مقالات

تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام

تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام

تصفیه آب پیوریکام Puricom یکی از برندهای معتبر تایوانی است. دستگاه های تصفیه آب پیوریکام در سال های گذشته وارد ایران میشدند. اما در سال های اخیر به دلیل هزینه های بالا، هیچ وارد کننده تصفیه آبی به دنبال واردات پیوریکام نمیرود. به همین دلیل است که دستگاه های پیوریکام کمتر در ایران وجود دارند.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب پیوریکام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه فیلتر تصفیه آب یکی از قطعات مصرفی دستگاه است، برای اینکه بتوان همیشه از آب سالم بهره برد، باید آنها را به طور دوره ای تعویض کرد.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

[vc_btn title=”02144537550″ color=”info” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02144537550″][vc_btn title=”پیام به واتساپ کارشناس فروش پاکاب گستر” color=”success” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fapi.whatsapp.com%2Fsend%3Fphone%3D989126464625″]

 

آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام

همانطور که ذکر شد، تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به دلیل اینکه در صورت عدم تعویض فیلتر دستگاه آب تصفیه کن، آب خروجی از دستگاه شما نا سالم خواهد بود.

قبلا در مقاله ای به طور کامل نحوه تعویض فیلتر، مشکلات عدم تعویض فیلتر و … را به طور کامل توضیح داده ایم. علاوه بر آن فیلم آموش تعویض فیلتر تصفیه آب را در صفحه مربوطه قرار داده ایم که میتوانید برای راحتی کار آن را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی: تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

مراحل تعویض فیلتر پیوریکام

در اولین مرحله نیاز است تا از ورود آب به دستگاه تصفیه آب جلوگیری کنیم تا بتوانیم فرآیند تعویض فیلتر را انجام دهیم. برای این کار شیر ورودی تصفیه آب را میبندیم. شیر مخزن را نیز که به رنگ آبی رنگ روی مخزن است میبندیم.

حالا برای اینکه بتوان کار تعویض فیلتر را آغاز کرد، باید آب موجود در دستگاه را خالی کرد. به این منظور شیر روی سینک را باز کنید. تا فشار موجود در دستگاه تصفیه آب خانگی خالی شود.

حالا به سراغ تعویض فیلتر تصفیه آب پیوری کام میرویم.

  1. ابتدا باید هوزینگ مربوط به هر یک از فیلتر ها را باز کنید. حوزینگ به محفظه عمودی فیلتر گفته میشود که در دستگاه های تصفیه آب به صورت ایستاده وجود دارد.
  2. هوزینگ ها را به صورت ساعتگرد بچرخانید تا باز شود.
  3. فیلتر قدیمی که داخل هوزینگ قرار دارد را خارج کنید. توجه کنید که داخل هوزینگ ها به احتمال زیاد پر از آب است. حتما قبل از باز کردن هوزینگ‌ها زیر آن ظرفی بگذارید.
  4. قبل از اینکه فیلتر جدید را داخل محفظه فیلتر بگذارید نیاز است تا هوزینگ ها را کامل بشویید.
  5. کارتریج فیلتر جدید را داخل محفظه خود قرار دهید. هوزینگ ها را با استفاده از دست در جای خود ببندید.
  6. هوزینگ را به صورت پادساعتگرد بچرخانید و در آخر آن را با آچار هوزینگ سفت کنید تا از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنید.
  7. توجه کنید که واشر اورینگ موجود در هوزینگهای Puricom در هنگام بسته شدن به خوبی جا بیفتد.

مراحل تعویض فیلتر Puricom شما به پایان رسیده است. در آخر شیر ورودی را باز کنید و اجازه دهید تا دستگاه شما چندین مرتبه پر و خالی شود. پس از آن میتوانید از آب تصفیه شده استفاده کنید.

سرویس تصفیه آب خانگی پیوریکام

سرویس تصفیه آب پیوریکام

سرویس تصفیه آب به مجموعه ای از اقدامات گفته میشود که در طی بازه زمانی های مختلف توسط سرویسکار متخصص تصفیه آب انجام میشود. معمولا بازه زمانی که برای تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب پیوریکام و دیگر دستگاه ها در نظر میگیرند، چیزی در حدود 6 ماه است.

این زمان نیز به آن دلیل انتخاب شده است که کوتاه ترین زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن 6 ماه است که این زمان متعلق به سه فیلتر اول دستگاه است.

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراکز خدمات و سرویس تصفیه آب در ایران است. این شرکت به سر تا سر تهران سرویس و خدمات تصفیه آب را ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب پیوریکام باید در زمان معین خود انجام شود. در صورت عدم تعویض فیلتر در زمان معین خود آب ناسالم خواهد شد و املاح نامناسب برای بدن به آن اضافه میشود.

بهترین زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن به شرح زیر است:

  • فیلتر مرحله 1 تا 3: 6 ماه
  • فیلتر مرحله چهارم، ممبران: 1 تا 2 سال
  • فیلتر مرحله 5 و 6، پست کربن و مینرال: 9 تا 12 ماه
  • فیلترهای مرحله 7 به بعد: 1 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *