مقالات

نصاب تصفیه آب در تهرانسر

نصاب تصفیه آب تهرانسر

دستگاه تصفیه آب خانگی در سالهای گذشته به یکی از پرفروش ترین لوازم منزل تبدیل شده است. این موضوع به دلیل پایین آمدن کیفیت آب در تصفیه خانه های شهری است. به همین دلیل است که بسیاری از خانواده ها روی به نصب دستگاه تصفیه اب خانگی آورده اند.

شرکت پاکاب گستر شیر محمدی یکی از با سابقه ترین شرکتهای فروش محصولات تصفیه آب، در تهرانسر واقع شده است. این شرکت از سال 1388 به تولید، فروش و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب مشغول است. علاوه بر آن پاکاب گستر در تهرانسر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات تصفیه آب در تهران است.

به همین منظور پاکاب گستر برای نصاب تصفیه آب در تهرانسر که در محدوده‌ی نزدیکی از خود قرار دارند خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد و برای مشتریان خود سرویسکارهای مجرب و دارای تخصص برای رفع مشکلات دستگاه تصفیه آب یا تعویض فیلترها و قطعات ارسال خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب خانگی، میتوانید با شماره 09126464625 تماس بگیرید. علاوه بر آن در صورتی که نیاز به یک نصاب دستگاه تصفیه آب در تهرانسر یا مناطق دیگر تهران دارید، میتوانید با شماره تلفن نصاب تصفیه آب 02144537550 تماس حاصل کنید.

نصاب تصفیه آب تهرانسر

دستگاه تصفیه آب خانگی از قطعات متعددی ساخته شده است. زمانی که دستگاه تصفیه کننده آب را خریداری میکنید، باید یک به یک قطعات را در جای مناسب خود قرار دهید. ممکن است در سر هم بندی این قطعات و نصب تصفیه آب خانگی در جای مناسب خود دچار مشکل شوید.

برای نصب دستگاه حتما از تکنسین‌های مختصص این کار کمک گرفته و کار را به آن‌ها بسپارید تا با نصب دقیق دستگاه و توجه به نکات ریز و آب بندی شیرهای برداشت و تخصیص محل مناسب شیر برداشت آب تصفیه مشکلی برای شما پیش نیاید.

شرکت پاکاب گستر با مجرب ترین تکنسین ها اقدام به نصب تصفیه آب شما در منطقه تهرانسر یا مناطق دیگر شهر تهران میکند. در صفحه مربوط به نصب دستگاه تصفیه آب، توضیحات کامل تری را در خصوص نحوه نصب آب تصفیه کن داده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آن مقاله مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: هزینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

مراحل نصب به طور کلی و خلاصه شامل موارد زیر است:

  1. نصب شیر ورودی و سه راهی تصفیه آب زیر سینک
  2. سوراخ کردن سینک به منظور نصب شیر برداشت
  3. نصب شیر روی سینک تصفیه آب
  4. متصل کردن قطعات و اتصالات تصفیه آب خانگی
  5. قرار دادن دستگاه زیر سینک
  6. متصل کردن دستگاه به مخزن ذخیره

تعویض فیلتر تصفیه آب در تهرانسر

تعویض فیلتر تصفیه آب نیز یکی از مهم ترین اموری است که به صورت دوره ای باید توسط سرویسکار انجام شود. به دلیل اینکه دستگاه تصفیه آب دارای فیلترهای مصرفی است، تعویض آنها پس از مدتی استفاده از آن ضروری است و روی کیفیت آب اثر میگذارد. برای تعویض فیلتر تصفیه آب در تهرانسر میتوانید با شرکت پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

در اولین مرحله نیاز است تا از ورود آب به دستگاه تصفیه آب جلوگیری کنیم تا بتوانیم فرآیند تعویض فیلتر را انجام دهیم. برای این کار شیر ورودی تصفیه آب را میبندیم. شیر مخزن را نیز که به رنگ آبی رنگ روی مخزن است میبندیم. در مرحله بعدی نیاز است تا آب موجود در دستگاه را خالی کنیم. شیر ورودی دستگاه آب تصفیه کن ما را در انجام این کار یاری میکند. با باز گذاشتن شیر روی سینک، آب موجود در تصفیه آب خانگی خالی خواهد شد.

حالا اقدام به باز کردن هوزینگ های تصفیه آب بکنید. دقت کنید که هوزینگ ها پر از آب خواهند بود. بنابراین بهتر است از یک ظرف در زیر محفظه های فیلترها استفاده کنید. پس از باز کردن هوزینگ، کارتریج فیلتر های قدیمی را از هوزینگ خارج کرده و جای آن را با فیلترهای خریداری شده جا به جا کنید.

در مرحله بعد هوزینگ ها را سر جای خود محکم کنید. پس از آن باید چندین بار و در چندین چرخه دستگاه تصفیه آب کار کند.

نمایندگی تصفیه آب در تهرانسر

انواع مختلفی از دستگاه تصفیه در ایران وجود دارد. برخی از آنها وارداتی از کشور تایوان هستند و برخی دیگر نیز در ایران با کیفیت های مختلف تولید میشوند. نکته مهم اینجاست که برخی فروشندگان تصفیه آب های ایرانی متفرقه را با لیبل های تایوانی به فروش میرسانند.

برای اینکه به دام این فروشندگان نیفتید، بهترین راه، خرید از مرکز فروش معتبر تصفیه آب است.

شرکت پاکاب گستر نمایندگی تصفیه آب در تهران و تهرانسر است. این شرکت با تجربه ای بیش از یک دهه، توانسته است بسیاری از مشتریان ساکن تهران و شهرستان ها را به خود جذب کند.

مطلب پیشنهادی: تصفیه آب خانگی در غرب تهران

برای خرید تصفیه آب از پاکاب گستر میتوانید به صورت اینترنتی یا به صورت حضوری به شعبه اصلی پاکاب گستر واقع در تهرانسر، بلوار لاله مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید با بخش خدمات تصفیه آب شرکت تماس حاصل کنید و در صورت نیاز به سرویس دوره ای با کاشناسان ما مشورت کنید.

بازگشت به لیست

5 دیدگاه در “نصاب تصفیه آب در تهرانسر

  1. کیان گفت:

    سلام.من یه دستگاه تصفیه آب خریدم از شما میخواستم از نصاب محترمتون آقای شیرمحمدی تشکر کنم که خیلی محترمانه رفتار کردن و حرفه ای کار کردن.

  2. قلی زاده گفت:

    ببخشید نصب دستگاه تصفیه آب تو تهرانسر چه قدر هزینه داره؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام قربان تو تهرانسر رایگان هستش البته اگه از ما خریده باشید.

  3. سحر گفت:

    سلام آدرس دقیق بدین لطفا

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      به انتهای صفحه مراجعه کنید. هم لوکیشن دقیق روی نقشه موجود هست، هم آدرس فروشگاه.

      آدرس: تهرانسر – بلوار لاله – رو به روی پاساژ الماس – تصفیه آب پاکاب گستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *