مقالات

هزینه نصب دستگاه تصفیه آب

هزینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در سال های اخیر با رشد زیادی مواجه شده است. به طور کلی ممکن است دستگاه تصفیه آب را به تازگی خریداری کرده باشید و نیاز به نصب آن داشته باشید. در این مقاله به بررسی هزینه نصب دستگاه تصفیه آب و عواملی که روی قیمت سرویس و نصب تصفیه آب تاثیر گذار است، خواهیم پرداخت.

آب تصفیه کن های خانگی معمولا دارای سیستم اسمز معکوس هستند. اسمز معکوس سیستمی است که در طی آن، آب از یک غشاء نیمه تراوا عبور کرده و میتواند تا مقدار زیادی تصفیه شود.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

[vc_btn title=”02144537550″ color=”info” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02144537550″][vc_btn title=”پیام به واتساپ کارشناس فروش پاکاب گستر” color=”success” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fapi.whatsapp.com%2Fsend%3Fphone%3D989126464625″]

 

طریقه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

آیا نصب دستگاه تصفیه آب هزینه دارد؟

یکی از سوالاتی که برای خریداران تصفیه آب خانگی به وجود میاید این است که آیا هزینه نصب دستگاه تصفیه آب در هر صورتی دریافت میشود؟

برخی از شرکت های تصفیه آب، پس از فروش دستگاه به شما، برای نصب آن نیز طلب اجرت میکنند. این حقیقت سبب میشود تا اهمیت خرید تصفیه آب خانگی از یک مرکز معتبر نمود بیشتری پیدا کند.

در مورد شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی باید بگوییم که در صورتی که دستگاه آب تصفیه کن را از این شرکت خریداری کنید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای نصب نیست. زیرا با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از پاکاب گستر، نصب و همچنین ارسال رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.

قیمت نصب تصفیه آب، به آن دسته از افرادی تعلق میگیرد که از فروشگاه دیگری اقدام به خرید تصفیه آب کرده اند و در حال حاضر نیاز به نصاب تصفیه آب دارند.

قیمت نصب تصفیه آب پاکاب گستر

قیمت نصب دستگاه تصفیه آب در همه جا یکسان است؟

نصب دستگاه تصفیه آب شامل مراحلی است که باید به دقت توسط نصاب یا سرویسکار طی شود. برخی از مهم ترین این مراحل عبارتند از:

  1. نصب شیر ورودی تصفیه آب
  2. ایجاد سوراخ روی سینک به منظور نصب شیر برداشت
  3. سر هم بندی قطعات و متصل کردن لوازم و اتصالات تصفیه آب به یکدیگر
  4. قرار دادن فیلترها در هوزینگ های مربوط به خود
  5. متصل کردن تصفیه آب به مخزن دستگاه

به طور کلی میتوان گفت هزینه و قیمت نصب و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی، به دو فاکتور بستگی دارد. یکی نوع دستگاه تصفیه آبی است که خریداری میکنید و دوم منطقه ای است که در آن سکونت دارید.

این دو فاکتور با عنوان اجرت نصب تصفیه آب و هزینه ایاب و ذهاب در هزینه های شما لحاظ میشود.

مطلب پیشنهادی: سرویس دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه کننده آب از فیلترهای متعدد و متنوعی تشکیل شده است. برخی از این فیلترها، عبارتند از:

  1. فیلتر الیافی مرحله 1 برای حذف آلاینده های فیزیکی
  2. فیلتر مرحله دو، کربن پودری، برای حذف کلر
  3. فیلتر مرحله 3، کربن بلاک، برای حذف کلر و مواد شیمیایی
  4. فیلتر مرحله 4، ممبران اسمز معکوس، برای حذف بیشترین مقدار ناخالصی از آب
  5. فیلتر مرحله پنج، فیلتر پست کربن خطی برای بهبود طعم و بوی آب
  6. فیلتر مرحله ششم، فیلتر مینرال، به منظور افزودن مواد معدنی مورد نیاز برای بدن

هر یک از این فیلترها، باید پس از مدتی معین تعویض شوند. اگر این اتفاق رخ ندهد، کیفیت آب خانگی با مشکلات فراوانی مواجه میشود. به طوری که حتی در طعم و مزه آب تصفیه شده نیز محسوس است.

هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب، مقداری بالاتر از نرخ نصب دستگاه است. به این دلیل که در تعویض فیلتر باید فیلترهای دستگاه توسط شما تهیه شود. به طور کلی میتوان گفت یک سرویسکار تصفیه آب میبایست هر 6 ماه یکبار به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه تصفیه آب شما را به طور دوره ای سرویس کند.

زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب

زمان تعویض تمامی فیلترها در زیر آمده است:

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب با نصب رایگان

فروش عمده دستگاه های تصفیه آب

همانطور که گفتیم، شرکت پاکاب گستر یکی از فروشنده های تصفیه آب بزرگ در ایران است که نصب و ارسال دستگاه را به صورت رایگان برای شما انجام میدهد. در صورتی که از تصفیه آب پاکاب گستر اقدام به خرید تصفیه آب بکنید، گارانتی شرکتی نیز به شما تعلق خواهد گرفت و میتوانید با خیالی آسوده به استفاده از آب تصفیه کن خود بپردازید.

پاکاب گستر با تجربه ای بیش از یک دهه در حوزه تولید و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش تصفیه آب در ایران شناخته میشود. برای خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

علاوه بر آن اگر در مورد خرید، سرویس، نصب، تعویض فیلتر و عیب یابی دستگاهتان سوال و یا ابهامی داشتید، میتوانید با شماره تلفن های ذکر شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.

4 دیدگاه در “هزینه نصب دستگاه تصفیه آب

  1. محمد قربانی مقدم گفت:

    سلام ببخشید شما که نصب رایگان دارید اجرت نصب دستگاه را روی قیمت دستگاه کشیدید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام
      شما می‌تونید قیمت‌های موجود در سایت مارو با فروشنده‌های دیگه مقایسه کنید، اصلا اینطور نیست که هزینه‌ای بابت نصب رایگان به قیمت دستگاه افزوده شده باشه
      با یه مطالعه و نگاه کلی درون سایت ها می‌بینید که دستگاه‌های ما با نصب رایگان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت هارو بین دستگاه‎‌های تصفیه آب با کیفیت موجود در بازار داره.

  2. غلامی گفت:

    من دستگاه از جای دیگه خریدم. نصب میکنید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله داریم. برا جزییات و هماهنگی با سرویس و خدماتمون هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *