سوالات متداول, نصب دستگاه تصفیه آب

شماره تلفن نصاب دستگاه تصفیه آب در تهران چیست؟

برای تماس با نصاب دستگاه تصفیه آب در تمام مناطق تهران میتوانید با شماره های 02144537769 ، 02144537550 و 09199494616 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین روش دیگری نیز برای درخواست نصاب دستگاه تصفیه آب وجود دارد. در صورتی که از طریق فرم موجود در صفحه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب اقدام به ثبت درخواست نصب یا تعمیر دستگاه تصفیه آب خود بکنید، از 10 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 200 هزار تومان برخوردار خواهید شد.

نصب دستگاه تصفیه آب علی رغم بقیه لوازم موجود در منزل ممکن است با پیچیدگی هایی همراه باشد. دارا بودن از شلنگ های زیاد و اتصالات گوناگون شاید نصب دستگاه تصفیه آب را برای شما مشکل بکند.

برای نصب دستگاه تصفیه آب اگر دستگاه شما از نوع هوزینگی است، نیاز است که زیر سینک ظرفشویی را برای نصب آماده کنید. دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی نصب میشود و به دلیل وجود مخزن ذخیره و اتصالات زیاد معمولا حجم نسبتا زیادی از کابینت های زیر ظرفشویی را میگیرد.

به منظور سهولت در نصب دستگاه تصفیه آب برای خود میتوانید با شماره تلفن نصاب دستگاه تصفیه آب که در ابتدای مطلب ذکر شد تماس بگیرید و یا از طریق فرم ذکر شده به درخواست نصاب بپردازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *