سوالات متداول, نصب دستگاه تصفیه آب

نصاب تصفیه آب در غرب تهران

نصاب تصفیه آب در غرب تهران

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر به طور تخصصی به نصب تصفیه آب در منطقه شرق تهران مشغول است. برای درخواست نصاب تصفیه آب در غرب تهران میتوانید با شماره های 02144537769 ، 02144537550 و 09199494616 تماس بگیرید.

در روش دیگر برای درخواست نصب دستگاه تصفیه آب، در صورتی که از طریق فرم موجود در صفحه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب اقدام به ثبت درخواست سرویس دستگاه تصفیه آب، شامل نصب، تعمیر، خدمات و … خود بکنید، از 10 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 200 هزار تومان برخوردار خواهید شد.

شرکت پاکاب گستر در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در محله های مختلف غرب تهران اعم از صادقیه، ستارخان، جنت آباد، شهر زیبا، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، آزادی، تهرانسر و فردوس به ارائه بهترین سرویس کار تصفیه آب خانگی میپردازد.

اگر از شرکت معتبر پاکاب گستر درخواست نصاب تصفیه آب در شرق تهران را بکنید، مزیت مهمی که خواهید داشت، اولا تکنسین تخصصی تصفیه آب از شرکت معتبر پاکاب گستر برای شما ارسال خواهد شد، همچنین در صورت وقوع هر گونه مشکل در دستگاه تصفیه آب میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل کنید و از خدمات این شرکت برخوردار شوید.

برای نصب دستگاه تصفیه آب اگر دستگاه شما از نوع هوزینگی است، نیاز است که زیر سینک ظرفشویی را برای نصب آماده کنید. دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی نصب میشود و به دلیل وجود مخزن ذخیره و اتصالات زیاد معمولا حجم نسبتا زیادی از کابینت های زیر ظرفشویی را میگیرد.

خدمات نصب دستگاه تصفیه آب

نصب تصفیه آب خانگی همانطور که گفته شد، توسط تکنسین های مجرب پاکاب گستر انجام میپذیرد. خدمات نصب شامل نصب دستگاه تصفیه آب، اتصال مخزن تصفیه آب به دستگاه، نصب مخزن دستگاه، راه اندازی تصفیه آب و گرفتن سختی آب برای اطمینان از کیفیت و مواد معدنی موجود در آب و … میباشد.

در صورتی که دستگاه آب تصفیه کن خود را از پاکاب گستر خریداری کرده باشید، نصب و ارسال آن توسط کارشناسان پاکاب گستر به طور رایگان انجام میگیرد. اما در غیر اینصورت میتوانید با تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر، درخواست نصاب تصفیه آب کنید. همکاران ما در اسرع وقت برای نصب و یا سرویس دستگاه تصفیه آب شما مراجعه خواهند کرد.

تعویض فیلتر تصفیه آب غرب تهران

شرکت پاکاب گستر یکی از با سابقه ترین شرکتهای تصفیه آب در ایران در حوزه فروش و ارائه سرویس و خدمات تصفیه آب در تهران و ایران است. شعبه مرکزی این شرکت در تهران، تهرانسر، بلوار لاله واقع شده است.

مطلب پیشنهادی: نصاب تصفیه آب در تهرانسر

تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی یکی از اصلی ترین اقداماتی است که در سرویس دوره ای تصفیه آب انجام میشود. در صورتی که فیلترهای تصفیه آب به درستی تعویض شوند، هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت آب خانگی وجود ندارد.

مناطقی که شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیر محمدی در غرب تهران اقدام به ارائه سرویس و تعویض فیلتر در آن میکند، عبارتند از:

چیتگر، چیتگرشمالی، کوهک، باملند، شهرک راه آهن، شهرک شهید باقری، شهرک آزادشهر، شهرک آزادی، شهرک اپادانا، شهرک پیکانشهر، غرب تهران، شماره ۲ خلیج، سعیدآباد، شهریار، خادم آباد، باغستان، دهکده المپیک، دهکده، شهران، شهرزیبا، ستارخان، بهبودی، بازار تهران، خیابان هدایت، خیابان قائدی، خیابان طالقانی، کن سولقون، فلکه صادقیه، مرزداران، شهرک غرب، سعادت آباد، بلوارفردوس غرب، بلوارفردوس شرق، طرشت، خیابان فرحزاد، جنت آباد، جنت آبادشمالی و …

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

در بازار امروز مدل‌های مختلف دستگاه آب تصفیه وجود دارد که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند به طور مثال یک سری مدل‌های اکونومی و اقتصادی به صرفه برای مشتریانی که می‌خواهند با کمترین هزینه دستگاه تصفیه تهیه کنند، مدل های وارداتی که در ایران قطعات آنها مونتاژ می‌شوند و پر فروش ترین سری دستگاه‌های پاکاب گستر هستند و مدل‌های وارداتی اصل که از کشور تایوان با بهترین کیفیت وارد می‌شوند، شما برای انتخاب بین مدل های مختلف نیاز به مطالعه و تحقیقات دارید که می‌توانید در این صفحه مطالعه کتید و یا اینکه با مراجعه‌ی حضوری به مجموعه‌ی پاکاب گستر از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های کارشناسان فروش بهره مند شوید.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب از فیلترهای مختلف و متنوعی تشکیل شده و مجموعه همه‌ی این فیلترها سیستم اسمز معکوس را در دستور کار دارند و به صورت کامل آب را از هرگونه مواد شیمیایی، سموم و آفت کش‌ها، باکتری و قارچ‌ها و املاح مضری مانند آرسنیک و نیترات در بدن عاری می‌سازد. انواع این فیلتر ها به صورت مرحله به مرحله و متصل به‌هم کار می‌کنند و بعد از تصفیه در مرحله‌ی خود آب را توسط شلنگ اتصال به فیلتر بعدی تحویل می‌دهند. پس از آخرین مرحله فیلتر آب تصفیه شده را به مخرن دستگاه تصفیه آب هدایت می‌کند و آب سالم و تصفیه شده آماده‌ی ارسال به شیر برداشت تصفیه شما است.

کیفیت فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب اهمیت بسیار زیادی دارد و باید فیلترهای بر پایه‌ی مواد گیاهی ساخته شده باشند تا آبی سالم را تحویل دهند و تمامی باکتری‌های سرطان‌زا را که از آب شهری وارد می‌شود را تصفیه کند.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب

فیلترهای تصفیه آب باید طبق زمان های زیر تعویض شوند. البته زمان ها تقریبی است و با توجه به کیفیت آب منطقه و میزان مصرف شما میتواند دچار تغییر شود.

  1. فیلتر الیافی مرحله اول: 4 تا 6 ماه
  2. فیلتر کربن پودری مرحله دوم: 4 تا 6 ماه
  3. فیلتر کربن بلاک مرحله 3: 4 تا 6 ماه
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس: 1 تا 2 سال
  5. فیلتر پست کربن: 9 تا 12 ماه
  6. فیلتر مینرال: 9 تا 12 ماه
  7. فیلتر قلیایی، محافظ ممبران، اینفرارد هر کدام یک سال عمر دارند
  8. فیلتر فرا بنفش یا UV: هشت هزار ساعت، در صورت روشن بودن
بازگشت به لیست

19 دیدگاه در “نصاب تصفیه آب در غرب تهران

  1. یوسفی گفت:

    سلام خسته نباشید. من ساکن تهرانسر هستم ولی تا حالا فروشگاهتون به چشمم نخورده بود و از طریق سایت باهاتون آشنا شدم.
    خیلی ممنونم از سرویسکار خوبتون، بسیار مودب بودن. قطعا به دوستانم معرفی خواهم کرد شرکتتون رو.

  2. رضوی گفت:

    سلام
    من از دستگاه آب چکه میکنه. شما میتونی تعمیرش کنی؟ من تو منطقه خیابان آزادی ساکنم.

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله همه تعمیرات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی در تمام مناطق تهران از جمله نواحی غربی انجام میشه. لطفا با شماره سرویس و خدمات ما تماس بگیرید.

  3. جاویدفر گفت:

    درود برشما تکنسین تصفیه آب برای شرق تهران هم دارید؟روزهای تعطیل و‌جمعه هم کار میکنید من یه نصب و جابجایی از شرق تهران به غرب تهران داشتم تعویض فیلتر هم البته باید باشه یه نصاب حرفه‌ای میخام

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود
      تکنسین نصب و سرویس در تمام استان تهران و‌اکثر شهرستانهای ایران داریم
      روزهای تعطیل و جمعه کار سرویس و خدمات انجام میدیم
      در تمام مناطق تهران از جمله شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران، شهرهای اطراف از جمله کرج، دماوند، اسلامشهر، پرند، هشتگرد پردیس و … اماده ارائه سرویس و خدمات تصفیه آب تخصصی میباشیم.

  4. حاجیان گفت:

    درود بر شما حاجیان هستم از شهرک غرب. از شرکت محترم شما یک دستگاه تصفیه آب سی سی کا اورجینال خریداری کردم و نصاب محترمتون قلیزاده نصب کردن خاستم از این طریق از ایشون تشکر کنم بابت نصب خوب و تمیز و توضیحات کاملشون. لطفا هواشو داشته باشید.

  5. قائدی سعادت آباد گفت:

    قائدی هستم از منطقه سعادت آباد تهران خواستم تشکر کنم از شرکت تصفیه آب شما بابت آن تایم و دقیق و فنی بودن سرویس کار محترمتون آقای رامش بنده قبلا با چند تا نصاب کار کردم به موقع نمیومدن و از کار سرویس و خدامتشون راضی نبودم
    این پیام رو به درخواست سرویسکار اینجا نوشتم چون از عملکرد مجموعه شما کاملا راضی بودم

  6. عبدی گفت:

    فشار آب دستگاه ما بشدت کم شده هفته پیش که فیلترهارو تعویض کردم این مساله پیش آمد تعداد ۵ تا فیلتر تعویض کردم ۳ تا از فیلترهای عمودی و دوتا از فیلترهای افقی که زرد و سفید بودن بعد از راه اندازی فشار آب بشدت افت کرد لطفا راهنمایی درست بفرمایید هزینه سرویس برام کمی سنگینه

    1. کارشناس فنی شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      اگر مخزن تصفیه آب سنگینه و شیرش بازه و داخلش آب هست، احتمالا یکی از فیلترهای افقی زرد یا سفید کیپ شده.
      اگه مخزن سبک باشه احتمالا اب داخل مخزن نمیره که باید فیلترهای قبل از مخزن را چک کنید.
      احتمالا کیپ شدن فلو فاضلاب و ممبران و زانو سوپاپ هم وجود داره. لطفا وارد قسمت تعمیرات سایت بشید و راهنمایی کامل دریافت کنید گرچه دلایل زیاد وجود دارد ولی چون بعد از تعویض فیلتر این مورد پیش اومده موارد بالا را ذکر کردم.

  7. افشار گفت:

    تصفیه آب ما مدام خاموش روشن میشه دلیلش چیه
    ما غرب تهران هستیم سمت چیتگر شمالی
    هزینه سرویس چقدره

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      احتمالا زانو سوپاپ انتهای ممبران یا چک ولو میکس خرابه و باید تعویض بشه.
      بابت این مورد تعمیرات دستگاه شما اجرت و ایاب ذهاب حدود بسته به نوع خدمات قیمتها میتونه بالاتر بره ولی قیمت عرف برای تعمیرات ساده ۱۵۰هزار تومان خرداد ۱۴۰۱

  8. شایسته گفت:

    تو‌منطقه کوهک هستیم آیا روزهای تعطیل و یا جمعه هم خدمات تصفیه آب انجام میدید ممنون میشم شماره نصاب رو بدید تماس بگیرم یک نشتی در دستگاه تصفیه آب مشاهده کردیم ولی تماس میگیرم کسی پاسخ نمیده

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      شرکت تصفیه آب پاکاب گستر در روزهای عادی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده سرویس و خدمات و پاسخگویی میباشد.
      در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۷ بعد از ظهر آماده پاسخگویی و ارائه خدمات میباشد. در صورت داشتن نشتی شیر ورودی دستگاه را بسته و در ساعات اعلام شده با تلفن واحد خدمات تماس حاصل فرمایید.

  9. شیرودی گفت:

    سرویس کار ماهر دارید سمت بلوار فردوس تهران تصفیه آب دارم میخام بیان نصب کنن

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله دوست عزیز در تمام مناطق و محله های تهران و حومه استان تهران از جمله بلور فردوس شرق و بلوار فردوس غرب و محله فلکه صادقیه نصاب داریم با بخش خدمات تماس بگیرید لطفا

  10. صابر گفت:

    با اینکه تمام فیلترهارو تعویض کردم باز هم کتری مون جرم میگیره دلیلش چی میتونه باشه هزینه تعویض فیلترها برامون خیلی سنگینه بخاطر همین این بار خودم رفتم خریدم اوردم تعویض کردم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      چند دلیل میتواند داشته باشد:

      1. اول اینکه ممبران دستگاه را حتما تعویض کرده باشید
      2. دو اینکه اب مخزن را حداقل یکبار تخلیه کرده باشید بعد از تعویض ممبران
      3. سوم اینکه فیلترها را از نوع مرغوب استفاده کرده باشید
      4. چهارم اینکه شیر میکس روی دستگاه باید بسته باشد
      5. پنج اینکه در بستن فیلترها و شلنگها اشتباه نکرده باشید

      در غیر اینصورت اگر در تهران هستید میتوانید دستگاه را حضورا به فروشگاه بیارید تا با هزینه کمتر مشکل برطرف شود.

  11. مشیری گفت:

    سلام. ضمن تشکر از نصاب محترمتون که زحمت نصب دستگاه ما رو کشیدن یه سوال دارم. اگه فرضا برم مسافرت و فیلترهای دستگاه برای یه مدت استفاده نشن مث قبل باقی میمونن؟ ینی میتونم به ازای تایم مسافرتم بیشتر ۶ ماه ازشون استفاده کنم؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا زمان انقضای فیلترها ربطی به استفاده یا عدم استفاده از اون ها نداره. به خاطر اینکه فیلترها دارای کربن اکتیو شده هستن، چه استفاده بشن چه نشن تاریخ انقضاء اونها به پایان میرسه.
      بنابراین بعد از 6 ماه باید تعویض فیلتر تصفیه آب رو انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *