نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر, سوالات متداول, مرکز فروش دستگاه تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب, نمایندگی تصفیه آب در آزاد شهر, نمایندگی تصفیه آب در احمد آباد مستوفی, نمایندگی تصفیه آب در پیکان شهر, نمایندگی تصفیه آب در تهران, نمایندگی تصفیه آب در جاده قدیم کرج, نمایندگی تصفیه آب در جاده مخصوص, نمایندگی تصفیه آب در چیتگر, نمایندگی تصفیه آب در خلیج شماره 2, نمایندگی تصفیه آب در دهکده المپیک, نمایندگی تصفیه آب در سعید آباد, نمایندگی تصفیه آب در شهرک آپادانا, نمایندگی تصفیه آب در شهرک ازادی, نمایندگی تصفیه آب در شهرک راه آهن, نمایندگی تصفیه آب در شهریار, نمایندگی تصفیه آب در یافت آباد

نمایندگی تصفیه آب در تهران

نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر

نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر بلوار لاله یکی از قوی ترین مراکز خرید و خدمات تصفیه آب در تهران میباشد. این نمایندگی نماینده مرکزی شرکت بازرگانی پاکاب گستر شیرمحمدی در تهران می باشد.

این شرکت در طول بیش از یک دهه فعالیت در صنعت تصفیه آب در حال حاضر اقدام به تولید و عرضه بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران مینماید.

علاوه بر آن انواع قطعات تصفیه آب و فیلترهای مربوط به دستگاه آب تصفیه کن توسط پاکاب گستر به فروش میرسد.

سرویس و خدمات تصفیه آب نیز با بالاترین کیفیت توسط تکنسین های مجرب تصفیه آب پاکاب گستر انجام میشود.

فروش ویژه اقساطی دستگاه تصفیه آب

فروش انواع تصفیه آب به صورت اقساطی ، اقساط چکی 6 ماهه

در این نمایندگی خدماتی مانند تعویض فیلتر تصفیه آب ، خدمات و تعمیر و سرویس انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی و فیلتر یخچال ساید و فیلتر پکیج و فیلتر لباسشویی ارائه میشود .

شما میتوانید برای خرید دستگاه تصفیه آب برندهای لایف واتر، فیلترو، سی سی کا، سافت واتر، آرتک، ایزی ول، آکواپرو ، آکواجوی ،فلاکستک و … به این نمایندگی به صورت حضوری مراجعه نموده و از نزدیک دستگاه های تصفیه آب و فیلترهای آن را مشاهده و در صورت لزوم خریداری نمایید.

سایت فروش دستگاه تصفیه آب

همچنین شرکت بازرگانی پاکاب گستر با دارا بودن دو سایت برای خریداران غیرحضوری به آدرس دیجی پاکاب و فیلترو آماده ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان میباشد.

لازم به ذکر است که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در شرکت پاکاب گستر به تعداد بالا موجود است. همچنین این شرکت امکان فروش عمده دستگاه تصفیه آب را در اختیار همکاران خود قرار داده است.

کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده ی مشاوره و رفع مشکلات دستگاه تصفیه آب شما عزیزان می باشند.

شرکت پاکاب گستر با سابقه 12 سال فعالیت تخصصی و مداوم ،یکی از قوی ترین و معتبرترین نمایندگی تصفیه آب علاوه بر تهرانسر ، نمایندگی فروش تصفیه آب در سراسر تهران و حومه و استان البرز و تمامی کشور را داراست.

نمایندگی فروش فیلتر تصفیه آب

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر علاوه بر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، اقدام به فروش انواع فیلترهای مربوط به آب تصفیه کن میکند. این شرکت انواع فیلترهای ایرانی، تایوانی، ویتنامی، چینی و … را به صورت تکی و همچنین به صورت عمده به همکاران به فروش میرساند.

در دستگاه تصفیه کننده آب، هر یک از فیلترها وظیفه خاصی را بر عهده دارند. پس از عبور آب از هر یک از این فیلترها، در نهایت آب تصفیه شده با بهترین کیفیت از شیر برداشت روی سینک قابل استفاده است. انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب وجود دارد عبارتند از:

  1. فیلتر الیافی ساخته شده از پلی پروپیلن
  2. فیلتر کربن پودری
  3. فیلتر کربن اکتیو یا کربن بلاک
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس
  5. فیلتر پست کربن
  6. فیلتر مینرال

گارانتی نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر

گارانتی طلایی پاکاب گستر خیال شما را بابت خدمات پس فروش و رفع مشکلات احتمالی راحت نموده و در صورت بروز هر مشکل یا سوالی به سرعت اقدام به رفع مشکلات پیش آمده احتمالی می کند.

فروش تصفیه آب تهران

همچنین کارکنان مجموعه با ثبت تمام اطلاعات دستگاه شما در زمان های مقرر با شما تماس خواهند گرفت و زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و سرویس دستگاه تصفیه آب را یاد آوری خواهند نمود تا در صورت تمایل ،تکنسین های سرویس کار تصفیه آب شرکت برای ارائه خدمات به شما در سریع ترین زمان ممکن خدمتتان حضور یابند.

همچنین در مقاله ای بسیاری از خدماتی که به ساکنین عزیز منطقه تهرانسر ارائه میشود را خلاصه کرده ایم. برای مشاهده این مقاله میتوانید روی لینک «نصاب تصفیه آب تهرانسر» کلیک کنید.

پیشاپیش از حسن اعتماد شما به شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی سپاس گزاریم.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

13 دیدگاه در “نمایندگی تصفیه آب در تهران

  1. توی تهرانسر بهترین و قدیمی ترین فروشگاه تصفیه آب ،خیلی وقته میشناسم اینجارو کاملا تخصصی کار میکنن در زمینه تصفیه آب ، قیمت دستگاه تصفیه آب و فیلتر های تصفیه آب و یخچال سایدم کامل دارن

  2. رضوی گفت:

    برام جالبه که توی تهرانسر همچین فروشگاهی برای تصفیه آب وجود داره و انقدر قوی و حرفه‌ای و تخصصی کار میکنه تقریبا میتونم بگم همه‌ی قطعات تصفیه اب رو دارن بسیار نظم توی کارشون هست و پرسنل مودبی دارن
    فقط حیف که تبلیغات نمیکنن من تازه متوجه این فروشگاه شدم تو تهرانسر در حالیکه چندین ساله فعال هستن

  3. رهبری گفت:

    سلام نصاب تصفیه آب شما برای سرویس دستگاه ما که همسایه هستیم بیاد چقدر هزینه میگیره

  4. کارشناس پاکاب گستر گفت:

    درود بر شما ممنون از کامنت جنابعالی ما در تمام مناطق تهران حتی دماوند و کرج هم نصاب و سرویس کار تصفیه آب داریم. اما در منطقه تهرانسر قیمت هامون برای اجرت سرویس بدلیل سیاست کاری مدیریت شرکت و جذب و رضایت حداکثری مشترکین تهرانسر تا ۲۰ درصد پایینتره. لطفا با بخش سرویس و خدمات تصفیه آب که در انتهای صفحه درج شده تماس بگیرید.

  5. عسگری گفت:

    نصاب محترمتون آقای سعیدی اومدن و فیلترهای تصفیه آب مارو تعویض کردن و خاستم از این طریق قدردانی کنم از زحمات ایشون که کاملا مسلط و حرفه‌ای کار کردن
    بنده عسگری هستم از محله چهارراه صدف تهرانسر و هم از قیمت مناسب شرکت شما

  6. سهیلی گفت:

    از من خواسته شده بابت نصب تصفیه آبی که از شرکت شما تهیه کردم اگه راضی بودم اینجا کامنت بزارم
    از این طریق از تک تک پرسنل مودب و خوب تصفیه آب پاکاب گستر تشکر کنم بخصوص نصاب محترم اقای محسن قلی زاده که بسیار مودب بودن و تمیز و مرتب و فنی کار انجام دادن
    فقط در مورد خروجی فاضلاب دستگاه هم یه سوال داشتم اینکه ایا این تصفیه آب ۲۴ ساعته آب رو به فاضلاب میفرسته؟
    چون اینطوری مصرف آب خیلی بالا میره
    سهیلی هستم از منطقه بازرگانی تهرانسر

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما مشترک محترم تهرانسری
      مجموعه پاکاب گستر با توجه به اینکه در منطقه تهرانسر واقع شده نسبت به مشترکین تهرانسر اهتمام ویژه دارد. هم به لحاظ پایین بودن قیمت سرویس و‌ خدمات تصفیه آب که شامل ایاب ذهاب نمی شود، هم به لحاظ گارانتی که درصورت شامل شدن گارانتی هزینه ایاب ذهاب دریافت نخواهد شد و خدماتی که به منطقه تهرانسر ارائه میکنیم بسیار ویژه میباشد.
      همچنین هزینه تعویض فیلتر یخچال ساید، بسیار پایین تر از خدمات شرکت‌های سامسونگ و الجی و … میباشد.

  7. فودازی گفت:

    سلام‌من ساکن تهرانسر هستم الان جمعه ۲ اردیبهشت هستش ولی تماس گرفتم برای سرویس تصفیه آب کسی پاسخگو نبود

    1. کارشناس پاکاب گستر شیرمحمدی گفت:

      درود بر شما تصفیه آب پاکاب گستر همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب دایر میباشد روزهای تعطیل از ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر دایر میباشد
      در صورتیکه کار ضروری داشتید میتونید به شماره تلفن ۰۹۱۲۶۱۶۸۹۶۷ یا ۰۹۱۲۶۴۶۴۶۲۵
      در واتساپ پیام بکذارید

  8. ذاکری گفت:

    از نصاب محترم اقای اریانپور بابت نصب دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل اینلاین تشکر میکنم
    ذاکری هستم از شهرک استقلال تهران

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود جناب ذاکری بابت کامنت انرژی بخش شما همواره هر شش ماه یکبار برای سرویس دوره‌ای با شماره تلفن هایی که پایین صفحه قرار دارد تماس گرفته میشود
      در صورت تماس با شماره‌های غیر از این شماره های ذکر شده از پذیرش سرویس امتناع ورزید

  9. ناصری گفت:

    یک نصب و جابجایی دستگاه تصفیه آب خانگی داشتم از منطقه پونک به گرمدره از وقت شناسی و ادب تکنسین و‌مجموعه رضایت کامل دارم بخصوص آقای مرتضی نظمی

  10. زیدی گفت:

    غرب تهران سمت گرمدره یه دستگاه تصفیه آب برام نصب شد توسط آقای نظمی خواستم از ایشون تشکر کنم و خواستم یه انعام ناقابل بدم نپذیرفتن اینجا براشون کامنت گذاشتم و رضایتم رو از این نصاب اعلام میکنم
    ضمنا دستگاه هم که تازه نصب شده تا الان هیچ‌مشکلی نداشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *