفیه آب را به چند دسته تقسیم کنیم، این دسته ها عبارتند از:

مطلب پیشنهادی: دستگاه تصفیه آب اورجینال

  1. دستگاه تصفیه آب خانگی وارداتی
  2. تصفیه آب خانگی ایرانی
  3. تصفیه آب نیمه صنعتی با قطعات و کیفیت سفارشی
  4. دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

علاوه بر انواع دستگاه تصفیه آب، پاکاب گستر اقدام به فروش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین مراجع فروش قطعات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی است. علاوه بر فروش تکی، پاکاب گستر به صورت عمده به همکاران نیز اقدام به فروش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب کرده است.

بازگشت به لیست

12 دیدگاه در “شرکت تصفیه آب پاکاب گستر

  1. وکیلی گفت:

    درود لطفا بفرمایید شرکت شما چند ساله تاسیس شده ایا امکان ارائه فاکتور رسمی برای فروش کالا و خدمات تصفیه آب خانگی و‌نیمه صنعتی دارید؟
    بنده مدیر یک شرکت دولتی هستم محدوده خیابان مطهری تهران و برای خرید نیاز به فاکتور رسمی از یک شرکت معتبر دارم

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود
      شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی از سال ۱۳۸۸ فعالیت کاریش رو آغاز کرده و در سال ۱۳۹۹ اقدام به ثبت شرکت نموده و برای ارگان های دولتی یا خصوصی امکان ارائه فاکتور رسمی با کد اقتصادی موجود میباشد.

  2. ملکی گفت:

    درود بر شما شرکت ما تعدادی تصفیه آب خانگی ۶ مرحله با قطعات ایرانی و با برند و نام ایرانی میخواد ضمنا برای خرید نیاز به پیش فاکتور رسمی با کد اقتصادی هست لطفا درصورت امکان رزومه شرکت رو برام بفرستید بنده ملکی هستم الان روی شماره واتساپ شما پیام گذاشتم

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود
      امکان ارائه فاکتور رسمی برای فروش تصفیه آب و سرویس و خدمات وجود دارد.
      امکان ارسال رزومه شرکت وجود دارد.
      دستگاه با برند ایرانی موجود میباشد.
      لطفا با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

  3. حبیب گفت:

    برای مشاوره و خرید تصفیه آب قبلش میخوام مطمعن بشم امکان فروش تصفیه آب خانگی و تصفیه آب نیمه صنعتی فاکتور رسمی و کداقتصادی دارید؟

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود
      بله هم امکان فروش با فاکتور رسمی و کد اقتصادی وجود داره هم برای خرید و سرویس خدمات تصفیه آب شما امکان ارائه فاکتور فروش رسمی با کد اقتصادی وجود دارد.

  4. چنانی گفت:

    درود
    شرکت ما نیاز به تعدادی دستگاه تصفیه آب سایز کوچک با مارک ایرانی و ساخت ایران دارد
    و برای خرید نیاز به فاکتور رسمی میباشیم

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام جناب
      لطفا با بخش فروش شرکت که شماره های اون پایین صفحه ذکر شده تماس بگیرید.

  5. رضا گفت:

    امکان خرید حضوری برای یک دستگاه نیمه صنعتی برای یک شرکت خصوصی در منطقه گرمدره با فاکتور رسمی وجود دارد؟
    ایا دستگاه نیمه صنعتی در فروشگاه موجود دارید که پس از خرید با خودم ببرم

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      بله امکان خرید حضوری و ارائه فاکتور رسمی در فروشگاه وجود دارد و دستگاه نیمه صنعتی هم در انواع مختلف موجود است

  6. فرجی گفت:

    برای سرویس و خدمات تصفیه آب برای یه شرکت خصوصی محدوده میدان آرژانتین آیا فاکتور رسمی هم ارائه میکنید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله قطعا، شرکت تصفیه آب پاکاب گستر به تمام مناطق تهران و‌ حومه و اکثر شهرها خدمات و سرویس با فاکتور رسمی ارائه مینماید. برای دریافت مشاوره لطفا با تلفن بخش فروش در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *