مقالات

تعویض فیلتر تصفیه آب روبن

تعویض فیلتر تصفیه آب روبن

تصفیه آب روبن یکی از برندهای مطرح در حوزه تصفیه آب است. این برند بیشتر در حوزه تولید قطعات با کیفیت تصفیه آب مشغول است. اما دستگاه های تصفیه آب تولید شده از این برند نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

همانطور که احتمالا تا به حال به آن برخورده باشید، تصفیه آب خانگی دارای فیلترهایی است که باید تعویض شوند. اگر فیلترهای تصفیه آب به درستی و در زمان مناسب تعویض نشوند، ممکن است مشکلاتی را برای شما و حتی برای دستگاه تصفیه آبتان به وجود آورد.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

[vc_btn title=”02144537550″ color=”info” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02144537550″][vc_btn title=”پیام به واتساپ کارشناس فروش پاکاب گستر” color=”success” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fapi.whatsapp.com%2Fsend%3Fphone%3D989126464625″]

 

نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب روبن

در اولین مرحله نیاز است تا از ورود آب به دستگاه تصفیه آب جلوگیری کنیم تا بتوانیم فرآیند تعویض فیلتر را انجام دهیم. برای این کار شیر ورودی تصفیه آب را میبندیم. شیر مخزن را نیز که به رنگ آبی رنگ روی مخزن است میبندیم.

در حال حاضر آب در دستگاه آب تصفیه کن وجود دارد. این آب باید خالی شود تا بتوان مراحل تعویض فیلتر را شروع کرد. شیر ورودی دستگاه آب تصفیه کن ما را در انجام این کار یاری میکند. با باز گذاشتن شیر روی سینک، آب موجود در تصفیه آب خانگی Roben خالی خواهد شد.

حالا اقدام به باز کردن هوزینگ های تصفیه آب بکنید. دقت کنید که هوزینگ ها پر از آب خواهند بود. بنابراین بهتر است از یک ظرف در زیر محفظه های فیلترها استفاده کنید. پس از اینکه هوزینگ آب تصفیه را باز کردید، فیلتر کهنه را از آن بیرون آورید و فیلتر جدیدی که خریداری کرده اید را جایگزین آن کنید.

مطلب پیشنهادی: فیلم تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

سرویس تصفیه آب روبن

همانطور که گفتیم، دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تعویض فیلتر دارد. به همه اعمالی که در حین تعویض فیلتر و پس از آن انجام میشود سرویس دوره ای میگویند.

بازه زمانی که برای تعویض فیلتر تصفیه آب آکوا پرو در نظر گرفته میشود معمولا چیزی در حدود 6 ماه است. این موضوع هم به دلیل آن است که عمر فیلترهای 3 مرحله اول بین 4 تا 6 ماه است. برای مشاهده زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراجع تخصصی سرویس و خدمات تصفیه آب است. این شرکت که یکی از تولیدکنندگان تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران است، اقدام به سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب به صورت تخصصی میکنند.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی در خصوص سرویس تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و مشاهده اطلاعات تماس و فرم تماس، میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *