مقالات

فروش عمده قطعات تصفیه آب

فروش عمده قطعات تصفیه آب

شرکت پاکاب گستر، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه واردات و عرضه انواع قطعات و لوازم تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، اقدام به فروش عمده قطعات تصفیه آب به همکاران مینماید. جهت تماس با مدیر فروش بخش عمده شرکت پاکاب گستر، با شماره 09903838305 تماس حاصل کنید.

از دیگر محصولات و خدماتی که شرکت بازرگانی پاکاب گستر ارائه میکند، باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • مونتاژ انواع تصفیه آب با متریال انتخابی شما
  • سفارش ساخت تصفیه آب نیمه صنعتی با کیفیت درخواستی
  • مونتاژ توسط مجرب ترین کارشناسان تصفیه آب با بسته بندی عالی
  • پخش کننده انواع فیلتر تصفیه آب ایرانی، چینی و تایوانی
  • عرضه کننده انواع قطعات ایرانی، چینی و تایوانی

لازم به ذکر است که شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی یکی از اصلی ترین نمایندگی‌های رسمی شرکت معصومی در ایران است. انواع قطعات و فیلترهای ایرانی، تایوانی، چینی و ویتنامی در پاکاب گستر با تنوع بالا و بهترین قیمت موجود و قابل عرضه به سراسر کشور است.

فروش عمده انواع لوازم تصفیه آب

همانطور که میدانید تصفیه آب خانگی و یا نیمه صنعتی دارای قطعات متفاوتی است. این قطعات در عملکرد فیلتراسیون آب توسط دستگاه تاثیر مستقیمی دارند و میتوانند دوام و عمر دستگاه را تعیین کنند. این قطعات به شرح زیر میباشند.

موتور یا پمپ افزایش فشار

پمپ دستگاه تصفیه آب که به موتور دستگاه نیز شناخته میشود یکی از مهم ترین قطعات مربوط به تصفیه آب است. اسمز معکوس که در شکل ممبران در مرحله چهارم دستگاه ظاهر میشود، برای اینکه بتواند عملکرد فیلتراسیون مناسبی داشته باشد، باید فشار کافی داشته باشد. یعنی آب با فشار بسیار مناسبی به این قطعه برسد. به همین دلیل است که تصفیه آب خانگی اسمز معکوس نیاز اساسی به یک پمپ دارد. در صورتی که پمپ روی دستگاه تصفیه آب نصب نباشد کارکرد فیلتر ممبران شما دچار اختلال خواهد شد و با فشار بسیار کمی برای عبور از منافذ بسیار ریزی که تعبیه شده مواجه می‌شود که با احتمال بالا فشار آب شما بسیار کم خواهد شد و یا به صورت کلی مخزن شما پر نخواهد شد.

مخزن ذخیره تصفیه آب

مخزن تصفیه آب نیز از جمله قطعاتی است که برای یک تصفیه آب اسمز معکوس نیاز است. دستگاه هایی که با روش اسمز معکوس آب را تصفیه میکنند دارای فرآیند کندی هستند. یعنی مقدار آب کمی را در واحد زمان به عنوان آب تصفیه شده خارج میکنند. به همین دلیل نیاز است تا یک مخزن ذخیره تحت فشار در آنها نصب شود. درون مخزن‌های دستگاه تصفیه آب هوای اشباع شده‌ای وجود دارد که بعد از پر شدن آب توسط فیلترها این هوا فشرده تر می‌شود و به سمت پایین حرکت می‌کند، در زمانی که شیر برداشت باز می‌شود این هوای فشرده شده با فشار مناسب آب تصفیه شده‌ی درون مخزن را به سمت بیرون هدایت می‌کند.

شیر برقی و سوئیچ های پرشر و لو پرشر

زمانی که مخزن ذخیره دستگاه خالی میشود یا زمانی که منبع آب پر میشود، باید ساز و کاری باشد که دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش و یا روشن کند. زیرا اگر این اتفاق نیفتد آسیب هایی به برخی از لوازم و قطعات آب تصفیه کن میرسد. شیر برقی و سوئیچ های پرشر و لو پرشر تصفیه آب این وظیفه را بر عهده میگیرند و از هرز کار کردن موتور تصفیه آب جلوگیری میکنند. این کار برای راندمان بالای دستگاه تصفیه آب تعبیه شده است و این خاموش کردن و استراحت دادن به سیستم در زمانی که نیازی به آب تصفیه شده‌ی جدید نیست تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد و عمر طولانی دستگاه خواهد گذاشت.

ترانس تصفیه آب

تمامی قطعات برقی ذکر شده، یعنی پمپ، شیر برقی، سوئیچ های فشار تصفیه آب و … برای عملکرد خود نیاز به جریان برق دارند. این جریان را آداپتور یا ترانس تصفیه آب تامین میکند. جریان تنظیم شده برای کارکرد دستگاه تصفیه آب باید کاملا متناسب با انرژی مصرفی سیستم اسمز معکوس باشد که نه جریان زیادی وارد سیستم شود که دستگاه نتواند از آن استفاده کند و بسوزد و نه این‌که جریان تولید شده برای کارکرد قطعات دستگاه کافی نباشد و دستگاه بازهم از نبود انرژی لازم از کار بیفتد، همه‌ی این تنظیمات وظیفه‌ی آداپتور دستگاه تصفیه آب است.

محدود کننده جریان

در صورتی که به هر دلیلی فشار آبی که به ممبران میرسد کافی نباشد، به دلیل سوراخ های بسیار ریز موجود در ممبران، مقدار بسیار زیادی از آب به پساب تبدیل شده و دور ریخته میشود. اما در مسیر دور ریز آب یه قطعه به نام فلو یا محدود کننده جریان فاضلاب قرار داده میشود تا فشار آب را به ممبران باز گرداند. با این قطعه مقدار پساب کمتر از حالت عادی خواهد شد.

هوزینگ تصفیه آب

هوزینگ نیز یکی از قطعاتی است که در همه دستگاه ها وجود دارد. حتما 3 محفظه فیلتر استوانه ای شکل جلوی دستگاه تصفیه کننده آب را مشاهده کرده اید. فیلترهای پیش تصفیه که به صورت کارتریجی هستند داخل این هوزینگ ها قرار گرفته و اقدام به تصفیه آب مینمایند.

فروش عمده دیگر قطعات تصفیه آب

تقریبا تمامی قطعات تصفیه آب از ریز ترین آنها تا بزرگترین آنها در شرکت پاکاب گستر با تنوع کیفیتی بسیار عالی موجود است. برای مثال قطعات تایوانی، چینی و ایرانی با چندین مدل در پاکاب گستر شیرمحمدی موجود میباشد. برخی از قطعاتی که به صورت عمده به فروش میرسند شامل:

  • هد پمپ تصفیه آب
  • گیج فشار سنج عقربه ای
  • شیر برداشت
  • بدنه یا شاسی دستگاه
  • شلنگ با سایز های مختلف
  • شیر مخزن آب تصفیه کن
  • انواع بست نگه دارنده فیلتر
  • زانو اتصال تصفیه آب
  • شیر میکس آب تصفیه کن
  • انواع مغزی شیر روی سینک
  • فلو یا محدود کننده فاضلاب

فروش عمده دستگاه تصفیه آب خانگی

پاکاب گستر دارای تجربه بیش از ده ساله در حوزه تولید انواع تصفیه آب خانگی است. دستگاه هایی که با قطعات تماما تایوانی تهیه میشوند، دستگاه هایی که با قطعات وارداتی از جمله چینی مونتاژ خواهند شد و دستگاه های آب تصفیه کنی که دارای قطعات با کیفیت ایرانی هستند، گوشه ای از تولیدات تصفیه آب پاکاب گستر میباشند.

دستگاه های تصفیه آب هیوندای، لایف واتر، سی سی کا، سافت واتر، آکواجوی و … از جمله برندهایی هستند که بازرگانی پاکاب گستر به فروش میرساند.

برای سفارش خرید عمده دستگاه تصفیه آب نیز میتوانید با بخش فروش شرکت پاکاب گستر تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

9 دیدگاه در “فروش عمده قطعات تصفیه آب

  1. همکار تصفیه آب گفت:

    من همکار تصفیه آب هستم از شهر قزوین و خریدهام بصورت عمده و تیراژ هست تعداد ۱۰ هزار عدد رابط ۶ به ۶ فیتینگی بصورت عمده و قیمت همکاری نیاز دارم ایا موجود دارید

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      همکار گرامی، برای تهیه قطعات تصفیه آب بصورت عمده با مدیر فروش همکاران که شماره تلفن در پایین صفحه درج شده در واتساپ پیام بدهید و‌ منتظر جواب مدیر فروش باشید. تمامی قطعات تصفیه آب بصورت فروش عمده موجود میباشد.

  2. غلامی گفت:

    سلام.ساعت کاریتون از چه زمانی هستش؟کیا میتونم به مسئول فروشتون زنگ بزنم؟

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام، همه از ساعت 9 صبح تا 9 شب در خدمتتون هستیم. میتونید به صورت حضوری یا تلفنی با ما ارتباط برقرار کنید.

  3. a گفت:

    سلام من چند تا قطعه از هرکدوم هزار تا سفارش داده بودم. مبخواستم ازتون تشکر کنم همگی سالم و بدون نقص بودن.

  4. پویان گفت:

    من اسم شما رو از یه همکار شنیدم. میخوام ازین به بعد هرهفته ازتون یه تعداد فیلتر بخرم. شمارتون رو میخواستم بدونم. اگه راضی باشم باهاتون بیشتر کار میکنیم.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام. همین پایین صفحه شماره عمده فروش هستش. امیدوارم راضی باشید.

  5. سلام گفت:

    ببخشید اتصالات با اندازه های مختلف هم دارید. رابط مستقیم 6 به 8 میخواستم.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام. بله داریم. با کارشناس فروشمون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *