سوالات متداول, مشکلات دستگاه تصفیه آب

علت لرزش دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

لرزش دستگاه تصفیه آب از رایج ترین مشکلات تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب دارای قطعات مختلفی است. علت لرزش دستگاه تصفیه آب و همچنین صدای به وجود آمده در آن در هنگام کارکرد، به دلیل وجود پمپ در دستگاه است. پمپ تصفیه آب وظیفه دارد تا آب وارد شده به فرآیند تصفیه آب دارای فشار مناسب و کافی باشد. چراکه فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر موجود در دستگاه تصفیه آب است، با استفاده از اختلاف فشار موجود در داخل و بیرون فیلتر، به تصفیه کردن آب میپردازد.

پمپ، علت اصلی لرزش دستگاه تصفیه آب

پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن

پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن

پمپ دستگاه تصفیه آب دارای قطعه ای به نام بلبرینگ پمپ است. زمانی که پمپ دستگاه روشن میشود، برای اینکه بتواند فشار لازم را ایجاد کند، باید بلبرینگ دستگاه با سرعت بسیار زیادی شروع به چرخش بکند. در اثر کارکرد طولانی مدت پمپ دستگاه تصفیه آب، به طور طبیعی شروع به ایجاد صدا و لرزش در دستگاه خواهد کرد.

یکی دیگر از دلایل لرزش دستگاه تصفیه آب و ایجاد صدای دستگاه تصفیه آب در جای خود قرار نگرفتن پمپ دستگاه به صورت محکم است. محل قرار گیری پمپ دستگاه را چک کنید تا از محکم بودن و عدم لغزش آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین در صورت ممکن از کوتاه بودن شلنگ های دستگاه تصفیه آب اطمینان حاصل کنید. اگر بلند هستند سعی کنید با بست آن ها را محکم کنید تا اجازه هر گونه لرزش دستگاه تصفیه آب از این طریق را بگیرید.

در شرایط دیگری هم ممکن است لرزش دستگاه تصفیه آب خود را حس کنید. اگر به تازگی فیلتر های دستگاه تصفیه آب خود را تعویض کرده اید، ممکن است مقداری لرزش در دستگاه خود احساس کنید. این لرزش موقتی است و پس از چند ساعت کار کردن دستگاه از بین خواهد رفت.

درخواست سرویس کار تصفیه آب

در صورتی که با موارد بالا نتوانستید مشکل لرزش دستگاه تصفیه آب خانگی خود را حل کنید و کماکان دستگاه تصفیه آب با صدا و لرزش همراه بود، با متخصصان ما در پاکاب گستر تماس بگیرید. همچنین میتوانید از طریق فرم موجود در سرویس و خدمات تصفیه آب پاکاب گستر به ثبت درخواست بپردازید و در آنجا توضیحات لازم در مورد مشکلتان بدهید. همکاران ما به سرعت با شما تماس میگیرند و اطلاعات تکمیلی را به شما میدهند. همچنین در صورت نیاز یکی از بهترین سرویس کاران دستگاه تصفیه آب را برای حل مشکل شما ارسال خواهند کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *