برند های دستگاه تصفیه آب, آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی Aquajoy

دستگاه تصفیه آب آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی توسط برند کانادایی Aqujoy در سال 2001 تاسیس شد و اولین تصفیه آب های خود را با این برند در سال 2002 روانه بازار کرد. تصفیه آب های آکوا جوی در سال 1383 وارد بازار ایران شده است. این دستگاه تصفیه آب دارای مدل های مختلفی مانند زیرسینکی، نیمه صنعتی، رومیزی و ساختمانی می باشد. در ساخت این دستگاه از مواد اولیه بهداشتی استفاده می شود.

خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی

تمامی دستگاه های تصفیه آب موجود در وبسایت شرکت پاکاب گستر، دارای گارانتی شرکتی معتبر هستند. همچنین امکان خرید اقساطی برای هر یک از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد که شرایط آن را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس Aquajoy

تصفیه آب آکواجوی یکی از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در ایران است. این برند در کانادا تاسیس شده است و در کشورهایی مثل تایوان و استرالیا به تولید قطعات، فیلترها و دستگاه های تصفیه آب خانگی مشغول است.

همانند باقی دستگاه های تصفیه آب خانگی، آکواجوی نیز معمولا برای آب تصفیه کن های خود از سیستم اسمز معکوس استفاده میکند. سیستم اسمز معکوس یکی از موثر ترین روش های شناخته شده برای تصفیه کردن آب به شمار میرود و در حال حاضر توسط بسیاری از شرکتهای مطرح جهان استفاده میشود.

اسمز معکوس

یکی از ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب اکواجوی دارا بودن استانداردهای بین المللی برای قطعات مختلف دستگاه است. در این دستگاه از مواد اولیه‌ی بهداشتی و پلاستیک‌های با کیفیت در قطعات دستگاه استفاده شده است که با بدن سازگار است و واکنش‌های شیمیایی مضر برای بدن رخ نمی‌دهد.

دستگاه های آب تصفیه کن آکواجوی میتوانند ذرات موجود در آب را تا اندازه 0.1 نانومتر تصفیه کنند. به این معنی که هر ناخالصی که بزرگتر از این مقدار بود، از آب حذف میشود. در حقیقت بار اصلی فیلتراسیون آب را ممبران اسمز معکوس که در مرحله 4 تصفیه آب قرار دارد انجام میدهد.

دستگاه آکواجوی برای مناطق کم فشار بسیار مناسب است و برای مناطقی که فشار آب ورودی شهری آن‌ها کمتر از حد معمول می‌باشد.

در ادامه به معرفی انواع تصفیه آب آکواجوی خواهیم پرداخت.

انواع دستگاه تصفیه آب آکوجوی

در این قسمت به معرفی انواع مدل های تصفیه آب آکواجوی خواهیم پرداخت. لیست زیر برای دسترسی سریع تر به مدل های مختلف Aquajoy در نظر گرفته شده است. برای مشاهده مشخصات مربوط به هر یک از دستگاه ها میتوانید روی هر یک از لینک‌های زیر کلیک کنید.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لجند Legend

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لجند Legend

این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای پنج مرحله می باشد؛ مرحله اول فیلتر الیافی نام دارد و کار آن حذف گل و لای ، شن وماسه و زنگ لوله ها می باشد. مرحله دوم فیلتر کربن فعال نام دارد و کار آن حذف کلر، گازهای شیمیایی محلول از آب و مواد شیمیایی آلی می باشد؛ مرحله سوم فیلتر الیافی یک میکرون نام دارد و کار آن حذف ذرات معلق و آلاینده های شناور از آب می باشد. مرحله چهارم فیلتر ممبران نام دارد؛ مرحله پنجم فیلتر کربن نهایی نام دارد و کار آن حذف بو و طعم نامطبوع از آب می باشد. مدت زمان تعویض آن هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لیلیوم Lilium

دستگاه تصفیه آب Aquajoy Lilium

دستگاه تصفیه آب لیلیوم زیباترین مدل طراحی شده در برند آکواجوی است. این نوع دستگاه دارای پنج مرحله می باشد؛ نام و کارایی هر پنج مرحله این دستگاه تصفیه آب مانند مدل لجند است. این دستگاه مطابق با تکنولوژی روز طراحی شده است و کار کلی این دستگاه حذف ذرات معلق، گازهاي شيميايي، تركيبات مضر موجود در آب، سختی و سنگینی از آب می باشد. مدت زمان تعویض آن هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آکواجوی مدل الیت Elite

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل الیت یک مدل بسیار پرفروش این برند است. کیفیت طراحی ساده و زیبای آن و همچنین عمر بالای کارکرد قطعات دستگاه الیت از مزایای این محصول است. این دستگاه شامل 6 مرحله فیلتر تصفیه آب است و تمامی املاح موجود در اب را تصفیه می‌کند. فیلترهای مراحل اول این دستگاه بر خلاف دستگاه لیلیوم به صورت هوزینگی است و باید زیر سینک شما قرار بگیرد. همچنین تعویض فیلترهای آن هم بسیار ساده است و باید هر شش ماه یکبار صورت بگیرد.

آکواجوی مدل پرایم Prime

دستگاه تصفیه آب پرایم یک دستگاه بسیار اقتصادی است. کیفیت خوب در قیمت بسیار مناسب از مزایای این دستگاه برای مشتریان می‌باشد. تمامی قطعات کوجود در این دستگاه وارداتی هستند و از طراحی و ساخت با متریال با کیفیت بهره‌مند هستند. مدل پرایم یکی از جدید ترین مدل‌های آکواجوی است که محبوبیت خوبی در بازار پیدا کرده است. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و طراحی عالی، شامل خدمات پس از فروش و گارانتی هم می‌شود که اعتماد مشتریان را بابت کیفیت خوب این مدل جذب کند. پاکاب گستر شیر محمدی اقدام به فروش این دستگاه به صورت تک فروشی و عمده را نیز داراست. تمامی دستگاه‌ها نیز با ضمانت به مشتریان عزیز به فروش می‌رسد.

آکواجوی مدل 401

مدل 401 از مدل‌های با سابقه در برند آکواجوی است. این دستگاه شامل 5 مرحله فیلتراسیون برای تصفیه آب می‌باشد. سیستم تصفیه کردن این دستگاه از به روز ترین سیستم‌های روز دنیا یعنی اسمز معکوس بهره مند است.فیلتر ممبران در این دستگاه نقش اصلی را دارد و تمامی املاح موجود در آب را تصفیه می‌کند. این فیلتر به صورت کپسولی و کاملا بهداشتی در قسمت بالایی دستگاه قرار می‌گیرد. همچنین تعویض فیلترهای این دستگاه نیز بسیار آسان است و باید هر شش ماه یکبار فیلترهای مراحل اول عوض شوند.

آکواجوی مدل لوتوس Lotus

تصفیه آب آکواجوی مدل لوتوس

این نوع دستگاه تصفیه آب ، همانند مدل های دیگر پنج مرحله ای می باشد و کارایی مشابه با آن ها دارد؛ این دستگاه با طراحی خاصی که دارد فضای کمی را اشغال می کند. دستگاه آکواجوی مدل لوتوس، دارای یک سوئیچ فشار بالا و فشار پایین می باشد؛ که همین امر باعث می شود که از پمپ محافظت شود و به طور اتوماتیک خاموش بشود. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آب تصفیه کن آکواجوی مدل رز

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل رز

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل رز، دارای پنج مرحله می باشد و کارایی آن مانند مدل های دیگر دستگاه آکواجوی می باشد؛ این دستگاه بخاطر مطابق بودن با تکنولوژی اسمزمعکوس توانایی شیرین کردن آب را دارد. دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل رز، به گونه ای طراحی شده است که می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.طراحی بسیار زیبای این دستگاه می‌تواند مزیت مهمی برای خرید شما داشته باشد و اگر به زیبایی دستگاه اهمیت می‌دهید قطعا این دستگاه برای خرید شما گزینه قابل بررسی است چون نسبت به دستگاه‌های زیر سینکی خیلی ظریف تر می‌باشد و جنبه بصری بسیار مناسبی برای شما ایجاد می‌کند.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل بلوم

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل بلوم

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل بلوم Bloom، دارای پنج مرحله می باشد و کارایی آن مانند مدل های دیگر دستگاه آکواجوی می باشد. این دستگاه، به علت داشتن پمپ تامین فشار برای مناطق محروم با فشار آب کم بسیار مناسب می باشد؛ و به علت دارا بودن تانک 12 لیتری می تواند آب را در خود ذخیره کند. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آکواجوی مدل ساکورا بدون پمپ

تصفیه آب آکوا جوی مدل ساکورا

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا بدون پمپ، دارای پنج مرحله می باشد و کارایی آن مانند مدل های دیگر دستگاه آکواجوی می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است، که برای مناطقی با فشار آب نرمال مناسب باشد؛ این دستگاه به دلیل نداشتن پمپ در بازار با قیمت کمتری به فروش می رود و به همین علت بسیار مقرون به صرفه می باشد. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مدل ساکورا پمپ دار

تصفیه آب Aquajoy ساکورا مدل پمپ دار

دستگاه آکواجوی مدل ساکورا پمپ دار، دارای پنج مرحله می باشد و کارایی آن مانند مدل های دیگر دستگاه آکواجوی می باشد. طراحی این دستگاه به شیوه ای می باشد که، برای افرادی که مستاجر هستند و محل زندگی خود را مداوم عوض می کنند بسیار مناسب است؛ این دستگاه به علت طراحی ظاهری شکیل و زیبا اش می توان آن را بر روی میز گذاشت و استفاده کرد. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

تصفیه آب دوش حمام مدل ارکید

تصفیه آب دوش حمام آکواجوی مدل ارکید

این دستگاه تصفیه آب، با حذف آلاینده محلول در آب باعث سلامت ماندن پوست شما می شود؛ و پوست شما دیگر دوچار خشکی نمی شود و همین امر باعث شاداب شدن پوست شما نیز می شود. این دستگاه، تصفیه آب به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را بر روی تمام دوش ها راحت نصب کنید.مدت زمان تعویض آن، هر چهار تا شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

تصفیه آب Aquajoy مدل دولوکس سه مرحله ای

آکواجوی مدل دولوکس سه مرحله ای

دستگاه آکواجوی مدل دولوکس سه مرحله ای، دارای سه مرحله می باشد؛ مرحله اول آن، فیلتر الیافی 5 میکرونی نام دارد و کار آن حذف گل و لای ، شن وماسه از آب می باشد. مرحله دوم آن، فیلتر سرامیکی نام دارد و کار آن حذف انگل ها و کیست های بزرگتر از دو دهم میکرون در آب می باشد؛ مرحله سوم آن، فیلتر کربن فعال نام دارد و کار آن حذف کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی از آب می باشد. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آکوا جوی مدل دولکس چهار مرحله ای

تصفیه اب آکوا جوی مدل دولوکس 4 مرحله

دستگاه تصفیه آب آکواجوی دولکس چهار مرحله ای، دارای چهار مرحله می باشد؛ مرحله اول آن، فیلتر الیافی 5 میکرون نام دارد و کار آن حذف گل و لای ، شن وماسه در آب می باشد. مرحله دوم آن، فیلتر کربن فعال نام دارد و کار آن حذف کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی از آب می باشد؛ مرحله سوم آن، فیلتر اولترافیلتراسیون نام دارد و کار آن حذف میکروبها ، انگلها ، باکتری ها و ویروس ها از آب می باشد. مرحله چهارم آن، فیلتر کربن نهایی نام دارد و کا آن حذف بو و طعم نامطبوع آب می باشد.مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مدل نارسیس آکواجوی

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل نارسیس

دستگاه آکواجوی مدل بلوم، دارای پنج مرحله می باشد و کارایی آن مانند مدل های دیگر دستگاه آکواجوی می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که منبع ذخیره آن در داخل تعبیه شده است و فضای کمتری را اشغال می کند. مدت زمان تعویض آن، هر شش ماه یکبار می باشد و دارای گارانتی 3 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی

همانطور که گفته شد، آکواجوی یکی از معتبر ترین برندهای تصفیه آب موجود در ایران است. تصفیه آب آکواجوی به همراه برندهایی مثل سی سی کا، سافت واتر، لایف واتر، هیوندای و … از جمله برندهایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد.

آب تصفیه کن آکواجوی مدل لیلیوم

جهت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب آکواجوی با بهترین قیمت ها و جهت خرید انواع فیلتر های تصفیه آب می توانید به فروشگاه دیچی پاکاب مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است امکان خرید اقساطی برای همه دستگاه های تصفیه آب فراهم است. علاوه بر آن، اگر از پاکاب گستر اقدام به خرید تصفیه آب آکواجوی کنید، نصب و ارسال رایگان و همچنین گارانتی شرکت پاکاب گستر به شما تعلق خواهد گرفت.

این دستگاه نیز همانند دیگر برندهای معروف موجود در بازار از رضایت‌مندی خوبی برخوردار است و همچینین مشتریان می‌توانند برای مقایسه‌ی محصولات این دستگاه با محصولات برندهای دیگر از صفحه‌های توضیحات آن‌ها اطلاعات بگیرند و بتوانند با دید باز و کاملا مطمئن اقدام به انتخاب برند خود برای خرید کنند. برای اطلاعات از صفحه ها روی صفحه سی‌سی‌کا، سافت واتر و هیوندای و … روی آن‌ها کلیک کنید.

سرویس و تعویض فیلتر آکواجوی

برای افرادی که از دستگاه تصفیه آب استفاده کرده اند، با سرویس دوره ای تصفیه آب آشنا شده اند. همانطور که احتمالا حدس میزنید، فیلترهای تصفیه آب آکواجوی و دیگر برندها مصرفی هستند. یعنی پس از مدت زمان معینی سطح آنها دچار آلودگی میشود و نیاز به تعویض دارد.

در صورتی که نیاز به تعویض فیلتر دارید، ابتدا باید اقدام به خرید پک کامل فیلتر یا یکی از فیلترهای ممبران و یا فیلترهای مرحله آخر کنید. به این منظور شرکت پاکاب گستر تعداد زیادی فیلتر تصفیه آب با کیفیت های متعدد را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. برای خرید فیلتر میتوانید از منوی بالا به بخش فروشگاه و سپس فیلتر دستگاه تصفیه آب بروید.

فیلتر تصفیه آب آکواجوی

مطلب پیشنهادی: تعویض فیلتر تصفیه آب آکواجوی

علاوه بر آن ممکن است قطعات تصفیه آب شما دچار مشکل شود. برای مثال اگر فشار آب خروجی شما کم شده است، احتمالا مخزن شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. به این منظور نیاز به یک سرویسکار تصفیه آب دارید.

تصفیه آب آکواجوی در یک نگاه

تصفیه آب آکواجوی یک فرآیند مدرن و مؤثر برای تولید آب شرب از منابع آبی است. این فرآیند شامل مراحل مختلفی از جمله فیلتراسیون فیزیکی، فیلتراسیون شیمیایی و ازتکنولوژی ممبران معکوس می‌شود. در مرحله اول، ذرات و مواد معلق از آب حذف می‌شوند. سپس، فیلتراسیون شیمیایی با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص به عنوان کواگولانت و فلوکولانت صورت می‌گیرد تا ذرات کوچکتر ترسیب شوند. در نهایت، تکنولوژی ممبران معکوس به کار گرفته می‌شود تا از ذرات و مواد جامد بزرگ‌تر جلوگیری کند و آب را از املاح و آلاینده‌های مذاب جدا کند. تصفیه آب آکواجوی نه تنها بهبود کیفیت آب را فراهم می‌کند بلکه از نظر بهداشتی نیز اطمینان حاکمیت می‌آورد و آبی سالم و ایمن برای مصرف عمومی فراهم می‌سازد.

نصب و ارسال دستگاه تصفیه آب آکواجوی

نصب و ارسال آکواجوی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مشتریان به خصوص خود را دارد. این دستگاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. شما برای خرید این دستگاه از مجموعه پاکاب گستر نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت ارسال دستگاه به درب منزل شما و نصب آن نخواهید داشت. این موارد نصب دستگاه در محل زندگی شما و ارسال دستگاه به آن نقطه توسط تکنسین‌های شرکت پاکاب گستر به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و هیچ هزینه‌ای برای مشتری در پی نخواهد داشت. شما برای ارسال دستگاه به منزل خود در هر شهری از ایران کافیست دستگاه مورد نظر خود را در همین سایت سفارش داده و یا به صورت تلفنی با کارشناسان پاکاب گستر برای خرید دستگاه مورد نظر خود در ارتباط باشید.

در زمان مصرف دستگاه تصفیه آب مشکلات بسیار زیادی ممکن است رخ بدهد. هر یک از مشکلات محتمل دلیلی دارد که به طراحی اولیه دستگاه برمی‌گردد. هر چه دستگاه در ابتدای فرآیند تولید خود با مواد با کیفیت تری برخوردار شود عمر طولانی تری خواهد داشت. برای مثال همین مشکل نشتی دادن از مخزن دستگاه تصفیه آب اگر متریال موجود در مخزن مناسب استفاده شده باشد و خوب آب‌بندی شده باشد احتمال نشتی آن بسیار بسیار کم خواهد شد.

در دیگر بخش‌های دستگاه تصفیه آب نیز به همین صورت است. هر چه موادی با کیفیت بالاتر در ابتدای ساخت دستگاه به کار رود، احتمال بروز نقص‌های متعدد در زمان مصرف بسیار کم خواهد شد. به همین سبب سعی کنید حتما دستگاه‌هایی با بهترین کیفیت تهیه کنید تا بعد از خرید دیگر نیاز به هزینه‌های اضافی برای تعمیر دستگاه نپردازید.

شرکت پاکاب گستر یکی از بزگترین مراجع تخصصی در حوزه تعمیر و سرویس تصفیه آب است. برای تماس با شرکت پاکاب گستر و درخواست سرویسکار تصفیه آب آکواجوی میتوانید به صفحه مربوط به سرویس و خدمات دیجی پاکاب مراجعه کرده یا با شماره سرویس و خدمات درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

20 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب آکواجوی Aquajoy

  1. الهام محمدی گفت:

    من قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب را دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید که کدام دستگاه تصفیه آب مناسب تر است. دستگاه آکواجوی رو پیشنهاد میکنید؟

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      در حال حاضر دستگاه های تصفیه آب با کیفیت زیادی در بازار وجود داره که یکی از اونها تصفیه آب آکواجوی هست. اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب درجه یک و با دوام رو دارید، ما پیشنهاد میکنیم یا تصفیه آب هیوندای رو خریداری کنید یا دستگاه لایف واتر مدل نوبل پلاس. به خاطر اینکه تصفیه آب هیوندای تحت لایسنس کشور کره جنوبی هست و دارای کیفیت بسیار خوبیه و دستگاه نوبل پلاس هم علاوه بر اینکه تماما از با کیفیت ترین قطعات تایوانی استفاده کرده، تونسته در سال های اخیر رضایت مشتری هارو هم به خودش جلب کنه.
      باز هم اگر سوالی بود با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

  2. جلیل گفت:

    شنیدم دستگاه تصفیه آب آکواجوی محصول کشور کانادا هستش و بهترین دستگاهیه که وارد ایران شده میخاستم ببینم شما که نمایندگی چند شرکت رو دارید این گفته صحت داره

    1. کارشناس شرکت پاکاب گستر گفت:

      دستگاه تصفیه آب آکواجوی که وارد کننده آن شرکت هیرابسان هست مدلهای زیادی داره که کیفیت خوبی هم داره اما نمیتوان گفت بهترین دستگاه وارد شده به ایران هستش. اما کیفیت خوبی داره برای خرید فقط مدل‌های اورجینال تایوان مانند لجند را خریداری نمایید.

  3. چمستانی گفت:

    تصفیه آب آکواجوی مدل لیلیوم دارم که متاسفانه هر دو سه سال مخزنش خراب میشه چه راهکاری پیشنهاد میکنید تا این مساله پیش نیاد

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      مخازن دستگاه های کیسی مانند لیلیوم بسیار کوچک هستند و هزینه تعویض بالایی دارند.
      دلیل خرابی زود به زود این مدل این است که چون مخزن کوچک است تیوپ داخلی مدام در حال پرو خالی شدن است و بیشتر از مخازن تصفیه آب های بزرگتر دچار کش و قوص تیوپ قرار دارد.
      به همین دلیل استهلاک بیشتری دارد برای کم کردن هزینه میتوانید از مخازن بزرگتر استفاده کنید و مخزن را در بیرون دستگاه کنار دستگاه قرار دهید.
      بطور کلی دستگاه های تصفیه آب کیسی هزینه سرویس بالاتری دارند.

  4. قدیرزاده گفت:

    آکواجوی ایرانی هم تو بازار هستش؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله تو بازار آکواجوی با متریال ایرانی هم موجود هستش.

  5. مهدی گفت:

    آقا الان دستگاه‌های آکواجوی توی ایران مونتاژ میشن یا مستقیما از خارج میان؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام قربان. الان اکثرا این دستگاه‌های آکواجوی ایرانی هستن. تازه به طور کلی دستگاه هایی که از متریال خارجی تشکیل شدن هم به ندرت وارد میشن و اکثرا تو خود ایران مونتاژ شدن. ولی چون مونتاژ فرآیند خیلی پیچیده ای نیست کیفیتشون همون کیفیت دستگاه های وارداتی هستش.

  6. صابری گفت:

    سلام. برند آکوا جوی کانادایی هست ؟

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      خود برند بله. در کشور های تایوان و کانادا دارای نمایندگی هست. اما تصفیه آب هایی که در ایران تحت برند آکواجوی به فروش میرسه تولید ایران هست.

  7. mojahed گفت:

    سلام. این که جدیدا آکواجوی از قطعات ایرانی درست شده رو اطلاع دارم. اما میخواستم بدونم نسبت به بقیه ایرانیا چطوره؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      ایرانیا اکثرا دستگاهاشون تو یه سطح هستن که این شامل آکواجوی هم میشه

  8. مح گفت:

    مدل نارسیس چه قشنگه. موجود دارین؟

    1. عرفان غدیر زاده گفت:

      سلام.متاسفانه این مدل ها دیگه موجود نیستن. ولی اگه ظاهر براتون مهمه توی بازار دستگاه های زیبای دیکه ای هم هستن

  9. غ ل گفت:

    سلام. ازین مدلا کدومشون رو موجود دارید؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام. در حال حاضر هیچکدوم رو موجود نداریم

  10. سعید گفت:

    من باب تجربه ، من مدل لجند رو تابستون 96 خریدم و تا به امروز که مهر 402 هست بدون کوچکترین مشکل یا بوجود اومدن صدا یا کیفیت آب ، کار میکنه.
    تازه فیلتراشام همیشه از ارزونترین فیلترای موجود تو بازار انداختم
    من دستگاه سختی سنج آب هم دارم با اون کیفیت آب رو تست میکنم که همیشه در حد 3 – 4 نشون میده

  11. عرفان غدیر زاده گفت:

    تصفیه دوش حمومش رو موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *