مقالات

دستگاه تصفیه آب برای باغ

زمانی که به دنبال دستگاه تصفیه آبی هستید که برای استفاده در باغ شما مناسب باشد، باید در نظر داشته باشید که انتخاب یک دستگاه مناسب بسیار مهم است. برای انتخاب تصفیه آب برای باغ باید حتما به این نکته توجه کنید که ظرفیت دستگاهی که میخرید برای مصرف شما مناسب باشد.

در این مطلب به طور کلی به بررسی نکاتی مانند تأثیر ظرفیت، نوع فیلتراسیون، قیمت و کیفیت آب تصفیه کن خواهیم پرداخت و نکاتی را ذکر خواهیم کرد که برای خرید تصفیه آب مناسب باغ به شما کمک کند.

دستگاه تصفیه آب برای باغ

ظرفیت تصفیه آب مناسب برای باغ

برای انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب برای باغ، باید ابتدا نیاز آبی باغ را بدانید. برای اینکار مقدار مصرفی آب در باغ را تخمین بزنید. از این برآورد میتوانید برای انتخاب ظرفیت مناسب برای باغ خود استفاده کنید. در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ظرفیت های گوناگونی وجود دارند.

نوع فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب برای باغ

نوع فیلتراسیون مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب برای باغ، بسیار مهم است. در حال حاضر به طور کلی دو نوع تصفیه آب اسمز معکوس و تصفیه آب بدون ممبران یا جامبو جزو پرطرفدار ترین موارد برای استفاده تصفیه آب در باغ هستند.

تصفیه آب اسمز معکوس دارای فیلتر ممبران میباشد که در مرحله چهارم تصفیه آب بعد از فیلتر های الیافی و کربنی نصب میشود. این فیلتر میتواند ذرات آب را تا 99 درصد از آب حذف کند.

نوع دیگر تصفیه آب نیز دستگاه های ورودی ساختمان یا جامبو هستند. این دستگاه ها میتوانند گل و لای، شن و ماسه و تمامی ذرات فیزیکی ریز را از آب بگیرند. قطعا کیفیت آنها مانند دستگاه های اسمز معکوس یا RO نیست، اما میتوان از آن ها به عنوان جایگزین سریع استفاده کرد.

تصفیه آب جامبو یا ورودی ساختمان برای باغ

موارد استفاده تصفیه آب در باغ و زمین زراعی

استفاده از دستگاه تصفیه آب در باغ و زمین های زراعی به دلایل زیر بسیار حائز اهمیت است:

  1. تأمین آب کیفیت بالا: با استفاده از دستگاه تصفیه آب، می‌توان آب استخر باغ را به بهترین شکل تصفیه کرده و کیفیت بالایی را برای امور کشاورزی، باغداری و آبیاری فراهم کرد.
  2. تصفیه کثیفی و کدری: استخرهای باغ، به دلیل معرض بودن به گرد و خاک و وجود درختان و شاخ و برگ‌ها، به سرعت آلوده و کدر می‌شوند. استفاده از دستگاه تصفیه آب قوی، در حفظ آب شفاف و پاک در استخر باغ کمک می‌کند.
  3. میتوان در موارد خاص از پساب دستگاه تصفیه آب برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده کرد تا از هدر رفت آب در دستگاه های اسمز معکوس جلوگیری شود.

با تهیه و استفاده از یک دستگاه تصفیه آب قدرتمند برای استخر باغ، می‌توانید به آبی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید و مشکل کثیفی و کدری آب را رفع کنید. این اقدام، به حفظ سلامتی گیاهان، کاهش هدررفت آب، و استفاده بهینه از منابع آب در باغ و زمین زراعی و کشاورزی کمک می‌کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب برای باغ، معمولاً براساس ظرفیت و نوع فیلتراسیون آن تعیین می‌شود. علاوه بر آن، قطعاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی به کار میرود، تعیین کننده قیمت تصفیه آب است.

برای مثال در صورتی که بخواهید دستگاه آب تصفیه کن با قطعات با کیفیت تایوانی خریداری کنید، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. به دلیل اینکه دستگاه های تایوانی میتوانند دوام و عمر بسیاری بالایی را به شما ارائه کنند.

مرکز خرید تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

شاید بتوان گفت زمانی که به سراغ خرید دستگاه تصفیه آب میروید، یافتن مرکز معتبر تصفیه آب، مهمترین گام در خرید شما میباشد. این نکته در مورد تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه های خاص تر، به طور شدیدتری صادق است. در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی در حوزه تصفیه آب مشغول به کار هستند، اما تعداد کمی از آنها شرکت ثبت شده میباشند.

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر با سابقه بیش از یک دهه، اقدام به مشاوره رایگان برای خرید انواع مدل های دستگاه تصفیه آب کرده است. برای مشاوره رایگان و خرید انواع تصفیه آب میتوانید با شماره های بخش فروش و مشاوره، تماس حاصل کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *