مقالات

نمایندگی تصفیه آب در گرمدره

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکت‌های رسمی فروشنده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی، در منطقه گرمدره به طور ویژه اقدام به فروش تصفیه آب و ارائه خدمات مربوط به تصفیه آب مینماید. به طور کلی میتوان گفت خدمات پاکاب گستر به شرح زیر است:

  • فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در گرم دره
  • فروش انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • ارائه سرویس دوره ای تصفیه آب خانگی در گرمدره
  • ارائه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • تعویض فیلتر دوره در گرمدره
  • تعمیر دستگاه تصفیه خانگی
  • تعمیر و تعویض قطعات تصفیه آب خانگی

سرویس تصفیه آب گرمدره

علاوه نکات ذکر شده، یکی از اصلی ترین خدماتی که پاکاب گستر به طور تخصصی ارائه میدهد، سرویس تصفیه آب خانگی در منطقه گرمدره است. به دلیل اینکه فیلترهای تصفیه آب مصرفی هستند و پس از مدتی خاصیت خود را از دست میدهند، نیاز به تعویض فیلتر دارند.

لازم به ذکر است که فیلترهای دستگاه آب تصفیه کن قابلیت شستشو ندارند و باید پس از مدتی حتما تعویض شوند. معمولا زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی یا زمان سرویس دوره‌ای آن هر 6 ماه یکبار است. این زمان نیز به دلیل آن است که فیلترهای پیش تصفیه معمولا هر 6 ماه یکبار نیاز به تعویض دارند.

خدمات ویژه تصفیه آب پاکاب گستر

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر خدمات ویژه ای مانند امکان خرید اقساطی یا خرید چکی را در اختیار مشتریان خود از منطقه گرمدره قرار میدهد. به این صورت که در سه قسط میتوانید اقدام به خرید تصفیه آب به صورت اقساط کنید.

علاوه بر آن در صورتی که مایل هستید، خرید خود را با فاکتور رسمی انجام دهید، پاکاب گستر این امکان را برای شما فراهم کرده است. میتوانید با مدیر فروش شرکت پاکاب گستر تماس حاصل کنید تا علاوه بر مشاوره رایگان سوال های خود را در خصوص خرید تصفیه آب مطرح نمایید.

تصفیه اب پاکاب گستر ،مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

مرکز تصفیه آب خانگی در تهران

عدم دسترسی بهتر به آب آشامیدنی سالم و بهداشت و عدم رعایت بهداشت از عوامل عمده در 1.8 میلیون مرگ سالانه ناشی از بیماری‌های اسهالی است. د...

ادامه مطلب

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “نمایندگی تصفیه آب در گرمدره

  1. کمیلی گرمدره کرج گفت:

    کمیلی هستم از منطقه گرمدره کرج از نصاب محترمتان اقای اریان بابت نصب دستگاه سی سی کا تشکر میکنم هم مودب هم بموقع تشریف اوردن خیلی فنی و تمیز نصب کردن
    و انعام هم نپذیرفتن جا داشت از این طریق ازشون تشکر کنم

  2. ایمان نجفی گفت:

    سلام ، من قبلاً از مارک آلکاهست خرید داشتم ،الان می‌خوام فیلتر بخرم، ظاهراً اون نمایندگی که در خیابان امیر آباد گرمدره بود جمع شده

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود.
      برای خرید فیلتر نیاز نیست حتما فیلتری با مارک قبلی دستگاه رو خریداری کنید. میتونید از فیلترهای با کیفیت دیگه خریداری کنید و با اون فیلترهاتون رو تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *