سوالات متداول, مرکز فروش دستگاه تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب در چیتگر, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در شهرک باقری, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهرک گلستان, نمایندگی تصفیه آب در کوهک

بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

بورس دستگاه تصفیه آب در تهران
بورس فروش تصفیه‌آب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

امروزه با ورود دستگاه های بی کیفیت تصفیه آب به بازار، خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال بسیار سخت شده است. زیرا افرادی دستگاه های قلابی چینی را به جای دستگاه های اصل به فروش می رسانند؛ و به همین علت باید به اصل بودن دستگاه خود بسیار توجه کنید.

بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی فروشگاه پاکاب گستر شیر محمدی است. تنها شرکت ثبت شده رسمی در حوزه تصفیه آب و با بهترین و متنوع ترین دستگاه‌های تصفیه آب در کشور پاکاب گستر می‌باشد.

یکی از اقداماتی که میتوانید برای خریدی مطمئن داشته باشید، خرید تصفیه آب از یک مرکز معتبر تصفیه آب است. شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیر محمدی، یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان تصفیه آب خانگی در تهران است. انواع خدماتی که پاکاب گستر ارائه میکند، شامل موارد زیر میباشد.

  • فروش دستگاه تصفیه آب خانگی
  • فروش تصفیه آب نیمه صنعتی
  • سرویس تصفیه آب در تهران
  • تعمیر دستگاه آب تصفیه کن در تهران و حومه
  • تعمیر و تعویض قطعات تصفیه آب
  • تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

تصفیه آب پاکاب گستر در تهران

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

در عصر امروزی، فروشگاه های فیزیکی به دلایل مختلف نمی توانند نیاز های افراد را به راحتی برآورده کنند؛ افراد به علت ترافیک و آلودگی هوا دوست ندارد از فروشگاه های فیزیکی خرید کنند، به خصوص دستگاه های تصفیه آب که حمل و نقل آن ها با وسایل نقلیه عمومی بسیار دشوار می باشد.

شرکت بازرگانی پاکاب گستر با شماره ثبت 567349 اقدام به فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی کرده است. علاوه بر آن میتوانید دستگاه تصفیه آب را به صورت چکی و یا اقساطی خریداری کنید.

برای خرید دستگاه آب تصفیه کن میتوانید با بخش فروش شرکت پاکاب گستر تماس بگیرید.

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

تهران، به علت پاکیزه نبودن هوایش آب پاک و سالمی ندارد؛ و سیستم تصفیه شهری نمی‌تواند به تنهایی تمام آلاینده‌ها را از داخل آب حذف کند چه بسا آلاینده هایی مانند کلر را به آب اضافه می کند.

به همین علت، دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از نیازهای مهم مردم بدل شده است؛ دستگاه تصفیه آب خانگی، آب آلوده را می گیرد و به آب آشامیدنی سالم و پاک تبدیل می کند. فروشگاه دیجی پاکاب با ارائه دستگاه های تصفیه آب اصل در خدمت شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تصفیه آب خانگی در تهران

تصفیه‌آب در تهران

استفاده از یک دستگاه تصفیه آب مناسب، تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از بیماری‌ها می گذارد. شاید پیش خود فکر کنید که، په دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب را باید چگونه باید انتخاب کنید؟

شما می توانید با مطالعه و تحقیق راجب این دستگاه ها، دستگاه مناسب خود را پیدا کنید. از لحاظ قیمت برخی عوامل هستند که، بر قیمت این دستگاه ها اثر می گذارند که می توانند عواملی چون کیفیت فیلتر، مدل شیر برداشت آب و داشتن فیلتر ممبران باشند.

پاکاب گستر نمایندگی معتبر تصفیه آب در تهران است. این شرکت با تجربه ای بیش از ده ساله توانسته نامی برای خود دست و پا کند. انواع دستگاه تصفیه آب، قطعات و لوازم تصفیه آب و فیلترهای دستگاه با بهترین قیمت در شرکت پاکاب گستر موجود است.

بورس دستگاه تصفیه آب خانگی

بورس دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه خرید لوازم دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت اینترنتی کار دشواری نیست، و صد البته فروشگاه دیجی پاکاب با بررسی بیش از 80 نوع برند دستگاه تصفیه آب خانگی و ارائه یکی از فروشگاه های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. از مناسب ترین سیستم دستگاه تصفیه آب خانگی، در میان انواع برندهای معتبر تصفیه آب میتوان به سیستم اسمز معکوس (آر او) اشاره کرد که میتوانید در صفحه دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مشخصات این نوع دستگاه ها را مطالعه کنید.

بورس فروش تصفیه آب خانگی

نمایندگی فیلتر دستگاه تصفیه آب

بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه نمایندگی فیلتر در دستگاه تصفیه آب مسئولیت مهمی دارد. تعویض منظم و به موقع فیلترها به کیفیت آب تصفیه شده و عملکرد دستگاه اهمیت می‌دهد. نمایندگی فیلتر به شما اطمینان می‌دهد که فیلترهای استاندارد و با کیفیت بر روی دستگاه شما نصب می‌شوند. از طریق نمایندگی فیلتر، شما می‌توانید به بهره‌وری بیشتر و طولانی‌تر از دستگاه تصفیه آب خود دست یابید و از آب تمیز و سالم بهره‌مند شوید. شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی نمایندگی انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب با برندهای مختلف می‌باشد. شما با توجه به بخش فیلتر دستگاه تصفیه آب می‌توانید از انواع فیلترهای تصفیه آب و کیفیت و قیمت آن‌ها مطلع شوید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

شما می توانید، دستگاه‌ تصفیه آب تایوانی اصل را از فروشگاه دیجی پاکاب در تهران تهیه فرمایید؛ اگر قصد آن را دارید که دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری فرمایید می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان فروشگاه دیجی پاکاب در انتخاب دستگاه بهره مند شوید تا بتوانید دستگاه مناسب خود را انتخاب فرمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی که خریداری میکنید، توسط مشاوران پاکاب گستر به طور کامل برای شما تشریح خواهد شد و دستگاهی به شما معرفی میشود تا با کیفیت آب منطقه ای که در آن زندگی میکنید به طور کامل متناسب باشد.

علاوه بر آن در یک مقاله به طور کامل به نکات و تکنیک هایی که میتوانید در خرید یک دستگاه تصفیه آب عالی به کار ببرید اشاره کرده ایم که میتوانید به مطالعه آن از طریق کلیک بر روی لینک زیر بپردازید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

اگر شما یک دستگاه تصفیه آب خانگی دارید، مطمئنا در طول مدتی که دارید آن را استفاده می کنید باید فیلترهای آن‌ها را تعویض کنید؛ و یا در هنگام سرویس سالانه‌ دستگاه ممکن است به برخی قطعات جدید آن نیاز داشته باشید، در آن صورت بورس لوازم تصفیه آب خانگی  در ایران تمام لوازمی را که احتیاج دارید برایتان فراهم می کند و می توانید با خیال آسوده دستگاه تصفیه آب خود را سفارش دهید.

نمایندگی تصفیه آب تهران

بورس لوازم دستگاه تصفیه آب

لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر آورده شده اند. برای دیدن توضیحات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آن ها میتوانید با کلیک بر روی لینک آنها به صفحه مربوطه مراجعه کنید. این قطعات عبارت است از:

  • هوزینگ‌های تصفیه آب
  • انواع فیلترهای آب تصفیه کن
  • درپوش‌ها
  • پمپ و هد پمپ
  • بست‌ها و آچار هوزینگ
  • مخزن تحت فشار
  • شیرهای قطع و اتصال

این نوع قطعات را می توانید اصل تهیه کنید با بهترین کیفیت، تا دیگر مجبور نباشید هزینه اضافه ای برای مداوم عوض کردن قطعات بپردازید. بهترین نوع از قطعات دستگاه اب تصفیه کن شامل قطعات وارد شده از تایوان است که دوام و کیفیت آن قابل مقایسه با نمونه های چینی یا ایرانی نیست.

پاکاب گستر شیر محمدی یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم تصفیه آب در ایران است. لازم به ذکر است که همکاران فروشنده تصفیه آب میتوانند به خرید قطعات تصفیه آب به صورت عمده و با بهترین قیمت بپردازند.

لوازم و قطعات تصفیه آب

 کار کرد قطعات و عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی، یکی از جدیدترین سیستم های تصفیه ی آب در دنیا می باشد؛ و با خاصیت اسمز معکوس و فیلتر های سه مرحله ای که کمک به حذف املاح داخل آب مانند شن و ماسه و… می کنند. مرحله اول این دستگاه تصفیه آب، قابلیت جلوگیری از سنگ کلیه را دارد؛ و مرحله دوم  و شوم آن قابلیت حذف کلر از آب را دارند، زیرا وجود کلر در آب باعث چروک شدن پوست می شود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

 بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه های تصفیه آب تایوانی می باشد؛ این دستگاه ها در حال حاضر به دلیل تحریم و قیمت بالای دلار وارد ایران نمی شوند ولی با توجه به وجود قطعات تایوانی در داخل ایران مونتاژ می شوند که کیفیتی مشابه دستگاه های وارداتی دارند. این دستگاه تصفیه آب دارای شش مرحله می باشد و کار آن حذف املاح مضر از داخل آب می باشد.

هریک از فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب کار متفاوتی انجام می‌دهند به طور مثال فیلترهای مراحل اول دستگاه تصفیه آب به صورت الیاف لایه لایه هستند که گل و لای و ذرات درشت آب را تصفیه می‌کند و اجازه عبور به آن‌ها نمی‌دهند و کلر موجود در آب را تصفیه می‌کنند زیرا خود کلر برای بدن مفید نیست و همچنین به اصلی ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب که همان فیلتر مرحله چهارم یا ممبران نام دارد نباید هیچ گونه کلری برسد چون کارکرد آن را دچار اختلال می‌کند و در مراحل پایانی نیز هرگونه املاح مفیدی که در مراحل قبلی از آب گرفته شده باشد توسط یک فیلتر دارای املاح معدنی مفید دوباره به آب اضافه می‌شود تا مزه آب شیرین شود و هیچ گونه بوی بدی نداشته باشد و املاح مفید را نیز به بدن برساند.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد هر یک از فیلترها مطلبی در عنوان فیلترهای دستگاه تصفیه آب را مطالعه کنید.

اما به طور کلی اگر بخواهیم راهنمایی ارائه دهیم که برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موثر باشد، میتوان به عوامل زیر اشاره کرد:

  1. فیلترهای تصفیه آب خانگی باید دارای کیفیت مطلوبی باشد
  2. قطعات دستگاه آب تصفیه کن باید از مواد فود گرید گیاهی تولید شده باشند
  3. اسمز معکوس یکی از سیستم هایی است که میتواند آلاینده های آب را به طور موثر از بین ببرد
  4. فیلترها از مواد گیاهی با کیفیت تهیه شده باشند
  5. از جایی خرید کنید که به شما گارانتی و نصب و ارسال رایگان بدهد

 آب تصفیه شده در تهران

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، مزایای بسیار زیادی دارد این مزایا عبارت است از:

  • این دستگاه‌ها توانایی کاهش بیماری‌های سرطان، بیماری‌های کبد، قلبی و عروق را دارد.
  • کمک بسیار زیادی به سلامت پوست شما می‌کند.
  • باعث سلامتی مفصل ها می شود.
  • از ناراحتی‌های گوارشی و بوی بد دهان جلوگیری می کند.
  • قابلیت حذف آهک و باکتری را از آب دارد که این امر باعث جلوگیری از سنگ کلیه می شود.

شما با خرید دستگاه تصفیه آب خیالتان بابت سلامتی خودتان و خانواده‌تان کاملا راحت می‌شود و دیگر هیچ نگرانی بابت دچار شدن با بیماری های زمینه‌ای و یا سرطان و یا سنگ کلیه و از این قبیل بیماری ها ندارید.

امروزه برخی افراد بر این باورند که فیلتری که در یخچال وجود دارد می‌تواند کار تصفیه آب را انجام دهد اما این تصور کاملا اشتباه است و آن فیلتر فقط گل و لای آب را می‌گیرد. در صورتی که دستگاه تصفیه آب به صورت کامل تمامی املاح، آلودگی ها، میکروب‌ها، سموم شیمیایی و آلاینده‌های مخرب را تصفیه کرده و بالای 99 درصد املاح مضر آب را می‌گیرد. این کار فقط توسط فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب به نام ممبران انجام پذیر است و تک فیلتر یخچالی به هیچ عنوان قادر به تصفیه آب در این ابعاد نیست.

مرکز خرید تصفیه آب خانگی در تهران

سلامت بدن شما بدون تردید وابسته به محل زندگی، خورد و خوراک شما است؛ بنابر این قطعا آب آشامیدنی نیز ارتباط مستقیمی با سلامتی شما دارد. در این لحظه است که، اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب را می فهمیم.

بنا بر گفته پزشکان درصد بسیاری از بیماری‌ها به علت مصرف آب‌های آلوده می باشد. این مسئله بیشتر در شهرهای صنعتی مانند: تهران به چشم می رسید، چرا که با وجود انواع مختلف ترافیک‌های سنگین آلودگی آب و هوا کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، همه در کیفیت آب مصرفی اثر مستقیم دارند.

امروزه به وضوح می‌توان به بد بودن کیفیت آب شهری که از طریق لوله کشی به خانه‌های ما می‌رسند اعتراف کرد و این معضل را فقط می‌توان با آشامیدن آب تصفیه شده و پاک رفع نمود. حالا بهترین روش برای نوشیدن یک آب سالم و گوارا و تصفیه شده استفاده از دستگاه تصفیه آب در منزل و محل سکونت است. این روش هم بسیار بی نقص و راحت است و در هر زمانی که شما اراده کنید آب شرب در اختیار دارید و هم بسیار به صرفه تر و مناسب تر از دیگر روش‌های دسترسی به آب تصفیه شده مثل خرید آب معدنی است.
خرید آب معدنی به هیچ عنوان به صرفه نیست و هزینه‌ی زیادی برای شما به ارمغان می‌آورد و برای مطالعه‌ی این مقاله به این صفحه آب معدنی یا دستگاه تصفیه آب مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی پاکاب گستر

برای انتخاب دستگاه مناسب خود می توانید به قسمت فروشگاه دیجی پاکاب مراجعه فرمایید؛ و جهت خرید می توانید با کارشناسان و مشاوران فروشگاه دیجی پاکاب تماس حاصل فرمایید.

دستگاه  های تصفیه آب با تنوع بسیاری در پاکاب گستر موجود است. دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت، دستگاه های رومیزی، دستگاه آب تصفیه کن اینلاین و بسیاری از مدل های دیگر تصفیه آب که میتوانید آن ها تهیه و استفاده کنید.

همچنین شرکت پاکاب گستر به طور ویژه، امکان خرید اقساطی آب تصفیه کن را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این امکان برای تمام آب تصفیه کن های خانگی و نیمه صنعتی وجود دارد. با کلیک بر روی لینک آبی رنگ میتوانید به صفحه شرایط مربوط به آن بروید.

بازگشت به لیست

9 دیدگاه در “بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. صانعی گفت:

    درود ایا سرویس و نصب تصفیه آب فقط در تهران انجام میشه؟منطقه مشائ دماوند هم
    سرویس و نصب انجام میشه؟
    من میخام یه تصفیه آب تهیه کنم ولی اول از سرویس و خدماتتون تو منطقه مشائ دماوند مطمعن بشم

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود برشما
      بله خدمات و سرویس تصفیه آب خانگی و تصفیه آب نیمه صنعتی تمام استان و حومه و‌ استان البرز انجام میشه. البته با توجه به منطقه سکونت شما ممکنه هزینه کمی بالاتر برده.
      لطفا با بخش سرویس خدمات شرکت تماس بگیرید.

  2. افشاری گفت:

    افشاری هستم از چیتگر از نصاب محترم آقای آریانپور بابت زحمات نصب و راه اندازی تصفیه آب تشکر میکنم بابت نصب هیچ هزینه اضافی هم دریافت نکردن و از دریافت انعام هم خودداری کردن به در خواست خودشون در صورت رضایت از من درخواست شد اینجا کامنت بزارم که واقعا از عملکردشون رضایت کامل دارم

  3. بهروز گفت:

    سلام وقت بخیر. در اهواز قصد راه اندازی مغازه فروش ونصب و تعمیرات آب تصفیه خانگی رو دارم لطفا راهنمایی فرمایید چگونه می تونم نمایندگی در اهواز اخذکنم.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      با سلام
      لطفا با مدیر فروش شرکت پاکاب گستر تماس بگیرید، اطلاعات تکمیلی رو خدمتتون ارائه میدن.

      شماره تماس: 09903838305

  4. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    میخواستم بدونم شما قطعات تصفیه آب رو هم میفروشید؟ پمپ دستگاهم خراب شده میخوام یه دونه پمپ بخرم. یا اگه نمیفروشید از کجا میتونم تهیه کنم؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود
      بله، شرکت پاکاب گستر انواع قطعات تصفیه آب رو به فروش میرسونه. میتونید از صفحه قطعات تصفیه آب که در سایت هست قطعه مورد نظرتون رو سفارش بدید.

  5. کاظمی گفت:

    سلام و عرض ادب ورامین هم خدمات دارید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر در استان ورامین سرویس و خدمات نداریم. اما اگر دستگاه از ما خریداری کنید، ارسال و نصبش به ورامین رایگان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *