سوالات متداول, نصب دستگاه تصفیه آب

نصاب تصفیه آب شرق تهران

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر به طور تخصصی به نصب تصفیه آب در منطقه شرق تهران مشغول است. برای درخواست نصاب تصفیه آب شرق تهران میتوانید با شماره های 02144537769 ، 02144537550 و 09199494616 تماس بگیرید.

در روش دیگر برای درخواست نصب دستگاه تصفیه آب، در صورتی که از طریق فرم موجود در صفحه سرویس و خدمات دستگاه تصفیه آب اقدام به ثبت درخواست سرویس دستگاه تصفیه آب، شامل نصب، تعمیر، خدمات و … خود بکنید، از 10 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 200 هزار تومان برخوردار خواهید شد.

شرکت پاکاب گستر در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در محله های مختلف شرق تهران اعم از تهرانپارس، حکیمیه، مجیدیه، نارمک،  هروی، علم و صنعت، فرجام، هنگام،بلوار پروین، سراج، شمس آباد،  شمیران نو، قنات کوثر و لویزان به ارائه سرویس نصب و خدمات میپردازد.

انواع خدمات نصب و تعمیر تصفیه آب

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکتهای تصفیه آب در ایران است. این شرکت علاوه بر تولید و فروش دستگاه تصفیه کننده آب اقدام به ارائه انواع خدمات مربوط به آب تصفیه کن کرده است. برخی از مهم ترین خدماتی که پاکاب گستر ارائه میکند عبارت است از:

  1. تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی
  2. تعمیر انواع قطعات تصفیه آب
  3. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  4. سرویس دوره ای تصفیه آب خانگی

سرویس و نصب تصفیه آب در شرق تهران

اگر از شرکت معتبر پاکاب گستر درخواست نصاب تصفیه آب شرق تهران را بکنید، مزیت مهمی که خواهید داشت، اولا تکنسین تخصصی تصفیه آب از شرکت معتبر پاکاب گستر برای شما ارسال خواهد شد، همچنین در صورت وقوع هر گونه مشکل در دستگاه تصفیه آب میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل کنید و از خدمات این شرکت برخوردار شوید.

برای نصب دستگاه تصفیه آب اگر دستگاه شما از نوع هوزینگی است، نیاز است که زیر سینک ظرفشویی را برای نصب آماده کنید. دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی نصب میشود و به دلیل وجود مخزن ذخیره و اتصالات زیاد معمولا حجم نسبتا زیادی از کابینت های زیر ظرفشویی را میگیرد.

کیفیت دستگاه تصفیه آب

کیفیت ساخت و طراحی دستگاه تصفیه آب تاثیر بسیار زیادی روی طول عمر مفید دستگاه و یا خراب شدن آن در مدت کوتاه دارد. اگر کیفیت مواد به کار رفته در تولید دستگاه خوب باشد و مهندسان تولید کننده دستگاه از طرح مناسبی برای دستگاه استفاده کرده باشند طبعا عمر دستگاه طولانی‌تر خواهد بود و از طرفی هرچه مواد به کار رفته در دستگاه آب‌تصفیه زیست سازگار باشند و بتوانند در محیط بسیار حساس بدن واکنش شیمیایی غیر مفید ندهند بسیار مطلوب خواهد بود و این در اصل جلوگیری از بیماری های زمینه ای و نارسایی های احتمالی است. پس حتما در موقع خرید دستگاه دقت لازم را در اصل بودن دستگاه و کیفیت بالای آن داشته باشید چون اگر دستگاه خریداری شده توسط شما کیفیت پایینی داشته باشد زود به زود دچار ایراد شده و هزینه‌های تعمیر آن از اختلاف قیمت خود دستگاه و دستگاه بهتر، بیشتر می‌شود و به مرور زمان شما را کلافه می‌کند.

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “نصاب تصفیه آب شرق تهران

  1. عرفان غدیر زاده گفت:

    سلام. به شماره سرویس و خدمات ما زنگ بزنید.

  2. جلالی گفت:

    سلام من میخوام تصفیه آب رو منتقل کنم به یه خونه دیگه. یه تکنسین میخوام که دستگاه رو باز کنه خونه جدید ببنده. شما این کار رو قبول میکنید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام. بله انجام میدیم. برای هماهنگی به سرویس و خدماتمون زنگ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *