مقالات

دستگاه تصفیه آب cck اورجینال

تصفیه آب اورجینال سی سی کا

در سالیان اخیر به دلیل تحریم های پیش آمده و بالا رفتن سرسام آور هزینه های گمرکی، کمتر کسی به دنبال واردات دستگاه تصفیه آب اورجینال میرود. اما در این بین به ندرت وارد کننده هایی پیدا میشوند که با تعداد کم اقدام به واردات تصفیه آب های اصل میکنند.

نمایندگی اصلی دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا، شرکت پاکاب گستر است. این شرکت دستگاه‌های هوزینگی و رومیزی CCK را با مدل‌های مختلف وارد و به بازار عرضه میکند.

 

در بین برند هایی که بیشتر مورد توجه وارد کنندگان تصفیه آب قرار گرفته است، تصفیه آب CCK ساخت تایوان حرف اول را میزند. برند سی سی کا یکی از معروف ترین تولید کنندگان انواع محصولات تصفیه آب است.

شرکت پاکاب گستر نمایندگی تصفیه آب سی سی کا در ایران است. پاکاب گستر از معدود شرکت هایی بود که تصفیه آب cck اورجینال را با ضمانت به فروش میرساند. اما در حال حاضر این دستگاه را در انبار موجود ندارد. پاکاب گستر انواع دستگاه تصفیه آب سی سی کا ایرانی را نیز در فروشگاه خود موجود دارد.

شرکت تایوانی سی سی کا

شرکت تصفیه آب سی سی کا یکی از وسیع ترین برندهای تصفیه آب خانگی در جهان است. انواع محصولات مربوط به تصفیه آب اعم از موارد زیر در شرکت تایوانی سیسیکا به فروش میرسد.

  1. دستگاه تصفیه اب خانگی CCK
  2. قطعات و اتصالات تصفیه آب سی سی کا
  3. فیلترهای تصفیه کننده آب
  4. لوازم جانبی دستگاه آب تصفیه کن CCK

شرکت CCK در تایوان و شهر تایچونگ، در سال 1973 تاسیس شد. این کارخانه در طراحی و ساخت انواع لوازم مربوط به دستگاه تصفیه آب حرفه ای با انواع لوله‌ها و اتصالات، اتصالات EZ، فیلترهای حوزینگ، فیلتر کارتریج، پمپ‌ها و دیگر واحد‌ها و اجزای تصفیه آب تخصص دارد.

دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان

از معدود برندهای تصفیه آب تایوانی که محصولات آن وارد کشور ایران میشود میتوان به سی سی کا اشاره کرد. شاید مشاهده کرده باشید که در سایت های مختلف، بسیاری از فروشندگان ادعای تایوانی بودن دستگاه خود را میکنند. اما این ادعا تمام حقیقت را نشان نمیدهد.

پشت آب تصفیه کن تایوانی اصل

همانطور که گفتیم به دلایل مختلفی، واردات دستگاه تصفیه آب اصل سی سی کا یا برندهای دیگر با مشکلات فراوانی مواجه شده است. به ندرت میبینیم که تصفیه آب ساخت تایوان وارد ایران شود.

غالب دستگاه های آب تصفیه کن تایوانی که در بازار ایران به فروش میرسند، مربوط به آب تصفیه کن هایی است که قطعات آنها وارداتی تایوان است. بنابراین به طور خلاصه، بیشتر دستگاه هایی که با نام تایوانی وارد ایران میشوند، فقط دارای قطعات تایوانی هستند و مونتاژ آنها به طور کامل در ایران صورت گرفته است.

تصفیه آب سی سی کا اورجینال

سی سی کا اصلی

یکی از دستگاه های اورجینال تصفیه آب CCK که در شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد، تصفیه آب 6 مرحله ای اصل تایوان است. البته تصفیه آب 6 مرحله ای ساخت ایران نیز در پاکاب گستر موجود است. این دستگاه دارای 6 مرحله فیلتراسیون با کیفیت است.

نکته مهم این است که دستگاه تصفیه آب سی سی کا اورجینال مدل 6 مرحله ای را میتوانید در سایت اصلی شرکت سی سی کا بیابید.

این دستگاه تصفیه کن قطعات بسیار با کیفیتی را داراست و این قطعات با طراحی مهندسین به شکلی طراحی شده اند که در زمان‌های کوتاه مدت مانند دیگر دستگاه‌ها خراب نشوند و عملکرد خود را به خوبی داشته باشند و البته باید ذکر کرد که مواد به کار رفته در این دستگاه هم از با کیفیت‌ترین نوع خود و سازگار با بدن است که بر پایه گیاهی ساخته شده‌اند.
فیلترهای دستگاه آب تصفیه سی‌سی‌کا اورجینال دارای بالاترین کیفیت طراحی و الیاف زیست‌سازگار با بدن هستند که به کیفیت آب خروجی شما کمک می‌کند و تمامی املاح مضر آب را برای شما تصفیه می‌کند.

مطلب پیشنهادی: خرید دستگاه تصفیه آب 6مرحله ای CCK

فیلترهای تصفیه آب CCK

همانطور که گفتیم در دستگاه اورجینال سی سی کا، 6 مرحله فیلتراسیون با کیفیت وجود دارد. این 6 مرحله فیلتراسیون عبارتند از:

مطلب پیشنهادی: خرید فیلتر تصفیه آب CCK

  1. فیلتر مرحله اول دستگاه، فیلتر الیافی ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است. این فیلتر به حذف ذرات درشت موجود در آب میپردازد.
  2. دومین فیلتر سی سی کا، فیلتر کربن گرانول پودری است. این فیلتر از کربن اکتیو بر پایه گیاهی ساخته شده است و به حذف کلر درون آب میپردازد.
  3. سومین فیلتر نیز از کربن اکتیو ساخته شده و به کربن بلاک معروف است. این فیلتر به عنوان مکمل فیلتر مرحله دوم به تصفیه ترکیبات شیمیایی درون آب میپردازد و آن را از نظر ظاهری عاری از ناخالصی میکند.
  4. فیلتر مرحله چهارم نیز ممبران RO است. این فیلتر اصلی ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه کننده آب است. پس از عبور آب از ممبران، حدود 99 درصد آلاینده های آن حذف شده و آب خروجی دارای کیفیت بسیار خوبی خواهد بود.
  5. فیلتر مرحله پنجم نیز پست کربن اکتیو شده است که طعم و بوی ناخوشایند آب را حذف کرده و کیفیت آب را بهبود میبخشد.
  6. فیلتر مرحله ششم نیز به آب انواع املاح مناسب را می‌افزاید. بنابراین علاوه بر طعم مناسب، آب غنی از یون های مفید خواهد بود.

 

تفاوت تصفیه آب اورجینال CCK با دستگاه ساخت ایران

همه دستگاه های تصفیه آب، چه آنها که در ایران تولید میشوند و چه آنها که در تایوان تولید شده اند، دارای سیستم اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب هستند. اسمز معکوس در فیلتر ممبران انجام میشود. بنابراین آب ورودی به دستگاه تصفیه آب باید فشار مناسبی داشته باشد تا بتواند از فیلتر ممبران به خوبی عبور کند.

تفاوت عمده دستگاه های تایوانی با تصفیه آب های ایرانی، در دوام و عمر آنها است. زمانی که تصفیه آب اصل خریداری میکنید، از کیفیت قطعات به کار رفته در آن اطمینان دارید و میتوانید به خیال راحت به خرید دستگاه بپردازید.

9 دلیل برای اصل بودن دستگاه

۹ دلیل برای اصل بودن دستگاه تصفیه آب:

  1. از فروشنده فاکتور سربرگ دار با مهر بخواهید.
  2. فروشنده حتما فروشگاه داشته باشد و خرید حضوری امکان پذیر باشد.
  3. سایت خارجی اصلی دستگاه را از فروشنده بخواهید.
  4. تصویر محصول عینا در سایت کمپانی تولید کننده اصلی موجود باشد.
  5. گرفتن عکس از دستگاه و ایمیل به شرکت اصلی
  6. بر روی فاکتور نام دستگاه بدون پیش و پس و نام کشور سازنده درج شده باشد.
  7. دستگاه سی سی کا اورجینال دارای یک بارکد محصول میباشد که با زدن بارکد شما به سایت اصلی هدایت میشوید و محصول را عینا مشاهده می کنید.
  8. نام کمپانی نام کشور سازنده روی جعبه وجود داشته باشد.
  9. اجزای دستگاه با اجزای سایت اصلی مطابق باشد.

خرید تصفیه آب اورجینال

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر علاوه بر تصفیه آب سی سی کا واردات انواع تصفیه آب اورجینال دیگر را نیز انجام میدهد. یکی از پر طرفدار ترین دستگاه های تصفیه آب، مربوط به تصفیه آب قلیایی کننده میشود.

تصفیه آب 6 مرحله سی سی کا ساخت تایوان

تصفیه آب بیونتک مدل 207D یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی در سراسر جهان است. این دستگاه قابلیت تنظیم pH آب به سطح دلخواه را دارد.

دستگاه‌های تصفیه آب به صورت کلی آب را کمی اسیدی می‌کنند ولی این دستگاه با تنظیم پی‌اچ آب و قلیایی کردن آن برای بدن بسیار مفید و به مرور زمان تاثیرات مثبت حود را خواهد گذاشت و از شروع سرطان و بیماری‌های متنوع که از آب مصرفی ممکن است بوجود بیایند جلوگیری می‌کند.

برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال میتوانید با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید. علاوه بر آن، تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی پاکاب گستر در سایت شرکت موجود میباشد.

بازگشت به لیست

8 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب cck اورجینال

  1. کامران گفت:

    تصفیه آب سی سی کا اورجینال تایوان میخاستم آیا شرکت شما تضمین های لازم دال بر اصل بودن کالا میدهد

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود
      امکان ارائه فاکتور ممهور به مهر شرکت و تضمین اصالت تصفیه آب سی سی کا اورجینال که محصول کمپانی cck تایوان باشد وجود دارد.
      لازم به ذکر است که شرکت تصفیه آب پاکاب گستر هنگام عرضه و فروش محصول خود را ملزم به اطلاع رسانی در مورد اصل بودن یا مونتاژ ایران بودن این مدل از دستگاه میداند.
      برای مشاوره و خرید تصفیه آب با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

  2. فریبرز گفت:

    تو این بازار که به هر‌جا زنگ میزنیم یه حرفی میزنه و همه همدیگه رو‌می کوبن دقیقا از کجا بفهمیم دستگاه تصفیه آبی که می خریم اورجینال هست و فیک نیست

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      در صورتی که دستگاهی با برند ایرانی تهیه میفرمایید، باید به معتبر بودن شرکتی که خرید می کنید توجه داشته باشید و تک تک متریال دستگاه رو از فروشنده بپرسید و‌ تحقیق کنید.
      برندهای خارجی و اصل هم بر روی کارتن نام کشور سازنده درج شده تصویر و‌مدل دستگاه در سایت شرکت تایوانی باید رویت بشه در نهایت با ایمیل زدن به شرکت اصلی و ارسال تصویر اصل بودن کالا برای شما مسجل میشود. ضمن اینکه از فروشنده بخواهید بر روی فاکتور سربرگ دار و ممهور به مهر شرکت اصل بودن کالا و نام کشور سازنده درج کنند.

  3. محمود گفت:

    چه تضمینی وجود داره که این دستگاهی که معرفی کردید اورجینال باشه

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      چندین دلیل مختلف برای اصل بودن دستگاه خدمتتون در متن اصلی اضافه کردیم که میتونید اونهارو مطالعه کنید. اگر سوال یا ابهامی بود میتونید با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید.

  4. جوات گفت:

    یه سایتی ادعا میکنه سی سی کا اصلی تایوانی داره مخزنشم حتی حک تایوان داره برای شرکت تانک پک و استاندارد هم داره و قیمتش خیلی پایینتر از شماست دلیلش چیه که انقدر قیمت شما بالاتره

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام دوست عزیز،

      کمپانی سی سی کا خود تولید کننده تمام قطعات تصفیه آب میباشد و‌یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخزن در دنیاست. نیازی نیست از مخزن تانک پک استفاده کند؛ همین خود دلیل محکمی بر تقلبی بودن آن کالاست.
      اینکه یک قطعه ای حک تایوان باشه، دلیل بر اصالت کالا نیست. ضمن اینکه سود یک دستگاه، آنقدر زیاد نیست که بشود ارزانتر فروخت.
      شما یک ایمیل به کمپانی سی سی کا تایوان بفرستید و تصویر محصول را ارسال کنید؛ در جواب متوجه اصل قضیه خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *