مقالات, مقالات اصلی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

 قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در فروشگاه پاکاب گستر چگونه است؟

 متغیر‌های زیادی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی موثر می باشد. صد‌ها نوع دستگاه تصفیه آب در کشور ایران موجود است. هریک از آنها ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار میدهند. هریک نقاط ضعف و نقاط قوتی را دارند. اما برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب، از بین این همه دستگاه مختلف چه تصفیه آبی برای خانه شخصی شما مناسب تر است.

در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد که فاکتور‌های بهترین آب تصفیه کن را بشناسید، با موارد تعیین کننده‌ی قیمت دستگاه تصفیه کننده آب آشنا شوید و در نهایت به بهترین شکل ممکن دست به خرید دستگاه آب تصفیه کن بزنید.

در حال حاضر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان تا 4 میلیون و پانصد هزار تومان است. قیمت تصفیه آب چینی و ویتنامی در حدود 5 میلیون و هشتصد هزار تا 7 میلیون و پانصد هزار تومان است. در نهایت قیمت تصفیه آب تایوانی از حدود 8 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان ادامه دارد.

 

در ادامه به اختصار درباره ی فاکتور‌های تعیین کننده قیمت دستگاه تصفیه خانگی صحبت می کنیم.

  1. راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با نیاز خانواده شما
  2. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی
  3. قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی
  4. عوامل موثر بر قیمت تصفیه آب
  5. قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
  6. تفاوت قیمت دستگاه های تصفیه آب ایرانی و خارجی
  7. تاثیر برند و فناوری بر انتخاب مناسب دستگاه تصفیه آب
  8. مارک های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی
  9. انواع دستگاه های تصفیه آب
  10. مدل دستگاه تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی
  11. تاثیر نوع فیلترها بر کیفیت آب تصفیه شده
  12. تعداد فیلتر‌های استفاده شده در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس
  13. قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی
  14. اندازه و کیفیت مخزن به کار رفته در دستگاه تصفیه آب
  15. چگونه ظرفیت دستگاه تصفیه آب بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد
  16. اهمیت خدمات پس از فروش در خرید دستگاه تصفیه آب
  17. شرایط خرید اقساطی برای دستگاه تصفیه آب خانگی
  18. لیست قیمت دستگاه تصفیه آب

منبع خارجی: قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در جهان چگونه است؟

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب

انتخاب یک دستگاه تصفیه آب برای خانه نیازمند تحقیق و دقت فراوان است. هر خانواده‌ای بسته به شرایط محیطی و نیازهای بهداشتی خود، معیارهایی برای بهترین دستگاه تصفیه آب می‌تواند داشته باشد. ما در این بخش به شما یاری می‌رسانیم تا با در نظر گرفتن عواملی چون کیفیت فیلتراسیون، قدرت پاک‌کنندگی آب، استانداردهای ملی و بین‌المللی، و همچنین پشتیبانی پس از فروش، دستگاهی که پاسخگوی سلامت و خوش‌طعم بودن آب خانه‌ی شما است را انتخاب کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران آب تصفیه کنی است که قطعات و فیلترهای با کیفیتی در آن به کار رفته باشند. در حال حاضر تصفیه آب هایی نظیر لایف واتر مدل نوبل، سی سی کا اورجینال و هیوندای H700 جزو این دستگاه ها هستند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در ایران را میتوان به سه نوع کلی تقسیم کرد.

  1. تصفیه اب با قطعات ایرانی
  2. آب تصفیه کن با قطعات وارداتی
  3. تصفیه آب تایوانی

بهترین نوع از دستگاه تصفیه آب مورد سوم است. یعنی دستگاه تصفیه آب تایوانی.

دستگاه تصفیه آب تایوانی به این دلیل دارای بهترین کیفیت است که از قطعات بسیار با کیفیت تایوانی استفاده میکند. از جمله دستگاه های تصفیه آب تایوانی موجود در ایران، میتوان به تصفیه آب نوبل، دستگاه تصفیه آب هیوندای و تصفیه آب اورجینال سی سی کا اشاره کرد.

مقایسه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و ایرانی

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

دستگاه تصفیه آب ایرانی در سال های اخیر به دلیل سخت شدن واردات دستگاه تصفیه آب تایوانی یا آمریکایی رونق بسیار زیادی را داشته است.

تولید کنندگان ایرانی تصفیه آب توانسته اند پیشرفت‌های بسیاری را در صنعت تولید و مونتاژ تصفیه آب داشته باشند. در این بین اما کماکان نمیتوان کیفیت آب تصفیه کن ایرانی را با نمونه های خارجی مقایسه کرد.

دستگاه تصفیه آب ایرانی که از قطعات تولید شده در ایران استفاده میکند، دارای قیمت پایین تری نسبت به دیگر آب تصفیه کن ها است. در حال حاضر میتوان گفت برترین دستگاه، آب تصفیه کنی است که در ایران مونتاژ شده، اما کاملا از قطعات تصفیه آب تایوانی استفاده میکند. قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی با قطعات تایوانی بالاتر از دیگر دستگاه ها است.

عوامل موثر بر قیمت تصفیه آب

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب

  • نوع دستگاه: نوع دستگاه تصفیه آب می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. برخی از دستگاه ها مثل دستگاه های اسمز معکوس (RO) و جاذب های آلی تمام استات، کارایی بیشتر و فیلتراسیون قوی تری دارند که این باعث می شود قیمت آنها بالاتر از سایر دستگاه ها باشد.
  • ظرفیت دستگاه: ظرفیت دستگاه تصفیه آب نیز بر قیمت آن اثر می گذارد. دستگاه های با ظرفیت بالاتر، عملاً قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های با ظرفیت کمتر دارند.
  • مراحل تصفیه: تعداد و نوع مراحل تصفیه در دستگاه تأثیرمند است. دستگاه هایی که دارای بیشترین تعداد مراحل تصفیه هستند و می توانند از آب های آلوده تصفیه تر و خالص تری را تولید کنند، قیمت بیشتری دارند.
  • نوع فیلترها: نوع فیلترهای استفاده شده در دستگاه تصفیه آب نیز بر قیمت آن اثر دارد. فیلترهای با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  • برند: برند دستگاه تصفیه آب نیز تأثیرگذار است. برندهای معتبر و محبوب معمولاً قیمت بالاتری دارند، زیرا استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته طبقه بندی می شوند.
  • هزینه نگهداری و تعمیرات: هزینه نگهداری و تعمیرات دستگاه تصفیه آب نیز باید در نظر گرفته شود. ممکن است دستگاه هایی با قیمت کمتر در ابتدا خریداری شوند، اما هزینه نگهداری و تعمیرات بالاتری داشته باشند.
  • عمر مفید: عمر مفید دستگاه نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. دستگاه های با عمر مفید بیشتر معمولاً بیشترین هزینه را دارند.
  • خدمات پس از فروش: هر دستگاهی که خدمات پس از فروش مقبولی ارائه دهد طبعا از کیفیت دستگاه خود مطمئن است و با ضمانت کارکرد عالی آن را به مشتریان می‌فروشد. فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که دستگاه تصفیه آب را بدون هیچ صمانت و حدمات پس از فروشی به مردم فروخته و در صورت مواجه دستگاه با هرگونه عیب و نقص هیچ پشتیبانی از خود ارائه نمی‌دهند. پاکاب گستر شیر محمدی با گارانتی کردن تمامی دستگاه‌های تصفیه آب خود امکان اعتماد مشتریان به خرید دستگاه اب تصفیه را فراهم کرده است.

چگونه با تغییر قیمت تصفیه آب مواجه شویم؟

امروزه تغییر قیمت ناگهانی بر تمامی لوازم خانگی و تصفیه آب بسیار محسوس است. همه‌ی مردم برای هزینه‌ی پیش‌بینی شده‌ی خود برای خرید یک تصفیه آب برنامه ریزی می‌کنند اما تغییر قیمت آنها را اذیت می‌کند. شرکت پاکاب گستر شیر محمدی سعی دارد که قیمت‌های خود را در طول سال ثابت نگه دارد اما تغییر دائم قیمت ارز اجازه به ثبات دائمی قیمت یک دستگاه را نمی‌دهد. با این وجود پلن‌های متفاوتی برای خرید مشتریان در نظر گرفته شده است. اولین گزینه این است که می‌توانید از امکان پرداخت اقساطی استفاده کنید. شرکت پاکاب گستر امکان خرید اقساطی برای تمام دستگاه‌های تصفیه آبی که ارائه می‌دهد را فراهم کرده است. گزینه بعدی این است، دستگاه‌هایی وجود دارد که قیمت مناسبی دارند و با کیفیت خوبی عرضه می‌شوند. به عنوان مثال، دستگاه‌های تصفیه آب 6 مرحله CCK و سافت واتر، همچنین مدل‌های اکو و اکو پلاس از لایف واتر از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانید به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولشان به آنها متوجه شوید. لازم به ذکر است که این افزایش قیمت در تاثیرات قیمت دلار بر روی دستگاه‌های تصفیه آب و دیگر لوازم خانگی نیز نقش بسیار مهمی دارد.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران در حال حاضر در رنج 7,500,000 تا 11 میلیون است. بهترین تصفیه آب، دستگاهی است که از قطعات تایوانی در آن استفاده شده باشد.

در حال حاضر اکثریت دستگاه های آب تصفیه کن، چه دستگاه های تایوانی و چه ایرانی موجود در بازار در ایران مونتاژ میشود. البته به ندرت آب تصفیه کن هایی نیز یافت میشود که به طور کامل از تایوان وارد میشود. یکی از این دستگاه ها، دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا است که در پاکاب گستر موجود و قابل عرضه است.

تفاوت قیمت دستگاه های تصفیه آب ایرانی و خارجی

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی و خارجی

دستگاه های تصفیه آب خانگی عرضه شده در ایران را می توان به دو دسته اصلی دستگاه های تصفیه آب ایرانی و خارجی (تایوانی و چینی) تقسیم کرد. دستگاه های خارجی به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت تر، هزینه بالاتری دارند. اما دستگاه های ساخت ایران از قطعات تولید داخل استفاده می کنند که هزینه کمتری دارد.

تعداد و نوع مراحل تصفیه آب نیز در قیمت دستگاه ها موثر است. دستگاه هایی که فرایند تصفیه پیچیده تر و تعداد مراحل بیشتری دارند، هزینه بالاتری دارند. همچنین نوع فیلترها و ظرفیت تصفیه دستگاه نیز بر روی قیمت آن موثر هستند. به طور کلی می توان گفت کیفیت بالاتر، تعداد مراحل تصفیه بیشتر و ظرفیت بزرگتر باعث افزایش هزینه دستگاه های تصفیه آب می شود.

میزان هزینه های تعمیر و نگهداری پس از نصب دستگاه نیز باید مد نظر قرار گیرد. دستگاه هایی با قطعات پایین تر ممکن است در ابتدا هزینه کمتری داشته باشند اما هزینه تعمیرات بالاتری طلب کنند.

زمان خرید دستگاه تصفیه آب

زمانی که یک خانواده تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب می‌گیرد امری بسیار حیاتی و ضروری است. با افت کیفیت آب شهری و حفظ سلامت مسائلی نظیر مواد شیمیایی، باکتری‌ها و ذرات جامد در آب، نصب دستگاه تصفیه آب اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. هر چه زودتر که یک خانواده به نصب دستگاه تصفیه آب اقدام کند، بهتر است، زیرا این اقدام نقش مهمی در حفظ سلامتی و کیفیت زندگی آنها ایفا می‌کند. با توجه به افزایش مشکلات مربوط به کیفیت آب شهری، اقدامات فوری برای نصب دستگاه تصفیه آب به شدت توصیه می‌شود تا از تأمین آب تمیز و سالم برای مصرف خود اطمینان حاصل کنند. همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب هم با توجه به قطعات وارداتی به کار رفته در آن‌ها ممکن است دستخوش تاخیر شود.

تاثیر برند و فناوری بر انتخاب مناسب دستگاه تصفیه آب

اهمیت برند و فناوری در کیفیت دستگاه های تصفیه آب قابل چشم پوشی نیست. برندهای معتبر با تجربه در زمینه تصفیه آب، محصولاتی با عملکرد بالا و عمر مفید طولانی عرضه می کنند.

انتخاب بهترین دستگاه های تصفیه آب به معیارهایی چون کیفیت فیلتراسیون، قدرت پاک کنندگی، استانداردهای ملی و بین المللی و خدمات پس از فروش مناسب بستگی دارد که رضایت مشتریان را تضمین می کند.

برندها انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب با فناوری ها و برنامه ریزی های متفاوت عرضه می کنند. برندهای مطرحی مانند هیوندای، لایف واتر و سافت واتر از فناوری های تصفیه آب معتبر و تست شده استفاده می کنند و مدل های متنوعی از دستگاه های کم جا تا پیشرفته را معرفی می کنند که با نیازها و بودجه های مختلف سازگارند.

بررسی فناوری های تصفیه مانند اسمز معکوس و جاذب های آلی نشان می دهد که دانش فنی چقدر در بهبود کیفیت آب آشامیدنی موثر است. این فناوری ها قادرند بسیاری از آلاینده ها مثل کلر و فلزات سنگین را از آب حذف کنند و آب تمیز و سالم تولید کنند که برای سلامت خانواده ها ضروری است.

انتخاب دستگاه تصفیه آب فقط بر اساس قیمت نباید باشد. باید به کیفیت ساخت و عمر مفید دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش توجه کرد تا مطمئن شویم دستگاه خریداری شده برای مدت طولانی و با حداقل نیاز به تعمیر کارایی مناسبی دارد.

مارک های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

برندهای گوناگونی در بازار ایران وجود دارد که انتخاب را برای یک مشتری عادی تصفیه آب سخت میکند. اما به طور خلاصه پرفروش ترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را میتوان به صورت زیر معرفی کرد.

  • لایف واتر: بهترین برند تصفیه آب ایرانی است که دستگاه های تصفیه آب با کیفیت و قابل اعتماد تولید می کند. محصولات این برند از قطعات تایوانی استفاده می کنند.
  • فیلترو: برند فیلترو یکی از مارک های نوپای صنعت تصفیه آب است که با دستگاه های با کیفیت و با طراحی زیبای خود توانسته در مدت کم طرفداران بسیار زیادی را کسب کند.
  • هیوندای: هیوندای یکی از تولیدکنندگان تصفیه آب تایوانی است که تحت لیسانس هیوندای کره اقدام به تولید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی میکند.
  • آکوا: آکوا یک شرکت ایتالیایی است که دستگاه های تصفیه آب با طراحی زیبا و مدرن تولید می کند. محصولات آکوا هم از نظر کیفی و فنی در بالاترین سطح قرار دارند.
  • آکوجوی: آکوجوی یک شرکت کانادایی است. اما در ایران محصولات تصفیه آب آکواجوی در ایران با قطعات مختلف مونتاژ میشود.
  • ایزی ول: ایزی ول یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تایوانی محصولات تصفیه آب است که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند. در حال حاضر ایزی ول اصل در ایران به سختی یافت میشود.
  • ارگانیک: ارگانیک یکی از بهترین برندهای تایوانی در زمینه تولید انواع قطعات دستگاه های تصفیه آب است که محصولات پرطرفداری دارد.
  • سافت واتر: سافت واتر یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب است. این برند دستگاه های متنوع و با کیفیتی را با قیمت مناسب عرضه می کند.
  • آرتک: آرتک یکی از بهترین مارک های تایوانی در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب است که دستگاه های خانگی و نیمه صنعتی با کیفیت بالا و قابل اعتماد تولید می کند.
  • سی سی کا: سی سی کا یکی از معروف ترین شرکت های تایوانی در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب است که محصولات پرطرفداری دارد. دستگاه تصفیه آب اورجینال و ایرانی سی سی کا در بازار موجود است.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

انواع دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب پارچی

تصفبه آب پارچی

این نوع از دستگاه تصفیه آب همانطور که از نامش مشخص است در پارچ آب انجام میشود. به این صورت که یک عدد فیلتر کربنی یا یک فیلتر ترکیبی(ترکیب فیلتر های سدیمنت، کربن پودری و کربن فعال) تشکیل شده است.

کیفیت این نوع دستگاه تصفیه آب نسبت به دستگاه‌های تصفیه آب هوزینگی و اینلاین بسیار ضعیف تر است. قطعا در مقایسه با هزینه‌ی صرف شده نیز به همین شکل ارزان تر است. برای دستیابی به یک آب زلال و عاری از هرگونه مواد شیمیایی بهتر است از دستگاه تصفیه اب استفاده کنید.

هدف این نوع از تصفیه آب راه اندازی و استفاده سریع از آب تصفیه شده است. بدیهی است که آب تصفیه شده در این پارچ ها کیفیت تصفیه آب های زیر سینکی را ندارد.

تصفیه آب سر شیری

تصفیه آب سرشیری

این نوع از تصفیه آب برای خانواده هایی است که نیاز دارند به طور مستمر آب خروجی از شیر آبشان تصفیه شده باشد. این دستگاه روی شیر آب نصب میشود. مزیت اصلی این نوع از دستگاه های تصفیه آب این است که فضای بسیار کمی را اشغال میکنند. زمانی که دستگاه را سر شیر نصب کردید، میتوانید به راحتی با باز کردن جریان آب، آن را فیلتر کنید.

تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب رومیزی

این گونه از دستگاه ها دارای فناوری پیشرفته تری برای تصفیه آب خانه شما هستند. دستگاه تصفیه آب رومیزی یا کیسی از چند عدد فیلتر کنار هم تشکیل شده است که اگر دارای سیستم اسمز معکوس باشد، میتواند آب منزل شما را تا اندازه 0.0001 میکرون فیلتر کند.

نکته ای که در این دستگاه ها به چشم میخورد این است که به دلیل تعداد فیلتر های زیاد معمولا حجم زیادی دارند. البته در صورتی که روی میز آشپزخانه شما فضای کافی را دارد، دستگاه تصفیه آب رومیزی علاوه بر عملکرد بسیار خوب، زیبایی زیادی را به آشپزخانه شما هدیه میکند.

تصفیه آب زیر سینکی

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی یا هوزینگی

دستگاه های زیر سینکی با توجه به نامشان زیر سینک ظرفشویی نصب میشوند. این دستگاه ها دارای مخزن ذخیره هستند. بنابراین باید قید یک کابینت را در زیر سینکتان بزنید. دستگاه های تصفیه آب هوینگی پرکاربرد ترین آب تصفیه کن های موجود در ایران و سرتاسر جهان است. به دلیل کیفیت بالا در تصفیه و قابلیت نصب زیر سینک، این تصفیه آبها از محبوبیت بسیاری برخوردارند.

هیچ فلیتری وجود ندارد که به تنهایی بتواند آب را تا اندازه زیادی تصفیه کند. بنابراین نیاز است تا چندین فیلتر را در کنار هم قرار داد تا به یک عملکرد مناسب از دستگاه تصفیه آب رسید.

جامبو

فیلترهای پیش تصفیه آب جامبو برای ساختمان‌های بزرگ

فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب جامبو درواقع پیش فیلترهای دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی اما با اندازه بزرگ هستند.
این فیلترها معمولا به صورت دو یا سه مرحله وجود دارند و در راه آب ورودی به خانه ها باغ ها و… نصب میشوند تا از همان ابتدا ذرات درشت آب(گل و لای، شن‌وماسه، خاک، مو و…)و همچنین کلر و برخی مواد دیگر از آب جدا شوند.

باید توجه داشت درست است که این دستگاه ها خیلی مفید واقع میشوند ولی به اندازه دستگاه های زیرسینکی اسمز معکوس کامل نیستند و نمیتوان آن را جایگزین دستگاه زیر سینکی کرد زیرا فیلترهای مراحل4 و 5 و 6 را ندارند و فاقد فیلتر مهم ممبران است و آب به صورت کامل تصفیه نمی‌شود و تمام املاح آن گرفته نمی‌شود اما برای ورودی ساختمان ها و مجتمع های بزرگ بسیار لازم است و ذرات درشت و آلوده آب را تصفیه می‌کند.

تفاوت تصفیه آب جامبو با اسمز معکوس

تفاوت قیمت تصفیه آب خانگی و جامبو

اگر شما قصد تهیه یک دستگاه تصفیه آب کامل را دارید، باید از دستگاه‌های شش فیلتره استفاده کنید. دستگاه‌های تصفیه آب هوزینگی معمولا شش فیلتر و بیش تر دارند که برای آب آشامیدنی کاملا سالم بسیار مناسب هستند. اصلی ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب فیلتر ممبران است. این فیلتر قلب دستگاه تصفیه آب است. لزوم وجود این فیلتر یک پک کامل دستگاه تصفیه آب را کامل می‌کند.برای اطلاع از نحوه‌ی کارکرد تک تک فیلترهای دستگاه تصفیه آب به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

نحوه‌ی کارکرد فیلترهای مرحله هفت و هشت و نه نیز به این صورت است که تنظیم پی اچ آب را انجام می‌دهند، محافظ ممبران هستند. هیدروژن ساز هستند که برای شادابی پوست بدن بسیار مفید است. این فواید را شما با داشتن فیلترهای اضافی می‌توانید در اختیار داشته باشید. در صورتی که شما هر زمانی تمایل به اضافه کردن فیلترهای دیگر به دستگاه خود داشته باشید می‌توانید با تکنسین‌های ما در اتباط باشید تا در اسرع وقت نسبت به نصب آنها در محل شما اقدام کنند.

تصفیه آب قلیایی

تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی، یکی از دیگر انواع تصفیه آب خانگی است. معمولا آب تصفیه کن های آیونایزر دارای عملکرد بسیار خاص و قیمت نسبتا بالا هستند. از مهم ترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی میتوان به تنظیم pH آب اشاره کرد که علاوه بر خواص ضد سرطان، آبرسانی به پوست و جلوگیری از چاقی، برای کار های آزمایشگاهی نیز مناسب است.

به صورت کلی دستگاه تصفیه اب قلیایی بسیار پیشرفته و مفید است. این دستگاه برای کسانی که درگیر بیماری‌های قلبی عروقی هستند مناسب است و حتما با مشاوره از پزشک از این موضوع مطلع شوید. هرچه آب تصفیه شده قلیایی تر باشد برای عملکرد سیستم دستگاه گوارشی ما بهتر است. این قلیایی کردن اب توسط دستگاه بسیار با کیفیت تر از اضافه کردن یک فیلتر قلیایی به فیلترهای شش‌گانه‌ی دستگاه تصفیه اب هوزینگی است.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

اگر چه قیمت تصفیه آب خانگی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب، بودجه ای که برای آن میپردازید تنها عامل نیست. در این بخش از مقاله به بررسی نکاتی میپردازیم که میتوان با رعایت آنها بهترین خرید را در حوزه تصفیه آب داشت. لازم به ذکر است که مقاله «راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب» به طور کامل به این نکات اشاره کرده است.

  • تصفیه کننده آب باید استانداردهای بین‌المللی داشته باشند.
  • دستگاه‌های تصفیه آب ارزان قیمت کیفیت لازم را ندارند. تا حد ممکن به دنبال محصولی بادوام و قابل‌اطمینان باشید.
  • کیفیت فیلترها اهمیت زیادی دارد. اطمینان حاصل کنید که از فیلترهایی استفاده کنید که در آینده برای بدن شما مضر نباشند.
  • قطعات باید دوام و استحکام لازم را داشته باشند و بتوانند طی سال های گوناگون برای شما کار کنند.
  • موادی که در فیلترها و به خصوص مخازن تصفیه آب به کار میرود، باید فود-گرید باشد و باعث بو گرفتن آب خروجی نشود.

نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

در بحث قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ، نوع فیلتر و کیفیت آن در تعیین قیمت دستگاه موثر می باشد. اطلاع از نحوه عملکرد و قیمت فیلتر‌ تصفیه آب از جمله مواردی است که باید به آن دقت نمود و با دانستن آن‌ها شما می توانید به بهترین نحو ممکن محصول خود را خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب از دو روش اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون برای تصفیه کردن آب استفاده می کنند. دستگاه‌ تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس دارای ۵ الی ۶ مرحله یا همان می باشد؛ البته داخل برخی از دستگاه‌های تصفیه آب دو فیلتر دیگر نیز اضافه می‌کنند تا به بهتر شدن کیفیت آب و بهتر شدن طعم و بو کمک بکند که در قسمت بعد به طور کامل با کارکرد هریک از فیلتر‌های موجود در دستگاه تصفیه آب آشنا می‌شویم.

اسمز معکوس میتواند ناخالصی های به وجود آمده در آب لوله کشی را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه کند. اگر بخواهیم این مقدار را با سیستم اولترافیلتراسیون یا نانوفیلتراسیون مقایسه کنیم به معجره اسمز معکوس پی میبریم. اولترافیلتراسیون ذرات را فقط تا 0.1 میکرو متر تصفیه میکند. بنابراین میتوان انتظار داشت که قیمت دستگاه های اسمز معکوس، بالاتر از بقیه انواع سیستم تصفیه آب باشد.

از ویژگی‌های سیستم اسمز معکوس داشتن پمپ تصفیه آب، مخزن بزرگ برای ذخیره آب تصفیه شده و فیلتر مخصوص آن به نام ممبران است. در قسمت بعد به توضیح هر یک از فیلتر‌های به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خواهیم پرداخت و هر فیلتر را به طور جداگانه معرفی خواهیم کرد.

بررسی انواع سیستم های فیلتراسیون

سیستم تصفیه آب نقاط قوت نقاط ضعف
سیستم مکانیکی

Sediment Filtration

هزینه کم

موثر در حذف آلاینده های درشت

حق انتخاب وسیع در اندازه تخلخل فیلتر

در حذف آلاینده های کوچکتر از سایز خود ناتوان است

باید با سیستم های دیگر تصفیه آب مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان آب آشامیدنی سالمی را داشت.

استفاده از کربن اکتیو

Activated Carbon

موثر در حذف کلر، بو و طعم

هزینه مناسب

توانایی موثر در حذف آلاینده ها

نمیتوان با آن جریان آب بالایی را داشت

عدم توانایی در حذف ویروس ها، مواد معدنی بیش از حد و جامدات محلول در آب

استفاده از کربن گرانول

Granular Activated Carbon

جریان آب بالا نسبت به باقی سیستم ها

در مقابل حذف کلر، بوی ناخوشایند و مزه بد بسیار موثر است

قیمت نسبتا ارزانی دارد

توانایی کمتر در مقابل ناخالصی های کوچک تر

عدم توانایی در حذف ویروس ها، مواد معدنی بیش از حد و جامدات محلول در آب

سیستم اسمز معکوس

Reverse Osmosis

قابلیت حذف بسیاری از ناخالصی ها، از جمله فلزات سنگین

بسیار رایج در بازار اکثر کشور ها

طول عمر بالای فیلتر ممبران اسمز معکوس

روند تصفیه آب بسیار کند

نیاز به مخزن ذخیره

هزینه نسبتا بالا

هدر رفت آب بالاتر نسبت به باقی روش‌ها

تعداد فیلتر

فیلتر شماره 1 فیلتر الیافی پلی پروپیلن (فیلتر pp)

فیلتر الیافی پلی پروپیلن دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

فیلتر PP  ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است از پر مصرف ترین و متداول ترین انواع فیلترهای تصفیه آب هستند که در بسیاری از سیستم‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلتر دارای ۲ نوع ۵ میکرون و ۱ میکرون است.

فیلترهای الیافی برای حذف گل، شن، ماسه و ذرات معلق که باعث افزایش میزان کدری آب می شوند، بسیار مناسب هستند.

فیلتر pp باید هر ۶ ماه عوض شود اما در برخی مناطق به دلیل بالا بودن گل و لای و ذارت معلق زیاد، باید زودتر تعویض شوند.

یکی از مشخصه‌های زمان تعویض فیلتر pp ، تغییر رنگ آن به رنگ قهوه ای است. برای اینکه بتوانیم تغییر رنگ را در این محصول به خوبی ببینیم آن را در محفظه ی شیشه ای تعبیه می کنند.

فیلتر شماره 2 کربن پودری(UDF) و کربن گرانول(GAC)

فیلتر کربن گرانول دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

نحوه کار کرد این فیلتر به این شکل است که کربن موجود در این فیلتر باعث از بین رفتن کلر در آب می گردد؛ هر چند وظیفه آن فقط حذف کلر نبوده و باعث از بین رفتن مواد دیگری شامل شوینده‌ها و سموم داخل آب، رنگ، بو  و… نیز می باشد. این فیلتر هم مانند فیلتر pp هر 6 ماه یک بار تعویض می گردد.

فیلتر شماره 3 کربن تکه ای یا کربن بلاک ( CTO )

فیلتر کربن بلاک دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

فیلتر کربن بلاک دستگاه تصفیه آب در واقع مکمل مرحله ی دوم (UDF) است. این فیلتر قدرت بیشتری نسبت به پودری در جذب  کلر دارد و رنگ و بوی بد آب را گرفته و همچنین در پاکسازی و شفاف سازی آن نقش مهمی را ایفا می کند.

دقت داشته باشید که عملکرد این فیلتر بسیار مهم است و در تعویض به موقع آن دقت داشته باشید؛ زیرا کارکرد  این فیلتر تاثیر  بسزایی در عملکرد و طول عمر فیلتر‌های بعدی دستگاه تصفیه آب از جمله فیلتر ممبران را دارد.

زمان تعویض این فیلتر هم 6 ماه یک بار است و در غیر این صورت همان طور که در بالا ذکر شد به فیلتر‌های بعدی دستگاه از جمله ممبران آسیب میزند.

فیلتر شماره ۴ فیلتر ممبران (Membran)

فیلتر ممبران اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب

فیلتر ممبران مهم ترین فیلتر دستگاه تصفیه اسمز معکوس است و در واقع تمام کارایی اسمز معکوس بر این اساس است. به دلیل اهمیت این فیلتر، قیمت فیلتر ممبران نیز بالاتر از سایر مراحل تصفیه آب است.

در این فیلتر فقط ذرات کوچکتر از ۰٫۰۰۰۱ میکرون می توانند از آن عبور کنند. فیلتر ممبران توانایی از بین بردن آلودگی‌های میکروبی، نیترات، آرسنیک، سرب و فلزات سنگین را دارد که باعث از بین رفتن رسوب گذاری در کتری و حذف نا خالصی‌های آب می شود .

آبی که فیلتر ممبران تولید می کند سبک،شفاف و بدون ذارات خطرناک موجود در آب شهری است. زمان تعویض این فیلتر 1 تا 2سال می باشد.

فیلتر شماره ۵ فیلتر کربن اکتیو یا post carbon

فیلتر پست کربن دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

فیلتر مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب ،حاوی کربن اکتیو یا کربن می باشد. وظیفه اصلی این فیلتر بهبود طعم و بوی نامطبوعی است که ممکن است در اثر ماندن آب در منبع ذخیره دستگاه به وجود آمده باشد.

مطلب پیشنهادی: قیمت فیلتر پست کربن

این فیلتر در مسیر آب خروجی از ممبران و همچنین مخزن ذخیره قرار می‌گیرد. به طوری که هم در زمان ورود به مخزن و هم وقتی که آب از مخزن به سمت شیر برداشت حرکت میکند، آب را تصفیه میکند. زمان تعویض این فیلتر 6 ماه یک بار است.

فیلتر شماره ۶ فیلتر مینرال Mineral

فیلتر مینرال دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

تا این مرحله همه فیلتر ‌ها وظیفه از بین بردن ناخالصی‌ها و مواد مضر را از آب داشته‌اند؛ اما در مرحله فیلتر مینرال هیچ چیزی از آب حذف نشده و مواد معدنی مورد نیاز آب و بدن به آب اضافه میشود.

فیلتر مرحله 7 (اختیاری) ، فیلتر محافظ ممبران Membrane Filter Protector

وظیفه اصلی فیلتر محافظ ممبران مراقبت و محیا کردن شرایط مناسب و بهینه برای فیلتر ممبران می باشد. این فیلتر از پلی پروپلین 1 میکرون ساخته شده و به عنوان آخرین مرحله تصفیه قبل از فیلتر ممبران ، ناخالصی‌ها و ذرات ریز و درشت باقیمانده از 3 مرحله اول را گرفته و آبی بدون ذرات اضافه به مرحله بعدی تحویل میدهد.

به دلیل این‌که فیلتر ممبران قلب و جز اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد حفاظت از آن بسیار مهم است. هرچه عملکرد فیلتر ممبران بهتر باشد، کیفیت آب خروجی شما در مدت طولانی تری درجه یک خواهد ماند. با خراب شدن یا کیپ شدن سوراخ‌های فیلتر ممبران عمر دستگاه کم شده و دیگر کارایی اولیه را نخواهد داشت. اگر شما دستگاه با کیفیت و برندی خریداری کرده‌اید پیشنهاد می‌شود حتما برای کارایی طولانی دستگاه خود از این فیلتر استفاده کنید.

فیلتر مرحله 8 (اختیاری)، فیلتر قلیایی Alkaline

فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

به آب خاصیت قلیایی بعد از فیلتراسیون کامل اضافه می کند. در داخل فیلترهای قلیایی ، سنگهای معدنی که دارای یون‌های کلسیم ، منیزیم  یا زئولیت و…. می باشد. همچنین این فیلتر میتواند pH آب را تنظیم کند. خاصیت قلیایی برای افرادی که دارای سنگ کلیه هستند بسیار مفید است و میتواند از آن جلوگیری کند.

فیلتر مرحله 9(اختیاری)، فیتر مادون قرمز infrared

نمایش دستگاه تصفیه آب با فیلتر اینفرارد برای بهبود کیفیت آب

فیلتر مادون قرمز در واقع فیلتر اکسیژن ساز است.این فیلتر به نیروی برق و باطری احتیاج ندارد و با استفاده از موادی سرامیکی که اشعه مادون قرمز گسیل میکنند، باعث شکستن تعدادی از مولکول های آب و تبدیلی آنها به اکسیژن و نیتروژن میشود.بنابراین سطح اکسیژن آب افزایش پیدا میکند.

به طور کلی هرچه سطح اکسیژن خون بدن بالاتر رود، سیستم گردش خون و آزاد سازی انرژی‌های ذخیره شده در سلول‌ها بهتر عمل می‌کند. در مدت طولانی شما شادابی و طراوت محسوسی در بدن خود حس می‌کنید. استرس و اظراب‌های مزمن و کهنه شما به تدریج کم‌رنگ خواهد شد. بسیاری از افراد برای دستیابی به این موارد از دستگاه اکسیژن‌ساز استفاده می‎کنند ولی در این مورد شما با اضافه کردن یک فیلتر به دستگاه تصفیه آب خود به راحتی می‌توانید از این فواید بهره‌مند شوید.

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب

قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی

همانطور که توضیح داده شد، فیلتر تصفیه آب یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت تصفیه آب است. فیلترهای تصفیه آب برای هر دستگاه، اولا دارای تعداد مشخصی هستند. تعداد فیلترهای به کار رفته در تصفیه در مرحله اول کیفیت آب خروجی از آب تصفیه کن را بالاتر خواهد برد و در مرحله بعد قیمت تصفیه آب خانگی را نیز بالاتر میبرد.

دومین نکته در مورد فیلترهای تصفیه آب و تاثیر آنها بر قیمت دستگاه آب تصفیه کن، کیفیت مواد سازنده فیلتر است. کربن، از اصلیترین مواد سازنده فیلتر میباشد. کربن باید اکتیو شود و سپس در فیلترها جاسازی شود.

کدام فیلتر کربنی مناسب است؟

انواع بسیار زیادی از کربن اکتیو برای ساخت فیلترهای تصفیه آب به کار میرود. باید دقت شود که کربن به کار رفته در دستگاه تصفیه آب حتما از جنس گیاهی باشد. در حال حاضر کربن اکتیو بر پایه پوسته نارگیل از بهترین کربن اکتیو های حال حاضر جهان است.

کربن اکتیو گیاهی پوسته کربن

کربن اکتیو های پوسته نارگیل دارای کیفیت بسیار خوبی میباشند. به تناسب کیفیت مناسب نیز قیمت این فیلترها بیشتر از سایر فیلترها میباشد. بنابراین اگر به دنبال خرید فیلتر با کیفیت هستید، قید فیلتر های ارزان قیمت را بزنید. زیرا این فیلترها غالبا از جنس زغال سنگ هستند و نه تنها آب را سالم نمیکنند بلکه به کیفیت آب خروجی لطمه میزنند.

مشخصات آب تصفیه اسمز معکوس

  • آب تصفیه شده عاری از هر گونه آلاینده فیزیکی و شیمیایی است.
  • آب تصفیه شده دارای سطح pH متعادلی است. به این معنی که سطح آن در حدود سطح خنثی یا 7 است.
  • آب تصفیه شده اسمز معکوس طعم و بوی مناسبی دارد که به دلیل استفاده از فیلتر های متعدد کربنی است.
  • آب تصفیه شده فقط دارای مواد معدنی مفید برای بدن است که توسط فیلتر مینرال به آن افزوده میشود.

اندازه و کیفیت مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی

ظرفیت های مختلف مخزن تصفیه آب

مخزن ذخیره از اجزا مهم در قیمت دستگاه تصفیه آب می باشد این که چه مقدار در مخزن آب قرار می گیرد به اندازه آن بستگی دارد. به طور معمول از یک دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان در یک روز حدود 100 لیتر آب از آن برداشت کرد که تقریبا در هر ساعت 5 لیتر آب می شود. اندازه‌های مخزن آب از 2 گالن تا 6 گالن می باشد.

اهمیت مخزن دستگاه تصفیه آب برای تعیین قیمت تصفیه آب زیاد است. زیرا اگر مخزن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، آب تصفیه شده که به داخل مخزن می‌رود، بعد از مدتی دوباره آلوده می‌شود. اگر با گذشت زمان شما متوجه آلودگی مخزن نشوید، مقدار رسوبات داخل مخزن افزایش یافته و مخزن از غیر قابل استفاده میشود. بنابراین مهم است که دستگاه تصفیه آب از مخزن با کیفیت و ترجیحا از مواد طبیعی فودگرید (Food Grade) ساخته شود تا با آب واکنش ندهد و خاصیت آب تصفیه شده را از بین نبرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب کم‌جا

جا و مکان قرار گیری دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل برای هر خریداری یک مسئله مهم است. به طور مثال فضای زیر سینک در برخی منازل دارای محدودیت‌هایی برای قرارگیری دستگاه تصفیه آب است. به همین منظور بسیاری از مشتریان به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب کم‌جا هستند. دستگاه‌های تصفیه کن بسیاری با حجم کم در بازار وجود دارند که پاسخگو به همین مسئله هستند. این دستگاه‌ها شامل دستگاه تصفیه آب کیسی، دستگاه تصفیه آب آکوا، دستگاه تصفیه آب کیسی سی سی کا، دستگاه تصفیه آب فلاکستک و تمامی دستگاه‌های آب تصفیه اینلاین می‌باشد. برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها می‌توانید با بخش روابط عمومی مجموعه پاکاب گستر در تماس باشید تا بهترین راهنمایی‌های خرید دستگاه را از متخصصان فروش دریافت کنید.

 

قیمت تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی

تفاوت تصفیه‌آب خانگی و جانبو

طیف وسیعی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران موجود هستند. هر یک از این دستگاه‌ها با توجه به ویژگی‌ها مشخصاتی که دارند قیمتشان متفاوت است.دستگاه‌های با برند معتبر و مراحل فیلتراسیون بیشتر و همچنین کیفیت ساخت بهتر، دارای قیمت بالاتری هستند.

برای مشاهده قیمت دقیق آب تصفیه کن ها میتوانید به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید و لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را مشاهده کنید. در صورت تمایل به خرید تصفیه آب میتوانید با شماره های بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید.

فارغ از توضیحات بالا، قیمت تمام آب تصفیه کن های خانگی و نیمه صنعتی در فروشگاه پاکاب گستر موجود است. همچنین میتوانید برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب و یا خرید دستگاه آب تصفیه کن با ما تماس حاصل کنید.

مشاوره رایگان قیمت آب تصفیه کن

نکته قابل ذکر درباره خرید آب تصفیه کن های خانگی این است که در صورتی که همکار هستید و نیاز به دستگاه تصفیه آب دارید، شرکت تصفیه آب پاکاب گستر امکان فروش عمده دستگاه تصفیه آب خانگی را در اختیار شما قرار داده است.

با توجه به محل استفاده از دستگاه تصفیه آب، بودجه در دسترس و میزان استفاده از آب می‌توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان پاکاب گستر یک دستگاه تصفیه آب مناسب برای خود انتخاب کنید تا از داشتن آبی سالم، گوارا و بدون وجود مواد مضر برای خانواده‌تان آسوده خاطر شوید. شماره‌های تماس با متخصصان شرکت پاکاب گستر در پایین صفحه و همچنین در صفحه تماس با ما موجود است.

دلیل تفاوت زیاد قیمت در دستگاه تصفیه آب

احتمالا شما وقتی گشتی در بازار زده باشید و سایت‌های فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب را دنبال کرد باشید با تفاوت قیمت زیادی مواجه شده‌اید، در همین ابتدا باید گفت تمامی دستگاه‌های تصفیه آب چه در مدل اکونومی و اقتصادی ترین حالت و چه در مدل‌های تمام وارداتی اصل آب تصفیه شده‌ی مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند ولی اصل تفاوت در فیلتر ممبران این دستگاه است که چگونه کار می‌کند و کیفیت آب خروجی را تنظیم می‌کند و البته عمر کارکرد این فیلتر و کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه‌ها دلیل تفاوت قیمت است.

هر چه کیفیت متریال به کار رفته در دستگاه تصفیه آب بالاتر باشد، آن قطعه عمر طولانی تری خواهد داشت و در مجموع به دلیل عملکرد بهتر طبعا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

اگر در برخی سایت های فروشنده تخفیف‌های زیادی برای دستگاه تصفیه آب مشاهده کردید حتما کمی شک کنید و با یک کارشناس در مورد اصالت کالا و قیمت اصلی آن بدون تخفیف مشورت کنید چون معمولا این ترفندها برای جذب مشتری و فروش بیشتر به کار می‌رود که قیمتی کاملا کاذب در ابتدا به محصول می‌زنند و بعد با تخفیف زیاد اقدام به فروش ویژه آن می‌نمایند.

تفاوت قیمت در دستگاه تصفیه آب هوزینگی و اینلاین

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب اینلاین کمی بالاتر از قیمت تصفیه آب کن های هوزینگی هستند. دلیل آن هم کپسولی بودن فیلترهای دستگاه‌های اینلاین است که هم تعویض فیلتر آن را راحت تر می‌کند و هم بسیار بهداشتی تر از فیلترهای هوزینگی است. اختلاف قیمت آن‌ها هم بسیار کم است و در حد 300 هزار تومان می‌باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که فیلترهای دستگاه تصفیه آب اینلاین کمی گران تر از فیلترهای هوزینگی است. با فیلترهای این لاین دیگر هیچ آلودگی به درون دستگاه شما راه نمی‌یابد. به همین علت است که استفاده از دستگاه تصفیه آب اینلاین بهداشتی تر است و بیشتر توصیه می‌شود. شما برای مشاوره درباره خرید دستگاه تصفیه آب اینلاین می‌توانید با بخش روابط عمومی پاکاب گستر تماس بگیرید.

تاثیر ظرفیت دستگاه بر قیمت

دستگاه تصفیه آب با ظرفیت های مختلفی وجود دارد. در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، با توجه به کاربری مورد نظرتان میتوان به انتخاب آب تصفیه کن مورد نظر بپردازید. به طور کلی همه دستگاه های تصفیه آب در سه دسته اصلی از نظر ظرفیت تصفیه شبانه روز قرار میگیرند. دستگاه تصفیه خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مختلف و اصلی هستند که در ادامه به بررسی کاربرد های هر یک خواهیم پرداخت.

دستگاه تصفیه آب خانگیظرفیت و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های خانگی همانطور که میتوانید از نام آن بفهمید برای استفاده های خانگی و کاربری با افراد کمتر از 6 نفر کاربرد دارد. ظرفیت تصفیه این گونه از دستگاه ها بر روی کاتالوگ محصول نوشته میشود. فیلتر های به کار رفته در این گونه از دستگاه ها نیز کوچکتر هستند. با توجه به توضیحات داده شده، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی نسبت به باقی دسته ها، ارزان تر است.

این دستگاه‌ها برای استفاده خانواده‌ها طراحی شده است. اگر تعداد نفرات استفاده کننده از این دستگاه بالاتر رود این دستگاه کشش تولید حجم زیادی از آب را در زمان کم ندارد. البته این دستگاه برای یک یا چند مهمانی در ماه مناسب است. این عنوان کشش دستگاه برای استفاده طولانی مدت و نفرات ثابت یک خانواده عنوان می‌شود.

مهم تر از همه اگر شما دارای یک فرزند کم سن هستید نصب این دستگاه حتما باید در لیست اقلام ضروری خانه‌ی شما قرار گیرد. چون هر چه آب مصرف شده از ابتدای کودکی یک فرد درست باشد، آن نفر در ادامه طول عمر زندگی خود از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرده است. استفاده از آب بی‌کیفیت امروزه‌ی شهری برای بچه‌ها به دلیل املاح بسیار زیاد و غیر مفید آن به هیچ عنوان مناسب نیست.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

ظرفیت و قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

آب تصفیه کن نیمه صنعتی دارای ظرفیت بیشتری نسبت به دستگاه خانگی تصفیه است. نوع کاربری این دستگاه ها مربوط به رستوران ها، کافی شاپ، صنایع غذایی، داروسازی، کارواش ها و شرکت های مختلف با تعداد کارکنان بالاتر است.

به صورت کلی همیشه در بحث بازدهی کاری، کیفیت مواد مصرفی کارمندان یک سرکت بسیار مهم است. اولین و مهم ترین ماده‌ی مصرفی هر شخص در طول روز آب است. اگر آب مصرفی یک مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار باشد در طولانی مدت اثر کاملا مشهود این تغییر را می‌توان مشاهده کرد.

برای کافه ها و رستوران ها نیز دستگاه تصفیه آب بسیار لازم و ضروری است. هرچه کیفیت آب مصرفی برای تهیه یک سفارش مشتری بهتر باشد طبعا این مورد توسط مشتری حس خواهد شد و اعتماد آن به رستوران یا کافی شاپ شما بیشتر خواهد شد. کسانی که از آب تصفیه شده در منزل خود استفاده می‌کنند به سرعت تفاوت بین آب تصفیه شده و تصفیه نشده را متوجه می‌شوند.

این دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از حجم بیشتری آب تصفیه شده برخوردار است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بزرگ تر از فیلترهای تصفیه آب خانگی هستند و به همین دلیل در زمان کم می‌تواند حجم بیشتری از آب را تصفیه کند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی

ظرفیت و قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

این گونه از دستگاه ها کاربرد های کارخانجاتی دارند. روش تصفیه آب نیمه صنعتی از رایج ترین روش های تصفیه آب در مقیاس وسیع است. در این روش از متود های پیشرفته برای تصفیه آب در ظرفیت زیاد استفاده میکنند. طبیعی است که قیمت آب تصفیه کن صنعتی نسبت به بقیه دستگاه های اسمز معکوس بیشتر است.

خدمات پس از فروش تصفیه آب

سرویس و خدمات تصفیه آب

باید به این نکته توجه کنید که شرکتی که از آن دستگاه تصفیه آب خریداری میکنید، حتما شرکتی معتبر باشد و خدمات پس از فروش معتبری را ارائه دهد. همچنین شرکت‌های معتبر برای محصولات خود گارانتی در نظر میگیرند و نصب و ارسال رایگان جزوی از خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر است.

متخصصین شرکت بازرگانی پاکاب گستر با کادری مجرب و متخصص آماده‌ی ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت پاکاب گستر شامل سرویس دوره ای مثل تعویض فیلتر دستگاه‌های تصفیه آب با بهترین قیمت، نصب دستگاه تصفیه آب در صورت تغییر محل سکونت و عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی می‌باشد.

خرید اقساطی تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی به دلیل اینکه با سلامت طولانی مدت خانواده، رابطه مستقیم دارد، یکی از حیاتی ترین لوازم خانه و آشپزخانه به شمار میرود. شرکت تصفیه آب پاکاب گستر به همین دلیل امکان خرید اقساطی تصفیه آب را برای خانواده هایی که امکان تامین قیمت تصفیه آب خانگی را ندارند، فراهم نموده است.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی تصفیه آب، میتوانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید. به طور خلاصه میتوانید با شرایط زیر اقدام به خرید تصفیه آب از پاکاب گستر کنید.

  1. یک سوم هزینه دستگاه تصفیه آب به صورت نقد در ابتدا دریافت میشود.
  2. باقی هزینه آب تصفیه کن در دو قسط با چک پرداخت میشود.
  3. چک اول با موعد دو ماهه است.
  4. چک دوم با موعد 4 ماه پس خرید خواهد بود.
  5. چک دریافتی برای اقساط باید از نوع چک صیادی باشد.
  6. تصویر چک به مدیر فروش شرکت ارسال کنید.
  7. پس از تایید، با شما تماس خواهیم گرفت.

لیست قیمت انواع دستگاه تصفیه آب

در این بخش به بررسی قیمت هر یک از دستگاه های تصفیه آب موجود در پاکاب گستر خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که محصولات نام برده شده در پایین همگی در سایت دیجی پاکاب موجود هستند. برای یافتن محصول مورد نظر تنها کافی است که نام دستگاه آب تصفیه کن را در قسمت جستجو واقع در قسمت منو وارد کنید و محصول تصفیه آب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت های ذکر شده در لیست قیمت زیر به روز هستند. برای اطمینان از آپدیت بودن قیمت ها میتوانید نام محصول را در سایت جستجو کنید. علاوه بر آن میتوانید برای کسب اطمینان از موجود بودن محصولات، با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید.

لیست قیمت تصفیه آب خانگی

نام دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت آب تصفیه کن
دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی بیونتک کره مدل 207D 49,000,000 تومان

چهل و نه میلیون تومان

دستگاه تصفیه آب وارداتی تایوانی سی سی کا 6 مرحله 9,700,000 تومان

نه میلیون و هفتصد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب رومیزی فلاکستک Fluxtek CG2 6,800,000 تومان

شش میلیون و هشتصد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب هیوندای Hyundai H700 11,800,000 تومان

یازده میلیون و هشتصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب هیوندای H600  9,200,000 تومان

نه میلیون و دویست هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب اینلاین هیوندای H600 10,800,000 تومان

ده میلیون و هشتصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب هیوندای H500UF  3,100,000 تومان

سه میلیون و صد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب کیسی زینود Xinode CX110 6,900,000 تومان

شش میلیون و نهصد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل رز پلاس 7,500,000 تومان

هفت میلیون و پانصد هزار تومان

ناموجود

آب تصفیه کن هوزینگی لایف واتر مدل نوبل 9,500,000 تومان

نه میلیون و پانصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب سی سی کا 6 مرحله 3,950,000 تومان

سه میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان

دستگاه تصفیه سی سی کا مدل 8 مرحله 4,250,000 تومان

چهار میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان

دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل 9 مرحله ای 4,350,000 تومان

چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل نوبل پلاس 8 مرحله 9,900,000 تومان

نه میلیون و نهصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب هوزینگی لایف واتر مدل نوبل پلاس 8 مرحله 9,900,000 تومان

نه میلیون و نهصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل نوبل 7 مرحله 9,500,000 تومان

نه میلیون و پانصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب ایزی ول Easywell ACE02 5,550,000 تومان   4,950,000 تومان

چهار میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب آرتک ARTEC 4,100,000 تومان

چهار میلیون و صد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست پلاس 8 مرحله 7,200,000 تومان

هفت میلیون و دویست هزار تومان

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست 7 مرحله 6,900,000 تومان

شش میلیون و نهصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله سافت واتر 3,950,000 تومان

سه میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان

دستگاه آب تصفیه کن 8 مرحله سافت واتر 4,250,000 تومان

چهار میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان

دستگاه تصفیه آب 9 مرحله سافت واتر 4,350,000 تومان

چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل اکو پلاس 7 مرحله 6,700,000 تومان   6,200,000 تومان

شش میلیون و دویست هزار تومان

دستگاه تصفیه آب هوزینگی لایف واتر مدل اکو پلاس 7 مرحله 6,700,000 تومان   6,200,000 تومان

شش میلیون و دویست هزار تومان

دستگاه تصفیه آب اینلاین لایف واتر مدل اکو 6 مرحله 6,500,000 تومان   5,900,000 تومان

پنج میلیون و نهصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب هوزینگی لایف واتر مدل اکو 6 مرحله 6,500,000 تومان   5,900,000 تومان

پنج میلیون و نهصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر اینلاین Soft Water 3,450,000 تومان   2,600,000 تومان

دو میلیون و ششصد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل کلاسیک 8,200,000 تومان

هشت میلیون و دویست هزار تومان

دستگاه تصفیه آب اینلاین سافت واتر Soft Water با استند 2,800,000 تومان   2,600,000 تومان

دو میلیون و ششصد هزار تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو Aqua Pro 2,000,000 تومان

دو میلیون تومان

ناموجود

دستگاه تصفیه آب خانگی FAP مدل ROF/852

8,500,000 تومان

هشت میلیون و پونصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب خانگی فلکس تک 6500000 تومان ناموجود
دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لوتوس 6,300,000 تومان ناموجود
دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لوتوس 6,200,000 تومان ناموجود
تصفیه آب شش مرحله ایزی ول مدل ROF 710 5,800,000 تومان ناموجود
تصفیه آب ایزی ول مدل RO116 5,500,000 تومان ناموجود
تصفیه آب خانگی ایزی ول ACE01 5,300,000 تومان ناموجود
دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول ROC 189 4,900,000 تومان ناموجود
دستگاه تصفیه آب پیوریتک 4,650,000 تومان ناموجود
دستگاه تصفیه آب خانگی لونا واتر 3,900,000 تومان ناموجود
تصفیه آب تایوانی دو مرحله ای ایزی ول CTMD-301 950,000 تومان ناموجود

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

نام دستگاه تصفیه کننده نیمه صنعتی قیمت آب تصفیه کن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالنی لایف واتر 9,800,000 تومان   13,700,000 تومان

سیزده میلیون و هفتصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن 9,700,000 تومان

نه میلیون و هفتصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن 7,950,000 تومان   7,700,000 تومان

هفت میلیون و هفتصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 800 گالن 19,000,000 تومان

نوزده میلیون تومان

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 100 گالن 6,500,000 تومان

شش میلیون تومان

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب جامبو

نام دستگاه تصفیه کننده جامبو قیمت آب تصفیه کن
دستگاه تصفیه آب جامبو 3 مرحله 2,600,000 تومان

دو میلیون و ششصد هزار تومان

دستگاه تصفیه آب جامبو 2 مرحله 2,000,000 تومان

دو میلیون تومان

سوالات متداول تصفیه آب

1. آیا تصفیه آب خانگی گچ و آهک آب رو هم میگیره؟

بله دستگاه هایی که با سیستم اسمز معکوس کار میکنند، قادر به حذف ۹۲ تا ۹۸ درصد از گچ و آهک اب یا همان هیدروکسید کلسیم و‌منیزیم را دارند. وجود این دو ماده در آب، سختی آب سختی آب را بالا برده و باعث رسوب در جداره در کتری میشوند.

2. آیا دستگاه آب تصفیه کن میکروبها را از آب حذف میکند؟

بله. دستگاه تصفیه آب خانگی (تصفیه اب های خانگی موجود در سایت که دارای سیستم اسمز معکوس میباشند) میتواند میکروب‌ها،ویروس ها و انواع باکتری ها را از آب حذف و به فاضلاب شهری هدایت کنند. اندازه یک میکروب یا ویروس از ۰/۱ تا ۰/۰۰۱ میکرون میباشد در حالیکه تصفیه آبهای اسمز معکوس میتوانند تا ۰/۰۰۰۱ ذرات و یونهای آب را حذف کنند.

گرچه اگر آب ورودی دارای بار میکروبی میباشد بهتر است در مرحله آخر از یک فیلتر اضافی الترا ویولت UV یا اشعه ماورا بنفش استفاده شود. بدلیل اینکه اگر بار میکروبی آب در ورودی دستگاه تصفیه اب زیاد شود احتمال رشد و تجمع میکروب و منجربه الوده شدن هوزینگ ها و مخزن و فیلترها میشود.

3. خرید آب معدنی بهتره یا خرید دستگاه تصفیه آب؟

همه‌ی ما به نوشیدن آب سالم نیازمندیم. آب معدنی در صورتی که واقعا از چشمه‌های معدنی گرفته شده باشد این نیاز مارا بر طرف می‌کند. اما در برآورد هزینه کلی به هیچ وجه خرید آب معدنی در طولانی مدت به صرفه نیست. علاوه بر هزینه حمل و نقل آب معدنی به تعداد زیاد از فروشگاه به خانه، هزینه‌ی خرید آب معدنی نیز بسیار بیشتر از هزینه خرید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت است. شما اگر چند ماه به طور مداوم آب معدنی خریداری کنید با محاسبه متوجه می‌شوید قیمت تمام شده دستگاه تصفیه آب برایتان کمتر میشد. به علاوه آن‌که کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب حتی بهتر از آب معدنی است و همیشه و در هر زمان برای شما در دسترس است. این کار به تولید کمتر زباله و حفظ محیط زیست هم کمک می‌کند.

4. دستگاه تصفیه آب خانگی میتواند نیترات را از آب حذف کند؟

بله همانطور که در سوالات قبلی اشاره شده تصفیه آب های به روش اسمز معکوس میتوانند ۶۰ تا ۹۰ درصد از نیترات را حذف و به فاضلاب شهری هدایت کنند. نیتراتها یونهایی کوچکتر از ۰/۰۰۰۱ میکرون هستند.

پس توسط بافت نیمه تراوای غشای ممبران حذف میشوند. باید اشاره کنم علاوه بر نیتراتها باقی الودگیها نظیر فلزات سنگین شامل سرب سدیم جیوه کادمیم و ارسنیک.. و کلرها و‌ گازهای موجود در آب، گل و لای سموم و افت کشها، مواد شیمیایی و بهداشتی و بیمارستانی و انواع اسیدها و سموم و حشره کشها و فلوراید را نیز از آب حذف میکنند. لازم به ذکر است که مقاله جداگانه ای درباره نیترات و اثرات آن در سایت موجود است.

5. کدام دستگاه تصفیه آب رومیزی را پیشنهاد میکنید؟ چرا؟

همواره یکی از دستگاه های تصفیه آبی که کارشناسان ما پیشنهاد میکنند، تصفیه آب رومیزی فلاکستک است. به دلیل اینکه این دستگاه علاوه بر کیفیت مناسب، سرویس تصفیه آب راحتی را نیز دارند. بنابراین میتوانید تنها به خرید فیلترهای این دستگاه بپردازید و نیازی به وجود سرویسکار تخصصی نیست.

در کنار آن اگر نیاز به دستگاهی دارید که هم بتواند آب شما را تصفیه کرده و هم بتوانید با بالاترین کیفیت آب را یونیزه و قلیایی کند، پیشنهاد قطعی ما به شما دستگاه آب تصفیه کن بیونتک مدل 207D است. ویژگی های بینظیر بیونتک، این دستگاه را به یکی از بهترین تصفیه آبهای خانگی تبدیل کرده است.

6. آیا تصفیه آب های پاکاب گستر دارای گارانتی هستند؟

بله. همه دستگاه های تصفیه آب خانگی که در فروشگاه اینترنتی شرکت پاکاب گستر وجود دارد، دارای گارانتی حداقل یکساله میباشد.

7. آیا امکان خرید اینترنتی نیز برای تصفیه آب ها وجود دارد؟

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در شرکت پاکاب گستر در وبسایت دیجی پاکاب وجود دارد. میتوانید با مشاهده این قیمتها و انتخاب دستگاه مناسب خود اقدام به خرید اینترنتی در سایت بکنید. همکاران ما در بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت و ارسال دستگاه را نهایی خواهند کرد. لازم به ذکر است که میتوانید هزینه دستگاه را پس از نصب توسط تکنسین پرداخت کنید.

نکات پایانی در مقایسه قیمت دستگاه تصفیه آب

شما برای خرید یک دستگاه تصفیه آب باید قیمت های متفاوت آن را با یکدیگر مقایسه کنید. هر دستگاهی با توجه به کیفیت ساخت و طراحی خود و مواد به کار رفته در بدنه آن قیمت متفاوتی را خواهد داشت. هرچه این کیفیت ساخت دستگاه بیشتر باشد قیمت تمام شده برای مشتری بالاتر خواهد بود.

البته یک نکته بسیار مهمی که در تعیین قیمت موثر است برند بودن شرکت تولید کننده دستگاه می‌باشد. یعنی هرچه برند تولیدکننده یک دستگاه معتبر تر و خوش نام‌تر باشد یک هزینه‌ای در اصل شما به عنوان برند آن دستگاه پرداخت می‌کنید البته دیگر شما بابت آن دستگاه کاملا مطمئن هستید و هیچ نگرانی ذهن شما را در مورد خرید دستگاه تقلبی مشغول نمی‌کند.

بازگشت به لیست

47 دیدگاه در “قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. سمیرا گفت:

    این دستگاه هایی که اینجا قیمتشو لیست کردید همه شون موجوده ؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      بله، تمام دستگاه ها موجود هستن. میتونید به صورت آنلاین از سایت و یا با تماس تلفنی سفارش بدید و یا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  2. کارگاهی که نیاز به تصفیه آب دارد گفت:

    دوست عزیز من چندتا سوال دارم در مورد تصفیه آب خانگی
    ایا تصفیه آب خانگی برای یه کارگاه که ۲۰ نفر کارگر داره جوابگو هست؟
    میزان پساب یا اب خروجی فاضلاب چند لیتره؟
    چه تضمینی وجود داره در مورد دستگاهاتون؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      با سلام و سپاس از سوالات خوبتون
      جواب سوال ۱: تصفیه آب خانگی معمولا برای تامین آب شرب یک یا دو خانواده کافی میباشد. برای کارگاهها باید دید میزان مصرف چقدر است و بهتر است معمولا یک تصفیه آب با ظرفیت بالاتر از نیاز تهیه شود. مثلا اگر در تابستان برای ۲۰ کارگر روزی چهار لیتر آب در نظر گرفته شود و این ۸۰ لیتر در بازه زمانی کوتاه مورد استفاده قرار گیرد قطعا تصفیه آب خانگی جوابگوی ۲۰ نفر را نخواهد بود.
      چرا که تصفیه آب های خانگی در ساعت بطور میانگین ده لیتر آب را تصفیه میکنند و از طرفی تصفیه آب خانگی اگر مدام کار کند بر روی پمپ و ترانس فشار ایجاد میشود و باعث خرابی این قطعات میشود. بنابراین بهتر است از تصفیه آب نیمه صنعتی به ظرفیت ۲۰۰ یا ۴۰۰ گالن استفاده شود.
      جواب سوال 2: پساب در تصفیه آب های خانگی به ازای هر یک لیتر مصرف ۱/۸ لیتر پساب دارند. ولی در تصفیه آب های نیمه صنعتی ۴۰۰ گالنی برای هر یک لیتر اب تصفیه شده کمتر از یک لیتر پساب تولید میشود که البته از پساب دستگاه میتوان برای مصارف غیر خوراکی استفاده کرد.
      جواب سوال اخر: مطالب عنوان شده در سایتهای معتبر وجود دارد و تجربیات کارشناس فروش عنوان نشده است.
      علاوه بر این میتوانید آب تصفیه شده را به یکی از مراکز انالیز آب ارائه کنید در صورت عدم تطابق مطالب فوق دستگاه تصفیه آب خانگی شما ظرف یک ماه از تاریخ خرید و نصب مرجوع و کل مبلغ به خریدار محترم پرداخت میشود. علاوه بر آن به در خواست مشتری روی فاکتور مستند و مهرو امضا میشود.

  3. سهراب گفت:

    ماشالا به این همه تنوع تو صنف تصفیه آب
    هر کی یه اسمی گذاشته هر کی هم یه قیمتی میده ما که کلا از خرید تصفیه آب منصرف شدیم والا نخریم بهتره معلوم نیست کی به کیه
    تو صنف شما به هر شرکتی هم زنگ میزنیم میگه کار ما درسته شما از ما بخری برد کردی?

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      درود دوست عزیز
      شما کاملا درست میفرمایید؛ توی این صنف هر کسی یه قیمتی برای تصفیه آب ها میده. متاسفانه نرخ ثابتی نداره. پیشنهاد من اینه حضوری تشریف بیارید به آدرس ما و به خرید اینترنتی خیلی اعتماد هم نکنید.
      قطعا توضیحات خوبی از کارشناس فروش شرکتمون دریافت خواهید کرد.
      آدرس دفتر مرکزی ما تهرانسر، بلوار لاله، پلاک ۱۲۵ هست.

  4. سراج گفت:

    سلام آقا خسته نباشید. ما قصد خرید یه دونه تصفیه آب داریم برای خونه اما خب قیمت ها خیلی بالا هست. ینی بیشتر از سه چهار تومن برامون در میاد اگه بخوایم یه تصفیه آب بخریم.
    میخواستم ببینم شما چه پیشنهادی میدید چون با این قیمتا خیلی سخته برامون که هزینه ش رو بدیم.

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود.
      ببینید شاید حق با شما باشه، اما موضوعی که هست اینه که در حال حاضر متاسفانه قیمت خیلی از لوازم خانگی بالا رفته و بسیاری از مردم قدرت خرید ندارند. حالا برای شما چند راه وجود داره.

      1. اول اینکه میتونید خرید اقساطی انجام بدید. شرکت پاکاب گستر برای تمام دستگاه های تصفیه آبی که به فروش میرسونه امکان خرید اقساطی رو هم برای مشتریان فراهم کرده. در اینصورت شما میتونید یه دستگاه با کیفیت و با قطعات عالی مثل هیوندای یا لایف واتر نوبل پلاس خریداری کنید.
      2. اما اگر نمیتونید شرایط خرید اقساطی رو فراهم کنید، دستگاه هایی هستند که قیمت مناسب تری دارند و کیفیتشون هم قابل قبول هست. مثلا تصفیه آب 6 مرحله CCK یا تصفیه آب شش مرحله سافت واتر و همچنین دستگاه های تصفیه آب لایف واتر مدل اکو یا اکو پلاس از جمله دستگاه های ارزان و با کیفیت هستند.
  5. سیما راسخ گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من میخوام تصفیه آب بخرم اما یه سوال دارم. چطور میشه که یه دستگاه تصفیه آب قیمتش کمتره و یک دستگاه دیگه قیمت بالاتری داره؟
    اینا مثلا کیفیت آبی که میدن با هم فرق داره؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود
      باید عرض کنم که تصفیه آب خانگی معمولا دارای سیستم اسمز معکوس هست. حالا چه دستگاه 2 میلیونی باشه چه 6 میلیونی با همون سیستم کار میکنه و فیلتر ممبران داره تو مرحله چهارمش.
      اما بحث اینه که این ممبران چقدر دوام داره. یا بقیه قطعاتش مثل پمپ و شیر برقی و … چقدر دارای عمر هستند. معمولا تو کیفیت آب خروجی شاید به طور نامحسوسی با هم تفاوت داشته باشن اما دستگاه های گران قیمت تر مثل نوبل پلاس و هیوندای اولا دوام و عمر خیلی بالاتری دارند، دوما خیلی به ندرت دچار نشتی میشن.

  6. محمدخانی گفت:

    من چندین روزه دارم تحقیق میکنم یه تصفیه آب بخرم که اولا درجه یک و با کیفیت باشه دوما قیمت تصفیه آب هم برام مهمه ولی چیز عجیبی که من دیدم تو برخی سایتها تخفیفهای نامتعارف و قیمتای عجیب و غریب هستش مثلا یه سایتی قیمت گذاشته ۷/۵ ملیون بعد ۳ ملیون تخفیف گذاشته برام عجیبه که یعنی تو صنف شما این همه سود میکنن که بیش از ۱۰۰ درصد میان تخفیف میزارن لطفا راهنمایی بکنید بتونم یه تصفیه آب خوب بخرم
    البته بگم که ما ساکن منطقه چیتگر تو کوهک هستیم و به موقعیت شما هم نزدیک هستیم

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود برشما
      بله متاسفانه اقدامات اینچنینی برخی سایتها ذهن مشتری رو منحرف میکنه.
      باید عرض کنم برخی سایت ها از عدم آگاهی مشتری نهایت سوء استفاده رو میکنن و نمیدونن که این اعداد و ارقام توی قیمت گذاری باعث خدشه به صنف میشه. بعضا در دیجی کالا هم این موارد رو شاهد هستیم.
      قطعا تمام این قیمت‌ها کاذبه و شما تصور کنید یه دستگاه تصفیه آبی که ۷/۵ ملیون قیمت داره و ۳ ملیون تخفیف گذاشته میشه و فروشنده هم باید سود کنه و اجرت نصاب و هزینه هاشو بده پس تخفیفی که گذاشته جنبه تبلیغاتی داره و از حقه‌های تبلیغاتی داره استفاده میکنه.
      قطعا قیمت واقعی این تصفیه آب نه تنها ۷/۵ ملیون نیست بلکه ۳/۵ ملیون هم نیست.

  7. مینو گفت:

    سلام خسته نباشید. لطف میکنید چند تا از دستگاهای ارزون قیمت و با کیفیتتون رو به من معرفی کنید. قصد خرید دارم

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود
      قبلا در یه مقاله ای به طور مجزا و مفصل به معرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت اشاره کردیم. به طور کلی و خلاصه بخوام بگم دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای سافت واتر و سی سی کا، همینطور دستگاه لایف واتر مدل اکو پلاس از بهترین دستگاه های ارزان قیمت هستن. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش پاکاب گستر تماس بگیرید.

  8. سمیرا گفت:

    سلام روزتوون بخیر
    ببخشید من خیلی در مورد تصفیه‌اب اطلاعاتی ندارم. ممنون میشم بگید تصفیه اب هایی که قیمت بالایی دارن با تصفیه آب های ارزون چه تفاوتی دارن؟

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      ببینید در کل تصفیه آب خانگی یه سیستم مشخصی داره و با استفاده از اون آب رو فیلتر میکنه. این سیستم واحد اسمز معکوس هست که در فیلتر ممبران مرحله چهارم نمود پیدا میکنه. اسمز معکوس میتونه آب رو تا حد زیادی تصفیه کنه. فرق قیمت دستگاه تصفیه‌ اب خانگی بیشتر در کیفیت قطعات و فیلترهایی هست که در اون به کار برده میشه. در کل میتونم بگم در صورتی که یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت تر خریداری کنید دستگاهتون دوام بیشتری خواهد داشت و خب ممکن هست به خاطر فیلترهایی که داره برخی خاصیت های بسیار مفید برای بدن رو هم به آب تصفیه شده تون اضافه کنه.

  9. جوادی از پونک گفت:

    من مدتیه که دارم انواع تصفیه آب خانگی رو مطالعه میکنم و دوست داشتم به تصفیه آب پورتابل رومیزی از این کلمنی ها بخرم. ولی دیدم که نوشتید تصفیه آب‌های با سیستم اسمز معکوس بهتر هستن.
    میخام بدونم تصفیه آب های کلمنی چرا نمیتونن نیترات و گچ و آهک موجود در آب رو حذف کنن. ولی آب تصفیه کن های اسمز معکوس همین مدل های ۶ و ۷ مرحله ای که انقدر دارید تبلیغ میکنید بهتره؟
    ضمنا ما توی منطقه پونک تهران ساکن هستیم و آب لوله کشی شهری کیفیت خوبی نداره و مدام آب معدنی داریم تهیه میکنیم.

    1. کارشناس تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما و سپاس از اینکه سایت مارو انتخاب و مطالعه فرمودین
      تصفیه آب های پورتابل کلمنی دارای چند فیلتر زغالی و سرامیکی گاها رزین و سیلیس و مینرال بال هستن. این دستگاه ها فقط قادر هستن ذرات تا ۰/۱ میکرون و کلر و کمی بوی نامطبوع آب رو حذف کنند. در حالیکه تصفیه آب های ۶ مرحله ای کهه دارای سیستم اسمز معکوس هستن، میتونن یونهای آب رو تا ۰/۰۰۰۱ (یک ده هزارم)میکرون حذف و آلودگی ها و کدورت‌ها رو جذب و یون ها و میکروب ها رو به فاضلاب شهری هدایت کنن.
      ضمنا اکثرا آب های معدنی که دارای برندهای معتبری هستن، با همین روش اسمز معکوس تصفیه میشوند و در بطری ها بسته بندی و به فروش میرسند.

  10. محمد علی گفت:

    سلام لطف میکنید یه تصفیه‌آب ارزون به من معرفی کنید. حدود ۲-۳ میلیون تومان چه دستگاهی رو به من پیشنهاد میکنید.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام و احترام خدمت شما
      در حد بودجه ای که شما دارید میتونید چند تا دستگاه مناسب تهیه کنید.

      1. دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل ۶ مرحله ای که یکی از دستگاه های با کیفیت و تولید ایران است.
      2. تصفیه آب سی سی کا مدل ۸ و ۹ مرحله ای هم که یه مقدار قیمت بالاتری دارن، اما نسبت به تعداد فیلتراشون کیفیت آب بهتری رو به شما ارایه میدن.
      3. آب تصفیه کن لایف واتر مدل اکو پلاس هم یکی دیگه از تصفیه آب های با کیفیته که با قطعات ایرانی ساخته میشه و میتونید اون رو با قیمت خیلی خوبی تهیه کنید. ضمنا این دستگاه ۷ مرحله ای هست.
  11. صادقی گفت:

    راستش من زیاد سردر نمیارم ولی حس میکنم شما صادقانه تر مطلب نوشتید و‌معتبرتر هستید قیمتهاتونم مناسبه
    یه دستگاه خوب معرفی کنید تو رنج قیمت ۳_۴ ملیون تومان و شماره واتساپ بدید پول واریز کنم
    صادقی منطقه شهران تهران ساکن هستم

  12. کارشناش تصفیه آب شرکت پاکاب گستر گفت:

    یکی از دستگاههای میان رده اما بسیار با کیفیت و البته پرفروش ما دستگاه لایف واتر مدل تراست میباشد لطفا به مهندس امید سلمانی مدیر فروش شرکت در واتساپ پیام بدید و درخواست دستگاه مدل تراست کنید بقیه کارها انجام و برای نصب هماهنگ میشه
    ۰۹۱۲۶۴۶۴۶۲۵

  13. شیوری گفت:

    اگه یه تصفیه آب میان رده با کیفیت مناسب و قیمت مناسب انتخاب کنید که مورد تایید خود شما باشد کدام دستگاه را انتخاب می کنید

    1. کارشناش تصفیه اب شرکت پاکاب گستر گفت:

      بدون شک دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست بهترین تصفیه آب میان رده

  14. مدیر برج غرب تهران چیتگر گفت:

    مدیر یک برج در تهران هستم امکان ارسال لیست قیمت تمام دستگاههاتونو برای خرید ۵۰ عدد دستگاه تصفیه آب به قیمت عمده و خرید اقساطی وجود داره؟
    برج ما فشار آب بالایی داره و امکان مونتاژ دستگاه سفارشی برای شرکت شما وجود داره؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      برای دریافت لیست قیمت لطفا با تلفن مدیر فروش تماس حاصل فرمایید. امکان مونتاژ سفارشی و فروش اقساطی در شرکت تصفیه آب پاکاب گستر با توجه به حجم خرید بالای شما وجود دارد.

  15. جواد گفت:

    تو رنج قیمتی ۴ ملیون‌تومان کدام دستگاه رو معرفی می کنید که ضعفی کیفیت فیلترها و پمپ و مخزن نداشته باشه

    1. کارشناس شرکت تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      تصفیه آب لایف واتر مدل تراست یکی از با کیفیت ترین دستگاهها در رنج قیمتی ۴/۵۰۰ تومان در مرداد ۱۴۰۱ میباشد
      مخزن و پمپ دستگاه وارداتی چین با کیفیت بسیار بالا اتصالات و شلنگ و‌حوزینگها تایوان و ویتنام و فیلترها تماما کوکونات وارداتی و شیر نیمه اهرمی و مونتاژ بسیار عالی لازم به ذکر است که مخزن این دستگاهها دارای استاندارد nsf میباشد

  16. حجت گفت:

    سلام
    هزینه حمل به شهرستانها بر عهده شرکت است یا خریدار

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هزینه ارسال به شهرستان به عهده مشتری هست. در صورت خرید دستگاه، نصب تصفیه آب رو شرکت پاکاب گستر به صورت رایگان انجام خواهد داد.

  17. سلام یک دستگاه نیمه صنعتی تصویه اب شرب خانگی بالسویه ۱۰۰۰لیتر اب در۲۴ ساعت می‌توانید بفرستید کاملا ایرانی و بهترین کیفیت رآ میخوام

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اگر به طور قطع بیشتر از 1000 گالن مصرفتون هست، پیشنهاد ما دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن لایف واتر هست. این دستگاه قطعات تایوانی داره و به جرئت میشه گفت بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی موجود در ایران هست. اما در صورتی که ممکنه کمتر از 1000 گالن مصرف کنید میتونید دستگاه 200 گالنی هم خریداری کنید. برای مشاوره بیشتر میتونید با شماره بخش فروش ما تماس بگیرید.

  18. محمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما اطلاعاتی در مورد دستگاه های تصفیه آب که شامل لامپ UV میباشند دارید آیا محصولات شما دارای چنین فیلتری هست یا خیر

  19. محمدرضا گفت:

    منظورم دستگاه آب تصفیه کن خانگی آکواپرو میباشدAQUA PRO_RO8_ORP_UV_S

    1. کارشناس تصفیه آب پاکاب گستر گفت:

      درود بر شما
      بله فیلتر یو وی برای تمامی دستگاه‌ها بعنوان یک فیلتر مجزا قابلیت نصب دارد.
      بطور کلی فیلتر یووی یک فیلتر قابل نصب بر روی تمامی دستگاه‌های تصفیه آب موجود می باشد.
      علت اینکه دستگاهی از پایه با فیلتر یووی معرفی نشده این است که حق انتخاب نوع دستگاه برای مشتری محدود نباشد.
      به این ترتیب که مشتری محترم نوع دستگاه دلخواه را انتخاب می کند سپس در صورت درخواست فیلتر UV، این فیلتر بر روی دستگاه نصب میشود.

  20. داود روحانی گفت:

    با سلام، در مشهد ( قسمت هايي از شهر) آب مصرفی به شدت گچ دراد که مدام دوش حمام گچ می گيرد و شیرآلات چهره زشتی از گچ به خود می گیرند . آیا میشود برای کل آب مصرفی ( دوش ، سرویس بهداشتی، شستسو و….) از دستگاه تصفیه آب استفده کرد؟ و دوم اینکه قیمت آن چند در میاد در حد کم قیمت؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس که آب را تا حد بسیار بالا تصفیه کنه برای منزل توصیه نمیشه و اصلا خیلی به ندرت تو بازار پیدا میشه.
      برای اینکه بتونید برای کل آب مصرفی، آب تصفیه شده داشته باشید، باید تصفیه آب جانبو تهیه کنید و در ورودی آب ساختمان قرار بدید.

  21. س ا گفت:

    سلام
    یه دستگاه ارزون بخوام بخرم که فقط آب رو کامل تصفیه کنه چی رو پیشنهاد میدید؟ قطعات و ایناش برام مهم نیست فقط قیمتش مناسب باشه

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشخصاتی که میگید باید دستگاه تصفیه آب تماما ایرانی بخرید که قیمت اون پایین تر از همه دستگاهای موجود در ایرانه.
      در این بین ما دستگاه تصفیه آب لایف واتر اکو و تصفیه آب سی سی کا یا سافت واتر معصومی رو پیشنهاد میدیم. میتونید تو صفحه اصلی سایت قیمت اونهارو مشاهده کنید.

  22. نسرین پایور گفت:

    سلام وقت بخیر مدل cckQM86یا72رو موجود دارید؟ قیمت؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه در حال حاضر در بازار ایران دستگاه تصفیه اب سی سی کا اورجینال وجود نداره.

  23. سهراب گفت:

    سلام ، میخواستم سوال کنم که دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با کیفیت در حدود ۵ الی ۶ تومان دارید . و اینکه آیا در بندرانزلی نماینده برای نصب دارید ؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله به بندر انزلی هم دستگاه ارسال میکنیم و نماینده ما در بندرانزلی اقدام به نصب رایگان دستگاه تصفیه آب برای شما خواهد کرد. در این رنج قیمت که فرمودید، دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل اکو یکی از بهترین دستگاه هایی هست که میشه معرفی کرد.

  24. ناهید گفت:

    سلام خوبید
    ببخشید یه دستگاه میخوام که آب منطقه گوهردشت رو بتونه خوب تصفیه کنه. چی سراغ دارید؟ قیمتاشم لطف میکنید بگید.

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در حال حاضر تقریبا دستگاهای اسمز معکوس میتونن هر آبی در مناطق مختلف تصفیه کنند. بهترین دستگاهمون تصفیه آب نوبل هست که دارای کیفیت و دوام بالایی و به جرئت میتونه بیشتر از 10 سال برای شما بدون مشکل کار کنه. قیمت دستگاه هم داخل لیست قیمتی که در بالا آوردیم ذکر شده که میتونید اون رو مشاهده کنید.

  25. کارشناس پاکاب گستر گفت:

    سلام خسته نباشید
    دستگاه تصفیه آب تایوانی ضمانت نامه هم دارد؟

    1. کارشناس پاکاب گستر گفت:

      سلام و درود
      دستگاه های تصفیه آب تایوانی موجود در شرکت پاکاب گستر حداقل 24 ماه گارانتی دارند. گارانتی شامل تمامی قطعات به جز فیلترها میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *