مقالات

بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

بسیاری از افراد قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل خود دارند. برخی دیگر برای خلاص شدن از کیفیت نه چندان مناسب آب شهری، قصد دارند که یک دستگاه تصفیه آب برای محل کار خود تهیه کنند. بسیاری از خریداران عادی در هنگام مراجعه برای خرید تصفیه آب، هیچ شناختی از انواع تصفیه آب، به خصوص دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ندارند.

ویژگی یک دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی خوب باید ظرفیت بالای آب تصفیه شده، طراحی و کیفیت ساخت خوب قطعات و عمر و کارکرد بالای آن باشد که همراه با ارائه گارانتی توسط شرکت فروشنده تضمین شده باشد.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آشنا کنیم، راهنمای خریدی برای آن ارائه کنیم و در نهایت، بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

دسترسی سریع به مطالب این صفحه

  1. تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟
  2. انواع تصفیه آب نیمه صنعتی
  3. ویژگی های بهترین تصفیه آب نیمه صنعتی
  4. راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  5. بهترین برندهای تصفیه آب نیمه صنعتی
  6. معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

تصفیه آب نیمه صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی هم مانند دیگر تصفیه کننده های آب عمل میکند. روش کار این دستگاه ها مشابه نمونه های خانگی است.

تصفیه آب نیمه صنعتی اسمز معکوس

تصفیه آب نیمه صنعتی معمولا از سیستم اسمز معکوس استفاده میکند. این سیستم به شما اجازه میدهد تا ناخالصی های موجود در آب را تا اندازه بسیار زیادی تصفیه کنید. یکی از مهم ترین مزایای اسمز معکوس در دسترس بودن و هزینه کم آن است. امروزه با پرداخت چیزی در حدود 5 میلیون تومان میتوانید یک دستگاه تصفیه آب برای خود تهیه کنید.

اما دستگاه تصفیه کننده صنعتی، مقداری گران تر از آب تصفیه کن های خانگی است. به این دلیل که معمولا در این تصفیه آب ها، ظرفیت تصفیه آب در شبانه روز بسیار بالا است. ممکن است در نمونه های نیمه تجاری یا نیمه صنعتی، از دو یا چهار ممبران، از دو پمپ و مخزن نیمه صنعتی 20 گالنی استفاده شود.

انواع تصفیه آب نیمه صنعتی

همانطور که گفتیم، انواع مختلفی از دستگاه های نیمه صنعتی وجود دارند. برای مثال ممکن است آب تصفیه کن های نیمه صنعتی در ظرفیت تولید آب تصفیه شده در شبانه روز با هم متفاوت باشند. یا در قطعات به کار رفته و سیستم تصفیه آب با هم متفاوت باشند.

تفاوت این دستگاه ها، تعیین کننده قیمت آنها خواهد بود. در این قسمت قصد داریم برخی از رایج ترین تصفیه کننده‌های آب نیمه صنعتی که در فروشگاه پاکاب گستر وجود دارد و به سراسر ایران عرضه میشود را معرفی کنیم:

  1. تصفیه آب نیمه صنعتی ۱۰۰ گالنی تک ممبران با محفظه فیلتر ۱۰ اینچ خانگی
  2. تصفیه آب نیمه صنعتی ۲۰۰ گالنی دو ممبران با هوزینگهای ۱۰ اینچ خانگی
  3. تصفیه آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن ۴ ممبران با هوزینگ‌های نیمه صنعتی ۲۰ اینچ اسلیم
  4. دستگاه ۴۰۰ گالنی تک ممبران با هوزینگهای ۱۰ اینچ خانگی
  5. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تک ممبران با هوزینگ‌های اسلیم ۲۰ اینچ
  6. تصفیه آب نیمه صنعتی ۸۰۰ گالن با هوزینگ۲۰ اینچ اسلیم

ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

ویژگی های بهترین تصفیه آب نیمه صنعتی

اما چه ویژگی هایی سبب میشود تا ما برخی از دستگاه‌ها را به عنوان بهترین تصفیه آب نیمه صنعتی معرفی کنیم؟ چه فاکتور هایی برای تعیین کیفیت و قیمت آنها وجود دارد.

معمولا اصلی ترین موضوع که سبب تغییر قیمت آب تصفیه کن های نیمه صنعتی نسبت به دیگر دستگاه ها میشود، کیفیت قطعات به کار رفته در آن است.

در حال حاضر، قطعات تایوانی که در ایران وجود دارند، جزو بهترین ها هستند. برای مثال اتصالات سان شیان که به طور محدودی وارد ایران میشود، جزو بهترین قطعات و لوازم مربوط به تصفیه آب است.

نوع قطعات به کار رفته در دستگاه را در برخی از فروشگاه ها مانند پاکاب گستر میتوانید خودتان انتخاب کنید.

پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکت‌های تخصصی فروش انواع تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، سفارش انواع کیفیت تصفیه آب های نیمه صنعتی را بر عهده میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب میتوانید با بخش فروش پاکاب گستر به شماره 09126464625 تماس حاصل کنید.

راهنمای خرید بهترین تصفیه آب

  1. کیفیت قطعاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی به کار میرود باید درجه یک و از نوع گیاهی باشد.
  2. فیلترهای تصفیه آب نیز به دلیل تماس مستقیم با اب باید از مواد بر پایه گیاهی ساخته شده باشد.
  3. دستگاه تصفیه آب اگر دارای استاندارد بین المللی به خصوص تاییدیه NSF و WQA باشد، یک امتیاز بزرگ دارد.
  4. در خرید تصفیه آب حتما از یک مرجع معتبر تصفیه آب و ترجیحا یک شرکت تصفیه آب اقدام به خرید آب تصفیه کن کنید تا از کیفیت دستگاه خود اطمینان داشته باشید.
  5. به مخزن دستگاه توجه کنید. به دلیل نگهداری آب توسط مخزن ذخیره، کیفیت آن با کیفیت آب خروجی شما رابطه مستقیم دارد.

بهترین برندهای تصفیه آب نیمه صنعتی

بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

یکی از راه‌های تشخیص کیفیت دستگاه تصفیه آب، توجه به برند آن است. البته باید گفت که این راه، قطعی و بدون خطا نیست. زیرا متاسفانه در سالهای گذشته بسیاری از فروشندگان اقدام به تولید تصفیه آب و فروش آنها با عنوان های تایوانی و … میکنند. اما در اصل تصفیه آب تولید شده خودشان را با لیبل این شرکتها میفروشند.

اما به طور کلی شناخت شرکتهایی که بهترین دستگاه تصفیه آب را تولید میکنند خالی از لطف نیست.

1. برند تصفیه آب سی سی کا

با افزایش تقاضا بین مردم برای آبی با کیفیت بهتر، محصولات علاوه بر تمرکز بر روی عملکرد بهتر در تصفیه آب به طور همزمان به روی طراحی و ادغام آن با مد روز توجه میکنند. تا آب آشامیدنی نه تنها سالم، بلکه چشم نواز باشد. به گفته‌ی این شرکت، مهارت‌ها و تخصص سی سی کا در حال حاضر به بهترین انتخاب مصرف کنندگان تبدیل شده است.

البته نکته مهم در مورد تصفیه آب های خانگی سی سی کا این است که محصولات برند CCK به سختی و به ندرت وارد ایران میشوند. به دلیل اینکه قیمت واردات تصفیه آب سی سی کا بالاست و مشتریان کمتری نیز خواهد داشت. بنابراین بیشتر تصفیه آب هایی که با برند سی سی کا در ایران به فروش میرسد، در ایران تولید شده است.

در حال حاضر تصفیه آب نیمه صنعتی سی سی کا با قطعات تایوانی در ایران موجود است. معمولا برند CCK یکی از مطمئن ترین انتخاب ها برای خریداران تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی است.

2. برند تصفیه آب آرتک

آرتک نیز یکی دیگر از تصفیه آب های تولید شده در تایوان است. این شرکت به طور گستره اقدام به تولید محصولات تصفیه آب به خصوص دستگاه های تصفیه آب خانگی میکند.

به ادعای شرکت تصفیه آب تایوانی Artec، آنها علم شیمی کشاورزی را با توانایی های صنعتی ترکیب کرده اند تا با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب به همراه بهترین فیلتر تصفیه آب را تولید کنند.

در حال حاضر مثل بسیاری از مارک های تصفیه آب دیگر، آرتک نیز به طور مستقیم وارد ایران نمیشود. اما دستگاه های تصفیه آب نیمه تجاری آرتک با قطعات تایوانی در ایران تولید میشوند.

3. برند تصفیه آب لایف واتر

تصفیه‌آب نیمه صنعتی لایف واتر

لایف واتر را میتوان بهترین تولید کننده تصفیه آب در ایران نام گذاری کرد. این برند دارای متنوع ترین مدل ها است که مشتریان را با هر درجه حساسیت و هر سلیقه ای راضی نگه میدارد.

لایف واتر تولید کننده محصولات زیر است:

  • دستگاه تصفیه آب خانگی با قطعات ایرانی
  • دستگاه تصفیه آب خانگی با قطعات تایوانی
  • دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با قطعات تایوانی
  • انواع تصفیه آب نیمه صنعتی با کیفیت دلخواه
  • تولید انواع فیلتر تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

4. برند تصفیه آب سافت واتر

اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب بوده باشید، بعید است که نام سافت واتر به گوشتان نخورده باشد. تصفیه آب سافت واتر یکی از معروف ترین مارک های تصفیه آب در ایران است. این برند در سال های نه چندان دور از تابوان وارد میشد.

اما متاسفانه به دلایل متعدد واردات این برند متوقف شد. در خرید این دستگاه باید دقت کافی را داشته باشید. زیرا بیشتر تصفیه آب های سافت واتر که در ایران وجود دارند تولید ایران هستند و ادعای آمریکایی یا تایوانی بودن آنها جای بحث دارد.

در حال حاضر تصفیه آب های نیمه صنعتی سافت واتر دارای کیفیت قابل قبولی هستند که در ایران عرضه میشوند.

معرفی بهترین تصفیه آب نیمه صنعتی

بهترین تصفیه‌آب نیمه‌صنعتی

تمامی برندهایی که بالاتر معرفی شد، دارای دستگاه های تصفیه آب نیمه تجاری یا نیمه صنعتی هستند که میتوان از کیفیت آنها مطمئن بود. اما بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که کیفیت فقط به برند نیست و فاکتور مهمی مثل کیفیت دستگاه، تعیین کننده قیمت و برتر بودن آن است.

در حال حاضر برند لایف واتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالنی تولید میکند که میتوان گفت پاسخگوی هر گونه نیاز شما در خانه، شرکت، اداره و حتی اداره های بزرگ است.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در حوزه نیمه صنعتی است. این دستگاه دارای ظرفیت تولید 1480 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز است. دستگاه های 400 گالنی در چند نوع به تولید میرسند.

  1. دستگاه تصفیه آب لایف واتر 400 گالن که دارای 4 عدد ممبران پر قدرت 100 گالنی و 2 عدد پمپ است.
  2. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با یک عدد فیلتر ممبران به ظرفیت 400 گالن با قیمت مقرون به صرفه

 

[rank_math_rich_snippet id=”s-c659bdb5-43ca-4c60-a01f-7d0a83fff7f3″]

بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

  1. شیرزاد گفت:

    من برای یک کارخانه با ۵۰ نفر پرسنل حوالی شمس آباد جاده قم نیاز به یک تصفیه آب دارم اما نمیدانم چه تصفیه آب و چه مارکی بخرم اما به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب هستم نمیدانم نیمه صنعتی یا خانگی اما میخواهم بهترین باشد ضمنا آب این منطقه کیفیت بسیار بدی دارد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      برای ۵۰ نفر پرسنل حتما باید تصفیه آب نیمه صنعتی خریداری و نصب نمایید. برای انتخاب بهترین دستگاه نیمه صنعتی نیاز به مشاوره فنی و کارشناسی می باشد و یک سری اطلاعات نیاز دارد.
      تصفیه آب نیمه صنعتی حتما باید براساس نیاز و اطلاعات و‌کیفیت آب منطقه باید طراحی و ساخته شود.
      در منطقه شمس آباد tds آب بیش از هزار ppm می باشد و بهتر است فارغ از برند یا مارک دستگاه از تصفیه آب هایی با پمپ و ترانس قوی و قطعات و فیلترهای با کیفیت بالا استفاده شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد.
      برای مشاوره دقیقتر با کارشناس فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

  2. ساریخاتی گفت:

    برای روزی ۱۵۰ لیتر آب چه تصفیه آبی پیشنهاد می کنید

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما برای تصفیه آب هایی که بتواند ظرفیت بالای ۵۰ لیتر در روز را پوشش بدهد همیشه تصفیه آب نیمه صنعتی پیشنهاد میشود
      برای ۱۵۰ لیتر بهتر است تصفیه آب ۲۰۰یا ۴۰۰ گالنی تهیه بفرمایید
      در صورتیکه پیک مصرف در ساعات مشخصی دارید بهتر است مخزن تحت فشار ۲۰ گالنی هم تهیه بفرمایید
      برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان پاماب گستر با شماره های درج شده در پایین تماس حاصل فرمایید

  3. کلاهدوز گفت:

    درود. من یه دونه از این نیمه صنعتیا میخوام بخرم. میخوام بدونم امکانش هست تا همدان برام ارسال بشه؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله امکانش هست. میتونید از همین سایت سفارش بدید یا اینکه باهامون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *