سوالات متداول, مرکز فروش دستگاه تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد

مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

تصفیه اب پاکاب گستر ،مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

عدم دسترسی بهتر به آب آشامیدنی سالم و بهداشت و عدم رعایت بهداشت از عوامل عمده در 1.8 میلیون مرگ سالانه ناشی از بیماری‌های اسهالی است. دسترسی به آب آشامیدنی سالم از طریق مرکز تصفیه آب خانگی در تهران روبه افزایش می باشد.

پاکاب گستر

فروشگاه تصفیه آب پاکاب گستر سال‌ها در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات برای مشتریان، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای مردم و هموطنان تامین کند. پاکاب گستر نمایندگی معتبر  و مرکز  تصفیه آب خانگی در تهران می باشد. با ما سالم‌ترین آب آشامیدنی را بنوشید.

کیفیت آب آشامیدنی

کیفیت آب آشامیدنی تأمین شده اغلب نادیده گرفته می شود .حتی اگر دسترسی به منبع آب به میزان قابل توجهی افزایش یافته باشد. با این حال ، به دلیل ضعیف بودن شبکه های توزیع ، مدیریت درست و غیر بهداشتی قبل از مصرف ، آب آشامیدنی تأمین شده توسط سیستم‌های تصفیه متمرکز احتمالاً آلوده می شود.

سیستم‌های توزیع بزرگ شامل کارایی و نگهداری زیادی هستند و اغلب آب آشامیدنی هنگام توزیع در تصفیه خانه آلوده می شوند. از این رو ، تصفیه آب آشامیدنی در سطح خانوار با استفاده از گزینه‌های ساده مانند تصفیه آب خانگی، می تواند به طور قابل توجهی، از بروز بیماری‌های مانند سنگ کلیه، مشکلات گوارشی، ترش کردن معده و حتی سرطان می تواند جلوگیری کند.

تصفیه آب

از فیلتراسیون معمولاً پس از رسوب گذاری برای کاهش بیشتر کدورت و از بین بردن عوامل بیماری‌زا استفاده می شود. فیلتراسیون یک فرایند فیزیکی است که شامل عبور آب از محیط فیلتر است. فیلترها از چند طریق پاتوژن ها را از بین می برند. اینها شامل صاف کردن است ، جایی که ذرات یا عوامل بیماری زای بزرگ‌تری مانند کرم‌ها در فضاهای کوچک بین دانه‌های محیط فیلتر به دام می افتند.

سیستم‌های تصفیه کننده آب ،مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

اگر چه تعدادی از روش‌های مختلف فیلتراسیون وجود دارد که از فن‌آوری غشا استفاده می کنند ، بهترین روش فیلتراسیون غشایی تحت فشار است. فیلتراسیون غشایی متکی به عبور مایعات از طریق غشای فیلتر با سطح زیاد است. چهار فرایند فیلتراسیون غشایی تحت فشار اساسی برای جداسازی مایعات وجود دارد. یکی از آن‌ها و بهترین آن اسمز معکوس است که در اینجا به طور خلاصه به بررسی و توضیح آن خواهیم پرداخت.

اسمز معکوس

اسمز معکوس (RO) یک فرآیند تصفیه آب است که با استفاده از غشایی نیمه نفوذ پذیر ، یون‌ها ، مولکول‌های ناخواسته و ذرات بزرگ‌تر را از آب آشامیدنی تصفیه می کند. در اسمز معکوس ، از فشار اعمال شده برای غلبه بر فشار اسمزی استفاده می شود.

استفاده از اسمز معکوس برای نمک زدایی آب آشامیدنی و تولید آب یونیزه برای استفاده ، فرآیند کاملاً ثابت شده است. اولترافیلتراسیون و میکرو فیلتراسیون ، که برخلاف اسمز معکوس و نانو فیلتراسیون از غشاهای متخلخل استفاده می کنند ، اکنون در تصفیه آب و فاضلاب به طور فزاینده‌ای رایج شده‌اند.

مراحل تصفیه آب خانگی

فیلتر رسوب

فیلتر رسوبی پلی پروپلین ( پپه ) پنج میکرونی ذرات بزرگ‌تری مانند شن ، خاک یا سنگ ریز را به دام می اندازد. برای جلوگیری از رسوب و گرفتگی تجهیزات حساس تری که در مراحل بعدی استفاده می شود ، لازم است این ذرات بزرگ را خیلی زود از بین ببرید.

کربن فعال

کربن فعال، کلر ، سموم دفع آفات و سایر آلاینده‌های آلی از جمله تری هالومتان ها (THM) را از بین می برد. جنس این فیلتر از ذغال پوسته نارگیل می باشد. زمان تعویض این فیلترها هر 6 ماه یک بار می باشد. این فیلترها در دو نوع پودری و گرانولی وجود دارد.

پک فیلتر تصفیه آب3 مرحله اول لایف واتر

کربن بلاک

کارتریج فیلتر آب بلوک کربن با استفاده از کربن موجود ، آب سالم و تمیز خانه شما را تأمین می کند. این بلوک کربن فعال، تمام آلودگی‌های آب شما را از بین می برد.شاید سوال پیش بیاد که چرا دو بار از فیلتر کربن استفاده می شود. به این خاطر که، کربن بلاک برای تکمیل مرحله قبلی بوده و باید تمامی کلر موجود در آب را از بین ببرد. کلر یک ماده بسیار خطرناک برای بدن انسان است و همچنین برای فیلتر مرحله بعدی نیز مضر می باشد.

فیلتر ممبران

محور اصلی فرآیند تصفیه آب خانگی فیلتر ممبران است. ممبران فقط آب خالص را از غشا عبور می دهد. حتی ناخالصی‌های محلول که با فیلتراسیون معمولی قابل حذف نیستند را از بین می برد. ممبران باعث کاهش سختی آب می شود. این آب با طعم عالی با سطح خلوص بالا تولید می کند که از آب چشمه ، آب معدنی یا آب تصفیه شده خانگی پیشی می گیرد. زمان تعویض این فیلتر هر یک سال می باشد. البته بعضی از مناطق دارای سختی و آلودگی آب بسیار زیادی هستند که باعث تعویض زود هنگام ممبران می شود.

کربن نهایی

این فیلتر برای گرفتن ذرات بزرگ‌تر از پنج میلیونیمم متر طراحی شده است. این فیلتر (متشکل از یک بلوک اکسترود شده کربن) اندازه‌گیری اضافی ظرفیت جذب برای حذف بو و مزه احتمالی و آب مانده در مخزن ذخیره است. بعد از ممبران آب به مخزن ذخیره رفته و در محفظه می ماند. به این امر از فیلتر کربن اکتیو نهایی برای حذف بو و طعم استفاده می شود. به دلیل تمیز بودن آب در این مرحله، زمان تعویض این فیلتر از 6 ماه به یک سال افزایش می یابد.

مینرال

در تمام مراحل اسمز معکوس از فیلترهای تصفیه استفاده شد؛ اما در این مرحله قرار نیست چیزی از آب آشامیدنی حذف گردد، بلکه قرار است به آب مواد معدنی مورد نیاز بدن اضافه شود. در مرحله چهارم که فیلتر ممبران بود، تمامی ذرات و مواد مفید نیز حذف شدند. فیلتر مینرال به آب موادی مانند: کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سایر املاح را اضافه می کند.

فیلتر مینرال لایف واتر

فیلتر قلیایی

در بسیاری از مناطق آب آشامیدنی اسیدی است. خاصیت اسیدی بودن برای بدن انسان بسیار مضر و خطرناک می باشد. از جمله مضرات اسیدی شدن بدن : کاهش وضوح ذهنی، آسیب قلبی عروقی ناشی از پلاک اسیدی-افزایش خطر حمله قلبی و سکته مغزی، عفونت‌های مثانه و کلیه، پوکی استخوان، افزایش خلط، آلرژی، سیاتیک و سفتی گردن و درد مفصلی و درد عضلات    می باشد. فیلتر قلیایی با قلیایی کردن آب بروز این بیماری ها را کاهش می دهد.

فیلتر UV

فیلتر UV با استفاده از اشعه فرابنفش کلیه باکتری ها ، ویروس ها و میکروب ها و تمامی میکروارگانیسم ها از بین می روند. استفاده از فیلتر UV ضروری نبوده و فقط جهت اطمینان خاطر از آن استفاده می شود. نکته که باید به آن توجه کرد آن است که این فیلتر نشکند، زیرا در این فیلتر جیوه وجود دارد.

فروشگاه تصفیه آب پاکاب گستر ،مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

 شرکت پاکاب گستر عرضه کننده انواع دستگاه‌ تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی و خانگی تصفیه آب است. برای سفارش محصول مورد نظر خود می توانید از فروشگاه ما دیدن فرمائید. همچنین به صورت حضوری به نمایندگی مرکزی دستگاه تصفیه آب در تهران واقع در تهرانسر بلوار لاله پ125 مراجعه کرده و از دستگاه تصفیه آب تایوانی و ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی دیدن فرمایید.

2 دیدگاه در “مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

  1. بهروز سلیمانی گفت:

    سلام.سلیمانی هستم.ساکن تهران،میدان فاطمی،میدان گلها.مدتی بود که قصد خریدیک دستگاه تصفیه آب خوب ازیک شرکت مطمعن ومرتب بودم.ازتوی اینترنت چند جا برای خرید پیداکردم.ولی متاسفانه هیچکدام از شرکتها جای ثابت وفروشگاهی نداشتند و تمامی آدرسهایشان قلابی بود.تااینکه شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی راپیداکردم.شخصاً به محل شرکت وفروشگاه آن واقع در تهرانسر بلوار لاله رفتم.بابرخورد بسیار خوب پرسنل شرکت به خصوص کارشناس محترمشان ،جناب آقای سلمانی روبرو شدم.بالاخره یک دستگاه تصفیه آب خانگی مارک لایف واتر مدل اکو پلاس اینلاین خریدم.از خریدم خیلی راضی هستم.وهمین طور ازنصاب محترم شرکت جناب آقای مهران آریان.درآخر باتشکر فراوان ازشرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی وپرسنل محترمشان،به دوستانی هم که قصد خریدیک دستگاه تصفیه آب خوب رادارند(چه خانگی وچه صنعتی) حتماً،حتماً از این شرکت خرید کنند.

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      خیلی ممنونم آقای سلیمانی از کامنت انرژی بخشتون
      خوشحالم که از خدمات پاکاب گستر راضی بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *