مقالات

وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

تولید کننده و وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

پاکاب گستر، بزرگترین وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی و همچنین فیلتر ها و قطعات تصفیه آب در ایران است. کشور هایی همچون تایوان، کره جنوبی و چین از جمله کشور هایی هستند که دستگاه برند های تصفیه آب آنها از طریق شرکت بازرگانی پاکاب گستر وارد ایران میشود.

شرکت پاکاب گستر شیر محمدی از بزرگ‌ترین واردکنندگان دستگاه تصفیه آب و قطعات مختلف دستگاه تصفیه آب به داخل کشور است. بهترین برندهای موجود در حوزه تصفیه آب شرکت‌های تایوانی و کره جنوبی می‌باشند که پاکاب گستر ارتباطات بسیار نزدیکی با این کشورها دارد.

 

برای خرید عمده دستگاه تصفیه آب یا انواع قطعات و فیلتر های تصفیه آب میتوانید با پاکاب گستر تماس بگیرید. شماره بخش فروش پاکاب گستر: 0214457521109126464625   . شماره بخش فروش عمده انواع محصولات تصفیه آب پاکاب گستر: 09903838305 .

در حال حاضر برند های متنوعی در حوزه تصفیه آب در ایران به فروش میرسند. مهم ترین این برند ها، سی سی کا، سافت واتر، آکواجوی، هیوندای، لایف واتر، آکوا پرو و … هستند. باید توجه داشت که برخی از این برند ها ایرانی و برخی دیگر تحت لیسانس شرکت های خارجی است.

نکته مهم دیگر این است که در حال حاضر به دلیل هزینه های گمرکی، تحریم ها و … هزینه واردات دستگاه تصفیه آب بسیار بالا است. بنابراین هیچ وارد کننده ای اقدام به واردات دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی نمیکند. بنابراین دستگاه هایی که در حال حاضر در ایران موجود هستند، هیچ یک تولید شده در کشور های مبدا به صورت اورجینال نیستند.

پاکاب گستر وارد کننده قطعات دستگاه تصفیه آب

بنابراین در این بازار آشفته راهی باقی نمیماند جز اینکه دست به واردات قطعات و لوازم مختلف تصفیه آب از کشور های پیشرو در صنعت تصفیه آب زد. پس از واردات قطعات اصل، حالا اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب یا بهتر است بگوییم مونتاژ دستگاه تصفیه آب خواهیم زد.

پاکاب گستر بزرگترین فروشنده و وارد کننده قطعات تصفیه آب اعم از خانگی و نیمه صنعتی است. این شرکت افدام به فروش قطعات آب تصفیه کن به صورت عمده به همکاران کرده است.

برای مشاهده لیست کامل قطعات تصفیه آب به این صفـــــــحه مراجعه کنید.

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین و بهترین قطعات وارد شده از کشور های تایوان و دیگر کشور ها خواهیم پرداخت.

واردات مخزن تصفیه آب

مخزن تانک پک

مخزن تانک پک، یکی از با کیفیت ترین مخازن تحت فشار تصفیه آب در ایران

مخزن دستگاه تصفیه آب از مهم ترین لوازم موجود در همه دستگاه های تصفیه آب است. در صورتی که دستگاه آب تصفیه کن شما دارای فیلتر ممبران باشد، یا به عبارت دیگر با سیستم اسمز معکوس اقدام به تصفیه آب بکند، حتما نیاز به مخزن ذخیره تصفیه آب دارد.

در بین مخازن وارداتی تصفیه آب، مخزن تانک پک را میتوان به عنوان بهترین مخزن موجود در ایران معرفی کرد. تانک پک یکی از بزرگترین شرکت های تصفیه آب در تایوان است. این شرکت به طور تخصصی به تولید مخازن تحت فشار میپردازد. انواع مخازن در ابعاد مختلف در شرکت تانک پک تولید شده و به سراسر دنیا صادر میشود. مخزن تانک پک در دستگاه‌های تصفیه آب حرف اول را می‌زند. این مخزن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین این مخزن هیچ گونه واکنش شیمیایی با مواد درون آب نداده تا خطری برای عناصر بدن ایجاد نکند.

مخازن دیگر وارد شده، شامل مخزن ایزی ول و مخازن چینی دستگاه تصفیه آب هستند. برند تصفیه آب ایزی ول نیز یکی از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های تایوانی تولید تصفیه آب است. کیفیت ایزی ول و مخازن چینی از مخزن های تولید شده در ایران بهتر میباشد.

واردات هوزینگ تصفیه آب

هوزینگ جامبو سی سی کا تایوان

هوزینگ جامبو با برند سی سی کا وارداتی از کشور تایوان

هوزینگ دستگاه تصفیه آب نیز از جمله قطعاتی است که در دستگاه های خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه های جامبو ورودی ساختمان کاربرد گسترده ای دارد. هوزینگ به محفظه ای گفته میشود که فیلتر های تصفیه آب درون آن قرار میگیرد. معمولا این محفظه ها به صورت عمودی در جلوی دستگاه تصفیه کننده آب قرار دارند.

بهترین هوزینگ های وارداتی، طبق معمول هوزینگ های تایوانی هستند. خوشبختانه هوزینگ های شرکت های بزرگی به ایران وارد شده است. مهم ترین و معتبر ترین شرکت های تولید هوزینگ تصفیه آب، سی سی کا، ارگانیک و تانک پک هستند. همه شرکت های ذکر شده، برند های تایوانی میباشند و محصولات آنها به طور گسترده ای به کشور های مختلف جهان به خصوص خاورمیانه صادر می‌شود.

وارد کننده پمپ تصفیه آب

واردات پمپ تصفیه‌آب

پمپ تصفیه آب نیز از نمونه قطعاتی است که دستگاه آب تصفیه کن بدون آن نمیتوان کار کند. چرا که فیلتر ممبران اسمز معکوس برای عملکرد صحیح خود، نیاز به فشار آب بالایی دارد. این فشار آب را پمپ تصفیه آب تامین میکند.

کیفیت برندهای وارداتی هم به نسبت هم متغیر هستند. در برخی موارد پمپ‌های بسیار با کیفیتی در بازار وجود دارد که می‌توان به آنها اعتماد کرد. بالعکس در برخی برندها پمپ‌های بسیار بی‌کیفیت و ضعیف را شاهد هستیم. این پمپ‌ها با تبلیغ قیمت ارزان تر خود به نسبت دیگر برندها اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند.

در حال حاضر در شرکت پاکاب گستر، طیف وسیعی از انواع برند های پمپ وجود دارد. پمپ های وارداتی تایوانی و چینی از بهترین انواع پمپ تصفیه آب هستند. برند های تایوانی سی سی کا، آکواجوی، پیور واتر، هورس پاور و … و همچنین برند های چینی مانند استریم بهترین پمپ های تصفیه آب را تولید میکنند.

فروش قطعات تصفیه آب در اروپا

امروزه کشورهای اروپایی زیادی در صنعت تصفیه آب پیشتاز شده‌اند. رقابت زیاد و شدید بین شرکت‌های آسیا شرقی، شرکت‌های اروپایی و شرکت‌های امریکایی در حوزه تصفیه آب، در مجموع به نفع مصرف کنندگان است. این رقابت هم باعث ایجاد تعادل قیمت محصولات تصفیه ابی در این صنف شده و همچنین باعث می‌شود جدید ترین تکنولوژی‌های به روز دنیا برای تصفیه کردن آب با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسد و تجاری شود.

کشور‌های اروپایی مثل سوییس، لهستان، اسپانیا، آلمان و … از پیشتازهای صنعت تصفیه آب هستند و مخصوصا در تولید فیلترهای تصفیه آب بسیار خوب کار کرده اند. برای مثال شرکت‌ اسپانیایی واسرلب، شرکت سوییسی فیلوپور، شرکت لهستانی کلارسان و .. از شرکت‌های فروش تصفیه اب به صورت عمده و فعالیت در زمینه فروش قطعات تصفیه آب در اروپا هستند که روز به روز در حال پیشرفتند. شما می‌توانید برای مشاهده رزومه این شرکت‌ها به صفحه بهترین دستگاه تصفیه آب مراجعه کنید.

وارد کننده مخزن تصفیه آب

شرکت پاکاب گستر شیر محمدی از با سابقه ترین شرکت ها در حوزه تصفیه آب در ایران است. این شرکت با بیش از 15 سال سابقه در این حوزه یکی از بزرگ ترین وارد کننده‌های مخزن تصفیه آب در ایران است. مخزن‌های وارداتی در پاکاب گستر از انواع مدلهای مختلف می‌باشند اما با کیفیت ترین آن‌ها مخزن تایوانی تانک پک می‌باشد. پاکاب گستر نمایندگی فروش مخزن تانک پک در ایران است. مخزن‌های دیگری از چین و ویتنام نیز وارد می‌شوند که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند. در مجموع برندهای مختلفی مانند تانک پک، تانک مکس، پنکا و برندهای دیگر در مجموعه پاکاب گستر شیرمحمدی موجود می‌باشد.

واردات دیگر قطعات تصفیه آب

هوزینگ، پمپ و مخزن تنها گوشه ای از محصولات وارداتی بود که توسط شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد. برای مشاهده قطعات بیشتر تایوانی، چینی و کره ای میتوانید به صفحه مربوط به قطعات تصفیه آب مراجعه کنید. شیر برقی، سوئیچ های پرشر و لو پرشر، انواع فلو تصفیه آب، شیر میکس و بسیاری از قطعات دیگر به طور مستقیم از شرکت های تایوانی و دیگر کشور ها وارد میشود و با بهترین قیمت به فروش میرسد.

در بسیاری از موارد مونتاژ خوب باعث ارائه یک محصول خوب می‌شود. امروزه تمامی دستگاه‌های تصفیه آب موجود در ایران در بهترین حالت مونتاژ قطعات خارجی است. پس مونتاژ حرف بسیار مهمی را در کیفیت می‌زند. حال اگر قطعات با کیفیت بالا و قیمت عمده‌ی پایین به تولید کننده ایرانی برسد، قطعا می‌تواند با یک مونتاژ مناسب و ارائه قیمت معقول، هم خود را به سود مناسبی برساند هم مشتریان بسیار زیادی را بابت کیفیت بالای کار خود جذب کند.

بزرگترین وارد کننده فیلتر های تصفیه آب

علاوه بر انواع قطعات تصفیه آب، پاکاب گستر اقدام به واردات انواع فیلتر های دستگاه تصفیه آب کرده است. فیلتر های خانگی و نیمه صنعتی همه و همه با طیف وسیعی از انتخاب ها در اختیار مشتریان قرار میگیرند، تا همکاران و مشتریان بتوانند با فراغ بال اقدام به خرید بهترین فیلتر ها و قطعات برای دستگاه تصفیه آب خود بکنند.

همه ی مراحل فیلتر، اعم از فیلتر های پیش تصفیه 3 مرحله اول، فیلتر ممبران، پست کربن، مینرال و فیلتر های اختیاری مثال قلیایی، اینفرارد و یو وی از جمله فیلتر های تصفیه آبی هستند که توسط بازرگانی پاکاب گستر تولید و یا وارد میشوند.

همانطور که احتمالا حدس میزنید، بهترین فیلتر های تصفیه آب، فیلتر های تولید شده در تایوان هستند. برند هایی همچون سی سی کا، سوپر کریستال، هیدروتک، بلوسی، روبن و … از جمله برند های تایوانی تولید فیلتر های درجه یک هستند که محصولات آنها در ایران موجود است.

برای مشاهده قیمت هر یک از فیلتر های تصفیه آب، میتوانید به بخش لینک صفحه هر یک که در زیر بخش فروشگاه موجود است، مراجعه کرده و اقدام به خرید بکنید.

12 دیدگاه در “وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. رستمی گفت:

    درود بنده همکار هستم ایا به شهر مشهد هم نمایندگی میدید ما یک فروشگاه تاسیسات داریم و میخایم محصولات و قطعات تصفیه آب شمارو‌پخش کنیم

    1. کارشناش تصفیه آب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما
      لطفا با شماره مدیرفروش پخش عمده شرکت تماس حاصل فرمایید تا بیشتر راهنماییتون کنن.
      09903838305

  2. غلامرضایی گفت:

    برای مناطق اطراف رشت هم ارسال بار دارید
    شما نماینده پخش محصولات معصومی هستید یا وارد کننده یا تولید کننده تصفیه آب و قطعات هستید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      شرکت بازرگانی پاکاب گستر دارای ۱۲ سال سابقه در امر پخش عمده تمامی محصولات مربوط به تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی میباشد.
      ضمن اینکه برخی قطعات توسط این شرکت تولید و به سراسر ایران پخش میشه از جمله:

      • آچار ۴ کاره کلیپس یا گیره های دستگاه
      • درپوش شاسی فلزی و شاسی فلزی(که فعلا تولیدش متوقف شده)
      • بست فاضلاب تصفیه آب
      • اتصالات مهره‌ای برای اولین بار در این کمپانی تولید و عرضه میشه

      اقلامی مانند مخزن تانک پک و برخی محصولات شرکت ارگانیک تایوان هم توسط شرکت پاکاب گستر وارد میشه.

  3. گروسی گفت:

    من از مشهد پیام میدم آیا نمایندگی به مشهد میدید؟
    برای خرید عمده قطعات و دستگاه تصفیه آب
    لطفا شماره تلفن بخش فروش عمده تون رو بزارید

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود برشما
      ارسال فیلترها ،قطعات و دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و فیلترهای جامبو به تمام شهرهای ایران امکانپذیر میباشد
      لطفا با بخش فروش و‌پخش عمده تماس حاصل فرمایید
      ۰9903838305

  4. اسماعیل گفت:

    درود.تعداد 100 تا 200 عدد دستگاه تسویه آب لازم دارم.آیا شما میتونید کمکم کنید؟قیمت و گارانتی برام خیلی مهمه

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و احترام، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

  5. عبدالله گفت:

    از سلیمانیه عراق هستم تصفیه آب برای صادرات به سلیمانیه موجود دارید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      لطفا با مدیر عمده فروشی در ارتباط باشید
      انواع تصفیه آب با متریال متنوع و انتخابی جهت صادرات موجود است

  6. رضا گفت:

    سلام ممنون میشم یه لیست قیمت از تمام محصولات تولیدی و وارداتی برای من بفرستید توی واتساپ‌پیام فرستادم و تماس هم‌گرفتم جوابی نیومده من مغازه تاسیسات و تصفیه آب در شمال دارم و برای خرید عمده لیست قیمت می خوام تا ایشالا بتونیم خریدهای خوبی داشته باشیم و‌همکاری کنیم

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      همکار گرامی لطفا برای خریدهای عمده با مدیر فروشمون هماهنگ کنید و روزهای تعطیل و از ساعت ۵ به بعد شرکت تعطیل میباشد پیام شما در تایم اداری پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *