سوالات متداول, نصب دستگاه تصفیه آب

نصاب تصفیه آب در شمال تهران

نصاب دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر به طور تخصصی به نصب تصفیه آب در منطقه شمال تهران مشغول است. برای درخواست نصاب تصفیه آب در شمال تهران میتوانید با شماره های 02144537769 ، 02144537550 و 09199494616 تماس بگیرید.

در روش دیگر برای درخواست نصب دستگاه تصفیه آب، در صورتی که از طریق فرم موجود در صفحه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب اقدام به ثبت درخواست سرویس دستگاه تصفیه آب، شامل نصب، تعمیر، خدمات و … خود بکنید، از 10 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 200 هزار تومان برخوردار خواهید شد.

شرکت پاکاب گستر در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در محله های مختلف شمال تهران شامل تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت آباد، الهیه، چیذر، دزاشیب و جردن به ارائه سرویس نصب دستگاه های تصفیه آب خانگی یا دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و همچنین خدمات تصفیه آب می‌پردازد.

اگر از شرکت معتبر پاکاب گستر درخواست نصاب تصفیه آب در شمال تهران را بکنید، مزیت مهمی که خواهید داشت، اولا تکنسین تخصصی تصفیه آب از شرکت معتبر پاکاب گستر برای شما ارسال خواهد شد، همچنین در صورت وقوع هر گونه مشکل در دستگاه تصفیه آب میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل کنید و از خدمات این شرکت برخوردار شوید.

برای نصب دستگاه تصفیه آب اگر دستگاه شما از نوع هوزینگی است، نیاز است که زیر سینک ظرفشویی را برای نصب آماده کنید. دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی نصب میشود و به دلیل وجود مخزن ذخیره و اتصالات زیاد معمولا حجم نسبتا زیادی از کابینت های زیر ظرفشویی را می‌گیرد.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب دارای شش مرحله فیلتراسیون است که هر کدام وظایف مشخصی را برعهده دارند و در صورتی که نیاز داشته باشید می‌توانید به تعداد فیلترهای دستگاه خود بیافزایید. این فیلتر ها می‌توانند بالای 99 درصد از املاح مضر موجود در آب و باکتری‌ها و سموم حاصل از مواد شیمیایی درون آب شهری را تصفیه کنند و آبی پاک و سالم را در اختیار شما قرار دهند.
رنج قیمتی فیلترهای دستگاه اب تصفیه برحسب برند تولید کننده آن متغیر است و با توجه به الیاف به کار رفته در درون فیلتر و زیست سازگاری مواد آن با محیط بدن و این خوب و بد بودن فیلتر تعیین می‌شود.

شما فیلترهای دستگاه خود را باید در موعدهای مقرر شده تعویض کنید تا کارایی آن‌ها به درستی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت دستگاه شما آسیب جدی می‌بیند و ممکن است بسوزد.

برای اطلاع از کارکرد دقیق تک تک فیلترهای دستگاه تصفیه آب می‌توانید به صفحه مربوطه‌ی فیلترهای دستگاه تصفیه آب مراجعه کنید.

شرایط فروش دستگاه تصفیه آب

پاکاب گستر شیر محمدی یکی از بزرگ ترین مجموعه فروش دستگاه تصفیه آب در سطح کشور است. شرایط فروش دستگاه تصفیه آب برای تمامی مشتریان عزیز به صورتی طراحی شده است که بیشترین رضایت را برای شما عزیزان فراهم کند. از جمله این شرایط فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب است. این آپشن به تمامی مشتریان کمک می‌کند که هزینه دستگاه را تا دو ماه بعد از خرید دستگاه به صورت اقساطی با چک پرداخت کنند. همچنین خدمات گارانتی هم شامل تمامی دستگاه‌های پاکاب گستر می‌شود. گارانتی دستگاه‌های ایرانی یک سال و دستگاه‌های وارداتی تایوانی تا دوسال می‌باشد. علاوه بر این خدمات نصب و ارسال دستگاه برای مشتریان نیز به صورت کاملا رایگان انجام می‌گردد.

بازگشت به لیست

8 دیدگاه در “نصاب تصفیه آب در شمال تهران

  1. مشایخی تجریش گفت:

    از نصاب تصفیه آب شما تقدیر میکنم بابت نصب تصفیه آب ۶ مرحله سافت واتر
    اقای پارسا مودب و محترم و فنی بودن
    بنده مشایخی از منطقه تجریش دربند

    1. کارشناش تصفیه آب شرکت پاکاب گستر گفت:

      جناب مشایخی عزیز بسیار خرسندیم که رضایت شما جلب شده.
      لازم به ذکر است که واحد سرویس و‌خدمات ما هر شش ما برای تعویض فیلترهای شما تماس میگیرد. لطفا هنگام تماس با تلفن های واحد خدمات مراقب کلاهبرداران تلفنی تصفیه آب باشید و شماره های واحد خدمات پاکاب گستر را در گوشی خود سیو کنید.

  2. رئیس زاده گفت:

    رئیس زاده هستم از دربند تجریش بابت وقت شناسی رعایت بهداشت و نصب خوب تصفیه آب از شرکت شما تشکر میکنم

  3. صارمی گفت:

    صارمی هستم از منطقه جردن تهران (خیابان آفریقا) یک سرویس کار بسیار درجه یک برامون فرستادید برای سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب برند کووی من مدیر ساختمان هستم انقدر راضی بودم که قطعا به تمام ساکنین پیشنهاد میدهم که برای سرویس و خدمات تصفیه آب و فیلتر یخچال با شرکت محترم شما کار کنند و خدمات دریافت کنند از صداقت و کیفیت کار تکنسین شما اقای سعیدی بسیار راضی بودم??

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      جناب صارمی عزیز ممنون بابت کامنت انرژی بخش شما

  4. سپهبند گفت:

    اقای آریان‌پور نصاب از شرکت شما برای نصب دستگاه تصفیه آب ما سمت تجریش دربند اومد دو ساعت با تاخیر اومد ولی از کیفیت کار نصب و ادب ایشان راضی بودم
    سپهبند از دربند

  5. فدایی گفت:

    ما در خانه یک بیمار داریم که دیابت داره و نمی خوایم سرویس کار بیاد منزلمون ایا امکان ارسال فیلتر بصورت رایگان و اموزش در صورتیکه نتونیم فیلترهارو تعویض کنیم وجود داره
    سمت تجریش هستیم

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      در صورت خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان(سال ۱۴۰۲) امکان ارسال رایگان فیلتر و قطعات وجود داره در صورتیکه نیاز به مشاوره داشته باشید تا حدیکه زمان زیادی نگیره بله اماده خدمت رسانی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *