مقالات

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر در این روز ها یکی از بزرگترین دغدغه های هر خانواده ای به شمار میرود. متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از فروشندگان اقدام به تولید و عرضه دستگاه های بی کیفیت بین مشتریان کرده اند. به همین دلیل است که اهمیت مرکز فروش تصفیه آب به یکی از اصلی ترین نگرانی های افرادی تبدیل شده است که به فکر سلامتی خود خانواده شان هستند.

بنابراین چندین نکته بسیار مهم است که در انتخاب مرکز خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در این مقاله به بررسی تمام نکات ذکر شده خواهیم پرداخت.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی فروشگاه‌هایی هستند که با شماره ثبت شرکت اقدام به فروش می‌کند. شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی با شماره ثبت 567349 تنها شرکت ثبت شده در حوزه تصفیه آب و مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی است.

انتخاب بهترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب

همانطور که توضیح دادیم، بسیاری از فروشندگان در سال های اخیر اقدام به فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی کرده اند. به همین دلیل، راه برای بسیاری از سودجویان باز شده است. چه در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و چه در خرید فیلترهای تصفیه آب، انتخاب یک مرکز خرید معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

نکات مهم در خرید تصفیه آب

در این قسمت از مقاله به بررسی نکات مهمی خواهیم پرداخت که بهتر است در خرید دستگاه تصفیه آب رعایت کنید.

1. از یک شرکت تصفیه آب اقدام به خرید تصفیه آب کنید

شرکت های تصفیه آب در ایران تعداد کمی دارند. اما بهتر است اقدام به یافتن یک شرکت معتبر و خرید دستگاه آب تصفیه کن از آن شرکت نمایید. در ایران شرکت پاکاب گستر یکی از معتبر ترین شرکت های تصفیه آب به شمار میرود. پاکاب گستر کار خود را از سال 1388 در حوزه تصفیه آب آغاز کرده و از آن زمان اقدام به تولید و عرضه تصفیه آب کرده است.

2. به برند تصفیه آب توجه کنید

نمی‌توان گفت که برند تصفیه آب مهم ترین فاکتور در خرید یک تصفیه آب به شمار میرود. اما میتوان از آن به عنوان یکی از آسان ترین فاکتور های شناخت دستگاه تصفیه آب خوب نام برد. زمانی که میخواهید آب تصفیه کن خریداری کنید، ترجیحا به دنبال برندهای مطرح بگردید. در ایران برند لایف واتر، هیوندای، سی سی کا، سافت واتر، آکواجوی و … از بهترین برندها به شمار میروند.

3. کیفیت قطعات تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس معمولا به یک اندازه مناسب اقدام به تصفیه کردن آب می‌نماید. چه دستگاه تصفیه آب ایرانی و چه تایوانی میتوانند آب را تا اندازه بسیار خوبی تصفیه کنند. اما چیزی که تصفیه آب تایوانی را متمایز از آب تصفیه کن ایرانی میکند، کیفیت لوازم به کار رفته در آن است. هرچه کیفیت قطعات به‌کار رفته در دستگاه تصفیه آب بالاتر باشد و مطابق با عناصر موجود در بدن باشد و به اصطلاح زیست سازگار یا biocompatible باشد طبعا برای مصرف کننده بهتر است و هیچ گونه خطری سلامت مشتری را تهدید نمی‌کند، از طرفی اگر کیفیت قطعات بالا باشد از طراحی مناسبی برخوردار باشد عمر دستگاه طولانی‌تر خواهد بود و سال‌ها بدون عیب و نقص کار می‌کند اما در غیر این صورت و بی کیفیت بودن قطعات شما باید انتظار هرگونه خرابی اعم از نشتی دستگاه تصفیه آب خود و یا کار نکردن آب به دلیل کیپ شدگی در درون دستگاه و… باشید.

4. کیفیت فیلتر تصفیه آب خانگی

فیلتر تصفیه آب خانگی از مهم‌ترین عواملی است که میتواند روی کیفیت آب تاثیر بگذارد. دستگاه تصفیه کننده آب، دارای چندین فیلتر معین است که هر یک وظیفه خاص خود را دارند. به همین دلیل کیفیت هر یک از آنها به طور مستقیم روی آب اثر گذار است. در خرید تصفیه آب، کیفیت فیلترهای آن را از فروشنده جویا شوید. فیلتر های خوب در بازار تصفیه آب باید دارای خواص فود گرید باشند و چون به صورت مستقیم روی عناصر موجود در آب تاثیرگذار هستند باید با محیط زیستی بدن واکنش‌های شیمیایی مضر ندهند و سازگار باشند و همچنین بتوانند ذرات بیشتری از املاحی که قرار است از آب حذف شوند را از آب بگیرند.

بورس قطعات و لوازم تصفیه آب

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان قطعات و لوازم تصفیه آب ایران است. انواع قطعاتی که پاکاب گستر به فروش میرساند، عبارتند از:

  • های پرشر و لو پرشر
  • پمپ تصفیه آب خانگی
  • آداپتور یا ترانس
  • مخزن ذخیره اسمز معکوس
  • هوزینگ تصفیه آب
  • شاسی تصفیه آب
  • کلیپس نگهدارنده فیلتر تصفیه آب

لازم به ذکر است که پاکاب گستر بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی است. انواع تصفیه آب خانگی و لوازم تصفیه کننده آب در این شرکت به صورت عمده به فروش میرسد.

نمایندگی خرید تصفیه آب در تهران

علاوه بر نکات ذکر شده در این مقاله، پاکاب گستر نمایندگی تصفیه آب خانگی در تهران است. بسیاری از برند های تصفیه آب خانگی در شرکت پاکاب گستر به صورت تک و عمده به فروش میرسد. برخی از نمایندگی های تصفیه آب به شرح زیر است:

1. مرکز خرید تصفیه آب لایف واتر

لایف واتر را میتوان بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی در سال های اخیر نامید. لایف واتر به طور انحصاری از شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد. تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل، یکی از بهترین دستگاه هایی است که در ایران وجود داشته است. برای خرید این دستگاه با شرکت پاکاب گستر تماس بگیرید.

2. نمایندگی تصفیه آب سی سی کا

مرکز فروش تصفیه آب سی سی کا

شرکت پاکاب گستر نمایندگی شرکت تصفیه آب سی سی کا در ایران است. چه دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا چه دستگاه آب تصفیه کن خانگی سی سی کا ایرانی، در پاکاب گستر به فروش میرسد. انواع تصفیه آب خانگی به سرتاسر ایران ارسال میشود. لازم به ذکر است که شرکت تصفیه آب پاکاب گستر شیرمحمدی تمامی دستگاه های خود را علاوه بر گارانتی حداقل یک ساله، به صورت رایگان ارسال و نصب میکند.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا جز برندهای محبوب و اقتصادی بازار است که به دلیل قیمت مناسب در مقایسه با دیگر دستگاه‌های تصفیه آب در بازار از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است. سیستم موجود در دستگاه‌های تصفیه آب سی سی کا همان سیستم پرفروش و محبوب اسمز معکوس است که امروزه در تمامی دستگاه‌های با کیفیت و به روز دنیا نیز استفاده می‌شود و قابلیت این را دارد که آب را تا حدود 99 درصد عاری از هرگونه باکتری و قارچ و املاح مضر و سمی بکند.

برای آن مقالات مربوط به این دستگاه را دستگاه تصفیه آب سی سی کا را شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی مخصوص مطالعه کنید و پس از آن و با اطلاعات کامل اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب بکنید.

3. مرکز فروش تصفیه آب سافت واتر

مرکز فروش تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر یکی از برندهای معتبر در ایران است. این برند به همراه سی سی کا در شرکت تصفیه آب معصومی تولید میشود. سافت واتر دستگاه های ایرانی را شامل میشود. بسیاری از قطعات با برند سافت واتر نیز موجود است که میتوانید آن را از سایت شرکت تصفیه آب پاکاب گستر سفارش دهید.

4. نمایندگی برند آکواجوی

نمایندگی آکواجوی

تصفیه آب آکواجوی نیز در ایران وجود دارد. این برند از معتبر ترین مارک های تصفیه آب خانگی در ایران است که به طور گسترده به فروش میرسد. تمامی دستگاه های تصفیه آب موجود در وبسایت شرکت پاکاب گستر، دارای گارانتی شرکتی معتبر هستند. همچنین امکان خرید اقساطی برای هر یک از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد.

5. نمایندگی تصفیه آب هیوندای

تصفیه آب هیوندای تحت لایسنس Hyundai کره است. این برند به دلیل طراحی بسیار زیبا در سال های اخیر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است. تصفیه آب های هیوندای معمولا به دلیل طراحی زیبا و کیفیت خوب قطعات، دارای قیمت بالاتری هستند. برند تصفیه آب هیوندای جز معروف ترین برندهای تصفیه آب در جهان است که به دلیل کیفیت بالای طراحی در قطعات آن و ساخت با کیفیت دستگاه بر طبق استانداردهای جهانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل هزینه گمرکی و قیمت بالای ارز جهانی در داخل کشور قیمت تمام شده برای خرید این دستگاه کمی بیشتر از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار است.

اهمیت خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز معتبر

خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز معتبر، اهمیت بسیاری در حفظ سلامتی و بهداشت خانواده‌ها دارد. دستگاه تصفیه آب می‌تواند هزینه‌های خرید آب معدنی را به صفر برساند و در نتیجه به صرفه‌تر بودن اقتصاد خانواده کمک کند. به طور کلی، خرید دستگاه تصفیه آب از مراکز معتبر یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است. این تصمیم می‌تواند به حفظ سلامت خانواده‌تان کمک کند، چون ممکن است با خرید از یک فروشگاه نا معتبر دستگاه تقلبی بخرید و این سلامت شما و خانواده‌تان را به خطر می‌اندازد. پاکاب گستر شیرمحمدی با بیش از 14 سال سابقه کار در حوزه تصفیه آب با سابقه ترین نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب در کشور به شمار می‎رود و شما به راحتی می‌توانید به ما اعتماد کنید. در ضمن برای تمامی دستگاه‌های تصفیه آب ضمانت پس از فروش یا همان گارانتی در نظر گرفته شده است.

گارانتی دستگاه تصفیه آب

گارانتی تصفیه‌آب

همه مشتریان به دنبال یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت هستند. این کیفیت بالای دستگاه باید توسط فروشنده دستگاه تضمین شود. تنها راه تضمین کیفیت دستگاه تصفیه آب گارانتی کردن دستگاه است. زمانی که یک دستگاه تصفیه آب گارانتی می‌شود مشتری به صورت کاملا مطمئن خرید خود را انجام می‌دهد. این اعتماد مشتری سبب می‌شود که اگر دستگاه خود به هر علت فنی از کار بیفتد می‌تواند به راحتی به شرکت فروشنده اطلاع دهد تا اسرع وقت اقدام به تعمیر دستگاه شود. شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی نیز همواره دستگاه‌های خود را گارانتی کرده و این اطمینان را به مشتری می‌دهد تا با خیالی آسوده از آن مجموعه خرید کند. گارانتی‌های پاکاب گستر شامل تمام دستگاه‌های ایرانی و تایوانی می‌شود و سرویس خدمات برای همه این دستگاه‌ها وجود دارد.

خرید دستگاه تصفیه آب از مرکز فروش معتبر

برای خرید دستگاه تصفیه آب، انتخاب مرکز فروش معتبر بسیار اهمیت دارد. این نکات به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید:

تحقیق و مقایسه: قبل از خرید، تحقیق کنید و مدل‌ها و برندهای مختلف دستگاه‌های تصفیه آب را با یکدیگر مقایسه کنید. اطلاعات در مورد کارایی، قیمت، نگهداری و تعویض فیلترها را بررسی کنید.

اعتمادپذیری مغازه: از معتبرترین و معتبرترین مراکز فروش خرید کنید. نظرات و تجربیات مشتریان قبلی را برای اطمینان از کیفیت خدمات بخوانید.

گواهی‌نامه‌ها و استانداردها: اطمینان حاصل کنید که دستگاه تصفیه آب مورد نظر شما تاییدیه‌ها و استانداردهای مربوط به بهداشت آب را دارد.

خدمات پس از فروش: از مرکز خرید بپرسید که آیا خدمات پس از فروش، نگهداری و تعمیر دستگاه را ارائه می‌دهند یا خیر.

ضمانت: اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای ضمانت معقولی برای مشکلات و عیوب تولیدی است.

نصب و راه‌اندازی: اطمینان حاصل کنید که مرکز فروش توانایی نصب و راه‌اندازی دستگاه را دارد یا اینکه آیا این خدمات به صورت جداگانه ارائه می‌شود.

با دقت به این نکات، می‌توانید دستگاه تصفیه آب با کیفیت و مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کرده و از آب تمیز و سالم بهره‌مند شوید.

مرکز فروش فیلتر دستگاه تصفیه آب

پاکاب گستر مرکز فروش فیلترهای دستگاه تصفیه آب در تهران نیز می‌باشد. این فیلترها در کیفیت‌های مختلف با قیمت‌های متنوع به فروش می‌رسد. فیلترهای تایوانی با کیفیت و عالی هم در پاکاب گستر موجود می‌باشد. فیلترهای ایرانی درجه یک نیز پر فروش ترین فیلترهای امروزه هستند که در برند فیلترو تولید شده و بسیار با کیفیت هستند. پاکاب گستر با نمایندگی تمامی برندهای معروف فیلتر دستگاه تصفیه آب بزرگترین مرکز فروش فیلتر تصفیه آب در غرب تهران است.

تجربه مشتریان از خرید دستگاه تصفیه آب

هر مشتری به نوبه خود به دنبال یک مرکز فروش معتبر برای خرید دستگاه تصفیه آب می‌گردد. یک مجموعه کامل برای فروش دستگاه تصفیه آب باید دارای انواع دستگاه و قطعات مختلف تصفیه آب باشد تا مشتری با خیال راحت به خرید خود ادامه دهد. فروشگاه پاکاب گستر شیر محمدی از برترین و کامل ترین فروشگاه‌های تهران به شمار می‌رود. در مجموعه پاکاب گستر همه نوع دستگاه از مدل‌های اقتصادی تا بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار وجود دارد. فروشگاه پاکاب گستر با بیش از 14 سال سابقه فعالیت در حوزه تصفیه آب معتمد ترین شرکت برای خرید دستگاه تصفیه آب از نگاه مشتریان به شمار می‌رود.

انتخاب فروشگاه مناسب تصفیه آب

یک فروشگاه تصفیه آب مناسب باید دارای خصوصیات زیادی باشد. یکی از این خصوصیات باید تنوع مدل‌های فروش دستگاه در فروشگاه باشد. از طرفی فروشنده‌های دستگاه تصفیه آب باید دستگاه‌های خود را گارانتی کنند. این گارانتی اطمینان کامل را به مشتری جهت خرید از آن فروشگاه می‌دهد. همچنین سابقه فعالیت در بازار تصفیه آب نیز از ارکان دیگر فروشگاه‌های معتبر است. به طور مثال پاکاب گستر شیر محمدی دارای 14 سال سابقه فعالیت در حوزه تصفیه آب می‌باشد.

در مجموع فروشگاه‌های با سابقه در صنف تصفیه آب باید اجناس با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهند. به همین صورت است که یک فروشگاه با خدمات خوب خود اعتماد مردم را جلب می‌کند. پاکاب گستر شیر مجمدی همیشه با ارائه خدمات منظم و دقیق به مشتریان و سرویس دائمی دستگاه‌های خود از این امتیاز برخوردار است. همچنین پاکاب گستر برای دستگاه‌های خود نصب و ارسال رایگان در تمامی مناطق تهران در نظر گرفته است.

2 دیدگاه در “مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. لطیف گفت:

    سلام من برای یه ساختمون ده تا دستگاه میخوام. تخفیف هم دارین؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      به قسمت فروشمون زنگ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *