مقالات

تصفیه آب در غرب تهران

تصفیه آب غرب تهران

شاید امروزه در فکر خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل خود باشید. اما نکته مهم در اینجاست که در این بازار آشفته، اعتماد به یک فروشنده کار مشکلی است. متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از فروشندگان تصفیه آب در غرب تهران و دیگر مناطق تهران و ایران، اقدام به تولید دستگاه های تقلبی کرده و آنها را با لیبل برندهای معروف تصفیه آب به فروش میرسانند.

بزرگ‌ترین و معتبر ترین فروشگاه تصفیه آب در غرب تهران شرکت ثبت شده پاکاب گستر شیر محمدی است. شما می‌توانید در پاکاب گستر تمامی مدل‌های دستگاه تصفیه اب خانگی و نیمه صنعتی را مشاهده کرده و از خدمات پس از فروش شرکت بهره‌مند شوید.

بنابراین در انتخاب مرکز فروش دستگاه تصفیه آب باید دقت بسیار زیادی کرد. در حال حاضر، شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین نمایندگی تصفیه آب در غرب تهران است. این شرکت انواع مختلف خدمات تصفیه آب را ارائه میدهد، که در ادامه به طور خلاصه با هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

نمایندگی تصفیه آب غرب تهران

همانطور که گفتیم، پاکاب گستر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه فروش انواع محصولات تصفیه آب است. این شرکت در تهران، تهرانسر، بلوار لاله واقع شده است.

در حال حاضر پاکاب گستر شیرمحمدی یکی از معدود مجموعه هایی است که محصولات و خدمات تصفیه آب را در صورت نیاز به همراه فاکتور رسمی ارائه میدهد. این مورد برای شرکت هایی که به دنبال خرید تصفیه آب برای اداره یا شرکت خود هستند بسیار مناسب است.

دستگاه‌های با کیفیت وارداتی و دستگاه‌های ایرانی و تولید داخلی برای همه مشتریان فراهم شده است. فروشگاه پاکاب گستر شیر محمدی بزرگترین مجموعه تولید و توزیع محصولات تصفیه آبی در غرب تهران می‌باشد. برای اطلاع از خدمات فروش در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تصفیه آب غرب تهران

مطلب پیشنهادی: خرید دستگاه تصفیه آب با فاکتور رسمی

شرکت بازرگانی پاکاب گستر نمایندگی تصفیه آب در تهران برای اکثر برندهای معروف ایرانی و خارجی است. برخی از برندهایی که در فروشگاه شرکت پاکاب گستر عرضه میشود، به شرح زیر است:

  • دستگاه تصفیه آب هیوندای، تحت لایسنس کره جنوبی
  • دستگاه تصفیه آب سی سی کا اورجینال، وارد شده از تایوان
  • تصفیه آب خانگی لایف واتر، تولید شده در ایران
  • انواع دستگاه تصفیه آب معصومی
  • نمایندگی برند تصفیه آب سافت واتر
  • فروشنده دستگاه های تصفیه آب FAP

فروش تصفیه آب در مناطق غرب تهران

دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از پرفروش ترین محصولات خانگی در سال های اخیر بوده است. متاسفانه به دلیل کیفیت نامناسب آب شهری در تهران و به خصوص شهرستان ها، استفاده از دستگاه تصفیه کننده آب با رشد بسیار زیادی مواجه شده است.

به همین دلیل است که شرکت پاکاب گستر به طور گسترده در مناطق مختلف ایران، اقدام به فروش تصفیه آب خانگی کرده است. اما در مناطق غرب تهران، به دلیل نزدیکی به شعبه اصلی شرکت، خدمات ویژه ای ارائه می‌شود.

در صورت خرید تصفیه آب در غرب تهران، از شرکت پاکاب گستر، گارانتی حداقل 1 ساله روی تمامی محصولات ارائه میشود. علاوه بر آن، در سریع ترین زمان، تکنسین های تصفیه آب پاکاب گستر برای نصب دستگاه شما حضور خواهند یافت.

لازم به ذکر است که در صورت خرید تصفیه آب از پاکاب گستر، نصب و ارسال دستگاه برای شما به صورت رایگان و توسط مجرب‌ترین تکنسین‌ها صورت میپذیرد.

در صورت بروز هرگونه مشکل پس از نصب اعم از صدا دادن دستگاه یا نشتی آب یا خرابی‌های پیش بینی نشده شما می‌توانید با واحد پشتیبانی ما تماس گرفته و در اسرع وقت پاکاب گستر با ارسال تعمیرکار مختصص به منزل یا محل کار شما ، شما را از خدمات و سرویس‌دهی گسترده خود بهره‌مند می‌سازد.

راهنمای خرید تصفیه آب غرب تهران

خرید دستگاه تصفیه آب در این روزها با توجه به مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد کار آسانی نیست و باید با دقت زیادی به آن پرداخته شود. کارشناسان پاکاب گستر برای مشاوره با خریداران و راهنمایی مشتریان برای خرید محصول مورد نظر خود همه روزه آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و درخواست مشاوره خرید برای شما عزیزان هستند.

اگر شما هم در خانه خود نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب دارید، پاکاب گستر شیر محمدی بهترین و مطمئن ترین فروشگاه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی برای شماست. این فروشگاه بزرگ ترین مرکز حرید تصفیه آب غرب تهران است. مشاوران و کارشناسان پاکاب گستر برای راهنمایی شما در خرید دستگاه تصفیه آب همه روزه هم به صورت مجازی و تلفنی و هم به صورت حضوری در فروشگاه مرکزی تهرانسر در خدمت شما عزیزان هستند.

اما امکان ویژه‌ای که برای ساکنین غرب تهران فراهم است مراجعه‌ی حضوری آنان به فروشگاه پاکاب گستر و ارائه‌ی مشاوره و راهنمایی خرید حضوری توسط مدیران فروش و دیدن محصول از نزدیک و مقایسه دقیق آن‌ها با یکدیگر است.

دستگاه تصفیه آب در غرب تهران

مناطق بسیار زیادی از غرب استان تهران تحت پوشش شرکت پاکاب گستر است. برخی از مناطق غرب تهران که تحت پوشش خدمات شرکت پاکاب گستر به طور ویژه قرار میگیرند، عبارتند از:

اباذر شهرک آپادانا شهرک شهید باقری باغ فیض
تهران ویلا دکتر هوشیار شهرک غزالی تهرانسر
سعادت آباد آیت الله کاشانی ستارخان دهکده المپیک
شهرک اکباتان حصارک شهران شهر زیبا
طرشت بلوار فردوس صادقیه شهرک گلستان
شریف جنت آباد زیبادشت مرزداران
وردآورد دریان نو شهرک آزادی آزادشهر
مهرآباد شهر آرا شهرک دریا شهرک دریا
استاد معین شهرک غرب شهید دستغیب پونک
شمشیری گیشا اشرفی اصفهانی چیتگر

سرویس تصفیه آب غرب تهران

علاوه بر آن در صورتی که ساکن مناطق غرب تهران باشید، میتوانید از خدمات تعمیر، سرویس، تعویض فیلتر و انواع خدمات عیب یابی شرکت پاکاب گستر بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی: تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در غرب تهران

اگر از شرکت معتبر پاکاب گستر درخواست نصاب تصفیه آب در شرق تهران را بکنید، مزیت مهمی که خواهید داشت، اولا تکنسین تخصصی تصفیه آب از شرکت معتبر پاکاب گستر برای شما ارسال خواهد شد، همچنین در صورت وقوع هر گونه مشکل در دستگاه تصفیه آب میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل کنید و از خدمات این شرکت برخوردار شوید.

برای نصب دستگاه تصفیه آب در غرب تهران اگر دستگاه شما از نوع هوزینگی است، نیاز است که زیر سینک ظرفشویی را برای نصب آماده کنید. دستگاه تصفیه آب زیر سینک ظرفشویی نصب میشود و به دلیل وجود مخزن ذخیره و اتصالات زیاد معمولا حجم نسبتا زیادی از کابینت های زیر ظرفشویی را میگیرد.

برای اطلاع از انواع دستگاه‌های موجود در بازار و تفاوت قیمتی آن‌ها با یکدیگر و راهنمای خرید می‌توانید با کارشناسان فروش پاکاب گستر تماس گرفته یا مطالب موجود در صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

8 دیدگاه در “تصفیه آب در غرب تهران

  1. نراقی گفت:

    سلام هزینه خدماتتون برای شهرک صدرا رو میخواستم بدونم.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      لطفا با سرویس و خدماتمون تماس بگیرید.شماره پایین همین صفحه هستش

  2. بهمنش گفت:

    سلام خسته نباشید
    من داخل تهرانسر ساکنم.
    برای نصب دستگاه تصفیه آب تو تهرانسر چه قیمت میگیرید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در شهر تهران و اطراف تهران کاملا رایگان هست.
      هر موقه خرید بکنید ظرف کمتر از 24 ساعت سرویسکار ما مراجعه میکنه

  3. خبازی گفت:

    سلام دریاچه هم نصب دارین؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله داریم. به سرویس و خدماتمون زنگ بزنید.

  4. سامی گفت:

    سلام خسته نباشید
    گارانتی دستگاه که تو همه محصولات نوشتید واقعیه؟ چیا رو شامل میشه مثلا؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      گارانتی که روی دستگاه‌‍‌های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی ارائه میکنیم، بی قید و شرط شامل تمامی قطعات تصفیه آب میشه. البته باید بگیم که فیلترها، به دلیل اینکه مصرفی هستند و هر شش ماه یکبار باید تعویض بشن، شامل گارانتی نمیشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *