مقالات

فروش عمده محصولات تصفیه آب جامبو

دستگاه تصفیه آب جامبو نوعی دستگاه تصفیه آب است که برای تامین مقادیر زیادی آب تصفیه شده طراحی شده است. معمولاً در محیط های تجاری یا صنعتی که تقاضای زیادی برای آب تمیز وجود دارد استفاده می شود. دستگاه تصفیه آب جامبو می تواند ناخالصی هایی مانند رسوب، کلر، باکتری ها، ویروس ها و سایر آلاینده ها را از آب حذف کند.

آب تصفیه کن جامبو به تصفیه آب ورودی ساختمان نیز معروف است به این دلیل که بیشتر کاربردهای آن در نصب در ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها خلاصه میشود.

تصفیه آب جامبو چه ویژگی هایی دارد؟

این دستگاه‌های تصفیه آب معمولاً از ترکیبی از فناوری‌های فیلتراسیون مانند کربن فعال و فیلترهای رسوبی برای تصفیه آب استفاده می‌کنند. اندازه دستگاه تصفیه آب جامبو بسته به ظرفیت آبی که می تواند تصفیه کند متفاوت است.

استفاده از دستگاه های تصفیه آب جامبو آسان است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آنها همچنین از نظر انرژی کارآمد هستند و می توانند در دراز مدت در قبوض آب و برق صرفه جویی کنند. به طور کلی، دستگاه های تصفیه آب جامبو یک راه حل عالی برای هر کسی است که نیاز به تصفیه سریع و کارآمد مقادیر زیادی آب دارد.

فیلتر مرحله اول یا پلی پروپیلن جامبو

فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب جامبو که به فیلتر پ پ یا فیلتر الیافی تصفیه آب جامبو نیز معروف است، وظیفه حذف آلاینده های فیزیکی از آب را دارد. زمانی که آب از شیر ورودی وارد دستگاه تصفیه آب میشود، اولین مرحله با فیلتر pp برخورد میکند. در این فیلتر گل و لای، شن و ماسه موجود در آب از آن حذف شده و آب آماده ورود به مرحله بعد میشود.

مطلب پیشنهادی: انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

فیلتر مرحله دوم، فیلتر کربنی

آب پس از خروج از فیلتر الیافی جامبو، وارد مرحله دوم یعنی فیلتر کربن پودری جامبو میشود. این فیلتر نیز دارای ابعاد بزرگی است که میتواند برخی از مهم ترین مواد شیمیایی مضر برای بدن را از آب حذف کند. مواد شیمیایی حذف شده از دستگاه تصفیه آب شامل کلر، فسفات، سولفات، نیترات و فلزات سنگین موجود در آب است.

فروش عمده دستگاه تصفیه آب جامبو

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی است. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تصفیه آب است. تولید و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب جامبو و انواع قطعات تصفیه آب جامبو در پاکاب گستر انجام میپذیرد.

مطلب پیشنهادی: فروش عمده دستگاه تصفیه آب

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *