مقالات

فروش عمده دستگاه تصفیه آب خانگی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت پاکاب گستر، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه فروش و تولید دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، اقدام به فروش عمده دستگاه تصفیه آب به همکاران مینماید. جهت تماس با مدیر فروش شرکت پاکاب گستر، با شماره 09903838305 تماس حاصل کنید.

  • مونتاژ انواع تصفیه آب با متریال انتخابی شما
  • مونتاژ توسط مجرب ترین کارشناسان تصفیه آب با بسته بندی عالی
  • پخش کننده انواع فیلتر تصفیه آب ایرانی، چینی و تایوانی
  • عرضه کننده انواع قطعات ایرانی، چینی و تایوانی
فروش عمده دستگاه و قطعات تصفیه آب با قیمت عمده فقط در شرکت رسمی پاکاب گستر شیر محمدی انجام می‌گردد. انواع مدل‌های تصفیه آب و فیلترها به قیمت عمده به خریداران عزیز تحویل داده می‌شود.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی با مدل های متنوعی در شرکت پاکاب گستر موجود است. انواع برندهای تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر شامل:

  1. انواع دستگاه تصفیه آب معصومی
  2. تصفیه آب سافت واتر
  3. دستگاه آب تصفیه کن سی سی کا
  4. برند تصفیه آب هیوندای
  5. تصفیه آب های لایف واتر
  6. برند تصفیه آب آکواجوی
  7. برند آکواپرو
  8. انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با کیفیت های مختلف

فروش عمده تصفیه آب ایرانی و اورجینال تایوانی

همانطور که احتمالا میدانید در ایران دستگاه های مختلفی تولید میشود. بحث اصلی در کیفیت قطعات و یا بهتر است بگوییم تایوانی یا غیر تایوانی بودن قطعات است. شرکت پاکاب گستر انواع تصفیه آب های خانگی با کیفیت های مختلف را تولید و یا عرضه میکند.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل یکی از دستگاه هایی است که در سالیان اخیر جزو بهترین های پاکاب گستر بوده است. در این دستگاه ها به طور کامل از قطعات تایوانی استفاده شده است. دستگاه لایف واتر مدل اکو نیز از دستگاه هایی است که اغلب قطعات آن ایرانی است و دارای قیمت پایین ترین نیز میباشد.

شما می‌توانید با جست و جو کامل در قسمت انواع برندهای تصفیه آب به بهترین مدل اقتصادی و با کیفیت مورد نظر خود دست پیدا کرده و با خرید عمده آن از پاکاب گستر تضمین قیمت و کیفیت را دریافت کنید.

علاوه بر دستگاه لایف واتر، پاکاب گستر تصفیه آب با برندهای مختلفی را به فروش میرساند. برای مثال تصفیه آب اورجینال سی سی کا به تعداد محدود در پاکاب گستر موجود است. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به واتساپ مدیر فروش پاکاب گستر مراجعه کنید.

فروش عمده قطعات تصفیه آب

قطعات دستگاه تصفیه آب

علاوه بر همه دستگاه های تصفیه آب در سایت دیجی پاکاب، قطعات آب تصفیه کن نیز به صورت عمده به فروش میرسند. لازم به ذکر است که تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین وارد کنندگان قطعات تصفیه آب است. یعنی میتوانید انواع قطعات تایوانی، چینی و … را سفارش دهید یا خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی: فروش عمده قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع قطعاتی که در پاکاب گستر میتوانید به صورت عمده با تعداد بالا خریداری کنید عبارتند از:

  • انواع موتور یا پمپ تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی
  • مخازن ذخیره دستگاه تصفیه آب
  • هد پمپ تصفیه آب
  • آداپتور یا ترانس تصفیه آب
  • گیج فشار سنج
  • هوزینگ فیلترهای تصفیه
  • شیر برداشت
  • بدنه یا شاسی تصفیه آب
  • شلنگ با سایز های مختلف
  • شیر مخزن ذخیره
  • انواع بست نگه دارنده فیلتر
  • زانو اتصال تصفیه آب
  • شیر برقی و انواع سوئیچ های تصفیه آب
  • شیر میکس آب تصفیه کن
  • انواع مغزی شیر تصفیه آب
  • فلو یا محدود کننده جریان فاضلاب

شما برای خرید عمده‌ی قطعات دستگاه تصفیه آب می‌توانید به مجموعه‌ی پاکاب گستر شیر محمدی مراجعه کنید. این قطعات به صورت حضوری در فروشگاه پاکاب گستر به شما به صورت عمده به فروش می‌رسد. حتی اگر شما مشتری دائم فروشگاه باشید از خدمات ویژه‌ای نیز بهره‌مند می‌شوید. طبعا در خریدهای بعدی خود به این فروشگاه مراجعه می‌کنید. قطعاتی که در پاکاب گستر به فروش می‌رسد هر کدام از دو نوع ایرانی و تایوانی هستند تا انتخاب مشتری بنا به نیاز خود هوشمند تر باشد.

فروش فیلتر تصفیه آب به صورت عمده

فروش عمده فیلنر های تصفیه‌آب

دستگاه تصفیه آب از فیلترهای متنوعی تشکیل شده است. معمولا یک تصفیه آب استاندارد با سیستم اسمز معکوس دارای 6 الی 8 فیلتر میباشد. این فیلترها شامل فیلتر الیافی pp، فیلتر مرحله دوم کربن پودری، فیلتر مرحله سوم کربن بلاک، فیلتر مرحله چهارم اسمز معکوس، فیلتر مرحله پنجم به نام پست کربن خطی، فیلتر مرحله ششم فیلتر مینرال و فیلترهای دیگر شامل محافظ ممبران، قلیایی و یو وی است.

شرکت پاکاب گستر تمامی فیلترهای تصفیه آب خانگی را با بهترین قیمت به صورت عمده در تهران و شهرستان های دیگر به فروش میرساند. فیلترهای موجود در شرکت پاکاب گستر از فیلترهای با کیفیت ایرانی تا فیلترهای با کیفیت وارداتی تنوع دارد. علاوه بر فیلتر های خانگی، فیلتر جامبو و فیلترهای اسلیم نیمه صنعتی نیز به فروش میرسد.
اگر شما قصد خرید عمده فیلترهای مرحله‌اول دستگاه تصفیه آب دارید، پاکاب گستر برای این موضوع پک‌های بسته‌بندی شده‌ی سه مرحله اول دستگاه تصفیه آب را آماده کرده است و به صورت عمده فروش پک فیلتر 3 مرحله را در درون مجموعه داراست و شما برای ثبت سفارش عمده فیلترهای مراحل اول اب تصفیه و یا حتی فیلتر ممبران و فیلترهای دیگر می‌توانید از طریق درگاه ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی شود و فیلترهای حود را به صورت عمده خریداری کنید.

خدمات دستگاه اختصاصی تصفیه آب

سرویس تصفیه‌آب

شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که آیا پاکاب گستر دستگاه سفارشی با متریال خاص و به صورت اختصاصی به فروش می‌رساند یا خیر که باید در پاسخ به این سوال گفت بله پاکاب گستر همواره به صورت قانونی سفارش‌های شمارا برای طراحی یک دستگاه خاص برای کاربری مد نظر مشتریان را بر عهده می‌گیرد و می‌توانید در طرح‌ها و شکل‌های متفاوت دستگاه مورد نظر و دلخواه خود را سفارش داده و حتی به صورت عمده این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

شما می‌توانید برای دستگاه طراحی شده‌ی خود فیلترهای مختلفی از برندهای محبوب بازار نصب کنید تا کارایی دستگاه شما در بهترین حالت خود قرار گیرد و آب تصفیه شده شما کاملا سالم و با بهترین فیلترهای اصل تصفیه شود و حتی در صورت علاقه‌مندی فیلترهای بیشتری علاوه بر 6 فیلتر اصلی دستگاه روی آن نصب شود تا هم علاوه بر اکسیژن ساز بودن دستگاه که شادابی پوست را به همراه می‌آورد با استفاده از فیلتر قلیایی از تنظیم پی اچ آب نیز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است برای طراحی مخزن اختصاصی خود و دیگر قطعات دستگاه تصفیه آب نیز می‌توانید اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی سفارش و یا راهنمایی و مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب با واحد روابط عمومی مجموعه پاکاب گستر شیرمحمدی تماس حاصل کنید.

نحوه خرید عمده از پاکاب گستر

برای خرید عمده دستگاه آب تصفیه از مجموعه پاکاب گستر کافیست بعد از انتخاب مدل دستگاه مورد نظر خود از بین مدل‌های متنوع موجود که قبلا ذکر شده است، در سایت سفارش داده و یا با واحد روابط عمومی مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

برای تحویل سفارش‌های خود می‌توانید به شعبه مرکزی پاکاب گستر مراجعه کرده و محصولات سفارش داده خود را تحویل بگیرید و یا با تماس با مجموعه سفارش خود را به صورت پیک در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرید.

پاکاب گستر

پاکاب گستر همواره برای مشتریان خود محصولات متنوع و با کیفیتی ارائه می‌دهد و در فروش عمده محصولات تصفیه آب با قیمت مناسب پیشتاز است.

فروش عمده تمامی لوازم دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب قطعات و لوازم ریز و درشت زیادی را به همراه دارد. در هر قسمتی از دستگاه تصفیه آب این لوازم وجود دارند. به طور مثال برای مخزن دستگاه تصفیه آب پیچ ها و اتصالات و لوازم تنظیم فشار متعددی نیاز است. همه این قطعات به صورت عمده در فروشگاه پاکاب گستر شیرمحمدی به فروش می‌رسند. برای خرید عمده تمامی لوازم دستگاه تصفیه آب از فروشگاه پاکاب گستر می‌توانید با بخش روابط عمومی مجموعه تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت کنید. البته شما به صورت اینترنتی هم می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و در محل منزل خود آن را تحویل بگیرید.

فروش عمده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

پاکاب گستر شیرمحمدی یکی از بزرگترین مجموعه‌های حوزه تصفیه آب در کشور است. با توجه به این موضوع فروش عمده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در پاکاب گستر صورت می‌گیرد. مشتریان عزیزی که می‌خواهند برای شرکت‌های بزرگ و کارخانه‌های صنعتی خرید عمده دستگاه داشته باشند می‌توانند با بخش روابط عمومی پاکاب گستر تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را برای خرید عمده دستگاه نیمه صنعتی کسب کنند. همچنین شما می‌توانید تمامی محصولاتی که سفارش می‌دهید را به صورت اختصاصی شخصی سازی کرده و دستگاه به دلخواه شما مونتاژ شود.

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در تهران

شعبه مرکزی شرکت بازرگانی پاکاب گستر شیرمحمدی در تهران است. آدرس دقیق شرکت: تهرانسر – بلوار لاله – رو به روی پاساژ الماس – تصفیه آب پاکاب گستر

این شرکت به طور ویژه اقدام به عرضه دستگاه تصفیه آب بین همکاران شهر تهران مینماید. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، آب تصفیه کن های نیمه صنعتی از 100 گالن تا 1600 گالن، قطعات برقی و غیر برقی تصفیه آب، فیلترهای تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و … در شرکت پاکاب گستر با بهترین قیمت و به صورت عمده یا تکی به فروش میرسد.

فروش عمده تصفیه آب در شهرستان ها

فروش عمده دستگاه های تصفیه آب

علاوه بر استان تهران، شرکت پاکاب گستر به حومه تهران و همه شهرستان های کشور نیز به صورت عمده اقدام به فروش و عرضه دستگاه های تصفیه آب کرده است. فروش عمده تصفیه آب در اصفهان، شیراز، قم، اهواز، تبریز و دیگر شهر ها از جلمه اقداماتی است که شرکت بازرگانی پاکاب گستر انجام میدهد.

امروزه بحث کیفیت آب شهری در همه جای کشور بحث مهمی است و کیفیت آب شهری در اکثر نقاط کشور کاهش بسیار قابل توجهی داشته است. در برخی نقاط الزام نصب دستگاه بسیار زیاد است ولی در برخی نقاط دیگر کیفیت آب کمی بهتر است ولی باز هم به کیفیت ایده‌آل مصرف شخصی نمی‌رسد. اکنون در این شرایط شهرستان‌های متعددی نیز نیاز به یک نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب در شهر خود دارند و این موضوع بسیار قابل توجه است. شما برای راه انداختن یک کسب و کار مناسب در شهر خود و فروش این دستگاههای بسیار ضروری برای مردم در منطقه سکونت خود نیاز به خرید دستگاههای تصفیه آب به صورت عمده و به صرفه هستید و مجموعه‌ی پاکاب گستر با بیش از 14سال سابقه در حوزه تصفیه آب اقدام به فروش عمده‌ی دستگاه تصفیه آب در جای جای ایران میکند و خود یکی از تولید کنندگان موفق در این زمینه می‌باشد.

برای مشاهده محصولات شرکت پاکاب گستر میتواند به فروشگاه پاکاب گستر مراجعه کنید. علاوه بر آن، میتوانید برای اطلاع از شرایط خرید عمده تصفیه آب خانگی با بخش فروش پاکاب گستر با شماره 09903838305 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

18 دیدگاه در “فروش عمده دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. علیپور از چابکسر گفت:

    برای شهر چابکسر امکان داره نمایندگی به ما بدید چه برندهایی دارید و چه فیلترهایی پخش میکنید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      درود همکار گرامی به تمامی شهرهای ایران امکان پخش دستگاه و قطعات وجود دارد.
      لطفا با بخش فروش و‌پخش عمده محصولات که در پایین صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید.

  2. همکار مغازه دار گفت:

    بنده همکار هستم از بندر کنارک آیا نمایندگی به اونجا هم میدهید یا فروش عمده هم دارید و امکان ارسال محصولات به منطقه ما توسط شرکت شما وجود داره

    1. کارشناس و مشاور تصفیه آب گفت:

      درود بر شما
      به تمامی مناطق جنوب کشور از جمله شهرهای زاهدان و استان سیستان و بلوچستان و بندر کنارک وجود دارد. برای نمایندگی لطفا رزومه خود را به واتساپ مدیر فروش شرکت مهندس سلمانی ارسال نمایید.

  3. همکار تصفیه آب گفت:

    همکار هستم از شهر بیرجند خواستم بدونم توی شهر بیرجند هم‌نماینده دارید که بتونه به ما قطعات و فیلتر تصفیه آب رو عمده بفروشه؟یا باید مستقیم خرید کنم حجم خریدم خیلی زیاد نیست

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      بله در شهر بیرجند دو تا از همکارهای عزیز هستن که از ما بصورت عمده دستگاه تصفیه آب و قطعات و اتصالات خرید میکنن.
      لطفا با تلفن قسمت عمده فروشی تصفیه آب تماس حاصل فرمایید یا در واتساپ پیام بدید.

  4. همکار تصفیه آب گفت:

    بنده فروشگاه تاسیسات در شهر رشت دارم میخاستم نمایندگی بگیرم برای خرید عمده تصفیه آب و فیلتر

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      لطفا با تلفن بخش فروش عمده تماس حاصل فرمایید

  5. همکار تصفیه آب گفت:

    اخیرا محصولات شرکت معصومی تو بازار کم شده ایا شما دستگاهها و فیلترهای این شرکت رو موجود دارید البته همکار صنف تصفیه آب هستم و برای خرید عمده پیام گذاشتم

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      بله همکار گرامی محصولات شرکت آریا صنعت معصومی معمولا در فصل بهار و تابستان بدلیل تقاضای بسیار زیاد این محصولات در داخل و خارج کشور و همچنین قطعی برق در بازار کم میشود.
      اما برای خرید عمده محصولات معمولا فیلتر قطعات و دستگاه‌های شرکت در مجموعه پاکاب گستر بصورت عمده موجود و امکان دریافت سفارش وجود دارد با مدیر فروش عمده خانم شجاعی تماس حاصل فرمایید.

  6. قاضی از کرج گفت:

    یک قطعه خاص هستش به نام زانو دوسر فیتینگ سایز ده آیا این اتصال رو که در تصفیه آب های نیمه صنعتی استفاده میشه موجود دارید تعداد بالا برای خرید عمده میخام

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      تقریبا اکثر اتصالات نیمه صنعتی موجوده لطفا به واتساپ بخش فروش عمده پیام بدید

  7. مهربانی گفت:

    سک شهر کوچک سمت استان تبریز آیا امکان نمایندگی دارید به ما بیشتر دستگاه و فیلتر نیاز داریم میخایم عمده خرید کنیم

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله لطفا با شماره‌ای که بالای صفحه گذاشتیم تماس بگیریر مدیرفروش عمده خانم شجاعی

  8. سماواتی گفت:

    همکار تصفیه آب از شهر تنکابن هستم
    دستگاه تصفیه آب سفارشی هم مونتاژ میکنید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله همکار گرامی هر نوع دستگاه با متریال انتخابی شما در شرکت پاکاب گستر مشروط بر اینکه برند قانونی و‌ثبت شده باشه انجام میشود برای اطلاعات بیشتر با شماره عمده فروشی مختص نمایندگان تماس حاصل فرمایید

  9. منصوری گفت:

    سلام. یکی از همکاران تازه کار شما هستم.
    می خواستم ببینم از کجا می تونم قیمت عمده دستگاه ها و قطعات و مقدار حداقل سفارش رو ببینم ؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت قیمت های عمده برای همکاران باید با بخش فروش عمده ما تماس بگیرید.

      شماره تماس: 09903838305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *