مقالات

نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

بسیاری از مکان های تجاری، در سال های اخیر اقدام به نصب دستگاه تصفیه آب خانگی کرده اند. متاسفانه به دلیل وجود آلاینده های بسیار در آب شهری، نصب تصفیه کننده آب نیمه صنعتی، یکی از بهترین روش ها برای بهبود کیفیت آب است.

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر، یکی از بزرگترین مراجع فروش محصولات تصفیه آب و همچنین ارائه سرویس و خدمات تصفیه آب نیمه صنعتی است. این شرکت با عمر بیش از ده ساله، اقدام به ارائه خدمات زیر برای تصفیه آب نیمه صنعتی مینماید.
فروش انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
سرویس دوره ای تصفیه آب نیمه صنعتی
خدمات مربوط به تعمیر دستگاه نیمه تجاری
تعویض فیلتر تصفیه آب نیمه صنعتی
نصب انواع تصفیه آب نیمه صنعتی
جهت تماس با بخش سرویس و خدمات تصفیه آب پاکاب گستر، میتوانید با شماره های 02144537550 و 09199494616 تماس بگیرید.

نصب تصفیه آب نیمه صنعتی

پس از خرید یک دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، ممکن است شما به دنبال فردی باشید که بتواند تصفیه آب نیمه صنعتی شما را نصب کند. به همین دلیل است که شرکت پاکاب گستر، بهترین تکنسین های تخصصی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

در زمان نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، باید به چند نکته توجه کنید:

  1. تصفیه آب نیمه صنعتی را در جایی که در دسترس باشد و فضای مناسبی را برای آن فراهم کند، نصب کنید.
  2. در نصب آب تصفیه کن نیمه صنعتی، به دستورات دستگاه توجه کنید.
  3. به نصب اتصالات و شلنگ های تصفیه آب نیمه صنعتی توجه کنید.
  4. پس از نصب تصفیه آب اجازه دهید تا چند بار دستگاه تصفیه آب، آب را تصفیه کند و این چرخه را طی کند.

راهنمای نصب تصفیه آب را در صفحه ای با عنوان نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران توضیح داده ایم. میتوانید به آن مقاله مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: هزینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

تعویض فیلتر تصفیه آب نیمه صنعتی

فیلترهای تصفیه آب نیمه صنعتی

تصور کنید که قرار است از دستگاه تصفیه آبی که دارید، حدود 6 الی 8 نفر استفاده کنند. زمانی که تعداد افزاد بالا میرود، مقدار اب مصرفی آنها نیز به همان نسبت بیشتر میشود.

در اینصورت دیگر دستگاه تصفیه آب خانگی پاسخگوی نیاز های آنها نخواهد بود. بنابراین باید به فکر بالا بردن ظرفیت آب تصفیه کن باشید. تصفیه آب نیمه صنعتی در این موارد به کمک شما خواهد آمد.

در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی چندین فیلتر وجود دارد که هر یک از آنها وظیفه خاصی را ایفا میکنند. تفاوت این فیلترها به فیلترهای تصفیه آب خانگی این است که ظرفیت تصفیه آنها بالاتر از نمونه های خانگی است.

به دلیل اینکه فیلترهای تصفیه آب همگی مصرفی هستند، پس از مدتی نیاز است تا تعویض شوند. در صورت عدم تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ممکن است آب خروجی از تصفیه کننده آب شما دچار کیفیت نامناسبی شود.

در مقاله ای با عنوان تعویض فیلتر تصفیه آب، در مورد نحوه تعویض فیلتر، توضیحات مشروحی را ارائه کردیم. در صورت نیاز میتوانید به آن مقاله مراجعه کنید.

پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی

 

پمپ نیمه صنعتی

از جایی که دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی نسبت به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی از ظرفیت بالاتری برخوردار هستند پس پمپ آنها نیز باید نسبت به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی قویتر باشد. پمپ دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی معمولا 36 ولت هستند. درحالی که دستگاه‌های تصفیه آب خانگی 24 ولت هستند. برای محافظت از این پمپ ها باید مراقب نوسانات برق باشید که میتوانند پمپ را خراب کنند. همچنین باید حواستان به فیلترها باشد که به موقع تعویض شوند وگرنه به پمپ فشار وارد میشود.

سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

به طور کلی میتوان تمامی خدمات ارائه شده بر روی تصفیه آب نیمه صنعتی را با عنوان سرویس تصفیه آب نیمه صنعتی معرفی کرد. پاکاب گستر تکنسین های مجربی دارد که انواع خدمات مربوط به تعمیر و سرویس تصفیه آب را با گارانتی برای شما انجام میدهند.

مزیت درخواست سرویسکار نیمه صنعتی از پاکاب گستر این است که در صورت وقوع هر گونه مشکلی، این شرکت به شما پاسخگو خواهد بود.

در صورت نیاز به سرویس تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، میتوانید به صفحه مربوطه در سایت پاکاب گستر مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید با شماره های مربوط به سرویس و خدمات شرکت تماس حاصل کنید.

نصب تصفیه آب نیمه صنعتی با فاکتور رسمی

شرکتها، اداره ها، کارگاه ها، کافه ها و رستوران ها از اصلی ترین مجموعه های هستند که نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه نیمه صنعتی دارند.

این شرکت ها در بسیاری از مواقع، درخواست فاکتور رسمی دارند. به همین دلیل، شرکت پاکاب گستر اقدام به صدور فاکتور رسمی مهر شده با کد اقتصادی رسمی کرده است.

فاکتور رسمی شرکت تصفیه آب پاکاب گستر، شامل خدمات نصب و سرویس تصفیه آب، فروش محصولات تصفیه آب، چه خانگی و چه نیمه صنعتی میشود. برای دریافت فاکتور رسمی میتوانید با بخش فروش پاکاب گستر ارتباط برقرار کنید.

خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شرکت پاکاب گستر به سفارش مشتریان، انواع دستگاه آب تصفیه کن نیمه صنعتی را با کیفیت های درخواستی در اختیار مشتریان قرار میدهد. برای سفارش بهترین تصفیه آب نیمه صنعتی در ایران میتوانید با یکی از شماره های ذکر شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.

  1. تصفیه آب نیمه صنعتی ۱۰۰ گالنی تک ممبران با هوزینگهای ۱۰ اینچ خانگی برای مصارف بین ۸۰ تا ۱۴۰ لیتر در شبانه روز
  2. تصفیه آب نیمه صنعتی ۲۰۰ گالنی دو ممبران با هوزینگهای ۱۰ اینچ خانگی برای مصارف ۸۰ تا ۲۰۰ لیتر
  3. تصفیه آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن ۴ ممبران با هوزینگهای نیمه صنعتی ۲۰ اینچ اسلیم
  4. دستگاه ۴۰۰ گالنی تک ممبران با هوزینگهای ۱۰ اینچ خانگی
  5. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تک ممبران با هوزینگهای اسلیم ۲۰ اینچ نیمه صنعتی برای مصارف ۸۰ تا هزار لیتر در شبانه روز
  6. تصفیه آب نیمه صنعتی ۸۰۰ گالن با حوزینگهای ۲۰ اینچ اسلیم یا حوزینگهای جامبو برای مصارف تا ۲هزار لیتر در شبانه روز

4 دیدگاه در “نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

  1. شیخی یاسوج گفت:

    برای نصب یک تصفیه آب نیمه صنعتی در شهرستان یاسوج از کجا میتونم یک نصاب خوب پیدا کنم ایا در شهر یاسوج نمایندگی دارید یا اینکه خودم میتونم نصب کنم

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      نصب تصفیه آب‌های نیمه صنعتی کمی پیچیده تر از تصفیه آب های خانگی میباشد.
      پیشنهاد میشود به دلیل گران بودن قطعات نیمه صنعتی به یک نصاب حرفه ای محول شود. لطفا در واتساپ مدیر فروش شرکت پیام بدید تا یک نصاب در شهر یاسوج معرفی کنند برای دریافت راهنمایی در خصوص نصب تصفیه آب نیمه صنعتی هم به صفحه آموزش نصب مراجعه فرمایید.

  2. فرهاد گفت:

    سلام ما تو یه منطقه دورافتاده هستیم و یه دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی داریم میشه فوت و فن های نصب یک دستگاه نیمه صنعتی رو بگید تا دچار مشکل نشیم

  3. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

    طریقه نصب دستگاه نیمه صنعتی تقریبا شبیه دستگاه خانگی میباشد به صفحه نصب تصفیه آب خانگی مراجعه فرمایید تمام ریزه کاریها گفته شده از فیلمهای نصب هم میتوانید بهره بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *