مقالات

نصب تصفیه آب سی سی کا

نصب تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا از آب تصفیه کن های بسیار پرفروش در ایران است. در صورتی که دستگاه تصفیه آب را از شرکت پاکاب گستر تهیه کنید، ارسال و دستگاه تصفیه آب سی سی کا برای شما رایگان خواهد بود. اما در غیر اینصورت ممکن است برای نصب دستگاه cck با مشکلاتی رو به رو شوید.

در این مقاله سعی خواهیم کرد که علاوه بر معرفی دستگاه تصفیه آب سی سی کا، نحوه نصب دستگاه تصفیه آب cck را نیز به شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت پاکاب گستر از بزرگترین ارائه دهندگان سرویس و خدمات مربوط به تصفیه آب خانگی در تهران است. تمامی خدمات مربوط به تصفیه آب اعم از تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، سرویس دوره ای، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض قطعات تصفیه آب در صورت نیاز و … در بازرگانی پاکاب گستر انجام میشود.به منظور تماس با بخش سرویس و خدمات پاکاب گستر میتوانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

[vc_btn title=”02144537550″ color=”info” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-phone-alt” add_icon=”true” link=”url:tel%3A02144537550″][vc_btn title=”پیام به واتساپ کارشناس فروش پاکاب گستر” color=”success” size=”lg” align=”center” i_icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fapi.whatsapp.com%2Fsend%3Fphone%3D989126464625″]

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

شرکت سی سی کا یکی از برندهایی است که توانسته است در سال های اخیر شهرت زیادی را کسب کند. این شرکت در سال 1973 در تایوان شروع به کار کرده است. از آن زمان همواره برای بالاتر بردن کیفیت محصولات خود تلاش کرده است. این شرکت موفق به صادرات محصولات خود به بسیاری از کشور های جهان شده است.

برند تصفیه آب cck در سال های اخیر به طور مستقیم وارد ایران نمیشود. به دلیل اینکه دستگاه های سی سی کا وارداتی به دلایل مختلف دارای قیمت بسیار بالایی هستند. به همین دلیل کمتر وارد کننده ای به دنبال واردات تصفیه آب اورجینال سی سی کا میرود.

نمایندگی تصفیه آب CCK

نمایندگی سی سی کا

همانطور که گفته شد، واردات سی سی کا با محدودیت مواجه شده است. اما در حال حاضر برخی از دستگاه های اصل سی سی کا در ایران یافت میشود. یکی از شرکتهایی که محصولات سی سی کا اصل تایوان را به فروش میرساند، شرکت بزرگ پاکاب گستر است. این شرکت نمایندگی تصفیه آب سی سی کا اصل و ایرانی است.

در حال حاضر دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای cck در پاکاب گستر قابل فروش و عرضه است. همینطور تصفیه آب ایرانی سی سی کا که معمولا توسط شرکت آریاصنعت معصومی به فروش میرسد، در انواع مختلف در پاکاب گستر موجود است.

آموزش نصب تصفیه آب CCK

نصب دستگاه تصفیه آب سی سی کا نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب تفاوت چندان زیادی ندارد. به دلیل اینکه سی سی کا معمولا دستگاه های استاندارد هوزینگی تولید میکند که آن را شبیه به دیگر دستگاه ها از نظر شکل و عملکرد میکند. بنابراین نصب این دستگاه نیز تفاوتی با دیگر آب تصفیه کن ها ندارد.

قبلا در مقاله ای به بررسی نحوه نصب تصفیه آب پرداختیم که برای مطالعه این مقاله میتوانید روی این لینک کلیک کنید. در ادامه به بررسی مراحل نصب دستگاه تصفیه آب cck خواهیم پرداخت.

1. نصب شیر ورودی دستگاه

اولین مرحله این است که دستگاه تصفیه آب را به ورودی آب ساختمان متصل کنیم. این کار توسط شیر ورودی انجام میپذیرد. شیر ورودی زیر سینک و روی لوله ورودی آب زیر سینک نصب میشود. زمانی که میخواهید آبی وارد دستگاه نشود، بهتر است که شیر ورودی تصفیه آب را ببندید.

2. قرار دادن فیلترهای پیش تصفیه در هوزینگ ها

سه فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب به عنوان فیلترهای پیش تصفیه شناخته میشوند. این فیلترها وظیفه کمک به فیلتر ممبران برای تصفیه آب را دارند. برای اینکه از این فیلترها بهره برد، باید آنها را داخل محفظه فیلتر یا هوزینگ قرار داد. مرحله بعدی از نصب تصفیه آب سی سی کا، قرار دادن سه فیلتر مرحله اول در هوزینگ تصفیه آب است.

3. قرار دادن فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب

فیلتر ممبران در مرحله چهارم تصفیه آب قرار دارد. این فیلتر اصلی ترین مرحله از تصفیه آب است که میتواند بیش از 99 درصد آلودگی های آب را از آن حذف کند. این فیلتر را نیز باید درون هوزینگ ممبران یا پوسته ممبران که در روی شاسی دستگاه واقع شده است، قرار داد.

4. نصب مخزن و شیر مخزن

مخزن تصفیه آب یکی از قطعات مهم آب تصفیه کن است که در کنار بدنه دستگاه در زیر سینک ظرفشویی قرار میگیرد. این قطعه به دلیل آن در دستگاه های تصفیه اب قرار داده میشود که آب تصفیه شده به این قطعه بریزد و نگهداری شود. سپس در صورت نیاز با باز شدن شیر روی سینک از آن استفاده شود.

5. نصب شیر روی سینک تصفیه آب cck

تصفیه آب خانگی از طریق شیر روی سینک، آب تصفیه شده را به شما میرساند. برای اینکه شیر برداشت را نصب کنیم باید سوراخ کوچکی را روی سینک ظرفشویی نصب کنیم. تکنسین های پاکاب گستر تمامی این مراحل را از صفر تا صد برای شما انجام خواهند داد.

6. راه اندازی دستگاه تصفیه آب

پس از طی تمامی مراحل دستگاه شما آماده کار است. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که چندین بار اجازه دهید مخزن تصفیه آب پر شود، آن را خالی کنید و همین چرخه را چندین بار طی کنید. در نهایت پس از حدود 1 ساعت دستگاه شما آماده استفاده است.

تعویض فیلتر تصفیه آب cck

پس از اینکه دستگاه شما نصب شد، باید به طور دوره ای و در دوره های شش ماهه اقدام به تعویض فیلتر آن بکنید. دلیل آن نیز این است که تصفیه آب خانگی دارای فیلترهای مصرفی است که میتواند آب را تصفیه کند. در حین تصفیه کردن، آب به بدنه این فیلترها میچسبد و آن را آلوده میکند. به همین منظور نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب سی سی کا است.

فیلتر هایی که در دستگاه باید تعویض شوند به شرح زیر میباشند:

  • فیلترهای سه مرحله اول یا فیلترهای پیش تصفیه که باید 6 ماه یکبار تعویض شوند.
  • فیلترهای مراحل پنج و شش که باید هر 9 تا 12 ماه یکبار تعویض شوند.
  • فیلتر ممبران در مرحله چهارم تصفیه آب که هر 1 تا 2 سال یکبار، بسته به کیفیت آب منطقه‌تان نیاز به تعویض دارد.

نصب تصفیه آب سی‌سی‌کا در تهران

دستگاه تصفیه آب سی سی کا به صورت اختصاصی در مجموعه دیچی‌پاکاب به فروش می‌رسد و خدمات پس از فروش منحصر به فردی نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. شما با خرید دستگاه آب تصفیه سی سی کا می‌توانید از خدمات نصب رایگان این محصول در محل کار شما یا منزل و یا برای هر جایی که در تهران و حومه اقدام به خرید دستگاه کرده‌اید بهره‌مند شوید.

مجموعه پاکاب گستر با ارسال تکنسین به موقعیت مکانی شما در استان تهران هم محصول تصفیه آب را به صورت رایگان برای شما پیک می‌کند و هم به صورت کاملا دقیق اقدام به نصب آن در محل تعبیه شده توسط شما می‌کند که اگر دستگاه شما تصفیه‌آب هوزینگی خانگی باشد باید زیر سینک شیر آشپزخانه شما نصب شود. پس بهتر است قبل از ارجاع تکنسین محل نصب را از قبل آماده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *