مقالات

نمایندگی فروش تصفیه آب در همدان

دستگاه تصفیه آب خانگی در حال حاضر جزو پرفروش ترین وسایل منزل است. به دلیل اینکه کیفیت آب شهری در بسیاری از شهرستان ها و حتی کلانشهر ها دچار افت بسیار زیادی شده است، بسیاری از مردم اقدام به خرید تصفیه آب خانگی کرده اند.

به همین دلیل است که به دلیل خبرهای پیش آمده در استان همدان، بسیاری از اهالی همدان نیز به فکر خرید تصفیه آب خانگی افتاده اند. در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی که برای کیفیت آب همدان مناسب است خواهیم پرداخت.

کیفیت آب همدان

در ماه گذشته گزارش های متعددی از کیفیت بسیار نامطلوب آب استان همدان به گوش میرسد. به گزارش ایسنا بسیاری از مردم شهر همدان در ماه های گذشته با قطعی مکرر آب شهری مواجه شده اند. زمانی که آب شهری نیز بوده است، کیفیت آب در نامطلوب ترین حالت ممکن قرار داشته است.

این مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم همدان روی به خرید آب معدنی بیاورند که هزینه و زحمت چندین برابری را بر دوش خانواده ها میگذارد. به همین دلیل است که پیشنهاد ما، خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت است.

در مقاله ای با عنوان آب معدنی یا دستگاه تصفیه آب، به طور کامل مقایسه ای را در مورد جنبه های مختلف بطری های آب معدنی و دستگاه تصفیه اب انجام داده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

بهترین دستگاه های تصفیه آب مناسب همدان

1. تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

شاید بتوان دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل را بهترین آب تصفیه کن خانگی در ایران معرفی کرد. نکته بسیار پر اهمیتی که نوبل را نسبت به دستگاه‌های دیگر متمایز میکند،استفاده از قطعات تایوانی در تمامی لوزام و قطعات ریز و درشت این دستگاه است.

به طور کلی در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد دارید که بتوانید از آب آشامیدنی سالم و عاری از هرگونه آلاینده استفاده کنید، دستگاه تصفیه آب نوبل بهترین گزینه برای شما است. به دلیل اینکه علی رغم پایین تر بودن قیمت، میتواند کیفیت مشابهی را نسبت به نمونه های تایوانی ارائه کند.

2. تصفیه آب سی سی کا اورجینال

دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی

متاسفانه به دلیل هزینه های بالا و تحریم ها، کمتر وارد کننده به دنبال واردات دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی میرود. دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل 6 مرحله ای یکی از معدود دستگاه‌هایی است که به ایران وارد شده است.
تصفیه آب سی سی کا 6 مرحله از جدیدترین تولیدات کمپانی مطرح CCK است که توانسته است یکی از کامل ترین آب تصفیه کن های استاندارد اسمز معکوس را به بازار عرضه کند.
فیلترهای این دستگاه شامل فیلتر الیافی، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران اسمز معکوس، پست کربن و مینرال هستند.

3. تصفیه آب هیوندای مدل H700

تصفیه آب هیوندای مدل H700

هیوندای نیز یکی از دستگاه هایی است که تحت لایسنس هیوندای کره، در ایران تولید و به بازار عرضه میشود. این دستگاه دارای استاندارد های جهانی مانند NSF و FDA است.
علاوه بر آن باید گفت که مانند تصفیه آب لایف واتر، هیوندای هم تماما از قطعات تایوانی استفاده میکند. ظاهر زیبای آن و برند معروف تر هیوندای باعث شده تا قیمت این دستگاه نیز نسبت به دیگر آب تصفیه کن ها بالاتر باشد.

4. تصفیه آب لایف واتر مدل تراست

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست

دستگاه تصفیه آب تراست نیز یکی دیگر از تولیدات برند لایف واتر است. آب تصفیه کن تراست از قطعات وارداتی و همچنین تایوانی مونتاژ شده است. نکته مثبت تصفیه آب تراست، پایین بودن قیمت آن نسبت به دیگر دستگاه ها است. به طوری که میتوانید تراست را با قیمت پایین تری نسبت به تصفیه آب های تایوانی بخرید و از همان کیفیت آب استفاده کنید.

اجزای دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب دارای اجزا و قطعات مختلفی می‌باشد که هر کدام وظایفی را برعهده دارند. اجزای مهم در دستگاه تصفیه آب عبارتند از پمپ دستگاه تصفیه آب، مخزن دستگاه تصفیه آب، فیلتر دستگاه تصفیه آب،شیر برقی و اتصالات دستگاه و …
تمامی این اجزا می‌تواندد با کیفیت‌های مختلفی ساخته شوند. همین عامل اصلی ترین دلیل در تفاوت قیمت دستگاه‌های تصفیه آب است. هرچه کیفیت متریال به کار رفته در قطعات دستگاه تصفیه آب بهتر باشد، عمردستگاه بالاتر رفته و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. نمایندگی شرکت پاکاب گستر در شهر همدان نیز تمامی دستگاه‌های موجود در بازار را با انواع برندها به فروش می‌رساند.

خرید دستگاه تصفیه آب در همدان

شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی است. طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه آب خانگی را میتوانید در این شرکت مشاهده کنید. در انتهای این مقاله برخی از مزایای خرید تصفیه آب از پاکاب گستر را بررسی کرده ایم.

در ادامه به معرفی بهترین دستگاه هایی که میتوانند آب شهری همدان را با کیفیت بسیار عالی تصفیه کنند معرفی کرده ایم. در اصطلاح تخصصی، تصفیه آب هایی که در ادامه آورده میشود میتواند TDS آب را به زیر عدد 50 بیاورد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه آب، همواره رعایت برخی از نکات بسیار مهم و قابل توجه بوده است. قبلا در مقاله ای با عنوان راهنمای خرید تصفیه آب خانگی، به برخی از مهم ترین نکات در خرید اب تصفیه کن اشاره شد. اما به طور خلاصه، برای خرید آب تصفیه کن به نکات زیر توجه کنید.

  • تصفیه آب را از یک مرکز معتبر بخرید
  • در هنگام خرید از رایگان بودن نصب و ارسال دستگاه خود اطمینان حاصل کنید
  • دستگاه تصفیه آب نیاز به سرویس دوره ای دارد. بنابراین باید از مرکز خریداری شده بخواهید تا هر شش ماه یکبار برای سرویس دستگاه به منزل شما مراجعه کنند
  • تا حد امکان به سراغ تصفیه آب های ارزان نروید. هر چقدر که قیمت دستگاه پایین تر باشد، کیفیت آن نیز به همان نسبت پایین تر خواهد بود.
بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “نمایندگی فروش تصفیه آب در همدان

  1. علیار گفت:

    سلام شما بین نوبل و هیوندا کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      نوبل کیفیت بهتری داره. گرون بودن هیوندا به خاطر برندش هستش

  2. بابک گفت:

    سلام وقت بخیر تصفیه آب سافت واتر معصومی در همدان نمایندگی داره؟
    لطفا راهنمایی بفرمایین جهت ارتباط و خرید

    1. پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب به صورت عمده رو دارید، به همدان هم ارسال داریم. لطفا با بخش فروش همکاری تماس بگیرید.

  3. رضا گفت:

    همدان کیفیت آبش خیلی افتتضاح شده جدیدا. نمیدونم فقط برای ما اینطوریه یا همه مناطقش اینطوری شده. چه دستگاهی رو برای این کیفیت پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا از روش اسمز معکوس استفاده میکنه. اسمز معکوس میتونه تا 99 درصد، آلاینده های موجود در آب رو تصفیه کنه. بنابراین هر دستگاهی که سیستم اسمز معکوس داره میتونه آب رو تصفیه کنه. اما بحث کیفیت و دوام دستگاه پیش میاد که باعث میشه قیمت ها از هم متمایز بشن. برای دریافت مشاوره رایگان با بخش فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *