مقالات

دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی

تصفیه‌آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر در حال حاضر یکی از محصولاتی است که کمتر کسی در صنف تصفیه آب با آن آشنایی نداشته باشد. سافت واتر در اصل یک برند تایوانی بوده است که در گذشته محصولات آن به بسیاری از کشور های جهان صادر میشد. اما در سالیان اخیر به دلیل تحریم ها یا دلایل دیگر، امکان واردات سافت واتر اصلی وجود ندارد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر توسط شرکت محترم معصومی در ایران تولید می‌شود. شرکت پاکاب گستر شیر محمدی تنها نماینده رسمی فروش شرکت معصومی در ایران است. تمامی مدل‌های تولید شده در شرکت معصومی در پاکاب گستر موجود می‌باشد.

 

به همین دلیل است که شرکت بزرگ آریا صنعت معصومی، اقدام به تولید تصفیه آب سافت واتر معصومی ساخت ایران کرده است. در مقاله ای به طور کامل محصولات تصفیه آب معصومی را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله نیز به طور تخصصی به معرفی دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر تولید شده در شرکت آریا صنعت معصومی میپردازیم.

انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه آب تصفیه کن سافت واتر انواع مختلفی دارد.

برای مثال تصفیه آب سافت واتر مدل 6 مرحله، تصفیه آب 7 مرحله، دستگاه 8 مرحله با فیلتر قلیایی و تصفیه آب 9 مرحله با فیلتر اینفرارد یا یو وی از انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی محسوب میشوند. در ادامه به معرفی سه محصول مهم آب تصفیه کن معصومی میپردازیم.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی 6 مرحله

سافت واتر 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب معصومی، در سال های اخیر به دلیل کیفیت بسیار مناسب خود، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. یکی از محصولات پرفروش این شرکت، تصفیه آب 6 مرحله ای سافت واتر است.

دستگاه تصفیه آب کننده آب سافت واتر که در این قسمت برای شما معرفی خواهیم کرد، دارای 6 فیلتر تصفیه آب قدرتمند در حین تصفیه آب است. به همین دلیل به آن تصفیه آب 6 مرحله ای میگویند. سه فیلتر اول آن که به عنوان پیش تصفیه شناخته میشود و فیلترهای دیگر آن شامل فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و مینرال است.

به طور کلی به این دستگاه های تصفیه آب، استاندارد نیز میگویند. زیرا فرآیند تصفیه آب در آنها اسمز معکوس است، فیلتر های آنها با دیگر دستگاه ها یکی است و فرآیند تعویض فیلتر تصفیه آب در آن نیز یکسان است.

تصفیه آب سافت واتر معصومی مدل 8 مرحله ای

دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر 8 مرحله ای نیز تا حد زیادی مانند دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای است. با این تفاوت که در این دستگاه از دو فیلتر اضافه تر نیز استفاده شده است.

دلیل استفاده از فیلتر های اضافه معمولا به خاطر کیفیت بهتر آب ارائه شده است. البته تا حد زیادی استفاده از یک فیلتر تصفیه آب مربوط به کیفیت آب شهری منطقه مورد سکونت شما نیز دارد.

در این دستگاه فیلترهای محافظ ممبران و قلیایی استفاده شده اند. محافظ ممبران آلاینده های فیزیکی درون آب را کاملا حذف میکند و فیلتر قلیایی به آب خاصیت بازی یا قلیایی میدهد.

در صفحه تصفیه آب قلیایی در مورد خواص قلیایی نمودن آب به طور کامل تری بحث شده که میتوانید برای مطالعه بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

تصفیه آب سافت واتر شرکت معصومی 9 مرحله ای

تصفیه آب 9 مرحله ای نیز یکی از دیگر دستگاه های تولید شده توسط تصفیه آب معصومی تحت برند soft water است. این دستگاه نیز دارای 9 مرحله فیلتراسیون است که فیلترهای 1 تا 8 آن مطابق دستگاه تصفیه 8 مرحله ای سافت واتر یا سی سی کا است.

در مرحله نهم دستگاه سافت واتر از فیلتر اینفرارد یا اکسیژن ساز استفاده شده است.

فیلتر ایفرارد تصفیه آب پس از پست کربن معمولاً به عنوان آخرین مرحله از سیستم RO استفاده می شود. این فیلترها از کربن فعال شده با گرانول ساخته شده اند که دارای اثر خوبی از تصفیه برای از بین بردن کلر ، طعم و بو به همراه اکسیژن سازی بیشتر  در آب تصفیه شده است.

مشخصات تصفیه آب سافت واتر معصومی

نام برند دستگاه سافت واتر Soft Water
مدل دستگاه تصفیه آب  6 مرحله تا 9 مرحله
نوع آب تصفیه کن هوزینگی استاندارد یا زیر سینکی
سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس – Reverse Osmosis
دقت فیلتراسیون آلاینده ها 0.0001 میکرون
مخزن ذخیره به طور پیشفرض مخزن تانک مکس

در صورت نیاز میتوان به پرداخت ما به التفاوت قیمت مخزن ها، مخزن دیگری نیز تهیه کرد.

آداپتور یا ترانس دارد
تعداد فیلتر های تصفیه آب 6 تا 9 عدد
فیلتر مرحله 1 فیلتر pp پلی پروپیلن 5 میکرون
فیلتر مرحله 2 فیلتر کربن اکتیو پودری UDF
فیلتر مرحله 3 کربن بلاک 1 میکرون
فیلتر مرحله 4 ممبران اسمز معکوس
فیلتر مرحله 5 فیلتر پست کربن خطی
فیلتر مرحله 6 فیلتر مینرال
فیلتر مرحله 7 (در صورت نیاز) فیلتر محافظ ممبران
فیلتر مرحله 8 (در صورت نیاز) فیلتر قلیایی یا آلکالاین
فیلتر مرحله 9 (در صورت نیاز) فیلتر اکسیژن ساز یا اینفرارد
نصب و ارسال دستگاه رایگان توسط تکنسین های مجرب تصفیه آب پاکاب گستر
امکان خرید اقساطی دارد

قطعات دستگاه تصفیه آب سافت‌واتر

تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه های تصفیه آب خانگی عبارتند از:

  • هوزینگ‌های دستگاه تصفیه آب خانگی ( در دو مدل شفاف و مات)
  • شاسی یا کیس دستگاه تصفیه آب خانگی که قطعات دستگاه روی آنها سوار میشوند.
  • شیر برقی دستگاه تصفیه آب خانگی
  • لوپرشر و های‌پرشر دستگاه تصفیه آب خانگی
  • هوزینگ ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی
  • آداپتور دستگاه تصفیه آب خانگی
  • پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی
  • فلو دستگاه تصفیه آب خانگی
  • شلنگ دستگاه تصفیه آب خانگی
  • فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی (در دو نوع اینلاین و هوزینگی)
  • اتصالات دستگاه تصفیه آب خانگی (در دو نوع فیلتینگ مهره ای)
  • گیج دستگاه تصفیه آب خانگی
  • شیر میکس دستگاه تصفیه آب خانگی
  • مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی
  • شیر مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی
  • شیر برداشت دستگاه تصفیه آب خانگی
  • بست فاضلاب دستگاه تصفیه آب خانگی
  • سه راهی دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب سافت واتر ساخت ایران یا تصفیه آب وارداتی؟

یک حقیقت در صنعت تصفیه آب وجود دارد که در صورت شناخت آن میتوانید احتمال خرید دستگاه تصفیه آب تقلبی را به حداقل برسانید.

آن حقیقت این است که در سال های اخیر به دلایل گوناگونی مثل تحریم، هزینه بالای گمرکی و … امکان واردات دستگاه تصفیه کننده آب وجود ندارد. البته برخی از دستگاه ها نیز به ندرت وارد ایران میشوند. یکی از این دستگاه ها تصفیه آب اورجینال cck است.

اما به طور کلی میتوان گفت تعداد زیادی از دستگاه های تصفیه کننده آب سافت واتر که در بازار ایران موجود است، توسط شرکت آریا صنعت معصومی قم تولید و به بازار عرضه میشود.

بنابراین با خرید تصفیه آب از یک شرکت معتبر، فریب کسانی که تصفیه آب سافت واتر ساخت ایران خود را به عنوان دستگاه تایوانی یا آمریکایی به فروش میرسانند، نخورید.

نمایندگی شرکت معصومی قم

دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا جدی در ایران در بسیاری از مناطق کشور مورد نیاز است و نصب آن جزو اقدامات ضروری مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان است و به همین سبب شرکت معصومی اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب و مونتاژ آن در تعدادهای بالا برای استفاده مردم کشور کرد و در این اقدام نیز تا به اینجای کار بسیار موفق بوده و تامین کننده‌ی درصد بالایی از تقاضای مشتریان در داخل کشور است که در شهرهای مختلفی از جمله قم نیز به صورت کاملا گسترده مراکز فروش زیادی دارد.

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین نمایندگی تصفیه آب معصومی در تهران است. شرکت معصومی به طور مستقیم امکان فروش تکی به مشتریان را ندارد. بنابراین این فروش توسط نمایندگان معصومی انجام میشود.

پاکاب گستر، واقع در محدوده غرب تهران، تهرانسر، اقدام به فروش و عرضه دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی به سراسر ایران مینماید.

علاوه بر فروش دستگاه تصفیه آب، انواع خدمات مربوط به دستگاه تصفیه کننده آب مانند سرویس دوره ای تصفیه آب خانگی، تعمیر و سرویس دستگاه نیمه صنعتی، تعویض فیلترهای تصفیه آب، تعمیر و یا تعویض قطعات تصفیه اب کننده آب توسط پاکاب گستر شیرمحمدی انجام میشود.

همچنین شما با خرید یک دستگاه تصفیه آب چه از نوع خانگی و چه از نوع نیمه صنعتی در شهر تهران می‌توانید از خدمات بسیار به صرفه‌ی مجموعه پاکاب گستر بهره مند شوید و به طور مثال هیچ هزینه ای بابت نصب دستگاه و ارسال دستگاه به خانه یا محل کار خود ندهید و تمامی این خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.

در صورت نیاز به هر یک از خدمات یا مشاوره برای خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید با بخش فروش یا سرویس خدمات ما تماس بگیرید. شماره تماس در پایین صفحه ذکر شده است.

بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب سافت واتر معصومی

  1. تابنده گفت:

    بنده مدیر یک برج هستم تعداد ۵۰ عدد تصفیه آب سافت واتر معصومی میخاستم به شرکت آریا صنعت معصومی زنگ زدم شماره شرکت شمارو دادن ایا امکان خرید و مذاکره حضوری وجود داره تا از نزدیک محصولات رو ببینم و خرید کنم سوال بعدی این است که آیا این مدل دستگاه انواع مختلفی داره؟

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      تصفیه آب ۶ مرحله سافت واتر معصومی فقط یک مدل داره اما میتوان به سفارش شما و با متریال دلخواه شما مونتاژ شود لطفا با مدیرفروش شرکت پاکاب گستر تماس حاصل فرمایید

  2. شمس گفت:

    تصفیه آب سافت واتر خریدیم از این شرکت واقعا عالیه مشتری مداریشون و نصابشون هم مودب بود

    1. شمس گفت:

      شمس هستم از منطقه ستارخان مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۱ دستگاه خریدم نصاب اقای مرتضی نظمی
      خواستم کامنت رو تکمیل کرده باشم که حق نصاب محترم ادا بشه

  3. بابک گفت:

    سلام قصد خرید تصفیه اب سافت واتر رو دارم با توجه به اینکه. در همدان هستم نمایندگی جهت نصب دستگاه داربن
    سپاسگذارم

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله امکان نصب دستگاه تصفیه آب در همدان رو هم داریم. لطفا با بخش فروش ما هماهنگ کنید، یا دستگاه رو به صورت اینترنتی سفارش بدید تا برای شما ارسال بشه. پس از ارسال، نصب به صورت رایگان از طرف شرکت برای شما انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *