مقالات

تعویض فیلتر تصفیه آب آکواپرو

تعویض فیلتر تصفیه آب آکواپرو

دستگاه تصفیه آب آکواپرو به عنوان یک برند پیشرو در تولید محصولات تصفیه آب در سال 1996 در کشور تایوان تاسیس شد و به تولید و عرضه محصولات مربوط به تصفیه آب پرداخت. نقاط قوت اصلی این برند کیفیت بالا، نقص بسیار کم و نصب آسان دستگاه های این شرکت است.

البته لازم به ذکر است که تعداد دستگاه های تصفیه آب اصل AquaPro نسبت به قبل بسیار کمتر شده. دلیل این شرایط نیز سخت تر شدن واردات تصفیه آب است. همانطور که واردات تصفیه آب های سی سی کا به ندرت انجام میشود، تصفیه آب آکواپرو اصل نیز کمتر توانسته در سال های اخیر وارد ایران شود.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

 

معمولا دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو از نوع اسمز معکوس و هوزینگی هستند. بنابراین میتوان گفت تعویض فیلتر آنها با تعویض فیلتر تصفیه آب های دیگر تفاوت چندانی ندارد.

به همین دلیل، اگر خودتان به دنبال انجام سرویس تصفیه آب هستید، مقاله ای برای شما آماده کرده ایم که تعویض فیلتر تصفیه آب آکواپرو و دیگر دستگاه های هوزینگی اسمز معکوس را به صورت گام به گام و با استفاده از تصاویر و ویدیو توضیح داده ایم. برای مطالعه مقاله ذکر شده روی لینک زیر کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی: تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

سرویس تصفیه آب آکواپرو

سرویس تصفیه آب آکوا پرو و به طور کلی سرویس دوره ای آب تصفیه کن به مجموعه ای از اقدامات گفته میشود که در طی بازه زمانی های مختلف توسط سرویسکار متخصص تصفیه آب انجام میشود.

بازه زمانی که برای تعویض فیلتر تصفیه آب آکوا پرو در نظر گرفته میشود معمولا چیزی در حدود 6 ماه است.

این هم به دلیل آن است که عمر فیلترهای 3 مرحله اول بین 4 تا 6 ماه است. برای مشاهده زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراجع تخصصی سرویس و خدمات تصفیه آب است. این شرکت که یکی از تولیدکنندگان تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران است، اقدام به سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب به صورت تخصصی میکنند.

مطلب پیشنهادی: سرویس آب تصفیه کن خانگی

بررسی قطعات تصفیه آب و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض آن یکی دیگر از اقداماتی است که سرویسکاران پاکاب گستر برای شما انجام خواهند داد. هواگیری مخزن نیز از جمله کارهایی است که در هر بازه سرویس دوره ای از اقدامات ضروری است. به دلیل اینکه اگر مخزن فشار مناسبی نداشته باشد، ممکن است پس از مدتی فشار آب خروجی از تصفیه آب شما نیز کم شود.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواپرو

تعویض فیلتر این دستگاه نیز همانند دیگر دستگاه های تصفیه آب است.برای مشاهده طریقه این کار به این لینک مراجعه کنید.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب آکواپرو

خرید فیلتر تصفیه آب

برای تعویض فیلتر های تصفیه آب، در مرحله اول نیاز به خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب دارید. برای خرید انواع فیلتر دستگاه آب تصفیه کن خانگی میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

نصاب تصفیه آب در پاکاب گستر

شرکت بازرگانی پاکاب گستر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان قطعات تصفیه آب به سراسر ایران است. این شرکت علاوه بر فروش عمده، فیلترهای با کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان خود به صورت تکی برای تعویض فیلتر ارائه میدهد.

برای تعویض فیلتر آب تصفیه کن Aqua pro نیازی نیست که حتما فیلتر با برند آکواپرو تهیه شود. معمولا برای تعویض کردن فیلترهای آب تصفیه کن، اقدام به خرید بهترین فیلترها مانند فیلترهای تایوانی میکنند و آنها را جایگزین فیلتر اصلی میکنند تا آب خروجی دارای بهترین کیفیت باشد.

چگونگی کارکرد فیلترهای با کیفیت دستگاه تصفیه آب

فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب مهم ترین قسمت سیستم هستند و باید از بهترین متریال و الیاف با کیفیت ساخته شوند. به طور مثال فیلترهای اصل تایوانی که بهترین ها در بازار هستند از بهترین الیاف موجود ساخته شده اند و عناصر به کار رفته در ترکیب شیمیایی فیلترها بر پایه‌ی مواد گیاهی ساخته شده اند و فود گرید هستند و تمامی استانداردهای سلامت جهانی را پاس نموده‌اند. این ترکیب برای این اهمیت پبدا می‌کند چون آب آشامیدنی شما مستقیما با مواد موجود در فیلتر درگیر شده و باید هیچ گونه واکنش شیمیایی در بدن رخ ندهد که باعث اختلال سیستم ایمنی شود و همچنین تمامی ذراتی که در آب آشامیدنی هستند و امکان زمینه‌سازی برای انواع بیماری هایی از جمله سرطان و سنگ کلیه و … را از آب گرفته و تصفیه می‌کنند.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “تعویض فیلتر تصفیه آب آکواپرو

  1. دامغانی گفت:

    سلام ببخشید شما این دستگاه رو برای فروش دارید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام.خیر این دستگاه رو ما نمیفروشیم. ولی در عوض دستگاه های بسیار با کیفیتی رو تو قسمت محصولاتمون داریم.برای مشاوره میتونید به ما زنگ بزنید.شماره پایین صفحه نوشته شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *