Life water, لایف واتر, مقالات, مقالات, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پونک, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در جنت آباد, نمایندگی تصفیه آب در چیتگر, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در ستارخان, نمایندگی تصفیه آب در سعادت آباد, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهرک غرب, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در گیشا, نمایندگی تصفیه آب در ولنجک, نمایندگی تصفیه آب در ونک, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد

فیلتر داخلی یخچال چه کاربردی دارد ؟

فیلتر های داخلی یخچال

فیلتر داخلی یخچال یکی از فیلتر های اصلی جهت تصفیه آب ورودی به یخچال و یخساز می باشد. معمولا این فیلتر ها در داخل  یخچال و در قسمت بالایی سمت راست و یا کنار کشوی میوه قرار دارد.

فیلتر داخلی یخچال معمولا بین ماه تا یک سال یکبار تعویض می شود. البته معیار اصلی مقدار ظرفیت گالنی فیلتر می باشد که معمولا  1500 گالن یا حدود 5000 لیتر می باشد. در کنار فیلتر داخلی یخچال ، معمولا یک فیلتر کربنی در پشت یخچال و در بین راه ورودی آب به یخچال قرار می گیرد و مکمل فیلتر داخلی می باشد.

کاربرد فیلتر داخلی یخچال 

فیلتر داخلی یخچال از کربن اکتیو گیاهی تشکیل می شود. این فیلتر به نوعی فیلتر مرحله دوم و فیلتر پست کربن دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

این فیلتر ناخالصی ها و شن و ماسه و گل و لای آب و همچنین کلر اضافی آب را می گیرد . این فیلتر بو و طعم و مزه ی بد آب را گرفته و آبی قابل آشامیدن تحویل میدهد. همچنین یخ ساز یخچال عملکرد بهتری داشته و بلور های یخ شفاف تری تولید میکند .

علاوه بر این موارد کلر موجود در آب به دستگاه یخساز و اتصالات داخل یخچال صدمه وارد میکند . به همین دلیل حتما نسبت به تعویض به موقع فیلتر داخلی یخچال  و  فیلتر بیرونی یخچال  اقدام نمایید.

برای ریست کردن چراغ هشدار تعویض فیلتر ، دکمه مربوطه فیلتر را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا چراغ آن خاموش شود.

فروش انواع فیلتر های داخلی و بیرونی یخچال ساید

شرکت بازرگانی پاکاب گستر یکی از مراکز اصلی فروش انواع فیلتر داخلی و بیرونی یخچال ساید سامسونگ ، ال جی ، بوش ، بکو ، جنرال ،ویرپول ، وستینگ هوس ، جنرال الکتریک ، اسنوا ، هیمالیا و … می باشد.

برای استعلام قیمت و مشاوره نوع فیلتر داخلی و خارجی یخچال ، میتوانید با ما تماس گرفته و توضیحات کامل از مشاوران ما دریافت نمایید.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “فیلتر داخلی یخچال چه کاربردی دارد ؟

  1. ارشدی گفت:

    ارشدی هستم ۲۴ متری فرهنگ سعادت آباد
    از آقای پارسا بابت زحمت نصب و راه اندازی تصفیه آب لایف واتر سپاسگزارم???

  2. فیض گفت:

    فیض ابادی از سعادت آباد هستم از نصاب محترم اقای پارسا بابت نصب دستگاه لایف واتر تشکر میکنم هم بموقع آمدن هم تمیز نصب شد و از دریافت انعام امتناع کردن در عوض من اینجا براشون کامنت گذاشتم تا از این طریق تشکر کرده باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *