مقالات, مقالات

انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب ایرانی به آب تصفیه کنی گفته میشود که با قطعات تماما ایرانی در ایران مونتاژ و ساخته شود. این دستگاه ها معمولا دارای قیمت پایین تری نسبت به تصفیه آب های تایوانی یا ویتنامی هستند.

اگر به دنبال دستگاه تصفیه آب میگردید، حتما نام برخی از برند های دستگاه تصفیه آب را شنیده اید. این برند ها غالبا برند های تایوانی هستند. اما آیا واقعا این برند ها از تایوان وارد میشوند؟

در این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع و مقایسه دستگاه تصفیه آب ایرانی و تایوانی میپردازیم. همچنین در ادامه بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی موجود در بازار را معرفی میکنیم و خصوصیات آن را بیان خواهیم کرد.

مطالبی که در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

دستگاه تصفیه آب تایوانی یا ایرانی؟

در سالهای اخیر، با توجه به تحریم های ظالمه، بالا رفتن نرخ ارز، شیوع ویروس کرونا و لزوم تکیه به تولیدات داخلی ورود دستگاه تصفیه آب تایوانی به ایران بسیار کم و از مبادی غیر قانونی صورت می گیرد.

البته قطعات تصفیه آب تایوانی از طرق مختلف به ایران وارد میشود و میتوان گفت که کشور ما از نظر کیفیت قطعات تصفیه آب از قابلیت مناسبی برخوردار است. بنابراین با این تفاسیر میتوان ادعا کرد که ایران از نظر تولید دستگاه تصفیه آب یا بهتر بتوان گفت، از نظر مونتاژ دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی به درجه کیفیت خوبی رسیده است. و به دلیل توانمندی های مناسب تولید کنندگان تصفیه آب داخلی، نیاز به واردات دستگاه تصفیه آب حس نخواهد شد.

با همه این تفاسیر میتوان اظهار کرد که فروشندگانی که همه دستگاه های خود را به ادعای دستگاه تصفیه آب تایوانی به فروش میرسانند، ادعای درست و صادقانه ای ندارند. زیرا بسیاری از دستگاه های فقط در ایران تولید میشوند یا در ایران مونتاژ میشوند.

آیا دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران وجود دارد؟

شاید برای شما سوال به وجود بیاید که آیا تصفیه آب تایوانی در ایران وجود دارد یا خیر؟ یا همین سوال در مورد دستگاه های تصفیه آب کانادایی یا آمریکایی صدق میکند یا نه؟

پاسخ ما به شما این است که دستگاه تصفیه آب تایوانی در حال حاضر به ندرت در ایران موجود است. بگذارید منطق این ادعا را به شما اثبات کنیم. به دلیل شرایط تحریم و کم ارزش شدن پول ملی، همچنین هزینه های بسیار زیاد واردات تصفیه آب، کمتر کسی به سراغ واردات دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی میرود.

حالا فرضا یک وارد کننده تصفیه آب، به سراغ واردات تصفیه آب های خارجی به ایران برود. به نظر شما آیا دستگاه های وارداتی خود را به قیمت هایی مثل دو میلیون یا 3 میلیون تومان به فروش میرساند؟ قطعا خیر.

ممکن است دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران به تعداد محدودی موجود باشد، اما قیمت آن نیز بسیار بالا خواهد بود.

برای نمونه های آمریکایی اما قضیه متفاوت است. به دلیل تحریم ها و هزینه بالا، دستگاه تصفیه آب آمریکایی وارد ایران نمیشود که در مقاله لینک شده، به این موضوع بیشتر پرداختیم.

تفاوت اصلی دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی با تایوانی

امروزه تقریبا همه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران از روش اسمز معکوس برای تصفیه استفاده میکنند که روشی با دقت بسیار بالا بوده و در دستگاه های تصفیه آب با روش‌های دیگر مانند صافی کربن ترکیب میشود تا کامل تر شود. اما فرق عمده دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی و تایوانی در کیفیت قطعات اتصالات آنهاست.

قطعات و اتصالات ایرانی تصفیه آب ممکن است بعد از مدتی استفاده از دستگاه، کمی استفاده کننده را اذیت کنند. به خصوص قطعات اصلی آنها یعنی پمپ و ترانس و مخزن. اما در دستگاه‌های تصفیه آب با قطعات تایوانی این موارد تا مدت‌های طولانی تری عمر میکنند. بنابراین خرج کمتری را از این نظر به دارنده دستگاه تحمیل میکنند.

انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه های تصفیه آب ایرانی را میتوان به سه دسته کلی تقسیم کرد. نوع اول دستگاه هایی هستند، که تماما از قطعات ایرانی در مونتاژ آن ها استفاده شده است. نوع دوم دستگاه تصفیه آبی است که در ساخت آن هم از قطعات ایرانی و هم از قطعات تایوانی بهره برده اند و نوع سوم آب تصفیه کن هایی است که تماما از قطعات تایوانی در مونتاژ آن ها استفاده شده است.

همانطور که مبتکر دستگاه تصفیه آب ایرانی‌ها نبودند طبعا در مقایسه با بهترین برندهای جهانی دستگاه‌های ایرانی کم کاربرد تر هستند. البته امروزه مختصصان ایرانی با طراحی فیلترها و قطعات با کیفیت رقابت تنگاتنگی با برندهای خارجی دارند و می‌توان بیش از پیش به آن‌ها اعتماد کرد.

اما به صورت کلی دستگاه‌هایی که با قطعات درجه یک تایوانی به فروش می‌رسند کیفیت بسیار بالایی دارند. عمر کارکرد آن‌ها نیز به مراتب از عمر دیگر قطعات بالاتر است. یک موردی که قیمت آنها را در ایران بسیار بالا برده است هزینه‌ی وارد شدن این قطعات به داخل ایران برای مونتاژ می‌باشد.

همانطور که اگر تصفیه آب مونتاژ شده از تایوان نیز وارد کشور شود قیمت بسیار بسیار بالاتری از همتاهای مونتاژ شده‌ی خود در ایران خواهد داشت. اخیرا قطعات چینی نیز کیفیت خوبی را برای فیلترها و پمپ‎های تصفیه آب خود به کار می‌برند و این قطعات قیمت تمام شده‌ی کمتری نسبت به برندهای معروف تایوانی دارند.

دستگاه تصفیه آب با قطعات ایرانی

همانطور که اشاره شد نوع اول دستگاه تصفیه آب، آب تصفیه کنی است که تماما از قطعات ایرانی تولید شده باشد. قطعات تولیدی ایران در بسیاری از موارد دارای کیفیت خوب و قابل رقابت با نمونه های وارداتی هستند.

منطقی به نظر میرسد که با توجه به ایرانی بودن دستگاه ها و حذف شدن بخش زیادی از هزینه های واردات و گمرک، قیمت دستگاه تصفیه آب تماما ایرانی ارزان تر باشد. البته این ارزان تر بودن به طور حتم مبنی بر پایین تر بودن کیفیت دستگاه های ایرانی نیست.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل اکو از همین نوع از دستگاه ها میباشد که از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب مونتاژ با قطعات وارداتی یا ایرانی

با توجه به این که قطعات ایرانی از نظر کیفیت در بعضی از قطعات مانند پمپ و مخزن و هوزینگ تصفیه آب با نمونه وارداتی تفاوت زیادی دارند، در این گونه از دستگاه تصفیه آب ایرانی، قطعات نام برده شده وارداتی هستند و مابقی قطعات تماما ایرانی میباشند.یا ممکن است در ساخت برخی از دستگاه های تصفیه آب، برخی از قطعات تایوانی باشد، و برخی دیگر از کشور های دیگر.

به دلیل استفاده از پمپ یا مخزن آب تصفیه کن با کیفیت تر، این دستگاه ها نسبت به دستگاه کاملا ایرانی عمر بالاتر و کیفیت بهتری دارند. قیمت این دستگاه ها تبعا مقداری نسبت به دستگاه کاملا ایرانی بالاتر می باشد.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست یکی از همین دستگاه ها است. این دستگاه به طور ترکیبی از قطعات تایوانی و قطعات چینی ساخته شده است که از نظر کیفی از دستگاه تصفیه آب ایرانی اکو بهتر است.

دستگاه تصفیه آب با قطعات تایوانی

وقتی صحبت از دستگاه های تصفیه آب میشود، قطعا اول از همه صحبت از بهترین برند های تایوانی تصفیه آب به میان می‌آید. قطعات تایوانی به دلیل کیفیت بالای خود همیشه جزو بهترین گزینه ها در مونتاژ دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به شمار می روند .

دستگاه تصفیه آب با قطعات تایوانی بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب می باشد. زیرا تایوان از بهترین تولید کنندگان قطعات در تصفیه آب می باشند. با توجه به کیفیت بالا و وارداتی بودن این دستگاه ها به تبع، قیمت بالا تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارند ولی نسبت به دستگاهی که مسقیما از تایوان وارد می شوند قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه تری دارند.

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب ایرانی که در زمره دستگاه های مونتاژ شده با قطعات تایوانی قرار میگیرد، دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل است.

مقایسه دستگاه تایوانی با ایرانی

در همان ابتدا شما پاسخ به این سوال را در ذهن خود داده اید اما شاید شما از برخی نکات ریز ماجرا بی‌خبر باشید.
به صورت کلی کشور تایوان و دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازارهای جهانی بوده و در رقابت با کشورهای بزرگی مثل آمریکا است و هیچ شخصی این موضوع را انکار نمی‌کند اما باید توجه داشت پشت پرده یک مدل خوب و با کیفیتی که به بازار آمده چندین مدل فیک و تقلبی با شباهت بسیار زیاد به آن ساخته می‌شوند تا با استفاده از آن برند و یا اشتباهات احتمالی خریدار در موقع خرید از فروش محصول تقلبی خود سود بکنند، خیلی از دستگاه‌های وارداتی از تایوان نیز ممکن است اصالت نداشته باشند و بعضا دستگاه‌های مونتاژ ایران و با کیفیت بتوانند خروجی بهتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

کیفیت یک دستگاه تایوانی اصل بسیار بالا است و این بدان معنی است که سیستم اسمز معکوس یا همان آب شیرین کن در آن به کار رفته است و طراحی دستگاه به نحوی است که راندمان عملکردی دستگاه در بالاترین حالت خود با کمترین میزان مصرف انرژی قرار بگیرد و دستگاه عمر بسیار بالایی داشته باشد. در طراحی بدنه و اسکلت دستگاه تصفیه آب باید از مواد مناسب استفاده شود و پوسیدگی و کاهش استحکام در بدنه رخ ندهد که منجر به خرابی و نقص سازه ای شود.

طراحی دستگاه به صورتی بسیار زیبا با ظاهری شیک و عامه پسند است. مواد به کار رفته در فیلترهای متنوع دستگاه تصفیه آب همگی با سیستم ایمنی بدن سازگارند و به تقویت آن کمک می‌کنند و هرگونه عوامل بیماری‎‌زا و سرطان‌زایی که ممکن است طریق املاح مضر موجود در آب شهری وارد دستگاه شود را به صورت کامل تصفیه می‌کنند.

در کل شما باید با چشمانی باز مطالعه و تحقیق داشته باشید و در صورت نیاز با کارشناسان مربوطه مشاوره خرید محصول را داشته باشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی چقدر است؟ قیمت دستگاه تصفیه آب در چه رنجی است؟ سوال هایی که با جستجوی بیشتر، گمراه تر می شوید !

به دلیل تنوع بالا و رقابت شدید و گاها بی اخلاقی توسط برخی از فروشندگان، ممکن است شما را از مسیر درست درک کیفیت و قیمت دستگاه های تصفیه آب منحرف کنند . در ادامه با ما همراه باشید تا نکات ارزشمندی را به شما بگوییم .

دستگاه تصفیه آب ایرانی، قیمت های متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت از عوامل زیادی ناشی می شوند که به آنها اشاره میکنیم.

دستگاه تصفیه آب ایرانی،به دستگاه های مونتاژ ایران گفته می شود. این دستگاه ها دارای قطعات متفاوت و متنوعی می باشند.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

برندهای اصلی دستگاه تصفیه آب ایرانی، شامل لایف واتر، سافت واتر، آرتک، آکوا و حتی سی سی کا می شوند. البته برخی از این برند ها به خودی خود ایرانی نیستند. برای مثال برند سی سی کا CCK برندی تایوانی است. اما بسیاری از تولید کنندگان دستگاه تولیدی خود را با لیبل سی سی کای تایوان به فروش میرسانند.

تاثیر برند بر قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

تنوع برند ایرانی در تصفیه آب زیاد و گاها گمراه کننده می باشد. متاسفانه برخی از فروشندگان این برندهای ایرانی را به اسم دستگاه تصفیه آب تایوانی میفروشند.

برخی از برندهای تصفیه آب مانند سی سی کا یا سافت واتر اصطلاحا برند عمومی می باشند که دستگاه با متریال مشخصی ندارند و هر تولید کننده ای می تواند با قطعات انتخابی خود آنها را مونتاژ کند. ولی برخی از برندها مانند لایف واتر دارای مشخصات و ویژگی های مشخص و مدل های مشخصی می باشند که هیچ کس نمی تواند طبق سلیقه ی خود آنها را جا‌به‌جا یا تعویض کند. به همین دلیل این برندها دارای قیمت مشخص و قطعات ثابتی می باشد و شما به راحتی می توانید آنها را پیگیری و ردیابی کنید.

بنابراین توصیه صادقانه ما به شما خرید برندهایی می باشد که دارای قطعات و مدل های مشخص و قیمت معینی باشند.

مراحل دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل نوبل پلاس

مراحل دستگاه تصفیه آب ممکن است شما را گمراه کند و برای شما پیچیده به نظر برسد. دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس 6 مرحله ی استاندارد دارد. این 6 مرحله شامل فیلتر الیافی pp ( پلی پروپلین ) مرحله اول، مرحله دوم فیلتر کربن پودری ساخته شده از کربن اکتیو یا کربن گرانول، فیلتر کربن بلاک و یا پلی پروپیلن 1 میکرون به عنوان مرحله سوم از تصفیه آب، فیلتر ممبران اسمز معکوس در مرحله 4، فیلتر پست کربن خطی در مرحله 5 و فیلتر مینرال درمرحله 6 تصفیه آب می باشد.

همه ی مراحل اضافه شده به جز این 6 مرحله اختیاری بوده و هیچ لزومی ندارد و بسته به سلیقه و انتخاب شما دارد. همچنین به این نکته توجه کنید که اضافه شدن این مراحل اگر با فیلتر نا مرغوب باشد علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه ندارد بلکه ممکن است به کیفیت آب خروجی نیز لطمه وارد کند .

لذا فریب تبلیغات برخی از شرکت ها مبنی بر برتری مطلق دستگاه تصفیه آب با مراحل بالا را نخورید.

گارانتی دستگاه

گارانتی معتبر یکی از مهم ترین فاکتور های مهم خرید دستگاه تصفیه آب می باشد که بر قیمت آن تاثیر گذار است. مدت زمان گارانتی و نوع گارانتی و تعهد شرکت  به گارانتی داده شده بسیار مهم می باشد. هرچه گارانتی دستگاه بیشتر و معتبر تر باشد قیمت دستگاه بالا تر می شود.

بنابراین مهم است که مرکزی که از آن به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی میپردازیم، از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

نصب و ارسال

نصب و ارسال دستگاه اگر رایگان نباشد هزینه ای در حدود 200 هزار تومان برای شما خواهد داشت، برای همین از فروشنده خود درباره شرایط نصب و ارسال دستگاه آگاهی کسب کنید. شرکت پاکاب گستر برای هر دستگاه تصفیه آبی که به فروش می‌رساند، نصب و ارسال رایگان برای خریدار در نظر گرفته است.

حدود قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

حال در یک نگاه کلی، قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی با توجه به صحبت های انجام شده باید با این حدود قیمت به فروش برود.

نوع دستگاه نوع قطعات حدود قیمت (میلیون تومان)
دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران قطعات ایرانی 3.5-4.5
دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران قطعات چینی 4.5-6.5
دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران قطعات تایوانی 6.5-8.5
دستگاه تصفیه آب مونتاژ تایوان قطعات تایوانی 8-9

این قیمت ها بر اساس قیمت قطعات محاسبه شده است، باید توجه کنید که قیمت هایی که بسیار ارزان تر و یا بسیار گران تر از قیمت های محاسبه شده اعلام می شود، قیمت های نامعقول و شک برانگیزی می باشد و باید دقت بیشتری به گفته های فروشنده داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: انواع دستگاه تصفیه آب ارزان

از کجا دستگاه تصفیه آب معتبر خریداری کنیم؟

همانطور که ذکر شده فاکتور هایی مثل نصب و ارسال رایگان و همچنین گارانتی محصولات، زمانی ارزش بالایی پیدا میکند که از یک شرکت معتبر اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب بکنید.

نکته دیگری که وجود دارد و بالاتر در مورد آن به طور مفصل تری بحث شد، وجود فروشندگانی است که دستگاه ها را به اسم تایوان و به اسم دستگاه تصفیه آب با کیفیت به فروش میرسانند اما در حقیقت آب تصفیه کن های بی کیفیتی را به مشتریان خود عرضه میکنند.

بنابراین خرید از یک مرکز معتبر برای اینکه با خیالی آسوده از آب سالم و گوارا لذت ببرید از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل بشود، مراکز معتبر در مقابل آن مسئول هستند و باید خدمات پس از فروش به شما ارائه دهند.

شرکت پاکاب گستر با تولید دستگاه تصفیه آب ایرانی با کیفیت لایف واتر نامی برای خود دست و پا کرده است. پاکاب گستر با تجربه ای ده ساله در حوزه فروش دستگاه تصفیه آب ایرانی و وارداتی، صاحب تجربه بسیار زیاد در حوزه دستگاه تصفیه آب خانگی است.

برای خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی میتوانید به فروشگاه این شرکت مراجعه کنید و با دیدن مدل های متنوع و گوناگون از دستگاه های تصفیه آب مختلف، اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب بکنید.

فروش دستگاه تصفیه آب ایرانی با عنوان تایوانی

همانطور که گفته شده در حال حاضر بیشتر دستگاه های موجود در ایران مونتاژ داخل بوده و دستگاه ایرانی به شمار می رود. بعضی از فروشندگاه بدون آگاه کردن مشتریان، دستگاه مونتاژ ایران با قطعات تایوانی را به عنوان دستگاه تایوانی معرفی کرده و قیمت بالایی می گیرند.

البته این نوع دستگاه هایی که با قطعات تایوانی مونتاژ می شوند جزو با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب ایرانی به شمار می روند ولی باید فروشنده آگاهی این موضوع رو به شما اعلام کند و به عنوان دستگاه تایوانی اصل به شما معرفی نکند.

شرکت بازرگانی پاکاب گستر با سابقه ی 12 ساله، همواره خط مشی خود را بر صداقت و سلامت مشتریان خود قرار داده و اعتبار خود را فدای سود موقت نمی کند .ما همواره آماده شنیدن انتقادات و نظرات مشتریان خود بوده و برای جان و مال تک تک هموطنان خود ارزش قائل هستیم .

همچنین می توانید برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین دستگاه های تصفیه آب ایرانی

بهترین دستگاه تصفیه آب

تا اینجای مطلب، توضیحات نسبتا کاملی را در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی ارائه کرده ایم. انواع دستگاه های مونتاژ ایران را از هم متمایز کردیم. در مورد قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی و فاکتور هایی که میتواند قیمت آب تصفیه کن ها را از هم متمایز کند،هم توضیحاتی را ارائه دادیم. حالا به بررسی بهترین دستگاه های تصفیه آب ایرانی میپردازیم.

در ابتدا قبل از اینکه به معرفی دستگاه های برتر ایرانی بپردازیم، باید تفاوت دستگاه تصفیه آب اینلاین و هوزینگی را توضیح دهیم.

تفاوت دستگاه تصفیه آب اینلاین و هوزینگی

تفاوت دستگاه های اینلاین و هوزینگی در نوع سه فیلتر مرحله اول است. دستگاه های تصفیه آب هوزینگی همانطور که از نامشان پیداست دارای محفظه های عمودی در جلوی دستگاه تصفیه آب هستند، که کارتریج فیلتر درون این هوزینگ ها قرار میگیرد. برای تعویض فیلتر این نوع از دستگاه ها باید هوزینگ ها باز شوند و کارتریج فیلتر درون هوزینگ ها تعویض شود. اما فیلتر های اینلاین در سه مرحله اول به صورت کپسولی هستند و برای تعویض فیلتر، کل کپسول فلیتر تعویض میشود. به همین دلیل گفته میشود که دستگاه اینلاین بهداشتی تر است.

1. دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل اکو 6 مرحله

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل اکو

دستگاه تصفیه آب اکو در دو نوع اینلاین و هوزینگی توسط شرکت پاکاب گستر تولید میشود. این دستگاه ها به دلیل استفاده از قطعات تماما ایرانی، دارای قیمت بسیار مناسبی میباشند. البته استفاده از قطعات ایرانی دلیل بر بی کیفیت بودن دستگاه نیست.

لایف واتر اکو دارای مخزن وارداتی با کیفیت و ساخته شده از متریال فود گرید است. قابلیت پایین آوردن سختی آب تا پایین از 50 را دارد. همچنین این دستگاه قابلیت این را دارد که به یخچال وصل شده و آب خروجی از یخچال را تصفیه کند.

فیلتر مرحله 1 فیلتر الیافی پلی پروپیلن pp
فیلتر مرحله 2 فیلتر کربن اکتیو گرانول
فیلتر مرحله 3 فیلتر کربن بلاک
فیلتر مرحله 4 فیلتر ممبران اسمز معکوس
فیلتر مرحله 5 فیلتر پست کربن خطی
فیلتر مرحله 6 فیلتر مینرال
فشار پمپ دستگاه تصفیه آب 125psi
ظرفیت مخزن دستگاه 4 گالن (16 لیتر)
گارانتی دستگاه 12 ماه پاکاب گستر
قیمت دستگاه

6,500,000 تومانافزودن به سبد خرید

2. دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل 7 مرحله

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل

دستگاه تصفیه آب نوبل نیز همانند دستگاه‌های تصفیه آب دیگر برند لایف واتر در دو نوع اینلاین و هوزینگی توسط شرکت پاکاب گستر تولید میشود. در ساخت این دستگاه از قطعات درجه 1 تایوانی استفاده شده است که کیفیت نوبل لایف واتر را با دستگاه های تصفیه آب تایوانی قابل رقابت میکند.

مخزن این دستگاه از شرکت تانک پک تایوان، بزرگترین تولید کننده مخازن تحت فشار در جهان وارد میشود. فیلتر مرحله 4 ممبران به کار رفته در این دستگاه 13 لایه است و کیفیت آب را به اندازه بسیار زیادی بهبود میبخشد.

دستگاه تصفیه آب با کیفیت نوبل نیز سختی آب (TDS) را به زیر 50 میرساند. در صورت نیاز به جابه جا کردن دستگاه، و نصب آن در محلی دیگر، لایف واتر نوبل قابلیت حمل بسیار مناسبی را دارد.

فیلتر مرحله 1 فیلتر الیافی پلی پروپیلن pp پنج میکرون
فیلتر مرحله 2 فیلتر کربن اکتیو گرانول
فیلتر مرحله 3 فیلتر الیافی پلی پروپیلن pp یک میکرون
فیلتر مرحله 4 فیلتر ممبران اسمز معکوس
فیلتر مرحله 5 فیلتر پست کربن خطی
فیلتر مرحله 6 فیلتر مینرال
فیلتر مرحله 7 فیلتر محافظ ممبران
فشار پمپ دستگاه تصفیه آب 125psi
ظرفیت مخزن دستگاه 4 گالن (16 لیتر) تانک پک
گارانتی دستگاه 24 ماه توسط پاکاب گستر
قیمت دستگاه

10,500,000 تومانافزودن به سبد خرید

3. دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست 7 مرحله

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست

این دستگاه با قطعات وارداتی درجه یک جزو دستگاه های میان رده می باشد. کیفیت فوق العاده بالای این دستگاه باعث شده است که دستگاه مدل تراست تبدیل به یکی از پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب ایرانی موجود در بازار شود.

پمپ و مخزن این دستگاه وارداتی از چین هستند که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و طبق تجربه، عمر مفید مناسبی هم دارند. ممبران اسمز معکوس قرار گرفته در مرحله 4 تصفیه آب، ممبران 13 لایه است که آلاینده های موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون از آب پاکسازی میکند.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر تراست نیز سختی آب (TDS) را به زیر 50 میرساند. در صورت نیاز به جابه جا کردن دستگاه، و نصب آن در محلی دیگر، لایف واتر نوبل قابلیت حمل بسیار مناسبی را دارد.

شیر آب برداشت دستگاه از نوع اهرمی است. یکی از قابلیت های مناسب دستگاه استفاده از فیلتر مادون قرمز یا انفرارد در مرحله هفتم آب تصفیه کن است. وظیفه اصلی این فیلتر افزودن اکسیژن بیشتر به آب است. این اکسیژن بعد از نفوذ آب به بافت های بدن، سبب اکسیژن رسانی مطلوب تر به بدن شده و حالت انرژی زا را به بدن انسان میدهد.

فیلتر مرحله 1 فیلتر الیافی پلی پروپیلن pp پنج میکرون
فیلتر مرحله 2 فیلتر کربن اکتیو گرانول
فیلتر مرحله 3 فیلتر کربن بلاک CTO
فیلتر مرحله 4 فیلتر ممبران اسمز معکوس
فیلتر مرحله 5 فیلتر پست کربن خطی
فیلتر مرحله 6 فیلتر مینرال
فیلتر مرحله 7 فیلتر اینفرارد یا مادون قرمز
فشار پمپ دستگاه تصفیه آب 125psi
ظرفیت مخزن دستگاه 4 گالن (16 لیتر)
گارانتی دستگاه 18 ماه توسط پاکاب گستر
قیمت دستگاه

7,500,000 تومانافزودن به سبد خرید

سوالات متداول در حوزه تصفیه آب ایرانی

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “انواع دستگاه تصفیه آب ایرانی

  1. سهراب گفت:

    چند سال پیش یک تصفیه آب تایوانی واتر سیف خریده بودم که خیلی راضی بودم الان به هرکجا زنگ میزنم موجود نیست این تصفیه آب های مونتاژ ایران با متریال تایوان که تو سایتها تبلیغ میکنن آیا کیفیتش در سطح تایوان هست یا بگردم یه تصفیه آب تایوانی بخرم

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      تایوان جز کشورهایی در دنیا هست که بهترین دستگاههای تصفیه آب را تولید میکند در شرایط تحریم تصفیه آب های تایوانی بندرت وارد میشوند بدلیل تولیدات فروانیکه در ایران انجام‌میشود که کیفیت تولیدات ایران بسیار متنوع میباشد و در رنجهای قیمتیه مختلف شما اگر یک‌دستگاه تایوانی مدنظر دارید میتوانید از دستگاههای مونتاژ ایران با متریال کاملا تایوانی خریداری کنید از جمله تصفیه آب هیوندای h700 یا تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل و‌نوبل پلاس یا مدل کلاسیک

  2. ناشناس گفت:

    یعنی ادعا میکنید که برخی تصفیه آبهای مونتاژ ایران بهتر از دستگاههای تایوانی هستن؟
    میشه دلیلش رو بیان کنی

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      بله هر دستگاهی حتی اگر تایوانی هم باشند احتمال داره یکی از قطعات دستگاه کیفیت ضعیفتری داشته باشه مثلا دستگاه از همه نظر با کیفیته ولی پمپ یا مخزن دستگاه یا شیر برقی ضعیفه شرکتی مثل سی سی کا تایوان تمام قطعاتش رو خودش تولید میکنه ولی مثلا مخزن این دستگاه کیفیت پایینتری از مخزن تانک پک تایوان داره که بصورت تخصصی مخزن تولید میکنه و در دنیا سرآمد هست یا حتی سوئیچهای های پرشر و لوپر شر این شرکت کیفیتش پایینتر از شرکت سانشیان تایوان هست یا مثلا پمپهای دستگاه فلکس تک کمی ضعیفتر از پمپهای هیدون تایوان هست
      اما اگر شرکتی در ایران بیاد بهترین قطعات رو از شرکتهای تایوانی گلچین کنه و با کیفیت بالا مونتاژ کنه با قطعیت میشه گفت این دستگاه کیفیت بسیار بالاتری از دستگاههای اوزجینال تایوان خواهد داشت
      بطور مثال دستگاه لایف واتر مدل نوبل و نوبل پلاس یا دستگاه های برند فیلترو بهمین دلیل از دستگاههای تایوانی با کیفیت تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *