مقالات

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب در تبریز

تصفیه آب در تبریز

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، اقدام به فروش دستگاه تصفیه آب در استان آذربایجان شرقی، تبریز کرده است. نکته مثبت در خصوص خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت پاکاب گستر، نصب و ارسال رایگان تصفیه آب به تبریز توسط این شرکت است.

طیف بسیار گسترده ای از آب تصفیه کن های خانگی و نیمه صنعتی در شرکت پاکاب گستر موجود است. در ادامه به معرفی برخی از این دستگاه ها میپردازیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی، پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در بین مشتریان است. این دستگاه ها معمولا دارای قابلیت تصفیه 50 گالن در طول روز را دارند. همانطور که مشاهده میکنید، طیف وسیعی از این دستگاه ها در پاکاب گستر موجود است که انتخاب را برای شما راحت تر میکند.

برای مثال اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب تایوانی و بهترین کیفیت از آب تصفیه کن هستید، تصفیه آب های هیوندای H700، لایف واتر مدل نوبل و سی سی کا اورجینال تایوان پیشنهاد ما به شما است.

اما در صورتی که میخواهید دستگاه تصفیه آب مقرون به صرفه تر، اما با کیفیت انتخاب کنید، تصفیه آب تراست و همچنین اکو گزینه های مناسبی برای شما هستند. علاوه بر آن دستگاه های تصفیه آب شش مرحله تا 9 مرحله سی سی کا و سافت واتر نیز در بین دستگاه های ارزان ایرانی هستند.

در صورتی که مصرف آب شبانه روز شما از 50 گالن بیشتر است، تصفیه آب نیمه صنعتی برای شما مناسب خواهد بود. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ظرفیت ها و کیفیت های متنوعی وجود دارد که بسته به نیاز شما تعیین میشود.

نکته مهم اینجاست که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، حتما از پاکاب گستر مشاوره بگیرید تا بهترین آب تصفیه کن را برای کافه یا شرکت خود انتخاب کنید.

دستگاه تصفیه آب جامبو بر خلاف دیگر تصفیه آبهای معرفی شده، از سیستم اسمز معکوس استفاده نمیکند. این دستگاه به جذب و حذف آلاینده های فیزیکی آب مانند گل و لای، شن و ماسه میپردازد.

قیمت این دستگاه ها نسبتا ارزان تر است، به این دلیل که از ممبران استفاده نمیکنند. ممبران اصلی ترین قسمت از تصفیه آب های اسمز معکوس است که قیمت نسبتا بالایی دارد و میتواند بیش از 99 درصد آلاینده های آب را از آن حذف کند.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت تصفیه آب خانگی را باید بر حسب قطعاتی که در آن به کار رفته است بررسی کرد. برای مثال دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و به تناسب آن قیمت آنها نیز بالاتر از دیگر دستگاه ها است.

به ترتیب میتوان گفت تصفیه آب نیمه صنعتی به دلیل ظرفیت بالاتر دارای قیمت بالاتری است. در مرحله بعد نوبت به تصفیه آب های اسمز معکوس خانگی میرسد که هر یک از آنها بسته به کیفیت قطعات به کار رفته در آن، دارای قیمت متنوعی است.

لازم به ذکر است که قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را با کیفیت بر روی عبارت لینک شده میتوانید مشاهده کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بسیاری از اهالی مردم تبریز این سوال را دارند که کدام دستگاه تصفیه آب برای آب تبریز و آذربایجان شرقی مناسب تر است. در جواب به این سوال باید گفت که معمولا تصفیه آب خانگی که دارای روش اسمز معکوس برای تصفیه آب است، آب را تا اندازه بسیار خوبی تصفیه میکند.

نکته ای که آب تصفیه کن ها را از هم متمایز میکند، قطعات تصفیه آب به کار رفته در آنها است. هر چه کیفیت قطعات بهتر باشد، عمر آنها بیشتر است.

در مقاله ای با عنوان بهترین برندهای تصفیه آب خانگی، در مورد هر یک از انواع مدل های تصفیه آب خانگی توضیحاتی را ارائه کردیم  و برندهای برتر تصفیه آب را معرفی نمودیم که مطالعه آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

دستگاه تصفیه آب نیاز به سرویس دوره ای دارد؟

دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای فیلترهایی هستند که هر یک دارای وظیفه ای در فیلتر کردن آب ورودی ساختمان میباشند. این فیلتر ها یا دارای سطوح کیپ شده از آلاینده میشوند یا تاریخ انقضای کربن اکتیو آنها به پایان میرسد که نیاز به تعویض فیلتر دارند.

مطلب پیشنهادی: سرویس تصفیه آب خانگی

معمولا هر یک از فیلترهای تصفیه آب باید در زمان معینی تعویض شود. در مقاله ای با عنوان زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در این مورد صحبت کردیم. اما به طور کلی فیلتر های اولیه یعنی سه فیلتر مرحله اول باید هر 6 ماه یکبار، فیلتر های مرحله 5 و 6 یعنی پست کربن و مینرال هر یک سال و فیلتر ممبران هر 1 تا 2 سال یکبار باید تعویض شوند.

آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در وبسایت پاکاب گستر به همراه فیلم موجود است. راهنمای گام به گام تعویض فیلتر به شما کمک میکند تا بتوانید خودتان به بهترین نحو فیلترهای تصفیه کننده آب دستگاه خود را تعویض کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *