مقالات

نمایندگی تصفیه آب تهرانسر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکت‌های رسمی فروشنده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، در منطقه تهرانسر به طور ویژه اقدام به فروش تصفیه آب و ارائه خدمات مربوط به تصفیه آب می‌نماید.

نمایندگی تصفیه آب تهرانسر

پاکاب گستر به صورت تخصصی برای مشتریان تهرانی و غرب تهران ارائه خدمات فروش و ارسال تکنسین‌های متخصص برای نصب دستگاه تصفیه آب یا خدمات تعمیر و تعویض فیلترهای تصفیه آب را داراست و برای تمام نقاط کشور ارسال تکی و عمده دستگاه های متنوع تصفیه آب را دارد.

شما با جست و جوی در سایت می‌توانید با انواع دستگاه‌های به صرفه و اقتصادی ما آشنا شده و ثبت شفارش کنید و یا با تماس با واحد روابط عمومی مجموعه از خدمات شرکت پاکاب گستر و محصولات با کیفیت ما با خبر شوید.

به طور کلی میتوان گفت خدمات پاکاب گستر به شرح زیر است:

  • فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهرانسر
  • فروش انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • ارائه سرویس دوره ای تصفیه آب خانگی در تهرانسر
  • ارائه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • تعویض فیلتر دوره در تهرانسر
  • تعمیر دستگاه تصفیه خانگی
  • تعمیر و تعویض قطعات تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

همانطور که احتمالا در بازار با آن مواجه شده اید امروزه مدل‌های مختلف و متنوعی از دستگاه تصفیه آب در بازار موجود است، از مدل های با کیفیت خارجی و وارداتی به کشور تا مدل هایی که در ایران مونتاژ می‌شوند و مدل‌های اکونومی و به صرفه همگی در مجموعه پاکاب گستر شیرمحمدی موجود می‌باشند.

شما برای انتخاب مدل دستگاه خود باید فاکتورها و پارامترهای زیادی را باهم مقایسه کنید و در نهایت با توجه به کاربری مورد نظر خود، کیفیت دستگاه خریداری شده‌تان، قیمت نهایی دستگاه و سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب کنید.

کارشناسان پاکاب گستر و مدیران فروش مجموعه همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ی خرید دستگاه و لیست اطلاعات کامل به شما هستند، برای شروع می‌توانید در صفحه راهنمای خرید اطلاعات کسب کنید و یا با روابط عمومی مجموعه تماس بگیرید و یا با مراجعه حضوری به پاکاب گستر واقع در تهرانسر پس از گفت و گو و مشاوره با کارشناسان فروش اقدام به خرید دستگاه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_blog post_type=”ids” include=”7243, 8942, 12330, 12316″ parts_title=”1″ parts_meta=”1″ parts_text=”1″ parts_btn=”1″ lazy_loading=”no” img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

6 دیدگاه در “نمایندگی تصفیه آب تهرانسر

  1. شقایق گفت:

    من یه دستگاه خریدم.هزینه نصبش چه قدر میشه؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام به سرویس و خدمات ما زنگ بزنید. شمارش پایین صفحه هستش

  2. شافعی گفت:

    ببخشید شما دستگاه رو جابه جا هم میکنید؟ من خونم تو جنت آباده میخوام بیام تهرانسر. میخوام دستگاه رو باز کنم بیارم تو خونه جدیدم ببندم.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله. این کارم انجام میدیم. فقط جهت هماهنگی کامل به سرویس و خدمات ما زنگ بزنید. شماره پایین صفحه هستش.

  3. کبری ملکوتی گفت:

    سلام . خدمات محدوده تهرانسر ارزان تر از بقیه جاهاست؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله برای محدوده‌ی تهرانسر خدمات با اجرت کمتری ارائه می‌شود
      برای اطلاع از هزینه سرویس اجرت با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *