مقالات

تصفیه آب در نوشهر

تصفیه آب در نوشهر

دستگاه تصفیه آب خانگی، در سال های گذشته توانسته طرفداران بسیار زیادی را در سراسر ایران کسب کند. خرید تصفیه آب در شهر نوشهر هم دچار افزایش قابل توجهی شده است. اما در خرید یک آب تصفیه کن خانگی باید به چندین نکته توجه شود.

مهم ترین نکته در خرید یک دستگاه تصفیه آب این است که دستگاه تصفیه آب باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد. زیرا در غیر اینصورت ممکن است پس از گذشت یک یا دو سال دچار خرابی شود و هزینه های اضافی را برای شما به بار بیاورد.

به دلیل افزایش بیشمار تعداد فروشندگان تصفیه آب خانگی، و همچنین تعدد مارک های مختلف، خرید تصفیه آب برای اهالی شهرستان ها به خصوص شهرستان نوشهر با دشواری های زیادی مواجه شده است. به همین دلیل است که خرید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت مستلزم خرید از یک مرکز معتبر است.

شرکت پاکاب گستر، مرکز تخصصی فروش و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در شهر نوشهر اقدام به عرضه دستگاه تصفیه آب با قیمت بسیار ویژه کرده است. برای خرید دستگاه تصفیه آب و دریافت مشاوره رایگان در مورد نکات تصفیه آب، با شماره های زیر تماس بگیرید، یا در واتساپ با مشاور فروش پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

لازم به ذکر است با خرید تصفیه آب از پاکاب گستر، نصب و ارسال رایگان توسط شرکت برای شما در نظر گرفته میشود.

خرید تصفیه آب از پاکاب گستر

شرکت بازرگانی پاکاب گستر، یکی از بزرگترین شرکت های تصفیه آب در ایران میباشد. این مجموعه از سال 1388 اقدام به فعالیت در صنعت آب و تصفیه آب کرده است. از آن زمان تعداد مشتریان پاکاب گستر به بیش از 10 هزار مشتری فعال در سراسر کشور رسیده است.

پاکاب گستر را میتوان تخصصی ترین شرکت در حوزه فروش تصفیه آب در نوشهر و استان مازندران دانست. علاوه بر نکات ذکر شده باید گفت پاکاب گستر به طور صادقانه به مشتریان خود مشاوره لازم را میدهد و بهترین تصفیه آب مخصوص به آن ها را به ایشان معرفی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی: مرکز خرید تصفیه آب خانگی

لیست قیمت تصفیه آب

زمانی که میخواهید دستگاه تصفیه آب بخرید، خود را میان چند ده مارک مختلف میبینید که انتخاب بین آنها شما را سر در گم میکند. مهم ترین نکته ای که در خرید آب تصفیه کن باید به آن توجه کنید این است که کیفیت قطعات تصفیه آب باید دارای بالاترین درجه باشد.

در این بین هر چه کیفیت دستگاه بالاتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای مثال تصفیه آب های تایوانی دارای بهترین کیفیت در میان دیگر دستگاه ها هستند. به دلیل اینکه قطعات به کار رفته در آنها نسبت به دیگر آب تصفیه کن ها برتر است.

قبلا در مقاله ای عوامل و فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت تصفیه آب خانگی را بررسی کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

خرید تصفیه آب در نوشهر

شرکت پاکاب گستر اقدام به فروش ویژه تصفیه آب خانگی در شهر نوشهر واقع در استان مازندران کرده است. به دلیل تقاضای بسیاری از مشتریان، پاکاب گستر به طور ویژه و انحصاری اقدام به فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در این شهر میکند.

پاکاب گستر

خدمات ویژه ای که با خرید دستگاه آب تصفیه کن از پاکاب گستر بهره مند خواهد شد شامل:

  1. نصب و ارسال رایگان تصفیه آب
  2. گارانتی بی قید و شرط در صورت خرابی
  3. وجود امکان خرید اقساطی انواع دستگاه تصفیه آب با چک
  4. نصب دستگاه توسط مجرب ترین تکنسین ها
  5. مشاوره رایگان برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلترهای دستگاه تصفیه آب در نوشهر

فیلترهای دستگاه تصفیه آب وظیفه تصفیه آب از ذرات معلق، مواد آلی، شیمیایی‌های مضر و باکتری‌ها دارند. انواع فیلترها عبارتند از:

  • فیلتر اولیه یا پیش‌فیلتر: این فیلتر از جنس الیاف پروپیلنی ساخته شده است. این فیلتر ذرات معلق و آلودگی‌های بزرگتر را حذف می‌کند، تا به فیلترهای دیگر کمک کند.
  • فیلتر کربن فعال: مواد آلی، کلر، بو و طعم نامطبوع را از آب حذف می‌کند. کربن نقش موثری در این کار دارد.
  • فیلتر ممبران (اسمز معکوس): این فیلتر قلب دستگاه تصفیه آب است. از طریق فشار آب، انواع مواد شیمیایی، املاح و باکتری‌ها را از آب تفکیک می‌کند.
  • فیلتر UF (فیلتراسیون با غشاء): ذرات بزرگتر از حفره‌های فیلتر را برداشت می‌کند، از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها.
  • فیلتر کربن بلاک: این فیلتر از الیاف پوست نارگیل ساخته شده است و کاملا گیاهی است. و به تصفیه املاح شیمیایی آب کمک می‌کند.
  • فیلتر معدنی یا مینرال: به آب مواد معدنی مفید می‌افزاید و pH را تنظیم می‌کند. استفاده از ترکیبی از این فیلترها باعث تصفیه جامع‌تر و بهتر آب می‌شود، که منجر به آبی سالم و خوش‌طعم می‌شود.

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آبی را میتوان به عنوان بهترین آب تصفیه کن معرفی کرد که قطعات آن دارای بهترین کیفیت باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی دارای بهترین کیفیت هستند.

مطلب پیشنهادی: بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در ایران، تصفیه آب های تایوانی به تعداد بسیار محدودی وجود دارند. به دلیل تحریم ها و محدودیت های ایجاد شده، واردات تصفیه آب تایوانی اصل با مشکل مواجه شده است. در چنین شرایطی، بهترین راهکار خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز معتبر است.

شرکت های معتبری مثل پاکاب گستر اقدام به تولید دستگاه های تصفیه آب تایوانی با بهترین متریال کرده اند. این دستگاه ها دارای بهترین کیفیت در ایران هستند. تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل و نوبل پلاس از جمله آب تصفیه کن های تایوانی برتر در بازار ایران هستند.

نکات پایانی خرید تصفیه آب در شهر نوشهر

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در هر شهری، به خصوص در شهر نوشهر باید به یک سری نکات توجه کرد. در ابتدا مزیت های خرید دستگاه تصفیه آب را میتوان به شرح زیر اعلام کرد:

  1. حذف باکتری های مزاحم موجود در آب تا اندازه 99 درصد
  2. به دلیل وجود کربن در تصفیه آب، کلر از آب تصفیه شده حذف میشود
  3. در مقابل ویروس ها و انگل ها میتواند مقاوم باشد
  4. طعم و بوی آب خروجی را تا اندازه بسیار زیادی کاهش میدهد
  5. میتوانید با توجه به نیاز های خود، سیستم تصفیه آب خود را شخصی سازی کنید
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *