مقالات, مقالات

فیلتر اینفرارد (مادون قرمز ) چیست ؟

فیلتر اینفرارد

برای انسان نوشیدن آب فقط برای رفع تشنگی نیست .70% بدن ما از آب تشکیل شده است. پس طبیعی است برای سلامتی

نوشیدن آب بسیار حیاتی و لازم می باشد.

فیلتر مادون قرمز اینفرارد

اهمیت به نوشیدن آب سالم باید به یکی از اصلی ترین امور زندگی هر انسانی بدل شود. آب جاری از تصفیه خانه های شهری به اندازه ی کافی آبی سالم برای ما مهیا نخواهد کرد. لذا باید راه های دیگری را برای بدست آوردن آب سالم جایگزین کنیم.

نصب دستگاه تصفیه آب استاندارد یکی از راه های تامین آب سالم بشمار می رود.دستگاه تصفیه آب استاندارد  6 مرحله را داراست. اما در مواقعی بهتر است فیلتر هایی به آن اضافه کنیم تا کیفیت آب مصرفی را بالا ببریم.

فواید فیلتر اینفرارد

فیلتر ایفرارد یا مادون قرمز یکی از همین نوع فیلتر ها می باشد. از بین طول موجهایی که توسط خورشید ساطع می شود ، طول موج های ماورا بنفش و مادون قرمز با چشم غیر مسلح قابل دیدن نمی باشد. طول موج مادون قرمز قابلیت نفوذ به پوست و الیافت بدن ، ماهیچه ها و سلول ها را دارد.

به همین  دلیل سیستم گردش خون را بهبود میبخشد.زیرا با نفوذ به عروق و ماندگاری بالا در سلول ها عمل جذب و گردش خون را تسریع می بخشد. بیماریهایی ریشه ای عمیق در بدن دارند با کمک آب هیداراته شده با این فیلتر بهتر درمان خواهند شد.

آب عبوری از مادون قرمز به علت هیدراته شدن ماندگاری بیشتری در پوست دارد و با مرطوب نگه داشتن پوست باعث جوانسازی پوست و خاصیت ضد پیری میشود.

بعضی اوقات به دلیل افزودن برخی مواد شیمیایی پاک کننده ، آب ممکن است بو و طمعم نامطلوبی داشته باشد. اما اشعه های مادون قرمز می توانند آن را کنترل کنند. پرتوهای مادون قرمز همچنین توانایی گرفتن سختی آب را دارند که باعث سهولت جذب بدن می شود. سرانجام ، اگر آلودگی هایی وجود داشته باشد که احتمال آسیب رساندن به ما را داشته باشد ، با عبور اشعه های مادون قرمز از بین می روند.

آب تصفیه شده با اشعه مادون قرمز گرمای بیشتری به بدن می دهد ، که به از بین بردن چربی اضافی و مواد شیمیایی مضر از بدن ما کمک می کند.

فیلتر اینفرارد با کمک نوع خاصی از کریستال ، اشعه مادون قرمز را ساطع میکند. این کریستال اشعه پایدار با طول موج مناسب و بدون هیچگونه ضرری برای سلامتی تولید میکند.

همچنین برای گرفتن مشاوره درباره خرید فیلتر و دستگاه تصفیه آب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.اطلاعات تماس در پایین یا بالای صفحه موجود است و همچنین میتوانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *